Modelism - RHC Forum: Trex 500 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Trex 500 sfaturi, recomandari

#91 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

  Postat 24 January 2010 - 12:58 PM

T-rex 500 esp gata de filmari aeriene cu spycam808#3 prinsa cu scai pe un depron(care ar trebui sa amortizeze vibratiile) 

Imagine atasata: 5.jpg

la primul zbor afara am vazut ca ai joaca coada vertical un pic dar numai daca dau din stick. daca nu dau din stickuri heli sta perfect. cred ca e de la micul joc din transmisia servourilor ds510. nu am jocuri in rotor si totul e perfect aliniat, tracking perfect de prima data. dupa primul zbor se desfacuse putin o piulita de la surubul ce tine o pala in blade grip. in rest e ok, zboara bine, se vede perfect ca e mare, si urca fulger in sus putere vizibila fata de 450. imi place. cand se vor uza servo de ciclic o sa ai pun hitec, cred ca au dantura mai precisa , fara mici jocuri.

T-rex 500  esp cu frate-su de torqtube...450 v2

Imagine atasata: 6.jpg

nu pot sa spun ca ma impresioneaza torqtube dar ma simt mai sigur ca la curea. le-am pus la amandoua un holsurub pt. plastic de 2,ramase din cutiile align,  scurtat cat era nevoie sa nu atinga cardanul , in coada sa fiu sigur ca torque tubul ramane la fel....e ok deocamdata. 
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#92 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 24 January 2010 - 10:08 PM

vad ca totusi am o oscilatie a cozi in plan vertical de vreo 5cm si frecventa cam 2 curse la secunda. nu am facut decat un pack azi ca era frig, dar am sesizat ca marind turatia , oscileaza mai putin. o sa maresc turatia si o sa scad hover pitch(care initial era pe 6grade). si o sa las palele de coada mai putin blocate, poate le-am strans cam mult. mai a patit cineva oscilatii ale cozii in plan vertical si daca da ...de ce?? la mine paddle sunt perfect la aceeasi distanta de flybar la subler, sunt perfect alineate fata de mijlocul suruburilor din flybar, nu am jocuri in rotor, main shaft nu e stramb, palele echilibrate si coada si rotor. cam ciudat un pic dar o sa mai vad. daca stie cineva ceva in plus l-as ruga de o opinie.
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#93 Useril este offline   Porumbeu 

  • Harmony of intimacy, uninhibitedness with mutual consent
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:club, discussion

Postat 24 January 2010 - 10:17 PM

Si de ce nu maresti turatia si lasi acelasi pas ? Sau lasi turatia de acum si micsorezi pasul ;)
0

#94 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 24 January 2010 - 10:43 PM

Oscilatia in plan vertical e data de cele mai multe ori de turatia insuficienta. Mai poate fi din cauza axului de coada stramb, dar nu cred ca e cazul.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 24 January 2010 - 10:44 PM

0

#95 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

  Postat 24 January 2010 - 11:09 PM

asta intuiam si eu. e vina mea care duc tot timpul la hover thr cat mai jos ca sa imi ia mai putina baterie. ma uitam eu ca zboara cam mult, dupa videoclip l-am zburat 11minute jumate iar cele 2 packuri de 3S 2600mah 35C hyperion au ajuns la 3,73V. ...mai aveau pana la 3,2. si erau doar un pic caldute.imi pare sa nu consume chiar asa de mult espul meu. o sa vad cand zboara bine cat ia exact.

http://vimeo.com/8953703

P.S.  da e bestial...20 m in sus in juma de secunda...parca il atrag norii. dupa ce zbor asta zici ca 450 e musca. ca sa nu mai spun cum m-am simtit cu blade msr dupa t-rex 500...imi place 500-le

Aceasta postare a fost editata de firedragon: 24 January 2010 - 11:13 PM

Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#96 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 25 January 2010 - 01:07 AM

Salut firedragon .
am impresia ca ai putin prea mari diferentele in curba de motor, si cred ca turatia cum ti-au sugerat si colegii e cam prea mica .
Pe t-rex 500 cel mai bine mergea daca imi aduc aminte 100% flat
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#97 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 26 January 2010 - 07:05 PM

Ce curbe folosesti la 500?
ADOR VITEZA!!!
0

#98 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

  Postat 26 January 2010 - 07:17 PM

Vezi postareaTUROK, la Jan 26 2010, 06:05 PM, a spus:

Ce curbe folosesti la 500?


exact din manual...da stiu ce a vrut sa zica nen. doar ca era prea frig sa mai incarc bateriile chiar si la 3C. o sa ridic thr la sfert si mijloc si duc pitch in mijloc incat sa stau bine in hover cu stick la jumare....cat despre 100% ..3D..e numai chestie de frica sa nu il busesc ca tin prea mult la ele. planorul sarmanul a facut 3d cat nici in reclama nu a avut...dar nu prea imi pasa de el in sensul ca il carpesc sau nu. 
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#99 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 29 March 2010 - 09:34 AM

Salutare
Ce acumulatori folositi , daca sunteti multumiti de ei si de unde'i cumparati ?

Bafta
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#100 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 20 April 2010 - 06:57 PM

Salut

Itrucat detin 500-le de la Dacian continui acest topic. E primul elicopter de calitate pe care il detin si sunt foarte multumit de el.
O perioada nu am avut nici o problema cu el dar de 2 sau 3 saptamani au inceput sa apara vibratii (precizez ca nu am avut nici un crash).
Problema era de la rulmentii de la main shaft. unul dintre ei se mai invartea dar f greu. Celalalt era aproape blocat. Main shaftul se invartea in carcasa interioara a rulmentilor. Am primit diverse pareri referitor la ce se intampla dar nimeni nu s-a gandit la rulmenti.
Acum totul e ca inainte. E perfect. Deci mare atentie la rulmenti. Cedeaza usor si pot face multe rele.In rest.........sa nu bata vantu.

bafta

Aceasta postare a fost editata de nelu bv: 20 April 2010 - 06:58 PM

Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#101 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8276
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2010 - 08:58 PM

Cand miscai palele simteai la mana ca merg greu/impiedicat rulmentii ?

Prefer sa verific rulmentii asa, fara sa demontez heli.

Main shaft-ul a avut de suferit in urma frecarii ?

Stefan

Vezi postareanelu bv, la Apr 20 2010, 07:57 PM, a spus:

Salut

Itrucat detin 500-le de la Dacian continui acest topic. E primul elicopter de calitate pe care il detin si sunt foarte multumit de el.
O perioada nu am avut nici o problema cu el dar de 2 sau 3 saptamani au inceput sa apara vibratii (precizez ca nu am avut nici un crash).
Problema era de la rulmentii de la main shaft. unul dintre ei se mai invartea dar f greu. Celalalt era aproape blocat. Main shaftul se invartea in carcasa interioara a rulmentilor. Am primit diverse pareri referitor la ce se intampla dar nimeni nu s-a gandit la rulmenti.
Acum totul e ca inainte. E perfect. Deci mare atentie la rulmenti. Cedeaza usor si pot face multe rele.In rest.........sa nu bata vantu.

bafta

0

#102 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 21 April 2010 - 11:09 AM

Vezi postareanelu bv, la Apr 20 2010, 07:57 PM, a spus:

Salut

Itrucat detin 500-le de la Dacian continui acest topic. E primul elicopter de calitate pe care il detin si sunt foarte multumit de el.
O perioada nu am avut nici o problema cu el dar de 2 sau 3 saptamani au inceput sa apara vibratii (precizez ca nu am avut nici un crash).
Problema era de la rulmentii de la main shaft. unul dintre ei se mai invartea dar f greu. Celalalt era aproape blocat. Main shaftul se invartea in carcasa interioara a rulmentilor. Am primit diverse pareri referitor la ce se intampla dar nimeni nu s-a gandit la rulmenti.
Acum totul e ca inainte. E perfect. Deci mare atentie la rulmenti. Cedeaza usor si pot face multe rele.In rest.........sa nu bata vantu.

bafta




pentru propria mea curiozitate , dozele alea de bere ce rol au?

protextie la baterie?

prima oara cand le-am vazut am crezut ca sunt puse la misto!
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#103 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 April 2010 - 12:49 PM

Sunt sursa de alimentare a......pilotului.
0

#104 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 21 April 2010 - 04:28 PM

Mai de graba conversie de la electric la termic! :unsure:
ADOR VITEZA!!!
0

#105 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 21 April 2010 - 05:32 PM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 21 2010, 01:49 PM, a spus:

Sunt sursa de alimentare a......pilotului.



Da. Corect. In ele erau si sursa de alimentare si cea de incurajare. :) :)

Cand miscam de pale nu am simtit sa mearga greu mai ales ca axul se invartea destul de usor in camasa interioara a rulmentilor. Cand am comandat rulmentii am comandat si ax. Si pe axul nou, rulmentii noi (carcasa interioara) se invarteau lejer. Deci nu cred sa fi patit ceva axul atata timp cat nu era diferenta intre axul nou si cel vechi si rulmenti. Ma refer la cat de usor intra axul in rulmenti si cum se invarteau. Pentru linistea mea am pus foarte putin loktite pe ax sa oblige rulmentul sa se invarta si sa nu se mai invarteasca axul in camasa interioara. Sper sa nu fi gresit.
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#106 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 23 April 2010 - 09:18 AM

Vezi postareanelu bv, la Apr 20 2010, 07:57 PM, a spus:

Deci mare atentie la rulmenti. Cedeaza usor si pot face multe rele.In rest....



Nu e chiar asa. Rulmentii cedeaza in 90% din cazuri din lipsa lubrificarii. Eu pe ai mei ii ung intotdeauna inainte de montaj (si periodic cand mai demontez cate ceva). Nu te uita ca sunt capsulati ("fara intretinere"), protectiile alea metalice nu sunt etanse si pana la urma, vaselina/uleiul iese ducand in timp la deteriorarea rulmentului.
0

#107 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2010 - 11:58 AM

De obicei rulmentii vin suficient de lubrifiati. Eu am schimbat rulmentii la 500 din cauza ca i-am lubrifiat si au colectat praf de pe terenul de zbor.
0

#108 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 23 April 2010 - 12:54 PM

Nu vad cum ar putea intra praf intr-un rulment "ZZ" decat daca rulmentul respectiv are deja o problema.
In plus exista uleiuri si uleiuri; eu folosesc "Spezialoel Metallager Ve4" de la Robbe.

Am vazut swashplate nou (Align) a carui rulment era plin de un fel de mazga lipicioasa; se simtea la mana cum se rotea neregulat. Dupa curatare si gresare, problema a disparut.

Bafta
0

#109 Useril este offline   mikemp 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 77
  • Inregistrat: 13-May 10

Postat 15 May 2010 - 10:07 PM

Salut tuturor pasionatilor Align. Ma voi alatura si eu curand clubului. Sunt la inceput de tot si urmeaza sa achizitionez intai un simulator si statia apoi un heli. Oscilez intre 450 sport si 500. desi sunt incepatorul incepatorilor si banuiesc ca nu -mi va fi usor, voi face investitia pt ca imi plac mult elicopterele astea RC . voi ce ma sfatuiti ? sa merg pe un 500 pt inceput. am mai citit ca este indicat. parerile sunt pro si contra mereu, dar un sfat de la voi nu strica. 500 este agil ca si 450? mai stabil am inteles ca este si asta m-ar ajuta putin. merci mult!
0

#110 Useril este offline   mikemp 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 77
  • Inregistrat: 13-May 10

Postat 15 May 2010 - 10:26 PM

Ca statie ma gandeam fie la Hiltec Aurora 9 optima 7 sau SPEKTRUM DX7 DX 7 6CH . ce pareri aveti?

Aceasta postare a fost editata de mikemp: 15 May 2010 - 10:30 PM

0

#111 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 15 May 2010 - 10:29 PM

bine ai venit


... parerea mea 450 ....
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#112 Useril este offline   patrocle 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 319
  • Inregistrat: 07-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2010 - 10:50 PM

inca un vot pentru 450.
cred ca or sa fie sigurele doua, in general lumea recomanda "cat mai mare"...
a, ba nu, ia-ti 500, am de vanzare, cu mai putin de 25 zboruri la activ :blink:
Mircea

Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
0

#113 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8276
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2010 - 11:24 PM

Daca esti genul indemanatic care nu face crash (am ca exemple morph si cornel de aci de pe forum) 500 sau mai mare e excelent. Daca esti genul comun cum sunt eu si cei mai multi incepe cu ceva ieftin caci o sa tot schimbi pale si piese.

Eu am inceput sa vad diferenta de marime intre 450 si 500 abia la circuite, pentru hover 450 imi pare mai stabil (din cauza ca are greutati in flybar).

Sigur insa sa nu iei ceva mai mic

Stefan
0

#114 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1479
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 16 May 2010 - 08:10 AM

Vezi postareastiganas, la May 16 2010, 12:24 AM, a spus:

Daca esti genul indemanatic care nu face crash (am ca exemple morph si cornel de aci de pe forum) 500 sau mai mare e excelent. Daca esti genul comun cum sunt eu si cei mai multi incepe cu ceva ieftin caci o sa tot schimbi pale si piese.

Eu am inceput sa vad diferenta de marime intre 450 si 500 abia la circuite, pentru hover 450 imi pare mai stabil (din cauza ca are greutati in flybar).

Sigur insa sa nu iei ceva mai mic

Stefan

500-le este indiscutabil mult mai usor de pilotat decat 450, fie si de catre un incepator. Greutati pe flybar se pot monta si pe 500, si din propria experienta ... sta in hover fara comenzi din stick-uri pentru cateva secunde bune.
0

#115 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 08:22 AM

600. A ajuns destul de ieftin un combo.
0

#116 Useril este offline   mikemp 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 77
  • Inregistrat: 13-May 10

Postat 16 May 2010 - 08:41 AM

sa vad cam pe la ce preturi le gasesc. la 600 nu m-am gandit inca.

2. ma poate cineva poate cineva ajuta cu niste sfaturi despre un simulator. de unde pot lua unul ok la un pret decent , etc...?
Statia la care ma gandesc mult este un spektrum dx7. Stie cineva daca se poate conecta prin USB (si daca acesta vine inclus in pachet sau nu?) la calculator? Intai tb sa fac niste cursuri de zbor, apui cumpar si kitul in max o luna.

Aceasta postare a fost editata de mikemp: 16 May 2010 - 08:43 AM

0

#117 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 08:56 AM

Dx7 da, se poate lega la sim cu cablu cu interfata usb. Dx7se nu.
Pentru elicoptere eu recomand p.h.o e n i x-Sim.com (il aduc diversi si pe meleagurile noastre)
0

#118 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 01:23 PM

Vezi postareapatrocle, la May 15 2010, 11:50 PM, a spus:

inca un vot pentru 450.
cred ca or sa fie sigurele doua, in general lumea recomanda "cat mai mare"...
a, ba nu, ia-ti 500, am de vanzare, cu mai putin de 25 zboruri la activ :blink:



Ar mai fi un avantaj la 450, sunt diverse heli din clasa asta la vanzare pe forum, unele destul de ieftin. De la 500 in sus deja dai alti bani.

DX7 (simplu, nu SE, ca sa poti conecta simulatorul) e o alegere foarte buna, de-asta mi-am luat si eu si sunt super-multumit.

Aceasta postare a fost editata de Gerula: 16 May 2010 - 01:23 PM

Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

#119 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 549
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2010 - 03:11 PM

ia 500. e mai usor si de pilotat si de asamblat
* Logo 400 V-Bar
0

#120 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 16 May 2010 - 03:50 PM

Ia RAPTORUL de la MAXX....ce te mai uiti atata,e la un pteret foarte bun si mai faci unul din piesele pe care le are.Eu de exemplu am plecat direct cu RAPTORUL luat de la TANTAR tot second si dupa ceva timp am luat 450-ul pentru acrobati.Doar sa iti placa termicul....atata tot.
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro