Modelism - RHC Forum: Zlin Z-50 70" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Zlin Z-50 70" probabil benzinar...

#31 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2854
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 25 July 2011 - 09:06 PM

..Acuma PE BUNE se deviaza de la subiect :rolleyes: ..este cineva invidios ca omul vrea ZLIN 50??..aaaa
0

#32 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 July 2011 - 10:01 PM

Vezi postareaincepatoru, la 25 July 2011 - 09:06 PM, a spus:

..Acuma PE BUNE se deviaza de la subiect :rolleyes: ..este cineva invidios ca omul vrea ZLIN 50??..aaaa


Invidie nu ... mila da ! :good:

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 July 2011 - 10:04 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#33 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 July 2011 - 10:09 PM

@oachidori, filtreaza si tu mesajele de la noi. o sa vezi ca atunci cand o sa il aduci la camp o sa se stranga lume ca la urs sa se uite la el :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de hash84: 25 July 2011 - 10:09 PM

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#34 Useril este offline   Porumbeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 824
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aero, Auto

Postat 26 July 2011 - 08:57 AM

Deja ati deviat rau de la subiect. Asta e, l-a cumparat si gata. Nu v-ati obisnuit pe forum ca lumea sa intrebe de un lucru daca se merita sau nu si de fapt el sa fie gata cumparat dar sa vada daca a facut sau nu o greseala cand l-a cumparat ? Trebuie aruncat un ochi prin el si vazut daca poate sustine un benzinar fara sa se descompuna; altfel nitro 1.20 scrie pe el.
0

#35 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 July 2011 - 10:12 AM

Trebuie sa vedeti si umbra de gluma, de destindere, in tot ce s-a scris ... ca daca stam cu lamaia stoarsa ... stiti voi unde ... si ne credem dozatoare de citronada .. nu e bine ! Daca mai si reclamam la admini ( cazul de fata ) inseamna ca ori nu e forumul pentru unii dintre noi ( de o parte a baricadei aflandu-ma - deci valabil si pentru mine ) ori e o problema in alta parte !

Modelul este frumos dar ca si o macheta 100% scale, nu e un model de toata ziua ci doar de sarbatoare pentru ca este dificil
de zburat si ar fi pacat ca din prima zi sa devina amintire .

Alegerea motorizarii as face-o si functie de ce as mai putea sa fac cu motorul in caz de .... adica as mai pune ochii pe un model - asta tocmai vorbeam cu un amic acum 10 min. care a ramas cu motorul dupa un incident si vroia alt model dar care se pare ca nu ar mai putea sa il duca motorul ramas - si ce faci ? - colectie de motoare ? - eu am o cutie plina cu motorase electrice de la tot felul de modele de styro care au devenit poveste.
Dar in final fiecare pasare pe limba ei ... se inalta !

P.S.

Acum ca tot s-au bosumflat unele persoane ... imi cer mii de scuze ( desi credeam ca am depasit etapa de grupa mica ) iar daca tot nu s-a inteles ce motoare recomanda producatorul pe pagina lui (120-2T si 160-4T ) nu am nici o vina ( cred ca turbina e cea mai potrivita )

Si ca o cugetare finala ... prefer persoana care sa imi spuna franc in fata ce am gresit decat " mierosul " cu zambetul lui
" Iliescu " amprentat pe mecla dar care va rade inzecit in spatele meu la prima nereusita - dar de.. eu il consider prieten !


Bafta si multa sanatate ! Paraciosilor !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 July 2011 - 10:13 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#36 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 26 July 2011 - 11:46 AM

Olivian, sper ca nu tu esti piriciosul...
Era clar din secunda zero ca lumea se amuza dar, stai linistit ca te vor ajuta neconditionat cind va veni vremea. Nu?
Deocamdata sa vina dihania (va fi zburat deja ... oceanul) si daca tot ai spart pusculita, ti-as recomanda un 4T de calitate (mare specialist, eu...ha ha ha) nu de alta dar e plin forumul de topicuri pentru benzinare dar de 4T nu prea se plinge nimeni. Nu cred sa fie doar statistica (mai putine 4T), Zeama nu e scumpa daca arzi 2...3 litri pe an.
Pina atunci, incearca sa zbori Me ul; daca te vei simti confortabil cu Me ul, probabil ca Zlinul va fi o relaxare.
O alta sugestie ar fi sa uiti in prima etapa de flapsuri si sa vezi cit de solid e trenul; daca ii trebuie toata pista la aterizare, sa aiba pe ce sta...
Nu l-as zbura eu (adica tu) din prima; as apela la un pilot pentru primul zbor si pentru trimajele de baza, astfel, riscul va fi minim. Se aleg ei singuri, stai linistit... tu sa ai incredere.
Si acum, parca am vazut in poze profil portant la incastrare si simetric la capat; un fel de torsiune aerodinamica. Nu ar trebui sa ajute chestia asta?
Final; sa-l stapinesti sanatos, sa-l zbori artistic, sa se umple cerul de zlinuri dup'aia...

