Modelism - RHC Forum: MSH Protos - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

MSH Protos Un fel de build-log

#31 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 16 October 2009 - 01:26 PM

Vezi postareamorph, la Oct 16 2009, 10:38 AM, a spus:

mai ales ca poti incetini viteza simularii

La ce simulator te refereai ?
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#32 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 16 October 2009 - 01:38 PM

Citeaza

La ce simulator te refereai ?


Atat RFG, cat si PhoenixSim, au posibilitatea de a seta, pe langa conditiile atmosferice (vant, soare, etc.) si viteza simularii. Cred ca si AFDP sau Reflex au aceasta optiune. 100% reprezinta miscarea in timp real.

De un foarte mare folos sunt de asemenea si modulele de Training, in care sunt filme cu principale manevre explicate, sau in care poti alege diferite grade de libertate la exersarea unui anume tip de manevra.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 16 October 2009 - 01:40 PM

0

#33 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2009 - 02:48 PM

Eu folosesc PhoenixSim cand am timp de sim.
0

#34 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2009 - 10:52 PM

A aparut kitul de conversie flybarless original de la MSHeli, impreuna cu noul suport pentru boom:

http://msheli.com/Item.aspx?IDItem=135

http://msheli.com/Item.aspx?IDItem=141

Nice.
0

#35 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 November 2009 - 09:17 PM

Un mic update. Dupa lungi asteptari am tot ce trebuie ca sa termin Protos-ul.

Servo MKS pentru ciclic. Gyro Spertan+servo MKS si ce este mai important pale carbon.

Pentru cine se uita dupa un Protos atentie mare: palele de Trex500 pot sa nu mearga in Protos. Blade grip-ul de Trex500 accepta pale de 10mm, Protos accepta pale de 9mm. Evident palele de 9mm vor merge in Trex500.

Palele le-am luat de la chinezul meu de pe ebay, au fost cam scumpe; 30 USD dar, avand in vedere ca palele de Trex450 si 250 luate pana acum au fost perfecte, toate, am zis ca nu risc. Sper sa fie gata saptamana asta. Stefan
0

#36 Useril este offline   kitsched 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 01-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 12 November 2009 - 09:32 PM

Spor la asamblat si sa speram la un weekend cu pauza de ploaie ca la noi baga constant de-nici-nu-stiu-cand.

Vezi ca a aparut ca update varianta conductiva a piesei de prindere a cozii de frame, ca sa nu mai trebuiasca sa faci modificarea aia cu sarma intre tail boom si frame. - EDIT: Scuze, acu am vazut ca s-a mentionat asta mai sus.

Aceasta postare a fost editata de kitsched: 12 November 2009 - 09:33 PM

Aer: DJI Spark | DJI Mini 2 | ZMR250 | TBS Discovery Pro
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
0

#37 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 November 2009 - 12:43 PM

Ce faci cu al tau. Ai inceput plin de entuziasm, cu multe poze, cu componenete de calitate si ai disparut. Ce se intampla, l-ai terminat/zburat ?

Am vazut si eu ca a aparut piesa conductoare (sunt abonat la newsleterul de la MSheli) dar deocamdata nu vreau sa mai bag bani, mai ales ca transportul nu este ieftin. Dupa primul crash o sa comand si piesa respectiva.

Stefan



Vezi postareakitsched, la Nov 12 2009, 09:32 PM, a spus:

Spor la asamblat si sa speram la un weekend cu pauza de ploaie ca la noi baga constant de-nici-nu-stiu-cand.

Vezi ca a aparut ca update varianta conductiva a piesei de prindere a cozii de frame, ca sa nu mai trebuiasca sa faci modificarea aia cu sarma intre tail boom si frame. - EDIT: Scuze, acu am vazut ca s-a mentionat asta mai sus.

0

#38 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 November 2009 - 05:50 PM

Acu vin de la camp. Am testat Protos-ul, era toata lumea buna acolo asa ca am avut cu cine sa il compar, sa schimb o parere.

- tailcase-ul meu e prima varianta, cel care poate exploda in zbor. Peste asta axul de la coada avea un joc stanga dreapta (era prea larg tail case) de app. 1mm, urias. M-am uitat in manual, e bine asamblat. Am pus o saiba ciobaneasca pe post de distantier.

- palele carbon China sunt foarte bune, tracking perfect fara sa ma ating de linkuri.

- cureaua cere mai multa atentie la reglare, daca e prea stransa cresc frecarile puternic, motorul oricum se incinge rau.

- eu am (la ureche) un headspeed mai mic decat morph. Este cel mai silentios heli marimea asta, e chiar nefiresc.

- este foarte sensibil. Eu l-am primit fara greutati in paddle, nu am pus expo, curse destul de mari, e fasnet tare, de asta place celor care pot 3d. O sa il mai calmez.

- servo MKS 9660 sunt minunate, rapide, silentioase, cand le misti cu mana au o miscare lina, silentioasa, am dat bani multi pe ele dar nu ma simt pacalit. Servo Futaba identice costa dublu si au gear de plastic. Ca sa schimbi un servo din spate trebuie sa scoti coada, nu e foarte comod.

Planul este sa pun pe el spartan 760/Mks 8910 si Copilotul, cel putin la inceput. Imi place, Stefan
0

#39 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2010 - 05:47 PM

Dupa ce am busit Protos-ul cu ajutorul copilotului l-am refacut si am facut un test mic.

Nu a iesit bine. Am atins putin solul cu palele de coada, chestie care in cel mai rau caz ar fi stricat dintii la TT (dar asta are curea).

Tailcase-ul s-a dezintegrat impreuna cu tail blade holdere. In esenta tot ce au upgradat ulterior e distrus, nu degeaba au facut acest upgrade.

Paguba finala: piesele din upgrade, cureaua si tail slider arm - cam 25 USD. O sa cumpar cu ocazia asta si supotul de boom conductiv caci presimt ca la urmatoarea proba o sa am un discharge static si iar nu il zbor 2 luni.

Stefan
0

#40 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2010 - 02:13 PM

Protos reparat si zburat. Am luat "Spring Bag Upgrade" si conductive tail boom ca sa nu am surprize.

Configuratie finala:

- servo MKS ciclic
- GP750/Futaba 9254 coada
- ESC Align
- Motor Turnigy SK 42-40 750 Kv, mai mare si mai scurt decat cel original
- Receptor Spektrum AR6000 - cel vechi, prima generatie cu antene lungi.

Motorul se incinge in continuare dar nu foarte rau, app. 55 Celsius.

Headspeed-ul e mai mic 2300 la 80%. Consuma putin, bag 1300 mah dupa 6 minute.

Am tinut o baterie de 2650 mah pana a intrat ESC in low voltage - timp total de zbor/hover 12,5 minute - nu e rau. Foarte silentios, mai am doar un mic zgomot in belt pulley - sunt 3 bucati, o sa le schimb si pe alea. Cand nu bate vantul se misca foarte frumos, cu vant cam topaie caci e usor. Altfel extrem de precis si rapid. Fiind eu acum la stadiul de circuite il las deoparte, mai incolo o sa zbor cu el.

Pun si 2 poze. Stefan

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_1183.jpg
  • Imagine atasata: DSC_1184.jpg

0

#41 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 04 May 2010 - 09:06 PM

apropo de masurat temperatura azi i-am masurat-o si eu 76 grade.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#42 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2010 - 03:25 PM

Coincidente uluitoare.

Protosul scotea un zgomot neplacut din ghidurile de curea, ca un fel de frecat. Mi-am spus ca sunt duse (doar era la mana a doua) si am comandat un set nou profitand de o alta comanda.

Am primit setul nou, in saculet, ghidurile, rulmentii si tijele. Am scos ghidurile vechi, care erau la fel, fara nici un joc sau frecare si am consultat manualul (chestie care nu o fac barbatii adevarati).

In manual, surpriza, apar si niste distantiere mici, 6 la numar (MSH50018). Ghidurile vechi nu le aveau, in punga noua nu erau.

Fuga iar la manual sa vad in ce punga se afla. Surpriza uriasa numarul 2. Se afla chiar in punga pe care o cumparasem, ma uit pe toate partile, nu erau. Mai mult pe plic scrie ca ar fi inauntru.

Singura parte buna e ca rezolv misterul zgomotului, fara distantiere ghidul de curea se misca sus-jos si poate freca de frame.

M-am tot scarpinat si pana la urma am hotarat sa scriu direct in Italia la producator si l-am rugat sa imi trimita acele distantiere de doi bani. Nu vreau sa cumpar inca un plic, sa platesc si transport ca sa descoper ca iar lipsesc distantierele si intre timp sa ma umplu de ghiduri de curea sa las si la copii mostenire. Sa vedem ce raspunde Corrado.

Atasez poza cu pliculetul cu distantiere lipsa. Stefan

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PICT3164.jpg

0

#43 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 09 May 2010 - 07:48 PM

Am modificat si eu un Protos . L-am facut platforma pentru filmari si fotografie aeriana . Este un elicopter super , ieri l-am zburat cu camera video si un pac de 6 cel 5000mAh( pac de T-rex 600)si zboara super . :blink:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1090005.JPG
  • Imagine atasata: P1090004.JPG
  • Imagine atasata: P1090003.JPG

Fotografie Aeriana
0

#44 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 09 May 2010 - 07:51 PM

alte poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040359.JPG
  • Imagine atasata: P1040360.JPG
  • Imagine atasata: P1090007.JPG
  • Imagine atasata: P1090006.JPG

Fotografie Aeriana
0

#45 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2010 - 11:44 PM

Felicitari Laur, cred ca e primul Protos pentru filmari aeriene.

A raspuns dl. Corrado in persoana, imediat. Mi-a spus politicos ca de mai mult de un an nu mai pun in punguta acei distantieri. Si, intradevar am citit inca odata manualul si acei distantieri se afla numai pe intainzatorul de langa pinionul motorului, nu si pe cele 2 intinzatoare de la boom.

Mai mult, am gasit 2 distantieri veniti cu o punguta, mai demult, in care se aflau si altele. I-am pus unde trebuie si minune, nu mai face nici un zgomot. Ma gandesc acu ca daca tot am pus pe el numai componente de top ar fi bun si un ESC cu governor.

Nota 10 celor de la MSHeli, raspund personal la mailuri.
0

#46 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2010 - 08:51 AM

ai pus stabilizator pe el?
* Logo 400 V-Bar
0

#47 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 11 May 2010 - 03:39 PM

Vezi postareacornel parscov, la May 11 2010, 09:51 AM, a spus:

ai pus stabilizator pe el?

Da , dar din pacate servourile Align DS510 de pe platoul ciclic nu prea se impaca cu flymentorul . Adica au un tremurat abia vizibil care nu apare decit pe film . Solutia este sa-l zbor fara stabilizator sau sa schimb servourile :lol:
Care vrei trei servouri Align DS510?La schimb?
Fotografie Aeriana
0

#48 Useril este offline   kitsched 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 01-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 11 May 2010 - 04:02 PM

Nu vreau schimb de servo-uri dar vreau sa aflu mai multe despre rig-ul ala de sub elicopter.
Daca l-ai descris pe aici pe forum baga link, daca nu pozeee!
Asta daca nu e trade secret binenteles.
Aer: DJI Spark | DJI Mini 2 | ZMR250 | TBS Discovery Pro
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
0

#49 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 11 May 2010 - 04:24 PM

Laur/Baga niste MG-uri normale si pune un condensator cam 470micro(cum este in poza),care preia din bataieli.
Imagine atasata: P1000570.JPG
0

#50 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 13 May 2010 - 12:38 PM

poze cu rigul

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040526.JPG
  • Imagine atasata: P1040362.JPG
  • Imagine atasata: P1040361.JPG

Fotografie Aeriana
0

#51 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 13 May 2010 - 12:40 PM

alte poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1040530.JPG
  • Imagine atasata: P1040528.JPG
  • Imagine atasata: P1040527.JPG

Fotografie Aeriana
0

#52 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 13 May 2010 - 01:09 PM

Am dat jos stabilizatorul dar din pacate tot am niste oscilatii . Nu i-mi dau seama de la ce pot fi.
Pareri?


Fotografie Aeriana
0

#53 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 14 May 2010 - 09:36 AM

In curand voi fii si eu detinator de Protos 500.Vine din State , e pe drum . Am ales varianta cu fuselaj plastic, pale Saab carbon , motor si esc -Msh. Servouri pe platou voi pune de la Graupner seria DES -658 BB -MG.Voi reveni cu impresii si poze dupa ce-l voi testa.
0

#54 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 14 May 2010 - 10:12 AM

Vezi postarearadulp, la May 14 2010, 10:36 AM, a spus:

In curand voi fii si eu detinator de Protos 500.Vine din State , e pe drum . Am ales varianta cu fuselaj plastic, pale Saab carbon , motor si esc -Msh. Servouri pe platou voi pune de la Graupner seria DES -658 BB -MG.Voi reveni cu impresii si poze dupa ce-l voi testa.

de abia astept sa il testezi , e unul din heliurile mele preferate.
putere arhisuficienta, la clasa lui e ultra usor al meu in varianta carbon are 1556 grame rtf.Ultra rapid,ultra precis insa foarte sensibil la vant,
3000 rpm cu motor stoc,consum in tras de el 45-65 amperi merge excelent cu 6s de 2200 30c.

probleme trebuie montat ori kitul impotriva descarcarilor statice , ori unsa cureaua cu grafit, sau trasa masa de la coada la support motor, pitch sliderul de la coada prost gandit- la cei ce zboara 3d adevarat le bubuie cateodata mecanica de coada.
p.s. radu vei avea cu 40 grame mai putin ca mine ....si sper ca il primesti cu noile reddevils au un design super misto.



eu l-am spart odata am pierdut receptia la decolare din cauza de descarcare statica, l-am refacut merge impecabil , acum isi astepta kitul de conversie la FBL si pe el va fi pus un vbar mikado.

un filmulet cu primele zboruri dupa ce l-am refacut:

http://www.youtube.c...h?v=dEa2Rw95lpo
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#55 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 22 May 2010 - 11:39 AM

de ieri incepand protosul meu e flybarless.

am montat kitul de conversie de la msh , e super misto gandit , e ultra eftin (34 euro cu transport cu tot) geometria a esit aprope perfect cu 1 mm au trebuit modificate bratele fata de specificatile lor .

ca modul fbl am optat pentru un vbar de la mikado.

am fost singur la zbor nu am putut filma , dar impresile sunt extraordinare, pe un vant foarte puternic ,zbora drept ,face hover fara maini , raspunsul modului la comenzi e total diferit fata de cel 3g la align, iar posibilitatile de programare si setare sunt foarte stufoase. Are functie de auto trim , iti setezi expo din soft-ul vbarului , agilitatea etc.

fiind un heli ultra usor foarte influentat de vant , cu mikado schimbare in bine simitita e enorma.

curand si niste poze, poate apuc si un filmulet

Aceasta postare a fost editata de nen77: 22 May 2010 - 11:41 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#56 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2010 - 09:47 PM

Am comandat deja gyro ( GY520 ), servo de coada ( BLS 251 ), acumulatori ( Zippy 3000 mAh 6S 40C ) si rigla de pale iar saptamana viitoare sper sa intru si in posesia servo-urilor pt platou.
Cred ca mai imi sunt necesare mufe pt motor, surubelnita de 1,5mm, tije carbon si mingi de ping-pong pt trenul de aterizare.
Am prin casa soricei, solutie de blocat suruburi, incarcator Ultramat 16, surubelnite de 2; 2,5; 3; 3,5.
Apelez din nou la experienta voastra pt a ajunge la camp cat mai repede. Ce imi mai trebuie in materie de scule, consumabile si accesorii?

Toate cele bune

Eugen
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#57 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2010 - 10:46 PM

Bravo nen, pune si tu o poza, un film.

Pentru Eugen:

- la motor mufe CT 3,5 sau 4mm. Eu merg pe 3,5 la toate motoarele de la mici la mari. Nu am motoare atat de mari incat sa fie nevoie de mufe mai mari.
- ai luat cel mai tare (si scump) servo de coada, desii pe hartie sunt altele mai tari pe forumuri lumea zice ca Futaba e cel mai bun, eu cred ca asa e, perechea Gy520/BLS251 e maximum
- la Protos nu sunt asa multe suruburi inbus de 1.5mm, baza sunt cele de 2mm care deja nu pun probleme.

Atentie, sunt multe suruburi cu piulite autoblocante. Din cate stiu eu la acelea nu e nevoie sa mai locktite (daca spun prostii, retrag). Unde pui, sa pui putin loktite, mai mult nu face nimic in plus dar e o pacoste.

As zice sa pui locktite albastru mediu chiar si la feathering shaft si in general sa pui mediu peste tot unde e nevoie.. Eu am muncit o ora sa il desfac pe al meu (cumparat montat).

E bine sa comanzi de pe acum pinion mai mic, cat mai mic, cu 6s o sa ai ture prea multe in head (pentru inceput), mai incolo le poti ridica asa cum ii place lui nen la 3200.
0

#58 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 22 May 2010 - 11:10 PM

Vezi postareastiganas, la May 22 2010, 11:46 PM, a spus:

Bravo nen, pune si tu o poza, un film.

Pentru Eugen:

- la motor mufe CT 3,5 sau 4mm. Eu merg pe 3,5 la toate motoarele de la mici la mari. Nu am motoare atat de mari incat sa fie nevoie de mufe mai mari.
- ai luat cel mai tare (si scump) servo de coada, desii pe hartie sunt altele mai tari pe forumuri lumea zice ca Futaba e cel mai bun, eu cred ca asa e, perechea Gy520/BLS251 e maximum
- la Protos nu sunt asa multe suruburi inbus de 1.5mm, baza sunt cele de 2mm care deja nu pun probleme.

Atentie, sunt multe suruburi cu piulite autoblocante. Din cate stiu eu la acelea nu e nevoie sa mai locktite (daca spun prostii, retrag). Unde pui, sa pui putin loktite, mai mult nu face nimic in plus dar e o pacoste.

As zice sa pui locktite albastru mediu chiar si la feathering shaft si in general sa pui mediu peste tot unde e nevoie.. Eu am muncit o ora sa il desfac pe al meu (cumparat montat).

E bine sa comanzi de pe acum pinion mai mic, cat mai mic, cu 6s o sa ai ture prea multe in head (pentru inceput), mai incolo le poti ridica asa cum ii place lui nen la 3200.



@stefan nu pot sa trec de 3000 desi sigur mi-ar place.

@exact cum zice stefan grija cu loctite suruburile de la protos . cel ce intra in main shaft prin partea de jos mi-a dat de furca cam 1 ora



cred ca ai citit deja cu "static discarge problem " de aia sa te feresti
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#59 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2010 - 11:34 PM

Vezi postareastiganas, la May 22 2010, 11:46 PM, a spus:

Bravo nen, pune si tu o poza, un film.

Pentru Eugen:

- la motor mufe CT 3,5 sau 4mm. Eu merg pe 3,5 la toate motoarele de la mici la mari. Nu am motoare atat de mari incat sa fie nevoie de mufe mai mari.
- ai luat cel mai tare (si scump) servo de coada, desii pe hartie sunt altele mai tari pe forumuri lumea zice ca Futaba e cel mai bun, eu cred ca asa e, perechea Gy520/BLS251 e maximum
- la Protos nu sunt asa multe suruburi inbus de 1.5mm, baza sunt cele de 2mm care deja nu pun probleme.

Atentie, sunt multe suruburi cu piulite autoblocante. Din cate stiu eu la acelea nu e nevoie sa mai locktite (daca spun prostii, retrag). Unde pui, sa pui putin loktite, mai mult nu face nimic in plus dar e o pacoste.

As zice sa pui locktite albastru mediu chiar si la feathering shaft si in general sa pui mediu peste tot unde e nevoie.. Eu am muncit o ora sa il desfac pe al meu (cumparat montat).

E bine sa comanzi de pe acum pinion mai mic, cat mai mic, cu 6s o sa ai ture prea multe in head (pentru inceput), mai incolo le poti ridica asa cum ii place lui nen la 3200.


Am inteles ca pot reduce turatia motorului si pe cale electronica ( am discutat cu Laur ). Daca nu voi reusi ( bineinteles cu ajutorul vostru ) voi achizitiona si un pinion mai mic.

Toate cele bune

Eugen

Aceasta postare a fost editata de EugenS: 22 May 2010 - 11:37 PM

The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#60 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2010 - 11:36 PM

Vezi postareanen77, la May 23 2010, 12:10 AM, a spus:

@stefan nu pot sa trec de 3000 desi sigur mi-ar place.

@exact cum zice stefan grija cu loctite suruburile de la protos . cel ce intra in main shaft prin partea de jos mi-a dat de furca cam 1 ora



cred ca ai citit deja cu "static discarge problem " de aia sa te feresti


Am citit, rascitit, vizionat toate postarile pe Youtube. Asta nu inseamna ca atunci cand va fi gata, inainte sa il zbor, nu vei primi un telefon de la mine ( sau chiar o vizita ) pt ultimile sfaturi.

Toate cele bune

Eugen
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro