Nu cred ca o incarcare de 90% o sa prajeasca ESC-ul. Eu oricum nu sunt lamurit cum e cu incarcarea asta partiala, am repetat doar ce am citit pe forumuri.
Inca odata zic ca cei de la Protos au facut o grseala strategica cand au proiectat Protos-ul. Au estimat ca va fi folosit cu 4s si 5s si au scos pinioane de la 15T in sus.
Dar s-au pacalit, toata lumea are 6s de la Trex 500 si asa a ajuns Protos supraturat. Au corectat cat de cat cu pinioane chinuite de 13 si 14T. Sunt chinuite pentra ca nu intra bine pe axul motorului (axele noi sunt mai scurte), sunt prea subtiri si rulmentul unisens e prea mic si se duce repede.
Motoarele Scorpion au agravat problema caci au Kv mai mare, 880.
De ce nu au scos cei de la Scorpion motoare cu Kv mai mic de vreo 700 ramane o intrebare deschisa. Banuiesc ca din motive idioate de marketing, daca motorul original de Protos avea Kv 820 al lor trebuia sa fie mai tare asa ca are Kv 880.
radulp, la Jul 1 2010, 08:26 AM, a spus:
Ieri am reusit sa masor turatia in idle2: cu acceleratia flat cu 100% aveam 3500 rpm la vf. palelor - f. mare,ziceai ca-i turbina -nu motor electric.Risc sa-i crape headul . Cu acceleratia flat cu 90% am 3050 rpm .Este o turatie cam mare, dar momentan va ramane asa , cu toate ca mi-i s-a sugerat sa nu pun incarcare partiala in idle 2.
Mentionez ca am motor Scorpion (negru) cu 880kV ,pinion motor 15T si cu 2 * 2200mA -3S - acumulator.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 01 July 2010 - 07:57 PM