Bafta
0

#37 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 26 July 2011 - 12:12 PM

Dragos,eu am cerut doar pareri cu ce fel de motor sa cumpar pentru el.Gigi,am citit si eu specificatiile producatorului,si am vazut ca scrie ca are fuselajul din fibra,dar atata timp cat nu l-am vazut live nu pot confirma acest lucru.Atat.Cat despre motoare dat fiind faptul ca nu sunt un specialist si ca nu ma pricep la acest gen de motoare,am cerut si eu parerea unor forumisti mai experimentati,dar se pare ca in afara de cativa care au spus clar ce si cum ,mai exisita si unii care fac un misto ieftin pe care nu il apreciez.Decat sa spui ca asa si pe dincolo,mai bine spuneai clar:eu am avut x,y motor si nu am avut vreo problema cu el,si il recomand.Cat despre benzinar,atata vreme cat l-am vazut pe avion,m-am gandit ca as putea pune si eu.Camil,mi-a spus clar NU LUA MOTORUL ALA CA E PETARDA,vorbea de GF26.Asa ca momentan am cateva alegeri si la cat de des zbor eu, voi alege metanol,si probabil va fi un MVVS 26 care e doar 200 euro.Sa vina avionul,e plecat de doar 6 zile si apoi vom vedea.
Gigi,cate despre zbor,sa sti ca nu imi e frica sa zbor cu ME,ci doar ultimele dati cand am vrut sa fac asta,rotile erau prea mici pentru terenul pe care zbor sau nu a vrut sa porneasca,nu am avut glow-ul bun si gata.O sa imi cumpar unul nou si o sa il zbor.Nu cred ca esti in masura sa dai vreun calificativ asupra modului cum zbor eu deoarece nu m-ai vazut niciodata zburand,asa ca...
sa fiti sanatosi!! :clapping:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#38 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 July 2011 - 12:56 PM

Doar atat si cu asta basta :

1 - in prima interventie am spus :
- de motor 120 , de uitat fumul , de UBEC-uri , PowerBoxuri - deci si de electronica - CA NU AI INTREBAT DOAR DE MOTOR
si cu finalul ca de unde alegeti modele d'astea greu de zburat ( nici filme nu sunt cu ele asa de iubite ce sunt ) .
2 - in a doua interventie am pus link-ul de le nitroplane cu specificatiile producatorului - asta pentru ca tot nu era clar
ce motor trebuie.
3 - in a treia interventie am pus un film cu un motor 4T dar gresisem ( era cel fara PATRATELE ) am reamintit reglajul greoi
la benzinare si calitatea indoielnica daca nu e 3W sau alt brand renumit MVVS , DA , etc
4 - in a patra interventie a reamintit precizarile producatorului ca se parea ca nu au fost " lecturate "
5 - in a cincea interventie am spus ca e bestial acel Laser si ca e un super motor la super pret ( vezi cat costa unul nou )
6 - in a sasea interventie a mea am punctat ceea ce stiam si se confirmase cu un post mai sus ..... parnaie care pune botu !
dar mai important era de retinut propunerea de a nu lua inca motorul si intai sa simulezi greutatea lui dupa ce venea
modelul- da deee - era mandria la mijloc si nu vroiam sa vedem ceea ce era important ci mai repede era sa ma faci pe
mine negativist.
7 - in a saptea interventie ti-am argumentat de ce nu sunt negativist ci am preferat sa iti expun din esecurile mele -deci
era din experienta proprie ... da ma rog.
8 - in a opta interventie deja ma luat valu cand ai spus ca nu stii din ce e facut .... chiar tare asta .... dar tot am fost
decent si am intrebat pe ce criterii l-ai ales ... vorba lui PEPE - " iubirea mea, numai iubireee "

uite pana acum 8 ( OPT - O P T - eight .... ) interventii in care zic eu ca nu am facut misto - daca ai alta parere pana acum sa stii ca esti prea sensibil.

Tot zici ca nu ti-am recomandat motor ca ma rog asta era intrebarea ..... ce era sa iti spun .. ca eu nu am DECAT OS, SAITO si YAMADA - tu vroiai ceva ieftin si bun ( o exista asa ceva ?)

Restul au fost doar glume nevinovate care se cam impuneau ... ca tu prea o tineai pe a ta - si inca am fost ponderat ....

P.S.

Unde m-am luat eu de stilul tau de zbor ? .. mai ales ca nici eu nu oi fi vre-un Somenzini ? am spus doar ca warbird-ul ala
la care si acolo te-am tot sfatuit, da la fel m-ai tratat cu .... multa atentie .... a ajuns la vanzare ... acum daca am un incalzitor de bujie descarcat sau demarorul defect ... ce fac ? - imi vand modelele ? .... caci ala la VANZARE a ajuns ......
da acu vad ca te-ai sucit, zici ca o sa il zbori - chiar crezi ??!

Deci ? Stimatul nostru coleg, puteti sa va luati orice model doriti dumneavoastra ca pe mine oricum NU MA INTERESEAZA !


P.S. la P.S.

Si ca sa ii raspund eu ( altii vad cu nu au curaj ... iar lipsa de curaj ) colegului nostru Bizu ;

MAMA m-a parat la Admin - asa e la batranete - da e mama mea si o iubesc !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 July 2011 - 12:58 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#39 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 26 July 2011 - 01:17 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 26 July 2011 - 12:56 PM, a spus:

Si ca sa ii raspund eu ( altii vad cu nu au curaj ... iar lipsa de curaj ) colegului nostru Bizu ;


Nici nu conteaza; m-a amuzat ideea.
0

#40 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 26 July 2011 - 02:12 PM

@Oachidori fuselajul din fibra e greu ca porcu' si o sa ai o incarcare alara de aproape 80 gr/dm2, asta daca reusesti sa il scoti in greutatea estimata de producator.
Nu stiu daca te-ai gandit la detaliul acesta atunci cand ai ales modelul dar era un amanunt destul de important.
La incarcarea aia modelul vine ca o caramida la aterizare, de aceea i-au prevazut si flapsurile asa ca e mai util sa le activezi de la inceput.
0

#41 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 July 2011 - 10:25 PM

Am si eu o nelamurire... care e poanta cu fuselajul din fibra.... care vine ca porcul/caramida/etc la aterizare ? Daca te uiti la avioanele mele din semnatura, toate sunt din fibra de sticla si toate au o incarcare alara nu de 80 g/dm2 ci de peste 100 g/dm2, si zboara foarte bine. La aterizare vin foarte frumos, cu viteza destul de mare, dar daca ai o pista decenta de macar 60m nu ai absolut nici o problema. Si din cele 3 avioane ale mele doar Cessna are flapsuri, care folosesc foarte mult la aterizari si decolari, dar se poate zbura si fara ele (desi nu vad de ce nu le-ai folosi daca le ai instalate). Asadar nu mi-e clar de ce, dupa ce unii au umplut pagini intregi de mistouri aiurea la intrebarea simpla a omului legata de motorizare, acum il speriati cu fuselajul de fibra. Comparativ cu avioanele de polistiren, care se pot prinde si in mana in loc de aterizare, da, aterizeaza mai repede, dar, pe mine cel putin, tocmai acest comportament putin mai apropiat de un avion adevarat ma atrage.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#42 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 27 July 2011 - 07:51 AM

Vezi postareamisumat, la 26 July 2011 - 10:25 PM, a spus:

tocmai acest comportament putin mai apropiat de un avion adevarat ma atrage.

si pe mine;de aia mi-am luat Funcub cu flapsuri ca sa ma pot apropia cat mai mult de realitate. :pardon: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#43 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 July 2011 - 08:00 AM

Vezi postareamisumat, la 26 July 2011 - 10:25 PM, a spus:

Am si eu o nelamurire... care e poanta cu fuselajul din fibra.... care vine ca porcul/caramida/etc la aterizare ? Daca te uiti la avioanele mele din semnatura, toate sunt din fibra de sticla si toate au o incarcare alara nu de 80 g/dm2 ci de peste 100 g/dm2, si zboara foarte bine. La aterizare vin foarte frumos, cu viteza destul de mare, dar daca ai o pista decenta de macar 60m nu ai absolut nici o problema. Si din cele 3 avioane ale mele doar Cessna are flapsuri, care folosesc foarte mult la aterizari si decolari, dar se poate zbura si fara ele (desi nu vad de ce nu le-ai folosi daca le ai instalate). Asadar nu mi-e clar de ce, dupa ce unii au umplut pagini intregi de mistouri aiurea la intrebarea simpla a omului legata de motorizare, acum il speriati cu fuselajul de fibra. Comparativ cu avioanele de polistiren, care se pot prinde si in mana in loc de aterizare, da, aterizeaza mai repede, dar, pe mine cel putin, tocmai acest comportament putin mai apropiat de un avion adevarat ma atrage.



Daca eu tot am facut misto si nu am recomandat nici un motor ( FALS - am fost primul care am zis OS 120 sau pe aici ) poate
il/ne ajuti cu un sfat de motorizare.

Referitor la genul de modele .... STATISTIC .... cati dintre colegii nostrii din Bucuresti cat si din tara au astfel de modele ? Eu stiu raspunsul ..... si atunci DE CE ? din necunostinta de cauza ?! - nu cred .

Intreaba'l pe domnul Cornel care se chinuia la propriu si la figurat cu Cessna CmPro atat la decolare cat si la aterizare
pe Chitila si nu numai - au incercat si altii sa " il ajute " .
A trecut dupa aceea pe vestita Extra de care amintea Hash ... si ? - mai rau !
Acum are un superb Extra de la Extreme Flight de 1,9 m cu motor Mintor ( benzina ) - ZBOARA SUPERB SI ATERIZEAZA LA PICIOR !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#44 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2011 - 09:34 AM

Daca eu am ales fuselaje din fibra nu are legatura cu faptul ca majoritatea modelistilor aleg avioane din alte materiale, e dreptul fiecaruia sa aleaga. Nu am recomandat nimanui sa se ia dupa mine, mai ales ca am vazut parerea generala ca fibra=caramida si CmPro=naspa. Dar dupa ce initiatorul topicului deja a cumparat avionul si vrea sa-l zboare, mi se pare incorect sa-l convingeti in grup ca a facut o mare tampenie cu aceasta achizitie si probabil urmeaza sa-i recomandati sa-l arunce la gunoi. Si totusi, faptul ca fuselajele astea din fibra inca se fabrica, imi dau impresia ca totusi se vand pe undeva in afara Romaniei. In concluzie, ar fi elegant sa respectam deciziile si parerile fiecaruia, pentru ca daca cineva pune intrebari pe forum, va primi niste raspunsuri, pareri, sfaturi, dar in final tot el va decide ce cumpara. Cat despre celebrele exemple (cu Cessna de la Chitila si inca unul), pe care le-am mai auzit pe aici, nu stiu care e explicatia, dar Cessna mea de la CmPro aterizeaza foarte frumos cu flapsuri, poate ai vazut la Adunati. Conditia este, asa cum am mai spus, sa ai pista decenta. Si pista de la Adunati este foarte buna, cam dubla fata de cat as avea nevoie la aceste avioane.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#45 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 July 2011 - 10:11 AM

Vezi postareamisumat, la 27 July 2011 - 09:34 AM, a spus:

Daca eu am ales fuselaje din fibra nu are legatura cu faptul ca majoritatea modelistilor aleg avioane din alte materiale, e dreptul fiecaruia sa aleaga. Nu am recomandat nimanui sa se ia dupa mine, mai ales ca am vazut parerea generala ca fibra=caramida si CmPro=naspa. Dar dupa ce initiatorul topicului deja a cumparat avionul si vrea sa-l zboare, mi se pare incorect sa-l convingeti in grup ca a facut o mare tampenie cu aceasta achizitie si probabil urmeaza sa-i recomandati sa-l arunce la gunoi. Si totusi, faptul ca fuselajele astea din fibra inca se fabrica, imi dau impresia ca totusi se vand pe undeva in afara Romaniei. In concluzie, ar fi elegant sa respectam deciziile si parerile fiecaruia, pentru ca daca cineva pune intrebari pe forum, va primi niste raspunsuri, pareri, sfaturi, dar in final tot el va decide ce cumpara. Cat despre celebrele exemple (cu Cessna de la Chitila si inca unul), pe care le-am mai auzit pe aici, nu stiu care e explicatia, dar Cessna mea de la CmPro aterizeaza foarte frumos cu flapsuri, poate ai vazut la Adunati. Conditia este, asa cum am mai spus, sa ai pista decenta. Si pista de la Adunati este foarte buna, cam dubla fata de cat as avea nevoie la aceste avioane.


Nu era recomandat ca prim model termic si de marimea aia avand in vedere sumele ce se vor cheltui ... nu imense dar nici neglijabile - ce se doreste ? - distractie si relaxare cum bine spunea Hash sau chinuiala si emotii ca sa nu mai zic de paguba totala ?

Vrei sa fii " UNICUL - The One " ? - atunci iei ce nu are NIMENI si ai rezolvat !

Cine vrea realism ... F4C - MACHETE si atat ! Restul ... polisterene cu flaps-uri .. vrajeala similitudinea cu realismul !

Si totusi un sfat cu motorizarea ... ca sa fim On Topic ?


P.S.

Am expus mai devreme pe PUNCTE - minim 8 ( opt ) la numar raspunsurile la solicitarile despre motorizare si electronica - nu era nici un misto.
Exista manual , nu prea exista review-uri din pacate ( oare de ce ? )
NU REZOLVA cu nimic venitul cu modelul in brate pe camp ..... ca sa ce ? sa ne uitam in el si sa numaram cate lonjeroane si nervuri are ?
Acasa in " laborator " cu cantarul, cu ruleta, cu P.C.- ul pornit On Line ... acolo stabilesti ce si cum .... bineinteles cu Sold-ul contului in fata si conectat la RHC ca sa mai ceri sprijin !

RECOMANDARE cu succes garantat 100 % :

Motor - Saito 150 AAC
Elice Mejzlik 16X8 sau 18X6 ( Merge si APC dar arata mai bine de carbon )
Servouri - Hitech 7975 HB
U-Bec - DigiSwitch Dual ( Pover Box System )
Doua Pack-uri Flight Power EON 2S 1600 mAh
Rezervor 650 cmc
CoolPower 20 % sau 30 % nitro
si ... mai multe glow-uri ( eu am patru + inca 8 pack-uri NiMh de 5400 mAh scoase dintr-un pack de masinuta LRP )
si ... demaror Align

Iar o sa se zica ca e la misto ! ( asta am eu pe Katana 120 Sbart si e super O.K. )


Si gata .... ma retrag din acest subiect !

Aaaaa... :




Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#46 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 27 July 2011 - 10:19 AM

Asa cum am mai spus, vis-a-vis de motorizare eu am propus acel Laser care este la vanzare, este un motor superb din toate punctele de vedere: pret, calitate, fiabilitate etc.
Ca idee de pret daca il comanzi NUMAI de la ei (caci nu-l gasesti in alta parte) uite-te aici.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#47 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 27 July 2011 - 10:50 AM

Vezi postareamisumat, la 26 July 2011 - 10:25 PM, a spus:

Am si eu o nelamurire... care e poanta cu fuselajul din fibra.... care vine ca porcul/caramida/etc la aterizare ? Daca te uiti la avioanele mele din semnatura, toate sunt din fibra de sticla si toate au o incarcare alara nu de 80 g/dm2 ci de peste 100 g/dm2, si zboara foarte bine. La aterizare vin foarte frumos, cu viteza destul de mare, dar daca ai o pista decenta de macar 60m nu ai absolut nici o problema. Si din cele 3 avioane ale mele doar Cessna are flapsuri, care folosesc foarte mult la aterizari si decolari, dar se poate zbura si fara ele (desi nu vad de ce nu le-ai folosi daca le ai instalate). Asadar nu mi-e clar de ce, dupa ce unii au umplut pagini intregi de mistouri aiurea la intrebarea simpla a omului legata de motorizare, acum il speriati cu fuselajul de fibra. Comparativ cu avioanele de polistiren, care se pot prinde si in mana in loc de aterizare, da, aterizeaza mai repede, dar, pe mine cel putin, tocmai acest comportament putin mai apropiat de un avion adevarat ma atrage.


Nu e vorba de nici o poanta. Orice avion zboara bine daca ai motorizarea necesara pe el insa diferenta o poate face exact aterizarea. Cele cu suta de gr pe dm patrat vin cu viteza foarte mare la aterizare fata de cele cu incarcarea pe jumatate la care iti permiti luxul sa vi cu viteza mult mai mica. E si asta unul din motivele pentru care un cmpro costa pana in 200 de euro iar un sebart sau un eg sau un quique costa dublu.
Si nu vad cu ce l-am speriat pe oachidori: i-am spus parerea mea si nu am vorbit in necunostinta de cauza, am avut model de la cmpro cu fuselaj din fibra.
0

#48 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 27 July 2011 - 01:13 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 27 July 2011 - 10:11 AM, a spus:

NU REZOLVA cu nimic venitul cu modelul in brate pe camp ..... ca sa ce ? sa ne uitam in el si sa numaram cate lonjeroane si nervuri are ?
Acasa in " laborator " cu cantarul, cu ruleta, cu P.C.- ul pornit On Line ... acolo stabilesti ce si cum .... bineinteles cu Sold-ul contului in fata si conectat la RHC ca sa mai ceri sprijin !


In ordine inversa! Pus la punct acasa, adus la zbor... zburabil.
M-am uitat la filme si n-am gasit neaparat reprosuri modelului cit pilotului... In primul nici n-a folosit flapsurile la decolare; la aterizare n-a apucat...
Trecere la joasa in relanti nu prea se face nici cu spume.
E drept ca am dorit sa echilibrez balanta cu filme "pozitive" dar n-am gasit sau n-am cautat cum trebuie.

Oricum, la pravalia de unde l-a luat Oachi, mai aduc cu siguranta.

Nu mai stiu cum sa inchei asa ca o las in aer.
0

#49 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2205
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 27 July 2011 - 01:31 PM

Pune un Thunder Tiger F-130S in 4 timpi pe care-l gasesti de cumparat si in Bucuresti sau Laser -ul de la Zippo care merita toti banutii.

Daca iti iei MVVS nou de pe MVVS.nl , ai grija ca te jupoaie la transport, in Romania trimit doar cu DPD si iti iau 25,50 Euro / Kg.

Daca vrei MVVS 26 second hand, ia legatura cu Mugurel pentru motor si cu mine pentru rezonator.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 27 July 2011 - 01:34 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#50 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 27 July 2011 - 01:44 PM

@Oachidori in final e foarte simplu: e modelul tau, sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Daca ai chef filtreaza tot ce s-a scris si retine si tu ceea ce crezi ca e important si te intereseaza. Echipeaza-l, zboara-l si vezi exact ce si cat poate modelul respectiv. S-ar putea sa fie perfect pentru tine si sa il zbori mult si bine. Sau s-ar putea sa ajungi la un moment dat sa zbori un model mai bun (si evident mult mai scump) si o sa constati singur diferenta dintre ele.
0

#51 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 27 July 2011 - 02:32 PM

Vezi postareaERASER, la 27 July 2011 - 01:31 PM, a spus:

Pune un Thunder Tiger F-130S in 4 timpi pe care-l gasesti de cumparat si in Bucuresti sau Laser -ul de la Zippo care merita toti banutii.

Daca iti iei MVVS nou de pe MVVS.nl , ai grija ca te jupoaie la transport, in Romania trimit doar cu DPD si iti iau 25,50 Euro / Kg.

Daca vrei MVVS 26 second hand, ia legatura cu Mugurel pentru motor si cu mine pentru rezonator.

Cu Mugurel am vorbit deja,sa vad avionul intreg in cutie si apoi te sun si pe tine.Unde se gaseste Thunder-ul?ca eu am gasit doar 2 la Phoenix dar sunt prea mici pentru ce imi trebuie mie.
multumesc,
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#52 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 27 July 2011 - 02:40 PM

Am banuiala ca nu se va supara Oachi pentru intrebarea mea. As profita ca sint cu ochii pe topicul asta cei ce se pricep la motoare.
Motoarele 4T merg bine cu cilindrul in jos? Exista conditii speciale pentru configuratia asta?
Multumesc


PS. Nu stiu cit sint de bune (desi n-au presa proasta) si nici daca mai ai tu nervi pentru posta dar uite si aici:
http://www.hobbyking...low_Engine.html

Aceasta postare a fost editata de bizu: 27 July 2011 - 02:42 PM

0

#53 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2205
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 27 July 2011 - 09:14 PM

Ai PM !
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#54 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2011 - 08:16 AM

Hai ca ati ametit omul de tot! Cum modelul se vrea semi-scale eu as pune un metanol in 4t de 1.6 cu in, de la OS, Tunder tigre, Saito. Nu m-as baga la Laser sau alte chestii exotice care nu prea s-au mirosit pe aici. Pt. servo, au la Hitec niste digitale ieftine cu mecanism de carbonite, care sunt HV deci nu mai ai nevoie de Ubec decat pt. receptie: http://www.rcm-pelik...oduct&id=53583. Trag 7,5kg*cm la 7,4v si costa cam 20 euro. As pune d-astea peste tot, inclusiv pe gaz.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 28 July 2011 - 08:18 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#55 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 July 2011 - 09:00 AM

Vezi postareaMLGore, la 28 July 2011 - 08:16 AM, a spus:

Hai ca ati ametit omul de tot! Cum modelul se vrea semi-scale eu as pune un metanol in 4t de 1.6 cu in, de la OS, Tunder tigre, Saito. Nu m-as baga la Laser sau alte chestii exotice care nu prea s-au mirosit pe aici. Pt. servo, au la Hitec niste digitale ieftine cu mecanism de carbonite, care sunt HV deci nu mai ai nevoie de Ubec decat pt. receptie: http://www.rcm-pelik...oduct&id=53583. Trag 7,5kg*cm la 7,4v si costa cam 20 euro. As pune d-astea peste tot, inclusiv pe gaz.


O rugaminte ... cum se face circuitul electric in situatie daa de tine :

Bag pack-ul 2S in UBEC, duc iesirea UBEC-ului in receptor ( facem abstractie de unde vine intrerupatorul - e pe acolo pe undeva ).Unde bag servourile daca vreau sa mearga direct la 7,4 V ? Daca le bag clasic in receptor or sa primeasca tensiunea
din UBEC. Mai faci un cablaj ceva si din receptor isi ia doar semnalul iar din cablaj alimentarea ? ca nu poate fi vorba de PowerBox in cazul de fata .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#56 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 July 2011 - 04:30 PM

Nici un UBEC, 2s LiFePo4 direct in receptor si servo-uri, simplitatea extrema, puncte de cadere reduse la minim.
Powerbox ?!
... cu picioarele pe pamant ...
0

#57 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 July 2011 - 07:28 PM

Vezi postarearenatoa, la 28 July 2011 - 04:30 PM, a spus:

Nici un UBEC, 2s LiFePo4 direct in receptor si servo-uri, simplitatea extrema, puncte de cadere reduse la minim.
Powerbox ?!

adica din asta?
http://phoenixmodels...123-p-2254.html
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#58 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2011 - 09:16 PM

Vezi postarearenatoa, la 28 July 2011 - 04:30 PM, a spus:

Nici un UBEC, 2s LiFePo4 direct in receptor si servo-uri, simplitatea extrema, puncte de cadere reduse la minim.
Powerbox ?!

2s life nu are incarcat 7.2 volti? nu-i cam mult?
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#59 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 July 2011 - 09:21 PM

Si 5*NiMh prospat incarcat cat are ? Tot peste 7V.
Are 7.2V cand este in charger, cum l-ai scos cum scade la 6.8-6.9V si in ce mai mica sarcina scade la nominal 6.6V
... cu picioarele pe pamant ...
0

#60 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2011 - 09:43 PM

Nici un LiFe. Lipo direct! Se leaga toate plusurile si minusurile de la servo intre ele (se scot din mufe) si se duc cu o singura mufa direct la pack (la switch). Tot de la pack se trimite la receptor un + si un -, dar + se inseriaza cu trei diode cu Si (1N4007 de exemplu). Pe pack se MAI PUNE UN VOLTAGE MONITOR PT. 2S . (d-ala de 25 lei de la Sierra).
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro