Modelism - RHC Forum: Energie pe baza de HHO - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Energie pe baza de HHO discutii...

#49 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 31 January 2010 - 01:27 AM

Vezi postareazola, la Jan 30 2010, 01:40 PM, a spus:

Iar un motor de 1000cmc care sa functineze numai pe HHO si sa generezeminim cca 60cp sunt convins ca se poate face daca nu s-a facut deja.
Sa calculam!

60[cp] = 60[cp]*0.745[Kw/cp] = 44.7[Kw] = 44.7[KJ/s]

de aici: http://www.engineeringtoolbox.com/fuels-hi...lues-d_169.html
Puterea calorica a hidrogenului este de 141790[KJ/Kg], deci debitul necesar de hidrogen ptr a genera 60cp este:
44.7[KJ/s]/141790[KJ/Kg] = 0.315[Kg/s]

de aici: http://www.uigi.com/hydrogen.html
Densitatea hidrogenului la 0 grade si presiunea de 101KPa este de 0.089[Kg/m3]
deci avem nevoie de 0.315[Kg/s]/0.089[Kg/m_cub] = 3.5[m_cubi/s] la presiune atmosferica, asta fara sa tinem cont de randamentul de conversie a motorului.

Mult succes in generarea a 3.5 metri cubi de hidrogen pe secunda! :)

Cirip
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#50 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 31 January 2010 - 01:38 AM

Domnule Dan Mitea! Tot respectul pentru dumneavoastra!
H simplu este hidrogen (in tabelul elementelor, notat cu 1). HHO dupa minimele cunostinte se numeste gaz Brown, Aka un gaz optinut si utilizat in acelas sistem(Adica Hidrogen2 -Oxigen1). In acelasi fel in care pentru agaricii de duzina Calciu este "calciu efervescent" desi CALCIUL ESTE METAL in toata regula!!! HHO (aka gaz brown) inseamna aproximativ , separatia provizorie a apei si hidrogenului in interiorul unitati de separtie/ardere.
Asadar si in ultima instanta , as gandi in afara legilor termodinamici, care nu o cunosc si chiar cunoscuta fiind limiteaza gandirea umana.......

HHO gas , nu a fost si nu este alimentare cu pur hidrogen!!!!! Motiv pentru care HHO gaz topeste wolfram iar H nu face decat "poc"

Mai exista o reactie extrem de simpla, cunoscuta de chimia curenta! Cum ca H ridicat la temperatura si presiune se transforma in Deuteriu prin unirea de nucleu, protoni...pisica pe varza.... (lucru explicat de profesorul ala cu parul explodat din ultima mea postare) Pe masuta ce creste temperatura si presiunea , H se transforma in H2 (aka deuteriu) apoi in triteriu(parca ii zice...poate gresesc adica H3 ..... lucru care face in asa fel incat randamentul motorului, poate creste semnificativ fara emisii toxice similare cu derivatele din petrol!
In caz ca nu stiti va spun eu....Cel mai bun randament al unui motor cu ardere interna este motorul Diesel (motorina), care merge pana la 35%.......Problema mare a motoarelor cu ardere interna sunt noxele...... Monoxidul de carbon....etc.
Energia verde, inseamna un maxim de randament cu minim de noxe!!!!!!!!!!!!!!!!! si nici decum PERPETUUM MOBILE! Desi ..... Care ere adeptul teoriei cu sfarsitul lumii?

1. Daca as optine HHO dintr-o ferma de eoliene , probabil ar fi mai putin toxica pentru natura decat as extrage petrol din Marea Nordului La peste 3 km adancime!

n-am terminat tot de spus...ca's multe....

Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 01:48 AM

0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#51 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 31 January 2010 - 01:54 AM

Apropo de descoperirea penicilinei.......cine stie de pe forumul cum ca ciobanii, in caz de infectii , foloseau mamaliga lasata la mucegait , din care isi faceau bandaje pe rana? Asta cu vreo 20 de ani inaintea descoperirii penicilinei !???
.......ganditi si voi in afara cutiei....(cum spun baietii destepti) care au inventat porcine, aviare si alte HIV-uri..... Ca sa nu mai spun de WTC care s-au prabusit impotriva legilor fizicii!!!!!!!!!!!!!!!!

Baietii destepti, folosesc principii active ale unor plante cunoscute de mii de ani de indigeni (din toate colturile lumii) .... si pentru ca medicina lor clasica nu mai functiona , au inventat boli in laboratoare.....

De ce n-ar fi inventat si strategii impotriva domeniilor chimie isi fizicii ?

Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 02:04 AM

0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#52 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 January 2010 - 02:01 AM

Citesc, ma minunez si nu stiu de unde sa incep. Este stupefiant.
-Nu am inteles daca in prima fraza ai fost sau nu de acord cu mine. Oricum, te asigur ca in urma electrolizei obtii hidrogen si oxigen.
-Nu motorul este cauza noxelor. Ci combustibilul. In acelasi motor hulit daca in loc de derivate din petrol utilizezi hidrogen obtii apa distilata si energie.
-Randamentul motorului Diesel nu se datoreaza combustibilului ci ciclului de lucru. Te las pe tine sa descoperi diferenta fata de un motor cu aprindere prin scanteia.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 January 2010 - 02:04 AM

0

#53 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 31 January 2010 - 02:08 AM

Cancerul la creier (necunoscut medicinii pana acum 2 decenii (aprox.) ) explodeaza exponential in toata lumea ? Pentru cei care nu cunosc inca ..... tumoare pe creier este moarte sigura! Aka 100% mortalitate!

Imi cer scuze pentru divagatie.....consider ca lucrurile se leaga in oarece masura!

Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 02:10 AM

0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#54 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 31 January 2010 - 02:31 AM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 31 2010, 02:01 AM, a spus:

Citesc, ma minunez si nu stiu de unde sa incep. Este stupefiant.
-Nu am inteles daca in prima fraza ai fost sau nu de acord cu mine. Oricum, te asigur ca in urma electrolizei obtii hidrogen si oxigen.
-Nu motorul este cauza noxelor. Ci combustibilul. In acelasi motor hulit daca in loc de derivate din petrol utilizezi hidrogen obtii apa distilata si energie.
-Randamentul motorului Diesel nu se datoreaza combustibilului ci ciclului de lucru. Te las pe tine sa descoperi diferenta fata de un motor cu aprindere prin scanteia.


1. Daca doriti dau doctoratul cu dumneavoastra! Din cate cunosc motorul Diesel contemporan are exact acelasi ciclu cu cel pe benzina! (Vorbesc de motorul in 4 timpi) desi exista si in 2 timpi atat diesel cat si benzina)...arhicunoscute si chiar in 6 timpi mai putin cunoscute pentru profani)
2. Randamentul motoarelor Diesel sunt superioare celor pe benzina cu cateva procente! rog documentare!
Benzina undeva 28-30% si Diesel 35-40% ....(aproximativ dar in orice caz superior!)
3. "Randamentul motorului Diesel nu se datoreaza combustibilului ci ciclului de lucru. Te las pe tine sa descoperi diferenta fata de un motor cu aprindere prin scanteia." Aici oricat te-as respecta vreau sa-ti spun ca gresesti! Ce legatura are ciclul cu combustibiluil?


4. Eu te-as ruga sa ne spui , rolul si principiul de functionare al unei pompe de injectie ... de aici deducem si diferenta functionala intre un motor Diesel si un motor Otto.......

Consider ca e mult de lucru......profanul din mine si-ar dori sa existe ceva mai bun! Dumneavoastra nu?


Nu mai face-ti confuzie intre motorul cu Hidrogen si motorul HHO .....Domnule Dan_Mitea va las sa ne spune-ti diferenta!

Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 02:33 AM

0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#55 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 January 2010 - 02:45 AM

Uite diferenta intre cele doua tipuri de motoare:
http://ro.wikipedia....ki/Motor_diesel
In privinta diferentei intre motorul cu hidrogen si motorul cu amestec hidrogen plus oxigen, ma dau batut. Nu mai introduci aer in amestec? Si daca da, care este diferenta?
0

#56 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 31 January 2010 - 03:03 AM

Dane ti-am spus doar ca eu stiu ce e un motor Diesel......

Apoi la motorul cu HHO exista o scapare inca neexploatata...... Hidrogenul comprimat si ridicat la temperatura inalta se transforma in Deuteriu (H2)....adica 2 molecule de Hidrogen se unesc si in momentul detonarii au randament mai mare fata de H..... Apoi daca ridici temperatura de utilizare si mai mult , Hidtrogenul formeaza H3 care o fi Triteriu...sau cum dracu se numeste.......de aici , in amestec cu aerul detonarea poate fi cu randament mai mare de 40%........

Chiar daca te afli in zona francofona a Canadei mai pun odata link-ul cu idiotul asta de PROFESOR de la Universitatea din Nottingam...

http://www.youtube.c...h?v=6rdmpx39PRk

Tot din filmul asta o sa afli si ciclurile............. si nu te uita la balon , cat la explicatiile profesorilui referitoare la Hidrogen! De acolo deduci si restul implicatiilor! Suntem oameni cu capul pe umeri! Nu pot sa spun tot din motive de manelisti...... Probabil intelegi....

Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 03:13 AM

0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#57 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 31 January 2010 - 03:11 AM

Sunt de acord cu tine Cirip , dar puterea dezvolatata de un motor indifernt de ce tip nu depinde numai de conbustibil , ci si de constructia lui .
Altfel cum iti explici ca acum 30 de ani un motor de 5-6 litri dezvolta cca 150-250 Cp , iar acum un motor cu aceiasi cilindree este capabil sa produca peste o mie de caluti ? asta fara turbine nitroxid sau mai stiu eu ce alte ...gaze .

Se pare ca in timpul in care noi ne calcam pe bataturi , unii omuleti mai dibaci au si incercat HHO -ul http://www.youtube.com/watch?v=CJLgv20LEF8...player_embedded :)
Oto si crevetii lui..
0

#58 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 31 January 2010 - 03:31 AM

Vezi postareazola, la Jan 31 2010, 03:11 AM, a spus:

Altfel cum iti explici ca acum 30 de ani un motor de 5-6 litri dezvolta cca 150-250 Cp , iar acum un motor cu aceiasi cilindree este capabil sa produca peste o mie de caluti ?
Nu cred ca este nicio contradictie. Tehnologia a evoluat si randamentele motoarelor au crescut, dar nu se apropie nici pe departe de 100%. Calculul meu presupune un motor cu randament 100%. In realitate, ptr 60cp sunt necesari peste 3.5mc de H pe secunda.

Cat depre Youtube, am sa va zic un citat pe care il ador: Nu cred nimic din ce aud si numai jumatate din ce vad.

In general sunt un tip al calculelor, inainte de a incerca ceva practic. In experienta mea, daca ceva nu merge pe hartie (hartia suporta orice), garantat nu va merge nici practic. Daca merge pe hartie, s-ar putea sa mearga practic, dar nu e garantat. E plin netul de inventatori de garaj, care fac elementara confuzie intre putere si energie, dar pretind ca au inventat nu stiu ce. In momentul in care vad ca cineva a scris "KW/h", l-am ras de la portie. Si as mai intreba ceva: E vreunul dintre toti astia independent energetic? Deconectat de la reteaua de energie electrica? Eu nu cunosc niciunul.

Iar referitor la hidrogen, cred ca se fac confuzii majore. Nu sunt chimist, dar izotopii hidrogenului se noteaza 1H (protiu), 2H(deuteriu) si 3H(tritiu). H2 este molecula de hidrogen, care este stabila si e formata din 2 atomi de H. Nu are legatura molecula H2 cu izotopul, 2H. Ca sa creezi 2H din 1H cred ca trebuie fuziune, nu e suficienta o simpla comprimare. Poate un chimist stie sa explice mai bine.

Cirip

Aceasta postare a fost editata de Cirip: 31 January 2010 - 03:44 AM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#59 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 31 January 2010 - 03:59 AM

1. http://www.youtube.com/watch?v=Jivb7lupDNU...feature=related
2. http://www.youtube.com/watch?v=-1lScTsHBkQ...feature=related
3. http://www.youtube.c...Rc&feature=fvsr
4. http://www.youtube.c...h?v=scItsNfqAqs
5. http://www.youtube.com/watch?v=S3JAAY2mEa0...feature=related
6. http://www.youtube.c...h?v=b1MeR4My6XA
7. http://www.youtube.com/watch?v=3kgi1ZJGyxU...feature=related
8. http://www.youtube.com/watch?v=3JbXLGIL_fc...feature=related
9. http://www.youtube.com/watch?v=PFrkHFmjx0c...feature=related
10. http://www.youtube.com/watch?v=V1LHNojGZuo...feature=related
11. http://www.youtube.com/watch?v=S65PwyksjPs...feature=related
0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#60 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 January 2010 - 04:14 AM

Dragul meu, mai incerc o data....
Nu a spus nimeni ca nu poti face hidrogen prin electroliza si sa-l arzi intr-un motor, ci doar ca nu este eficient.
Nu am inteles, te rog sa ma scuzi, care este diferenta dintre a introduce hidrogen pur in motor si a introduce amestec de hidrogen si oxigen.
In motorul nostru folosim, doar, molecula stabila de hidrogen (H2). Izotopii de care vorbesti sunt treaba fizicii nucleare. Este un alt film, cel in care putem vedea acceleratoare de particule, bomba cu hidrogen si alte ghidusii de acelasi calibru.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 January 2010 - 04:21 AM

0

#61 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 31 January 2010 - 05:14 AM

nch,

Multumesc pentru linkuri. Cred ca ar trebui scrisa o noua fizica bazata exclusiv pe Youtube. Daca si la ce ar folosi e alta poveste.

Am 2 comentarii:
1)Citeste comentariile la primul link postat de tine.
2)Astept cu interes momentul in care propria ta masina va merge cu hidrogen sau HHO si vei fi independent de statia PECO. Chiar si o scadere de peste 10% a consumului de benzina este o realizare notabila. Pana atunci imi mentin scepticismul.

Nu uitati ca cel care afirma trebuie sa demonstreze el insusi afirmatia, nu cei care se indoiesc. "Uita-te pe Iutub" nu tine loc de demonstratie.

Cirip
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#62 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2010 - 08:11 AM

@ zola si nch,

Cred ca ati gresit forumul. Aici nu e Softpedia si nici Computergames. Aici lumea mai si citeste. Carti d-alea de hartie, nu pagini de internet. P-aici lumea a trecut pe la scoala, ba chiar pe la mai multe scoli incat nu aveti voi doi ani de scola cati ani de vacanta au unii de pe aici. Deci: Vreti sa vi se aprobe ideile? Vreti sa aveti intotdeauna dreptate? Vreti sa fiti aplaudati? Duceti-va ( ) pe forumurile mai sus amintite!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#63 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 31 January 2010 - 08:26 AM

Vezi postareaCirip, la Jan 31 2010, 01:27 AM, a spus:

Sa calculam!

60[cp] = 60[cp]*0.745[Kw/cp] = 44.7[Kw] = 44.7[KJ/s]

de aici: http://www.engineeringtoolbox.com/fuels-hi...lues-d_169.html
Puterea calorica a hidrogenului este de 141790[KJ/Kg], deci debitul necesar de hidrogen ptr a genera 60cp este:
44.7[KJ/s]/141790[KJ/Kg] = 0.315[Kg/s]

de aici: http://www.uigi.com/hydrogen.html
Densitatea hidrogenului la 0 grade si presiunea de 101KPa este de 0.089[Kg/m3]
deci avem nevoie de 0.315[Kg/s]/0.089[Kg/m_cub] = 3.5[m_cubi/s] la presiune atmosferica, asta fara sa tinem cont de randamentul de conversie a motorului.

Mult succes in generarea a 3.5 metri cubi de hidrogen pe secunda! :)

Cirip





Eu stiam ca 1 KW=1.3404825737265416 CP

http://www.keseco.ro...Calculator.html


Poate gresesc,nu e domeniul meu....insa daca nu ma insel raportul este cu cu totul altul
0

#64 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 January 2010 - 08:36 AM

Este acelasi lucru:
1/1.34=0.74
0

#65 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2010 - 09:09 AM

Vezi postareanch, la Jan 31 2010, 01:38 AM, a spus:

HHO gas , nu a fost si nu este alimentare cu pur hidrogen!!!!! Motiv pentru care HHO gaz topeste wolfram iar H nu face decat "poc"
Mai exista o reactie extrem de simpla, cunoscuta de chimia curenta! Cum ca H ridicat la temperatura si presiune se transforma in Deuteriu prin unirea de nucleu, protoni...pisica pe varza.... (lucru explicat de profesorul ala cu parul explodat din ultima mea postare) Pe masuta ce creste temperatura si presiunea , H se transforma in H2 (aka deuteriu) apoi in triteriu(parca ii zice...poate gresesc adica H3 ..... lucru care face in asa fel incat randamentul motorului, poate creste semnificativ fara emisii toxice similare cu derivatele din petrol!
In caz ca nu stiti va spun eu....Cel mai bun randament al unui motor cu ardere interna este motorul Diesel (motorina), care merge pana la 35%.......Problema mare a motoarelor cu ardere interna sunt noxele...... Monoxidul de carbon....etc.
Energia verde, inseamna un maxim de randament cu minim de noxe!!!!!!!!!!!!!!!!! si nici decum PERPETUUM MOBILE! Desi ..... Care ere adeptul teoriei cu sfarsitul lumii?
1. Daca as optine HHO dintr-o ferma de eoliene , probabil ar fi mai putin toxica pentru natura decat as extrage petrol din Marea Nordului La peste 3 km adancime!
n-am terminat tot de spus...ca's multe....


NCH , acum fii foarte atent , m-am prins de ce vrei sa spui.
PARTEA ADEVARATA (samanta de adevar)
HHO -ul asta al vostru este adevarat ca reprezinta un amestec stoichiometric - ceea ce il face impresionant la TV . Ceva asemanator ar fi daca ai alimenta masina cu oxigen in loc de aer ,ai avea parte de o reactie mai rapida (grosso modo de 5 ori mai puternic si consumand de 5 ori mai multa benzina ) . Asta e tot . Nimic magic sau deosebit , dupa imensul consum de energie folosit la electroliza ai ca bonus oxigen 100% pt ardere (masinile noastre au doar 21% ). Tipii care folosesc NOS pe masinile adevarate fac acelasi lucru , baga mai mult oxigen in motor , ca sa poata arde mai multa benzina , pt mai multa putere .Observi ca nu are nimic de a face cu cantitatea de energie.

PARTEA FALSA
La partea a-2-a dupa cum se vede nici tu nu stii dar spui ca din cauze necunoscute ( bla bla deuteriu tritiu dilitiu ) randamentul creste.
1. Ai nevoie de randament SUPRAUNITAR (nu o simpla crestere)
2. Reactia aia chimica "simpla" de care vorbesti NU EXISTA . Nu exista din cauza ca ce spui tu ca se intampla implica CREAREA DE MATERIE . De unde apar nene neutronii aia ? Din nimic ? Asa ceva nu s-a mai vazut de la Big Bang incoace !
3. Nu spui dar insinuezi ca vei avea reactii de fuziune nucleara in cilindrii masimii tale . Nici nu iti dai seama de enormitate , dar pt o reprezentare grafica am sa iti arat ce e aia :
http://www.youtube.com/watch?v=R5_9Gi7w19Y...feature=related

Daca ai ceva de lamurit hai sa o facem .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#66 Useril este offline   ovi_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 20-November 06

Postat 31 January 2010 - 10:28 AM

Vezi postareaCirip, la Jan 31 2010, 03:31 AM, a spus:

Iar referitor la hidrogen, cred ca se fac confuzii majore. Nu sunt chimist, dar izotopii hidrogenului se noteaza 1H (protiu), 2H(deuteriu) si 3H(tritiu). H2 este molecula de hidrogen, care este stabila si e formata din 2 atomi de H. Nu are legatura molecula H2 cu izotopul, 2H. Ca sa creezi 2H din 1H cred ca trebuie fuziune, nu e suficienta o simpla comprimare. Poate un chimist stie sa explice mai bine.


tocmai voiam sa-mi dau si eu cu parerea de ne-chimist, insa mi-a luat-o Cirip inainte. foarte bine punctat.
o precizare insa: deuteriul exista in stare naturala si are un neutron in plus fata de hidrogen. se poate obtine (cred) prin bombardare cu neutroni a hidrogenului.
prin fuziunea hidogenului rezulta heliu (cazul bombei cu hidrogen sau a soarelui).

cu stima,

ovi
0

#67 Useril este offline   ovi_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 20-November 06

Postat 31 January 2010 - 10:52 AM

@Cirip, s-a strecurat o eroare in calculele tale...
e vorba de 0,315g/s si prin urmare 3,5l/s
mi s-a parut suspect de mult 3,5mc/s. in conditiile in care centrala mea termica consuma 10l/22s la puterea maxima reglata.

cu stima,

ovi
0

#68 Useril este offline   zola 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 21-July 07

Postat 31 January 2010 - 02:12 PM

MLGORE , chiar as foarte curios sa vad ce ai realizat tu ... avand in vedere ca ai atat de multa ''scola'' .... Eu unul am decat 12 caci doar atat s'a putut avand in vederea varsta pe care o am . Dar din cate vad eu , in posturile tale din acest topic nu spui absolut nimic interesant practic nu ai nici o ideie propie , daca as fi nch as spune ca esti o simpla unealta . Sti ? Sa jicnesti pe cinenava atunci cand esti in fata monitorului este foarte usor , ceva mai greu este atunci cand esti fata in fata .
Eu doar am prezentat niste idei , de combatut , nu am pretis sa stiu TOT . Daca nu s'ar posta nici o ideie atunci la ce ar mai fi de folos forumul ?
Pana la urma noi vorbim de misloacele de folosire a acestui gaz si la ce putem sa il folosim . Haide-ti sa fim tptusimai decshisi la minte ....
Oto si crevetii lui..
0

#69 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 31 January 2010 - 03:22 PM

...ce nu se vrea a intelege de catre tabara pro din subiectul asta este faptul ca a produce ceva inseamna a consuma altceva, cand consumi mai mult decat produci , rezultatul este nesustenabil si renunti sau cauti alte metode de producere, de pilda expui apa la soare ca e mokka si scoti hidrogen prin fotosinteza, 15mc/s fiind supraunitar te-ai scos ,devii Zweisteinul energetic al tuturor timpurilor , magna cum laude, academica laudatio pro professore :) !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#70 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 January 2010 - 04:09 PM

Vezi postareazola, la Jan 31 2010, 02:12 PM, a spus:

MLGORE , chiar as foarte curios sa vad ce ai realizat tu ... avand in vedere ca ai atat de multa ''scola'' .... Eu unul am decat 12 caci doar atat s'a putut avand in vederea varsta pe care o am . Dar din cate vad eu , in posturile tale din acest topic nu spui absolut nimic interesant practic nu ai nici o ideie propie , daca as fi nch as spune ca esti o simpla unealta . Sti ? Sa jicnesti pe cinenava atunci cand esti in fata monitorului este foarte usor , ceva mai greu este atunci cand esti fata in fata .
Eu doar am prezentat niste idei , de combatut , nu am pretis sa stiu TOT . Daca nu s'ar posta nici o ideie atunci la ce ar mai fi de folos forumul ?
Pana la urma noi vorbim de misloacele de folosire a acestui gaz si la ce putem sa il folosim . Haide-ti sa fim tptusimai decshisi la minte ....

Dragul meu, acele douasprezece clase...presupun ca asta reprezinta acea cifra fara nici o unitate de masura...nu sunt decat pe hartie. Imi pare foarte rau si te rog sa nu te superi pe mine, dar nici macar sa scrii nu ai invatat. Este penibil. Mai jos incerc sa traduc ceea ce ai scris:
-chiar as FI foarte curios
-s-a
-stii
-jignesti
-s-ar
-mijloacele
-haideti
-"tptusimai" nu pot sa traduc

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 January 2010 - 04:18 PM

0

#71 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 31 January 2010 - 05:48 PM

Pot sa spun ca m-am documentat in ultimile zile foarte mult(nu ma lua nici somnul)si am ajuns la o singura concluzie cu privire la electroliza........NU este fiabila dar totusi ma bucur ca cineva a reusit sa faca un sistem asemanator si culme sa fie si fiabil.

AAA.....e si Roman pe deasupra
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...lul-viitorului/

De curand sa facut si brevetul de inventie.
http://africanhydrog...om/aboutus.html
0

#72 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 31 January 2010 - 06:10 PM

Vezi postareaovi_m, la Jan 31 2010, 10:52 AM, a spus:

@Cirip, s-a strecurat o eroare in calculele tale...
e vorba de 0,315g/s si prin urmare 3,5l/s
Posteaza te rog cum ai calculat ca sa ajungi la 3.5l/s.

Vezi postareaovi_m, la Jan 31 2010, 10:52 AM, a spus:

centrala mea termica consuma 10l/22s la puterea maxima
Ce combustibil consuma centrala ta, care este puterea maxima (valoarea numerica in KW) si ce eficienta declarata are (in manualul de utilizare)?

Aceasta postare a fost editata de Cirip: 31 January 2010 - 06:20 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#73 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 31 January 2010 - 06:30 PM

Vezi postareaovi_m, la Jan 31 2010, 11:52 AM, a spus:

@Cirip, s-a strecurat o eroare in calculele tale...
e vorba de 0,315g/s si prin urmare 3,5l/s
Ai dreptate. Am refacut calculul si am observat ca mi-au scapat niste zerouri. Intr-adevar este vorba de 3.5 l/s.
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#74 Useril este offline   ovi_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 20-November 06

Postat 31 January 2010 - 06:40 PM

Vezi postareaCirip, la Jan 31 2010, 06:10 PM, a spus:

Ce combustibil consuma centrala ta, care este puterea maxima (valoarea numerica in KW) si ce eficienta declarata are (in manualul de utilizare)?


Gaz metan (de fapt cred ca se cheama "gaze naturale"). Puterea maxima in arzator am calculat ca e limitata pe la 17kW (luand de buna puterea calorifica declarata de EON). Eficienta nu stiu daca e declarata. Am calculat-o pe la 85%.
Sincer, voiam sa spun ca o alimentez de la o celula de hidroliza si ca obtin costuri mai mici decat cu incalzirea electrica. Ar fi fost destui amatori de senzational :)

cu stima,

ovi

Aceasta postare a fost editata de ovi_m: 31 January 2010 - 06:44 PM

0

#75 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 January 2010 - 06:48 PM

Vezi postareaRAPTOR, la Jan 31 2010, 06:48 PM, a spus:

Pot sa spun ca m-am documentat in ultimile zile foarte mult(nu ma lua nici somnul)si am ajuns la o singura concluzie cu privire la electroliza........NU este fiabila dar totusi ma bucur ca cineva a reusit sa faca un sistem asemanator si culme sa fie si fiabil.

AAA.....e si Roman pe deasupra
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...lul-viitorului/

De curand sa facut si brevetul de inventie.
http://africanhydrog...om/aboutus.html

As schimba "fiabil" cu "rentabil". Daca este adevarat ce spune sunt primul care sa ma bucur. Ii tin pumnii.
0

#76 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2010 - 07:12 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 31 2010, 06:48 PM, a spus:

As schimba "fiabil" cu "rentabil". Daca este adevarat ce spune sunt primul care sa ma bucur. Ii tin pumnii.


Pai are website , are masinariile , orice dacia 1300 poate merge pe hidrogen , de ce nu-i da nimeni telefon ?
Apoi va rog sa postati sa stim si noi .


PS sunt 100% convins ca este o inselatorie , daca va uitati atent omul facea in 2003 trei doctorate simultan .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#77 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 31 January 2010 - 07:38 PM

Vezi postareaAhernar, la Jan 31 2010, 07:12 PM, a spus:

PS sunt 100% convins ca este o inselatorie , daca va uitati atent omul facea in 2003 trei doctorate simultan .
Daca asta cu 3 doctorate este argumentul, nu sunt sigur ca iti justifica afirmatia cu inselatoria. Probabil ca ai dreptate ca n-am citit nimic despre problema, dar altele ar trebui sa fie cauzele.
Poti face cate doctorate te tin balamalele, simultan. Existau in 2003 forme de doctorat la fara frecventa si puteai face "fara numar!!!". Am impresia ca si acum poti, daca esti destul de diliu sa vrei asta. E ca si cum ai merge la femei. Conteaza sa nu trebuiasca sa fii in doua locuri diferite in acelasi timp. Partea importanta e ca nu da nimeni 2 bani pe un doctorat daca nu se concretizeaza in ceva. Ba mai mult, acelasi doctorat sustinut si in tara si in strainatate (facut sub indrumarea a doi profesori din cele doua tari), se pune ca doua la numar. Exista cazuri destule.
In discutii nu ma bag, ca nu ma intereseaza. Aproape toti aveti dreptate dar vorbiti de lucruri amestecate rau de tot... Cand se mai linistesc apele am eu grija sa dau cu mamaliga in geam.
Spor la treaba!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#78 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 31 January 2010 - 07:56 PM

@Cirip
ceva nu e in regula,
1. Atentie ce ai dat tu e puterea calorifica superioara!
2. De regula calculele in tehnica se fac pe baza de putere calorifica inferioara care la hidrogen e 119.915, 7 kj/kg sau si mai bine exprimat 10789.9kj/Nmc deci 1 Nmc/hidrogen se obtine deci din 11,11 kg hidrogen
3. 60 Hp = 10.68 kcal/s = 44,7 kj/s

Ok

Presupunem ca masina consuma 6l / benzina la 100 km adica 4,76 kg (la o densitate de 0,76 kg/l)
Deci


Kg/100km______Consum__________ PCI _______Total necesar putere
___________________________________________________________
Benzina ________4,56 kg ______ 10500kcal/kg _______47880 kcal
Propan ________4,43 kg _______10800kcal/kg _______47880 kcal
hidrogen _______1,67 kg _______28641kcal/kg _______47880 kcal


Presupunind ca mergem cu o viteza de 100 km/h ca sa nu ne complicam in calcule

Consumul pe secunda:

___________km/h________________Consum/sec
Benzina ____ 100 ____4,56 _______0,001266667 kg/s
Propan ____ 100 ____4,433333 ___0,001231481 kg/s
hidrogen ___ 100 ____1,671729 ___0,000464369 kg/s


Dar 1 Nmc de hidrogen se obtine din 11.11 kg/hidrogen

Deci ar trebui produs 0,005154 Nmc/s sau respectiv 18,5562 Nmc/h
Ceea ce se uita in schimb e ca nu pre ai unde sa stochezi hidrogenul ala atit de sigur incit sa nu atace rezervoarele si sa nu faca bum.

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 31 January 2010 - 07:56 PM

0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu