Trex 500 sfaturi, recomandari
#1
Postat 05 December 2008 - 09:52 PM
Am gasit o oferta de Craciun pentru un combo Trex 500 GF, la care n-am rezistat. E varianta cu frame si fins de fibra de sticla, care include si pale.
Cine are modelul asta, astept parerile voastre. L-am vazut si la francez, zboara superrrr.
Mi-a placut foarte mult de cand l-am vazut prima data, la Indoor in ianuarie.
Ce spuneti?
http://www.align.com.tw/shop/images/function/kx017002a_1.jpg
#2
Postat 05 December 2008 - 10:07 PM
Pare o alegere buna, am vazut ca foarte multi au pe Trex 700 tot servouri Align.
Pe coada GY401+ S9257.
Pack-uri voi utiliza ce am in dotare, si anume 2 x 3S1P Flight Power Evolite 2500.
Am vazut ca au un pret bun si cele 6S aici in Bucuresti.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 05 December 2008 - 10:08 PM
#6
Postat 10 December 2008 - 05:26 PM
In seara asta am de lucru, nu gluma...:(
Cam asa se prezinta la prima vedere:
http://img168.imageshack.us/img168/3958/dsc00177pd2.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/9498/dsc00178zf1.jpg
http://img111.imageshack.us/img111/9963/dsc00179bl9.jpg
#9
Postat 10 December 2008 - 05:43 PM
http://img168.imageshack.us/img168/193/dsc00185ex6.jpg
Palele, tot din fibra de sticla, foarte bine finisate, sa vedem cum sunt echilivrate.
Sunt ambalate individual, iar ambalajul contine si niste stick-ere pentru ele.
http://img390.imageshack.us/img390/2755/dsc00187dr2.jpg
http://img390.imageshack.us/img390/602/dsc00188pw1.jpg
#11
Postat 11 December 2008 - 08:29 PM
Astazi am cam avut nevoie de o portie dubla de cafea la serviciu...
Sculele si manualul pe masa, filmele lui Finless pe hard, si m-am apucat de treaba.
Kitul este de o calitate superioara. Am inceput cu head-ul care a fost super usor de asamblat. Cu multa grija, locktite si CA pe langa mine.
A urmat frame-ul si iata primele rezultate:
http://img184.imageshack.us/img184/3328/dsc00193gs8.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/4853/dsc00191mt8.jpg
Flybar-ul e gata si el..
http://img184.imageshack.us/img184/9017/dsc00192xu4.jpg
#12
Postat 11 December 2008 - 08:35 PM
http://img266.imageshack.us/img266/9276/dsc00194ej9.jpg
http://img184.imageshack.us/img184/2637/dsc00195dn4.jpg
http://img184.imageshack.us/img184/2261/dsc00196wa0.jpg
#13
Postat 11 December 2008 - 08:37 PM
Mai astept servourile de platou, si ne apucam de pus electronica.
http://img408.imageshack.us/img408/1079/dsc00197zy3.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/4294/dsc00198gx8.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/808/dsc00199wh9.jpg
#15
Postat 12 December 2008 - 01:40 PM
Posta mi-a adus azi:
Servo Align DS510 3 bucati;
O pereche de pale de coada din carbon, de la Radix 72mm;
Un landing gear, paddle-uri, si pale de coada orange.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 12 December 2008 - 01:45 PM
#16
Postat 13 December 2008 - 10:16 PM
e un heli super misto ..eu unul sunt multumit de el ..si il am de ceva timp
cred ca ai ales bine cu GF eu am CF si mie frica mare de descarcarile electrostatice..de care se plang multi pe forum(brownout)
nemultumiri la el:
1. s-a ars regulatorul stoc si odata cu el un servo si gyroscopul,si mai sunt multi care au patit asta..am pus un regulator mai bun cu bec separat am mai pierdut si acolo cateva grame
2. parca e putin prea greu,chiar si "out of the box"
3.locul pt packuri ..cam mic ..trebuie sa le indesi
4.cabina trebuie ptuin pilita in dreptul tijeor de la servo
in rest zboara bine ultra stabil ,agil..parca ar fi putin mai multa putere necesara- e binestiut ca cei care sunt incepatori in manevrele 3d fac risipa de putere mai mare ca cei avansati.
mi-am luat si upgradeurile pt coada ..mecanica de metal inca nu am apucat sa o montez
acum il am echipat asa si consider ca e multumitor
heli:500 CF
pale :saab carbon
pale coada :carbon saab
coada:gy 401 +9257
ESc:align esc 75 amp
bec:align bec+800 mah receptie
motor stoc ..comandat un scorpion
servo:Hitek Hs 5245 Mg
receptie : spectrum ar 7000 2,4 ghz
recomandari :pas maxim -9 +9 si gestioneaza-l prundent daca "dai" in el vei avea caderi de turatie maricele
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#17
Postat 14 December 2008 - 09:39 AM
Citeaza
Multumesc de sfaturi, tocmai l-am terminat de asamblat cu electronica cu tot, reglat.
Pack-urile 2x 3S Flightpower Evolite intra binisor fara prea mare efort...
N-am bagat de seama treaba cu carena si tijele de servo .. am sa ma uit mai atent...
Abia sunt la flipuri, deci colective management ... e de invatat!
#18
Postat 14 December 2008 - 10:51 PM
Citeaza
La mine nu e nevoie, am folosit niste articulatii sferice mai lungi, ceea ce face ca tija de comanda de la swash la servourile de Aileron si Pitch sa fie mai in interior, la 7-8 mm de carena. Un impediment al folosirii acestor articulatii ar fi ca la cursa maxima in jos face binding cu corpul servoului, la pitch full negativ, elevator maxim in fata si aileron maxim.
Am rezolvat din mixajul swash-ului.
#24
Postat 27 December 2008 - 11:18 AM
Dupa asta insa n-a mai mers asa de bine, si, la o manevra neincercata pe simulator, pirueta in stall cu variatie de colective, crash spectaculos cam de la 20 de metri. Pana in acest moment, este cel mai puternic crash al meu.
Elicopterul este mai solid decat mi-am inchipuit eu si cei de fata.
Piese de inlocuit:
Carena;
Palele (o porcarie cele de fibra de sticla cu care vine kit-ul);
Main gear, "barbierit"( inca nu am format reflexul de Th. cut);
Boom(nu este foarte indoit, s-ar putea refolosi, fiind din aluminiu);
Flybar (desi am reusit sa il indrept perfect pe cel indoit);
O jumatate de frame crapata in partea din fara (cred ca se poate lipi cu epoxi);
Un washout arm, rupt;
Spindle, usor indoit;
Canopy mounting bolts;
Am verificat azi, mainshaft-ul este drept, l-am rulat pe o suprafata de sticla. Electronica a scapat intacta, inclusiv servourile.
Packurile deformate, le-am "afumat" la camp, scurtcircuitate nu au explodat, nici nu au ars cu flacara, ci doar au scos fum, dar nu in cantitate impresionanta. FlightPower face pack-uri destul de safe!
Se pare ca am de lucru in perioada urmatoare :rolleyes:
#25
Postat 07 January 2009 - 01:18 AM
Cel mai mult timp mi-a luat coada, ca a trebuit sa dau jos tot sa schimb boom-ul.
Feathering shaft-ul a fost indoit bine, a lovit pamantul intr-una din grip-urile rotorului principal. Surpriza, dupa cum va ziceam, main shaft-ul a scapat ca prin minune.
Am luat si niste upgrade-uri, dar m-am hotarat sa nu le pun, mai tarziu, odata cu conversia la tork tube.
Cam asa arata Trex 500 renascut :) Asteptam si palele sa iesim la zbor...
http://img81.imageshack.us/img81/7484/dsc00495yh0.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/9480/dsc00497pd0.jpg
Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 January 2009 - 01:21 AM
#30
Postat 24 May 2009 - 09:28 PM
Deci, alaltaieri am scos si eu bijuteria de TREX 500 la treaba. Vreau sa multumesc lui Liviu (nu ii stiu user-ul de forum) si lui Primus pentru sfaturile utile si ajutorul acordat in setarea lui. Prima ridicare a fost cu mare adrenalina, apoi am prins un pic de curaj si am facut hovering tail in la diferite distante fata de mine. Stabilitatea lui exceptionala m-a impins sa fac si lucruri de care nu eram inca pe deplin acomodat si la un moment dat eram cat pe ce sa-l crashuiesc dar l-am salvat (cu gaz un pic mai mult). Greseala a fost ca l-am dus cam departe de mine si am pierdut orientarea (nu mai stiam daca coada este spre mine sau nu desi logic asa trebuia sa fie). Ideea de baza este ca trebuie rabdare multa. Va mai tin la curent cu evolutiile mele.
Sper si alti posesori de 500 sa mai posteze.
Apropo (si off topic) se poate conecta JR DSX7 la simulator si daca da cum? eu am o mufa pe care scrie D.S.C. si care e nedocumentata in manual