Trex 500 sfaturi, recomandari
#91
Postat 24 January 2010 - 12:58 PM
la primul zbor afara am vazut ca ai joaca coada vertical un pic dar numai daca dau din stick. daca nu dau din stickuri heli sta perfect. cred ca e de la micul joc din transmisia servourilor ds510. nu am jocuri in rotor si totul e perfect aliniat, tracking perfect de prima data. dupa primul zbor se desfacuse putin o piulita de la surubul ce tine o pala in blade grip. in rest e ok, zboara bine, se vede perfect ca e mare, si urca fulger in sus putere vizibila fata de 450. imi place. cand se vor uza servo de ciclic o sa ai pun hitec, cred ca au dantura mai precisa , fara mici jocuri.
T-rex 500  esp cu frate-su de torqtube...450 v2
nu pot sa spun ca ma impresioneaza torqtube dar ma simt mai sigur ca la curea. le-am pus la amandoua un holsurub pt. plastic de 2,ramase din cutiile align,  scurtat cat era nevoie sa nu atinga cardanul , in coada sa fiu sigur ca torque tubul ramane la fel....e ok deocamdata.ÂÂ
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#92
Postat 24 January 2010 - 10:08 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#93
Postat 24 January 2010 - 10:17 PM
#95
Postat 24 January 2010 - 11:09 PM
http://vimeo.com/8953703
P.S.  da e bestial...20 m in sus in juma de secunda...parca il atrag norii. dupa ce zbor asta zici ca 450 e musca. ca sa nu mai spun cum m-am simtit cu blade msr dupa t-rex 500...imi place 500-le
Aceasta postare a fost editata de firedragon: 24 January 2010 - 11:13 PM
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#96
Postat 25 January 2010 - 01:07 AM
am impresia ca ai putin prea mari diferentele in curba de motor, si cred ca turatia cum ti-au sugerat si colegii e cam prea mica .
Pe t-rex 500 cel mai bine mergea daca imi aduc aminte 100% flat
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#98
Postat 26 January 2010 - 07:17 PM
TUROK, la Jan 26 2010, 06:05 PM, a spus:
exact din manual...da stiu ce a vrut sa zica nen. doar ca era prea frig sa mai incarc bateriile chiar si la 3C. o sa ridic thr la sfert si mijloc si duc pitch in mijloc incat sa stau bine in hover cu stick la jumare....cat despre 100% ..3D..e numai chestie de frica sa nu il busesc ca tin prea mult la ele. planorul sarmanul a facut 3d cat nici in reclama nu a avut...dar nu prea imi pasa de el in sensul ca il carpesc sau nu.ÂÂ
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)
#99
Postat 29 March 2010 - 09:34 AM
Ce acumulatori folositi , daca sunteti multumiti de ei si de unde'i cumparati ?
Bafta
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#100
Postat 20 April 2010 - 06:57 PM
Itrucat detin 500-le de la Dacian continui acest topic. E primul elicopter de calitate pe care il detin si sunt foarte multumit de el.
O perioada nu am avut nici o problema cu el dar de 2 sau 3 saptamani au inceput sa apara vibratii (precizez ca nu am avut nici un crash).
Problema era de la rulmentii de la main shaft. unul dintre ei se mai invartea dar f greu. Celalalt era aproape blocat. Main shaftul se invartea in carcasa interioara a rulmentilor. Am primit diverse pareri referitor la ce se intampla dar nimeni nu s-a gandit la rulmenti.
Acum totul e ca inainte. E perfect. Deci mare atentie la rulmenti. Cedeaza usor si pot face multe rele.In rest.........sa nu bata vantu.
bafta
Aceasta postare a fost editata de nelu bv: 20 April 2010 - 06:58 PM
#101
Postat 20 April 2010 - 08:58 PM
Prefer sa verific rulmentii asa, fara sa demontez heli.
Main shaft-ul a avut de suferit in urma frecarii ?
Stefan
nelu bv, la Apr 20 2010, 07:57 PM, a spus:
Itrucat detin 500-le de la Dacian continui acest topic. E primul elicopter de calitate pe care il detin si sunt foarte multumit de el.
O perioada nu am avut nici o problema cu el dar de 2 sau 3 saptamani au inceput sa apara vibratii (precizez ca nu am avut nici un crash).
Problema era de la rulmentii de la main shaft. unul dintre ei se mai invartea dar f greu. Celalalt era aproape blocat. Main shaftul se invartea in carcasa interioara a rulmentilor. Am primit diverse pareri referitor la ce se intampla dar nimeni nu s-a gandit la rulmenti.
Acum totul e ca inainte. E perfect. Deci mare atentie la rulmenti. Cedeaza usor si pot face multe rele.In rest.........sa nu bata vantu.
bafta
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#102
Postat 21 April 2010 - 11:09 AM
nelu bv, la Apr 20 2010, 07:57 PM, a spus:
Itrucat detin 500-le de la Dacian continui acest topic. E primul elicopter de calitate pe care il detin si sunt foarte multumit de el.
O perioada nu am avut nici o problema cu el dar de 2 sau 3 saptamani au inceput sa apara vibratii (precizez ca nu am avut nici un crash).
Problema era de la rulmentii de la main shaft. unul dintre ei se mai invartea dar f greu. Celalalt era aproape blocat. Main shaftul se invartea in carcasa interioara a rulmentilor. Am primit diverse pareri referitor la ce se intampla dar nimeni nu s-a gandit la rulmenti.
Acum totul e ca inainte. E perfect. Deci mare atentie la rulmenti. Cedeaza usor si pot face multe rele.In rest.........sa nu bata vantu.
bafta
pentru propria mea curiozitate , dozele alea de bere ce rol au?
protextie la baterie?
prima oara cand le-am vazut am crezut ca sunt puse la misto!
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#103
Postat 21 April 2010 - 12:49 PM
#105
Postat 21 April 2010 - 05:32 PM
dan_mitea, la Apr 21 2010, 01:49 PM, a spus:
Da. Corect. In ele erau si sursa de alimentare si cea de incurajare. :) :)
Cand miscam de pale nu am simtit sa mearga greu mai ales ca axul se invartea destul de usor in camasa interioara a rulmentilor. Cand am comandat rulmentii am comandat si ax. Si pe axul nou, rulmentii noi (carcasa interioara) se invarteau lejer. Deci nu cred sa fi patit ceva axul atata timp cat nu era diferenta intre axul nou si cel vechi si rulmenti. Ma refer la cat de usor intra axul in rulmenti si cum se invarteau. Pentru linistea mea am pus foarte putin loktite pe ax sa oblige rulmentul sa se invarta si sa nu se mai invarteasca axul in camasa interioara. Sper sa nu fi gresit.
#106
Postat 23 April 2010 - 09:18 AM
nelu bv, la Apr 20 2010, 07:57 PM, a spus:
Nu e chiar asa. Rulmentii cedeaza in 90% din cazuri din lipsa lubrificarii. Eu pe ai mei ii ung intotdeauna inainte de montaj (si periodic cand mai demontez cate ceva). Nu te uita ca sunt capsulati ("fara intretinere"), protectiile alea metalice nu sunt etanse si pana la urma, vaselina/uleiul iese ducand in timp la deteriorarea rulmentului.
#108
Postat 23 April 2010 - 12:54 PM
In plus exista uleiuri si uleiuri; eu folosesc "Spezialoel Metallager Ve4" de la Robbe.
Am vazut swashplate nou (Align) a carui rulment era plin de un fel de mazga lipicioasa; se simtea la mana cum se rotea neregulat. Dupa curatare si gresare, problema a disparut.
Bafta
#109
Postat 15 May 2010 - 10:07 PM
#112
Postat 15 May 2010 - 10:50 PM
cred ca or sa fie sigurele doua, in general lumea recomanda "cat mai mare"...
a, ba nu, ia-ti 500, am de vanzare, cu mai putin de 25 zboruri la activ :blink:
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#113
Postat 15 May 2010 - 11:24 PM
Eu am inceput sa vad diferenta de marime intre 450 si 500 abia la circuite, pentru hover 450 imi pare mai stabil (din cauza ca are greutati in flybar).
Sigur insa sa nu iei ceva mai mic
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#114
Postat 16 May 2010 - 08:10 AM
stiganas, la May 16 2010, 12:24 AM, a spus:
Eu am inceput sa vad diferenta de marime intre 450 si 500 abia la circuite, pentru hover 450 imi pare mai stabil (din cauza ca are greutati in flybar).
Sigur insa sa nu iei ceva mai mic
Stefan
500-le este indiscutabil mult mai usor de pilotat decat 450, fie si de catre un incepator. Greutati pe flybar se pot monta si pe 500, si din propria experienta ... sta in hover fara comenzi din stick-uri pentru cateva secunde bune.
#116
Postat 16 May 2010 - 08:41 AM
2. ma poate cineva poate cineva ajuta cu niste sfaturi despre un simulator. de unde pot lua unul ok la un pret decent , etc...?
Statia la care ma gandesc mult este un spektrum dx7. Stie cineva daca se poate conecta prin USB (si daca acesta vine inclus in pachet sau nu?) la calculator? Intai tb sa fac niste cursuri de zbor, apui cumpar si kitul in max o luna.
Aceasta postare a fost editata de mikemp: 16 May 2010 - 08:43 AM
#118
Postat 16 May 2010 - 01:23 PM
patrocle, la May 15 2010, 11:50 PM, a spus:
cred ca or sa fie sigurele doua, in general lumea recomanda "cat mai mare"...
a, ba nu, ia-ti 500, am de vanzare, cu mai putin de 25 zboruri la activ :blink:
Ar mai fi un avantaj la 450, sunt diverse heli din clasa asta la vanzare pe forum, unele destul de ieftin. De la 500 in sus deja dai alti bani.
DX7 (simplu, nu SE, ca sa poti conecta simulatorul) e o alegere foarte buna, de-asta mi-am luat si eu si sunt super-multumit.
Aceasta postare a fost editata de Gerula: 16 May 2010 - 01:23 PM
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#120
Postat 16 May 2010 - 03:50 PM