Energie pe baza de HHO discutii...
#31
Postat 30 January 2010 - 06:19 PM
- cu ce s-au ocupat in orele eliberate cei care au chiulit la orele de fizica in liceu?
- oare n-ar fi mai util pentru societate daca cei care au castigat timp pretios in felul descris mai sus, si-ar folosi doar talentele dobandite in acel timp?
ovi
#32
Postat 30 January 2010 - 06:27 PM
Cazul 1. Masina clasica. Ai in rezervor cantitatea de energie E1. Aceasta o transformi in motor in E2. Evident ca E1>E2.
Cazul 2. Masina electrica...asta numesti tu masina Tesla?...Ai in acumulator cantitatea de energie E3. Mult mai mica decat E1. O transformi in motorul electric in E4. Evident ca E3>E4 si ca E2>E4
Cazul 3. Masina cu HHO. Avem in acumulator aceeasi energie E3. O transformi in gaz care poatea da energia E5, evinent ca E3>E5. E5 o transformi in motorul termic in E6. Evident ca E3>E5>E6
Comparand cazul2 cu 3 poti observa ca, avand o etapa in plus, energia finala in cazul3 este mai mica.
Nu am mai pus la socoteala ca randamentul motorului termic este de cel putin doua ori mai mic ca cel al motorului electric.
PS. Fraza "Motorul asta clasic cu ardere interna nu tine cont de masa carburatului ci de volumul lui si energia potentiala (a carburantului ) ." este de panoplie. Sa spunem ca nu ai fost atent cand ai scris-o.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 January 2010 - 06:32 PM
#33
Postat 30 January 2010 - 06:32 PM
zola, la Jan 30 2010, 05:28 PM, a spus:
Solutii eco exista unele viabile unele nu , dar oare exista si oameni capabili sa le cerceteze si sa le imbunatateassca si mai mult sa le puna in prcatica ?
Oare in momentul de fata daca un roman sau un chinez pune la punct o instalatie perfect viabila de combustibil ''eco'' o patenteaza apoi se duce la concenrul X si o prezinta , o pune cineva in practica ?
...nu m-ai inteles, vorbeam de extinctia rasei umane , nu de disparitia combustibililor de orice fel !!!
#35
Postat 30 January 2010 - 06:37 PM
#36
Postat 30 January 2010 - 07:42 PM
1 . Masina clasica consuma curent si benzina in acelasi timp .
2. Masina tesla , este o masina complet electrica (aia care are la baza modelul lotus elise ) , sa spunem ca are o capaciatate de doi KW ora , ea o consuma in doua ore .
3 Daca presupunem ca exista un motor viabil cu HHO , oare cati litri de gaz putem sa aveam cu 2kw/h ?
Spui ca HHO-ul este mai costisitor de produs caci se trec prin mai multe etape .... hmmm nu sunt de acord , pentru simplu motiv => electrocentrala => retea=> acumulator => celula => combustibil fata de de benzina ... campuri petrolifere => sonde =>vapoare/trenuri/autotrenuri/''tevariae'' => rafinarie =>trenuri/autotrenuri=> benzinarie .... sau costurile de transport nu se pun ?
Atat timp cat motoarele electrice consuma cat consuma , eu unul sunt convins ca cele cu ardere interna sunt mult ma viabile .
Exista totusi moatoare cu gaz , GPL , un litru de gaz are aceiasi masa cu un litru de benzina ? crezi ca ajunge in chiuloasa lichefiat ?
@ovi , Daca nu ai nimic de spus , dece scrii ? :rolleyes:
#37
Postat 30 January 2010 - 07:53 PM
zola, la Jan 30 2010, 07:42 PM, a spus:
Pai si benzina tot ca un gaz este in cilindru la momentul aprinderii . In carburator benzina se evapora , la fel si micro picaturile din cazul injectiei. De-aia umpli un cilindru cu o jumatate de picatura de benzina . Cu un rezervor de vapori nu ai ajunge la mare distanta , valabil si pt HHO .
#39
Postat 30 January 2010 - 08:39 PM
zola, la Jan 30 2010, 07:42 PM, a spus:
1 . Masina clasica consuma curent si benzina in acelasi timp .
2. Masina tesla , este o masina complet electrica (aia care are la baza modelul lotus elise ) , sa spunem ca are o capaciatate de doi KW ora , ea o consuma in doua ore .
3 Daca presupunem ca exista un motor viabil cu HHO , oare cati litri de gaz putem sa aveam cu 2kw/h ?
Spui ca HHO-ul este mai costisitor de produs caci se trec prin mai multe etape .... hmmm nu sunt de acord , pentru simplu motiv => electrocentrala => retea=> acumulator => celula => combustibil fata de de benzina ... campuri petrolifere => sonde =>vapoare/trenuri/autotrenuri/''tevariae'' => rafinarie =>trenuri/autotrenuri=> benzinarie .... sau costurile de transport nu se pun ?
Atat timp cat motoarele electrice consuma cat consuma , eu unul sunt convins ca cele cu ardere interna sunt mult ma viabile .
Exista totusi moatoare cu gaz , GPL , un litru de gaz are aceiasi masa cu un litru de benzina ? crezi ca ajunge in chiuloasa lichefiat ?
@ovi , Daca nu ai nimic de spus , dece scrii ? :rolleyes:
Amice, esti idiot!
1. Masina clasica nu consuma decat combustibilul din rezervor. Curent nu consuma decat daca ti se strica alternatorul.
2. Masina complet electrica nu consuma decat curentul din acumulatori.
3. Energia de disociere a moleculei de apa este egala cu energia obtinuta prin arderea gazului rezultat, singurul lucru pe care-l obtii fiind conversia energiei electrice in caldura. Transformarea caldurii in lucru mecanic intr-un motor cu ardere interna se face cu un randament cuprins intre 20% si 50%, adica din 10 kW de caldura obtii intre 2 si 5 kW la ax. Un motor electric transforma energia electrica in lucru mecanic cu randamente net superioare, de 80-95% ca sa nu mai vorbesc de faptul ca poate fi folosit ca generator pt. recuperarea energiei de franare, adica din 10kW poti obtine la ax intre 8 si 9,5 kW. Capisci?
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 30 January 2010 - 08:42 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#40
Postat 30 January 2010 - 08:54 PM
#45
Postat 30 January 2010 - 09:58 PM
zola, la Jan 30 2010, 08:42 PM, a spus:
Motorul exista, nu aici este problema. Electroliza este cunoscuta in detali. Singura problema este ca din 2kWh de energie electrica poti obtine gaz care prin ardere poate da 1,5kWh. Asta optimist. Acum acest gaz il folosesti intr-un motor termic cu randament de 40% si obtii 0.6kWh.
Aceeasi 2kWh utilizati intr-un motor electric iti permit sa obtii la axul motorului 1.8kWh.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 January 2010 - 10:09 PM
#46
Postat 30 January 2010 - 10:00 PM
L.E....sa nu ma intrebi acum in ce consta fenomenul cu pricina ca nici eu nu stiu, cert este ca se lucreaza la el asiduu!!!
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 30 January 2010 - 10:10 PM
#47
Postat 30 January 2010 - 10:39 PM
cat de curand revin cu propriile experimente
Aceasta postare a fost editata de nch: 30 January 2010 - 10:40 PM
Bucuresti/Rahova
#48
Postat 30 January 2010 - 11:04 PM
#49
Postat 31 January 2010 - 01:27 AM
zola, la Jan 30 2010, 01:40 PM, a spus:
60[cp] = 60[cp]*0.745[Kw/cp] = 44.7[Kw] = 44.7[KJ/s]
de aici: http://www.engineeringtoolbox.com/fuels-hi...lues-d_169.html
Puterea calorica a hidrogenului este de 141790[KJ/Kg], deci debitul necesar de hidrogen ptr a genera 60cp este:
44.7[KJ/s]/141790[KJ/Kg] = 0.315[Kg/s]
de aici: http://www.uigi.com/hydrogen.html
Densitatea hidrogenului la 0 grade si presiunea de 101KPa este de 0.089[Kg/m3]
deci avem nevoie de 0.315[Kg/s]/0.089[Kg/m_cub] = 3.5[m_cubi/s] la presiune atmosferica, asta fara sa tinem cont de randamentul de conversie a motorului.
Mult succes in generarea a 3.5 metri cubi de hidrogen pe secunda! :)
Cirip
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#50
Postat 31 January 2010 - 01:38 AM
H simplu este hidrogen (in tabelul elementelor, notat cu 1). HHO dupa minimele cunostinte se numeste gaz Brown, Aka un gaz optinut si utilizat in acelas sistem(Adica Hidrogen2 -Oxigen1). In acelasi fel in care pentru agaricii de duzina Calciu este "calciu efervescent" desi CALCIUL ESTE METAL in toata regula!!! HHO (aka gaz brown) inseamna aproximativ , separatia provizorie a apei si hidrogenului in interiorul unitati de separtie/ardere.
Asadar si in ultima instanta , as gandi in afara legilor termodinamici, care nu o cunosc si chiar cunoscuta fiind limiteaza gandirea umana.......
HHO gas , nu a fost si nu este alimentare cu pur hidrogen!!!!! Motiv pentru care HHO gaz topeste wolfram iar H nu face decat "poc"
Mai exista o reactie extrem de simpla, cunoscuta de chimia curenta! Cum ca H ridicat la temperatura si presiune se transforma in Deuteriu prin unirea de nucleu, protoni...pisica pe varza.... (lucru explicat de profesorul ala cu parul explodat din ultima mea postare) Pe masuta ce creste temperatura si presiunea , H se transforma in H2 (aka deuteriu) apoi in triteriu(parca ii zice...poate gresesc adica H3 ..... lucru care face in asa fel incat randamentul motorului, poate creste semnificativ fara emisii toxice similare cu derivatele din petrol!
In caz ca nu stiti va spun eu....Cel mai bun randament al unui motor cu ardere interna este motorul Diesel (motorina), care merge pana la 35%.......Problema mare a motoarelor cu ardere interna sunt noxele...... Monoxidul de carbon....etc.
Energia verde, inseamna un maxim de randament cu minim de noxe!!!!!!!!!!!!!!!!! si nici decum PERPETUUM MOBILE! Desi ..... Care ere adeptul teoriei cu sfarsitul lumii?
1. Daca as optine HHO dintr-o ferma de eoliene , probabil ar fi mai putin toxica pentru natura decat as extrage petrol din Marea Nordului La peste 3 km adancime!
n-am terminat tot de spus...ca's multe....
Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 01:48 AM
Bucuresti/Rahova
#51
Postat 31 January 2010 - 01:54 AM
.......ganditi si voi in afara cutiei....(cum spun baietii destepti) care au inventat porcine, aviare si alte HIV-uri..... Ca sa nu mai spun de WTC care s-au prabusit impotriva legilor fizicii!!!!!!!!!!!!!!!!
Baietii destepti, folosesc principii active ale unor plante cunoscute de mii de ani de indigeni (din toate colturile lumii) .... si pentru ca medicina lor clasica nu mai functiona , au inventat boli in laboratoare.....
De ce n-ar fi inventat si strategii impotriva domeniilor chimie isi fizicii ?
Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 02:04 AM
Bucuresti/Rahova
#52
Postat 31 January 2010 - 02:01 AM
-Nu am inteles daca in prima fraza ai fost sau nu de acord cu mine. Oricum, te asigur ca in urma electrolizei obtii hidrogen si oxigen.
-Nu motorul este cauza noxelor. Ci combustibilul. In acelasi motor hulit daca in loc de derivate din petrol utilizezi hidrogen obtii apa distilata si energie.
-Randamentul motorului Diesel nu se datoreaza combustibilului ci ciclului de lucru. Te las pe tine sa descoperi diferenta fata de un motor cu aprindere prin scanteia.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 January 2010 - 02:04 AM
#53
Postat 31 January 2010 - 02:08 AM
Imi cer scuze pentru divagatie.....consider ca lucrurile se leaga in oarece masura!
Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 02:10 AM
Bucuresti/Rahova
#54
Postat 31 January 2010 - 02:31 AM
dan_mitea, la Jan 31 2010, 02:01 AM, a spus:
-Nu am inteles daca in prima fraza ai fost sau nu de acord cu mine. Oricum, te asigur ca in urma electrolizei obtii hidrogen si oxigen.
-Nu motorul este cauza noxelor. Ci combustibilul. In acelasi motor hulit daca in loc de derivate din petrol utilizezi hidrogen obtii apa distilata si energie.
-Randamentul motorului Diesel nu se datoreaza combustibilului ci ciclului de lucru. Te las pe tine sa descoperi diferenta fata de un motor cu aprindere prin scanteia.
1. Daca doriti dau doctoratul cu dumneavoastra! Din cate cunosc motorul Diesel contemporan are exact acelasi ciclu cu cel pe benzina! (Vorbesc de motorul in 4 timpi) desi exista si in 2 timpi atat diesel cat si benzina)...arhicunoscute si chiar in 6 timpi mai putin cunoscute pentru profani)
2. Randamentul motoarelor Diesel sunt superioare celor pe benzina cu cateva procente! rog documentare!
Benzina undeva 28-30% si Diesel 35-40% ....(aproximativ dar in orice caz superior!)
3. "Randamentul motorului Diesel nu se datoreaza combustibilului ci ciclului de lucru. Te las pe tine sa descoperi diferenta fata de un motor cu aprindere prin scanteia." Aici oricat te-as respecta vreau sa-ti spun ca gresesti! Ce legatura are ciclul cu combustibiluil?
4. Eu te-as ruga sa ne spui , rolul si principiul de functionare al unei pompe de injectie ... de aici deducem si diferenta functionala intre un motor Diesel si un motor Otto.......
Consider ca e mult de lucru......profanul din mine si-ar dori sa existe ceva mai bun! Dumneavoastra nu?
Nu mai face-ti confuzie intre motorul cu Hidrogen si motorul HHO .....Domnule Dan_Mitea va las sa ne spune-ti diferenta!
Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 02:33 AM
Bucuresti/Rahova
#55
Postat 31 January 2010 - 02:45 AM
http://ro.wikipedia....ki/Motor_diesel
In privinta diferentei intre motorul cu hidrogen si motorul cu amestec hidrogen plus oxigen, ma dau batut. Nu mai introduci aer in amestec? Si daca da, care este diferenta?
#56
Postat 31 January 2010 - 03:03 AM
Apoi la motorul cu HHO exista o scapare inca neexploatata...... Hidrogenul comprimat si ridicat la temperatura inalta se transforma in Deuteriu (H2)....adica 2 molecule de Hidrogen se unesc si in momentul detonarii au randament mai mare fata de H..... Apoi daca ridici temperatura de utilizare si mai mult , Hidtrogenul formeaza H3 care o fi Triteriu...sau cum dracu se numeste.......de aici , in amestec cu aerul detonarea poate fi cu randament mai mare de 40%........
Chiar daca te afli in zona francofona a Canadei mai pun odata link-ul cu idiotul asta de PROFESOR de la Universitatea din Nottingam...
http://www.youtube.c...h?v=6rdmpx39PRk
Tot din filmul asta o sa afli si ciclurile............. si nu te uita la balon , cat la explicatiile profesorilui referitoare la Hidrogen! De acolo deduci si restul implicatiilor! Suntem oameni cu capul pe umeri! Nu pot sa spun tot din motive de manelisti...... Probabil intelegi....
Aceasta postare a fost editata de nch: 31 January 2010 - 03:13 AM
Bucuresti/Rahova
#57
Postat 31 January 2010 - 03:11 AM
Altfel cum iti explici ca acum 30 de ani un motor de 5-6 litri dezvolta cca 150-250 Cp , iar acum un motor cu aceiasi cilindree este capabil sa produca peste o mie de caluti ? asta fara turbine nitroxid sau mai stiu eu ce alte ...gaze .
Se pare ca in timpul in care noi ne calcam pe bataturi , unii omuleti mai dibaci au si incercat HHO -ul http://www.youtube.com/watch?v=CJLgv20LEF8...player_embedded :)
#58
Postat 31 January 2010 - 03:31 AM
zola, la Jan 31 2010, 03:11 AM, a spus:
Cat depre Youtube, am sa va zic un citat pe care il ador: Nu cred nimic din ce aud si numai jumatate din ce vad.
In general sunt un tip al calculelor, inainte de a incerca ceva practic. In experienta mea, daca ceva nu merge pe hartie (hartia suporta orice), garantat nu va merge nici practic. Daca merge pe hartie, s-ar putea sa mearga practic, dar nu e garantat. E plin netul de inventatori de garaj, care fac elementara confuzie intre putere si energie, dar pretind ca au inventat nu stiu ce. In momentul in care vad ca cineva a scris "KW/h", l-am ras de la portie. Si as mai intreba ceva: E vreunul dintre toti astia independent energetic? Deconectat de la reteaua de energie electrica? Eu nu cunosc niciunul.
Iar referitor la hidrogen, cred ca se fac confuzii majore. Nu sunt chimist, dar izotopii hidrogenului se noteaza 1H (protiu), 2H(deuteriu) si 3H(tritiu). H2 este molecula de hidrogen, care este stabila si e formata din 2 atomi de H. Nu are legatura molecula H2 cu izotopul, 2H. Ca sa creezi 2H din 1H cred ca trebuie fuziune, nu e suficienta o simpla comprimare. Poate un chimist stie sa explice mai bine.
Cirip
Aceasta postare a fost editata de Cirip: 31 January 2010 - 03:44 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#59
Postat 31 January 2010 - 03:59 AM
2. http://www.youtube.com/watch?v=-1lScTsHBkQ...feature=related
3. http://www.youtube.c...Rc&feature=fvsr
4. http://www.youtube.c...h?v=scItsNfqAqs
5. http://www.youtube.com/watch?v=S3JAAY2mEa0...feature=related
6. http://www.youtube.c...h?v=b1MeR4My6XA
7. http://www.youtube.com/watch?v=3kgi1ZJGyxU...feature=related
8. http://www.youtube.com/watch?v=3JbXLGIL_fc...feature=related
9. http://www.youtube.com/watch?v=PFrkHFmjx0c...feature=related
10. http://www.youtube.com/watch?v=V1LHNojGZuo...feature=related
11. http://www.youtube.com/watch?v=S65PwyksjPs...feature=related
Bucuresti/Rahova
#60
Postat 31 January 2010 - 04:14 AM
Nu a spus nimeni ca nu poti face hidrogen prin electroliza si sa-l arzi intr-un motor, ci doar ca nu este eficient.
Nu am inteles, te rog sa ma scuzi, care este diferenta dintre a introduce hidrogen pur in motor si a introduce amestec de hidrogen si oxigen.
In motorul nostru folosim, doar, molecula stabila de hidrogen (H2). Izotopii de care vorbesti sunt treaba fizicii nucleare. Este un alt film, cel in care putem vedea acceleratoare de particule, bomba cu hidrogen si alte ghidusii de acelasi calibru.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 January 2010 - 04:21 AM