Modelism - RHC Forum: MSH Protos - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

MSH Protos Un fel de build-log

#61 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 23 May 2010 - 12:38 AM

Vezi postareaEugenS, la May 22 2010, 10:47 PM, a spus:

Am comandat deja gyro ( GY520 ), servo de coada ( BLS 251 ), acumulatori ( Zippy 3000 mAh 6S 40C ) si rigla de pale iar saptamana viitoare sper sa intru si in posesia servo-urilor pt platou.
Cred ca mai imi sunt necesare mufe pt motor, surubelnita de 1,5mm, tije carbon si mingi de ping-pong pt trenul de aterizare.
Am prin casa soricei, solutie de blocat suruburi, incarcator Ultramat 16, surubelnite de 2; 2,5; 3; 3,5.
Apelez din nou la experienta voastra pt a ajunge la camp cat mai repede. Ce imi mai trebuie in materie de scule, consumabile si accesorii?

Toate cele bune

Eugen

Uite ce am gasit referitor la servo BLS251:
NOTICE: To be used with Futaba 600 Series Gyros Only
deci atentie!
0

#62 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2010 - 08:43 AM

E o scapare binecunoscuta din manual. Servo este cu frame rate rapid, 760µs. Cand a aparut doar gyro seria 600 de la Futaba aveau acest frame rate. Intre timp si GY520 are 760µs si multe gyro facute de altii: Spartan, Align, etc.

Celor de la Futaba le-a fost lene sa schimbe manualul (si oricum ei ignora existenta altor producatori de gyro/servo)

Este foarte imporatant sa setezi GY520 la 760µs inainte sa cuplezi servo (altfel se zice ca poate sa-l arda)

Vezi postareatakeoff, la May 23 2010, 01:38 AM, a spus:

Uite ce am gasit referitor la servo BLS251:
NOTICE: To be used with Futaba 600 Series Gyros Only
deci atentie!

0

#63 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2010 - 08:46 AM

Vezi postareatakeoff, la May 23 2010, 01:38 AM, a spus:

Uite ce am gasit referitor la servo BLS251:
NOTICE: To be used with Futaba 600 Series Gyros Only
deci atentie!

Pe site-ul producatorului : *****Compatible with the Futaba GY520, GY601 and GY611 gyros only.*****
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#64 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 23 May 2010 - 09:24 AM

Vezi postareaEugenS, la May 23 2010, 09:46 AM, a spus:

Pe site-ul producatorului : *****Compatible with the Futaba GY520, GY601 and GY611 gyros only.*****

Stiu ca de multe ori e vrajeala,ca merge numai cu..........dar trebuie putina atentie.Cum este cu placile video..Nvidia means to be played(sper ca am scris bine).
0

#65 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2010 - 08:08 PM

Poate da cineve relatii despre partenerul MSH in Romania? A facut cineva achizitii de la acest dealer?
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#66 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2010 - 08:10 PM

Da, dar cam dureaza pana iti aduc ceva. Sunt ok, dar trebuie sa-i suni ca sa faci treaba repede.
0

#67 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2010 - 08:14 PM

Sa inteleg ca nu au stocuri?
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#68 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 27 May 2010 - 09:40 PM

Vezi postareaEugenS, la May 27 2010, 09:14 PM, a spus:

Sa inteleg ca nu au stocuri?

au destule pe stoc insa daca nu au ...www.rcheli-store.de


in 3 zile ai piesele acasa

Aceasta postare a fost editata de nen77: 27 May 2010 - 09:44 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#69 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 27 May 2010 - 09:57 PM

Eu am comandat de doua ori de la dealerul din Romania ,o data a durat o saptamina pentru ca nu au avut piesele pe stoc ,iar a doua oara a durat cam 3 zile ( aveau piesele pe stoc ). Sunt super ok, preturile exact ca pe situ-l MSH ,fara transport .
Fotografie Aeriana
0

#70 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 04:28 PM

Dupa 16 ore de munca si multe bataturi la degete Protos-ul meu arata cam asa.

Urmeaza electronica si reglajele.

Toate cele bune

Eugen

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Protos.jpg

The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#71 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 04 June 2010 - 07:56 AM

Pot sa zic ca ieri am facut primele zboruri cu Protos 500 - versiunea plastic cu motor MSH(Scorpion) si esc MSH 80A.Ca mod de zbor si tinuta, -ireprosabil - ;ca si concept si executie -i-mi place dar are si cateva neajunsuri: cele doua brate care intaresc coada si tija de comanda de la coada, sunt din teava de carbon si vin lipite.Daca nu gasesti lipiciul bun ptr. ele, te trezesti ca nu ai control pe coada.Eu le-am lipit cu ajutorul lui Vlad cu rasina in 2 componenti si dupa aceea le-am asigurat cu cate un surubel de 1,5.Am descarcat 2 pakuri(2*2200mA -30C) in hover cu turatia la 60% si pot sa zic ca motorul si ESC-ul se incalzeau destul de tare(60-70 gr.)
Voi reveni cu impresii de la zbor 3D.
0

#72 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 20 June 2010 - 07:48 PM

Azi am facut cateva zboruri cu Protos si sunt f. multumit de cum raspunde.Mai trebuie sa-mi finisez miscarile.L-am cantarit si a iesit la 1630gr. cu ac.de 2*2200mA -30C.Am avut un ac. mai obosit si acela s-a umflat putin.Probabil cu o rata de descarcare mai mare(40C) ar fii mai echilibrat.
0

#73 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 June 2010 - 08:15 PM

Starnit de filmarea ta si de mailul primit de la MSH cum ca a aparut kitul de stretch pentru Protos (cu pale de 470mm) am mai citit nitel pe forumuri.

Acum vine cu un ESC YGE care merge fara probleme cu incarcare partiala mare schimbare fata de cel initial care NU MERGE CU INCARCARE PARTIALA. Asa ca mare atentie la incarcare sub 100%.
0

#74 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 23 June 2010 - 08:35 AM

Heli a venit cu esc. Lipotech de 80A.Am omis sa masor tensiunea pe bec .Ieri mi-am amintit acest lucru.Pe coada am servo std. 9254 care lucreaza doar la 4,8V.Si am avut noroc .Tensiunea pe bec este de 5,2V.Este acceptabil.Am refacut curba de acceleratie in IDLE 2, adica flat 100% .Urmeaza testele...
0

#75 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 01 July 2010 - 07:26 AM

Ieri am reusit sa masor turatia in idle2: cu acceleratia flat cu 100% aveam 3500 rpm la vf. palelor - f. mare,ziceai ca-i turbina -nu motor electric.Risc sa-i crape headul . Cu acceleratia flat cu 90% am 3050 rpm .Este o turatie cam mare, dar momentan va ramane asa , cu toate ca mi-i s-a sugerat sa nu pun incarcare partiala in idle 2.
Mentionez ca am motor Scorpion (negru) cu 880kV ,pinion motor 15T si cu 2 * 2200mA -3S - acumulator.
0

#76 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 July 2010 - 07:56 PM

Nu cred ca o incarcare de 90% o sa prajeasca ESC-ul. Eu oricum nu sunt lamurit cum e cu incarcarea asta partiala, am repetat doar ce am citit pe forumuri.

Inca odata zic ca cei de la Protos au facut o grseala strategica cand au proiectat Protos-ul. Au estimat ca va fi folosit cu 4s si 5s si au scos pinioane de la 15T in sus.

Dar s-au pacalit, toata lumea are 6s de la Trex 500 si asa a ajuns Protos supraturat. Au corectat cat de cat cu pinioane chinuite de 13 si 14T. Sunt chinuite pentra ca nu intra bine pe axul motorului (axele noi sunt mai scurte), sunt prea subtiri si rulmentul unisens e prea mic si se duce repede.

Motoarele Scorpion au agravat problema caci au Kv mai mare, 880.

De ce nu au scos cei de la Scorpion motoare cu Kv mai mic de vreo 700 ramane o intrebare deschisa. Banuiesc ca din motive idioate de marketing, daca motorul original de Protos avea Kv 820 al lor trebuia sa fie mai tare asa ca are Kv 880.

Vezi postarearadulp, la Jul 1 2010, 08:26 AM, a spus:

Ieri am reusit sa masor turatia in idle2: cu acceleratia flat cu 100% aveam 3500 rpm la vf. palelor - f. mare,ziceai ca-i turbina -nu motor electric.Risc sa-i crape headul . Cu acceleratia flat cu 90% am 3050 rpm .Este o turatie cam mare, dar momentan va ramane asa , cu toate ca mi-i s-a sugerat sa nu pun incarcare partiala in idle 2.
Mentionez ca am motor Scorpion (negru) cu 880kV ,pinion motor 15T si cu 2 * 2200mA -3S - acumulator.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 01 July 2010 - 07:57 PM

0

#77 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 19 July 2010 - 01:47 PM

Doresc sa ma ajutati in alegerea corecta a acumulatorului ptr. Protos 500 -varianta cu ESC -Lipotech de 80A si motor Scorpion de 880 kV. Mentionez ca acum merge cu 2* 2200MA -30C , curba de acceleratie este limitata la 85% in idle2 .Se incalzeste cam tare si motorul si esc-ul .Ma gandeam ca daca as pune un ac. de 3000 mA cu 5 celule ,nu s-ar incalzii si mai tare esc-ul??Normal daca scazi voltajul, creste amperajul pe un consumator . Astept parerile voastre.
0

#78 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 04 August 2010 - 12:24 PM

Am alimentat Protosul cu 2* 2200mA cu rata de descarcare 40C.Merge destul de bine,dar se incalzesc si acesti acumulatori.Totusi zic ca ar merge 2*2400 sau 2* 2600mA cu rata de descarcare 40C.Ideaa este sa nu se depaseasca greutatea acumulatorilor care duce la modificarea centrului de greutate.
Eu am mers pe ideea cu acumulatorii de 2200mA - de a-i folosi si la 450 si la 500.
0

#79 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 27 August 2010 - 01:48 PM

Nu stiu daca-l pot denumi defect, dar Protosul 500 stoc se vede f. rau din spate, fiind toata partea din spate neagra.Si ma deranjeaza tare la anumite manevre.Am observat la unii (desii exista) anumite subansamble vopsite in culori stridente.Am sa incerc si eu varianta asta.Am sa vopsesc stabilizatoarele si eventual trenul de aterizare.
Revin cu detalii.
0

#80 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 November 2010 - 09:27 PM

Mi-a casunat iar pe protos. De data aceasta l-am dotat si cu noul mini VBar

Maine maidenul pe chitila, sper sa zboare.
Mi-a iesit in 1530grame cu tot cu pack 6s 2200MAh.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: protos1.jpg
  • Imagine atasata: protos2.jpg
  • Imagine atasata: protos3.jpg

Aceasta postare a fost editata de morph: 12 November 2010 - 09:35 PM

0

#81 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2010 - 09:20 AM

I-am facut si maidenul. A zburat bine dar nu impecabil. Ah, ok, daca referinta sunt hoverul si turele, da, a mers impecabil. In sfarsit protosul a devenit ce trebuia sa fie de la inceput, cu flybar. Un heli foarte agil, dar docil in acelasi timp.
Singurul lucru care inca mai trebuie tunat si de sapat la el este pirueta. Orice heli face piruete, vbarul insa se lauda ca faci aprope nelimitate si heli nu o ia in nicio parte. Eh, al meu o ia, chiar daca zboara impecabil.
Dupa 3-4 piruete o ia putin in fata si putin catre dreapta. In momentul actual foarte putin, dar tot nu a disparut acest comportament chiar dupa ce am masurat verificat off phasing-ul in toate felurile.

450pro si 700 care le am fac piruete mai bine, chiar comparabil cu orice vbar mai ales in ture.

Ce e de observat, lagul pe miniv v5 e minim, se seteaza foarte usor dupa ce ai citit instructiunile din soft.

Versiunea de soft express e o pacaleala, faci basicul pe heli si atat, e buna de hover, ture, inverted. Mi se pare de prost gust sa umblii la dualRate pe statie sa faci heli mai agil. Fara versiunea pro, nu va asteptati la cine stie ce.

Ca orice fbl, heli a devenit soft nu mai este la fel ca unul cu flybar (crisp/sharp).
Pe o scara de multumire de la 0 la 100, protos cu vbar primeste undeva la 75% (60 fara vbar). Pe aceeasi scara, ca impresie de zbor si "simtit" heli, 450 ajunge undeva la 85% aproape umar la umar cu 700n.
0

#82 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2010 - 10:34 AM

Nu stiu daca se aplica si pe futaba sau doar pe specktrum daca ai satelitii conectati pe mini Vbar, dar ce am gasit pe alte forumuri:
"remember once you have all your TX calibrated to zero on sticks, all your endpoints done etc, remember you MUST rebind again so the mini knows your centers or it will piro unlevel and wierd like"
0

#83 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 15 November 2010 - 11:22 AM

Buna informatia, chiar ca o sa fac si eu rebind la toate. :D
0

#84 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 15 November 2010 - 11:36 AM

Vezi postareaPrimus, la Nov 15 2010, 11:22 AM, a spus:

Buna informatia, chiar ca o sa fac si eu rebind la toate. :D

Un manual mai vechi de la un Spectrum{nu mai stiu care) spunea ca dupa orice modificare in program,cu exceptia trim,se recomanda rebind.Dar noi ori uitam,ori spunem ca merge si asa.
0

#85 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 15 November 2010 - 11:39 AM

In general fac asta, mai ales pentru a ma asigura de fail safe. Nu mai stiu insa daca la 450 am facut asta.

Oricum, la momentul actual, 450 si 500 asteapta sa fie reparate. :D

Aceasta postare a fost editata de Primus: 15 November 2010 - 11:40 AM

0

#86 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2010 - 01:29 PM

Din pacate mie nu-mi rezolva problema, chestia aplicandu-se doar la spektrum.
O sa incerc sa vad daca CG-ul e ok. La mana asa pare.
0

#87 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 15 November 2010 - 07:07 PM

Vezi postareatakeoff, la Nov 15 2010, 11:36 AM, a spus:

Un manual mai vechi de la un Spectrum{nu mai stiu care) spunea ca dupa orice modificare in program,cu exceptia trim,se recomanda rebind.


:) Impusca-m-as! Ce treaba are bind-ul cu modificarile de program ?! Incep sa-i dau dreptate lui renatoa ca spektrum are ceva probleme....
0

#88 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 15 November 2010 - 07:21 PM

Si T8FG'ul de la FUTABA are optiunea asta , numai ca spre deosebire de alte statii o face mai inteligent .

Bafta

T..

Aceasta postare a fost editata de tantar: 15 November 2010 - 07:23 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#89 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2010 - 08:15 PM

Dau si eu cu parerea. Poate o fi pentru refacerea fail-safe. Asta se face numai la binduire, schimbi ATV-uri si altele poate ca fail-safe-ul nu mai e acolo unde era la inceput, nu ca ar conta prea tare, daca ajungi sa ai nevoie de fail-safe nu e de bine.

Separat de asta: am pus pe Protos FBL Aligb 3g cu cap RJX. Zboara atat de bine ca nu imi vine a crede. Coada are o mica oscilatie in hover, cam ca v-bar, nu ma deranjeaza. OK, nu compenseaza bine in piruete dar asta e ultima mea grija.


Vezi postarearad_gaby, la Nov 15 2010, 07:07 PM, a spus:

:) Impusca-m-as! Ce treaba are bind-ul cu modificarile de program ?! Incep sa-i dau dreptate lui renatoa ca spektrum are ceva probleme....

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 15 November 2010 - 08:33 PM

0

#90 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2010 - 12:17 AM

Prima oara cand mi se intampla, probabil din auza sensibilitatii vbarului. Static discharge:


Aceasta postare a fost editata de morph: 16 November 2010 - 12:18 AM

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro