Modelism - RHC Forum: Despre pompa PERRY - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Despre pompa PERRY necesara sau nu?

#91 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 09:29 PM

da va rog : " Eu am ultimul cuvant in subiectul asta "
nu mai postati dupa GOLD MEMBER ! Inchidem subiectul.

( Da aia nu fac neurochirurgii nostrii operatie pe coloana cervicala
la paroscopic si te despica in doua casa vada bine , nu au incredere in "peri"
si s-ar complica in reglaje ) GATA SUBIECT INCHIS ,TOVARASI ACORDAM ULTIMUL CUVANT LUI ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#92 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 November 2008 - 09:32 PM

Uneori mesajele tale sunt prea confuze pentru mintea mea... Nu sunt sigur c-am inteles ce ai vrut sa spui. Oricum, nu inchideti subiectul ca vreau sa povestesc de pompa mea Perry care am cumparat-o pentru OS MAX 1.60FX pe un QQ Yak.
0

#93 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 10:27 PM

Romulus , nu este nimic confuz, esti modest si impaciuitor,
iar daca chiar nu ai inteles : oamenii prefera sa nu se complice , prefera
varianta simpla si fara costuri suplimentare , precum si neurochirurgii nostrii,
iar la ce spui ca ai luat pentru Yak-ul tau , sa vezi de acum in colo "complicatii
si timp pierdut pe cimp " intre 0 ( zero ) zboruri si n-spe mii reglaje, dupa unii
singura placere o sa i-ti ramana simulatorul sau AcroMaster-ul. desi eu nu cred ca este
chiar asa.
Dar acum sincer, ca studiezi mult si faci ce faci cu multa pasiune , cum ti se pare
in poza da la Katana Sebart pozitia rezervorului ?.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#94 Useril este offline   Mitch 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 227
  • Inregistrat: 15-June 05

Postat 13 November 2008 - 10:37 PM

REAL DESIGN,

Modelul pe care il aveti (tu si MADA) este "facut" (figurat vorbind) pentru pompa Perry:
- datorita solutiei adoptate (gandit in special pentru propulsie electrica), motorul termic vine
pozitionat mai departe de panoul de foc decat in mod obisnuit (batiul este mai lung decat la
alte modele din aceeasi clasa), asa incat ai loc perfect pentru montarea unei pompe Perry VR-30
exact acolo unde trebuie: pe panoul de foc, in spatele cilindrului, aliniata cu carburatorul;
- rezervorul este gata pus unde trebuie, din start (eu cred ca lui Silvestri asta ii umbla totusi
mintea pe la o pompa Perry !).

Asa este, motorului/modelului asta nu ii trebuie neaparat pompa Perry - drept dovada, al lui
MADA zbura aparent fara probleme (acum, ar fi interesant ce face cand il supui la "cazne").

Dar o pompa Perry, reglata corect, nu poate face rau, ci doar ce iti spunea si John ca face o pompa Perry.

Personal, am avut o singura experienta: am instalat o pompa Perry VR-30 pe o Funtana X100
(un model asemanator cu Katana voastra, doar o parere mai mare), cu motorizare OS91FX si
ulterior OS120AX. Modelul a murit tanar, mult prea tanar (a crapat un element din cele doua Li-Ion),
dar, cat a trait, a trait cat de frumos s-a putut: la relanti, putea cobora pana la cateva sute de ture
(de se "vedea" elicea) SI STATEA ACOLO. Si, ca o paranteza, eu m-am chinuit sa instalez pompa acolo
unde voi aveti loc din belsug, si am muncit destul pentru ca sa instalez rezervorul acolo unde la voi
este prevazuta instalarea din start. Dar dupa ce a fost pus in functiune ansamblul motor-pompa-rezervor,
eu unul nu am regretat niciodata. Mai mult, toate modelele pe care intentionez sa le realizez in viitor le
voi echipa cu Perry VR-30. Cred ca investitia intr-o pompa Perry VR-30 si ce-i mai trebuie (raportata la valoarea
unui astfel de model) se justifica pe deplin (considerand ca ansamblul este realizat si functioneaza corect).

Daca ai modelul, lucrezi la el, si vrei Perry VR-30, da-mi un semn.
0

#95 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 November 2008 - 12:29 AM

Instructiuni de utilizare Perry Pump

Eu am luat urmatoarele de la Perry:

  • Check Valve #VP-2CV
  • Remote Needle Valve #VP-RNV-01
  • Inflight Mixture Control #VP-IMC-05
  • Regulating Pump (Fuel) #VP-30

0

#96 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 November 2008 - 07:04 AM

Apropo de gusa si capusa nu ai raspuns . Daca te pun in situatie nasoala fata de gasca O.K.

'Dar acum sincer, ca studiezi mult si faci ce faci cu multa pasiune , cum ti se pare
in poza da la Katana Sebart pozitia rezervorului ?. "

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 November 2008 - 07:05 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#97 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 November 2008 - 09:11 AM

Mitch... nu vreau sa ma cert cu tine.. asa ca nu interpreta te rog...

Ceea ce zici tu de relantiul motorului tau de pe X100... n-are legatura cu pompa.. asa stau toate motoarele mele OS pe care le am.. si ala de 7.5 si ala de 15 si ala de 26... E pur si simplu un OS.. Ce-i drept 26-ele are pompa.. dar alealate doua n-au. Reteta e clara.. Pui un OS si COOL POWER si o sa ai relanti de vis si motorul nu se va opri niciodata. Nu mai stiu cine pe camp .. se uita la cineva care dadea la pala la un MVVS si il intreba "Sti ce iti trebuie tie ca sa porneasca ala?" .. interlocutorul "Nu ? Ce imi trebuie?" celalat " Iti trebuie un OS".

Da recunosc ca pompa e buna.. dar (acum o sa radeti sau o sa spargeti monitorul) la modelul/motorul ala nu-i nevoie de pompa... Io prefer sa tin lucrurile simplu sa nu ma complic unde nu-i nevoie ..

Si da .. ne-am "dat" la avionul lui Mada.. mai exact Dragos .. motorul sa comportat impecabil. Iti zic.. nu-i nevoie de pompa la ala.. La Yak am si nu l-as fi pornit fara.. sunt cred ca peste 30 cm si da e nevoie .

Daca vorbim despre pompa in general .. trebuie in anumite cazuri.. dar nu e necesara peste tot.. suprapresiunea isi face datoria pana la o anumita distanta.. Trebuie sa ai grija sa nu se sugrume furtunele alea pe acolo sa incerci sa le faci cat mai scurte si va merge fara pata. Si nu e vorba nici de greutate si nici de bani.. ca la cat de grea e pompa aia nu se observa si bani.. 30 de dolari in plus sau in minus .. acelasi lucru e vorba ca mai ai inca un loc de unde ar putea sa vina probleme si nu vrem asta.

PS: Trebuie sa am ultimul cuvant.. va rog io mult. :)))

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 14 November 2008 - 09:13 AM

DT
0

#98 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 November 2008 - 09:37 AM

numai atit

si o sa ai ultimul cuvint - daca nu ne povesteste Romulus despre
achizitiile lui desi ar fi foarte interesant - mai ales pentru unul ca mine care
nu stie cu ce se maninca toate chestiile alea desi s-ar putea cu " pune mina si te documenteaza
ca ce ne doare pe noi ca nu stii cu ce se maninca "

la YAK - ul tau nu mergea pus ezervorul in bot ? - citez

" Ce preferi? ..... + ....... + POMPA + ........ => greutate mai mare? sau rezervor in bot si mai putin ....... ?

....... ce naiba e asa greu de rationat?

Chiar nu poti pune rezervorul mai in fata? ce-i asa de greu ?"

si acum din nou : ULTIMUL CUVANT - daca ne lasa Romulus si ar fi pacat sa ii stricam subiectul.

{ da nu pe bune ca daca nu ar mai fi si discutii d-astea si in stilul asta am face igrasie la creieri, asa mai creste tensiunea !
si oricum inscrisurile de aici nu reflecta adevaratele sentimente si aprecieri ale unuia fata de celalat - ......... sunt mai rele !? )

scuze ULTIMULLLLL CUVINTTTTTTTT : ( florin calinescuuuuuuuuu )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 November 2008 - 09:47 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#99 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 November 2008 - 10:22 AM

Afirmatia aia nu e a mea.. urmareste trendul ... Io am zis doar ca n-are nevoie de pompa modelul tau.
DT
0

#100 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 November 2008 - 10:43 AM

ZOD maestre : am inteles CLAR sfatul tau si asa am sa fac .
dar :
Aici este greseala multora de pe RHC - anume - daca esti foarte priceput, talentat, chiar geniu intr-un
anumit domeniu ( fara nici o ironie ) nu inseamna ca automat poti fi si pedagog ( antrenor- Vezi cazul HAGI ) adica sa poti explica pe intelesul
maselor ceea ce tu stii deja sau sa fii foarte punctual la o intrebare fara a raspunde altceva .

Eu te am intrebat simplu daca la YAK - ul tau nu mergea facut ce m-au indemnat pe mine altii - sa muti rezervorul
incalcind poate pozitia din manual in favoarea renuntarii la pompa "perI" care se pare ca complica existente umane
( si am citat modul, tonul de indrumare al altora doar asa ca sa le punem sangele in miscare ! )
Ai vazut de ce sunt eu f. insistent am "talent" pedagogic ( mai putin de modelist ) si ma enerveaza cind se evita raspunsul.

Poate vreau si eu un YAK ca al tau ! Se poate muta rezervorul si renunta la pompa ?

( Inca astept parerea lui Romlus daca din poza rezervorul pare prea in spate si daca ar fi fost modelul sau
ce ar fi facut )

Uite peste o vreme , dupa ce uita lumea , am sa postez al topic cu alt model , pornind direct cu poza si
intentionat o sa pun rezervorul cit mai in spate posibil, si am sa intreb ( NU ca cumpar pompa Perry ) ci : " POZITE REZERVOR
CIUDATA - SOLUTII - ASTEPT PROVINCIA " si pot pune de acum pariu ca or sa sara toti ca este departe, ca este jale,
ca sa il mut, sau ca SA IAU POMPA ca o ultima cucerire a stiintei ( si ciudat vor fi aceleasi persoane care atunci vor spune pe dos decit acum ).
ESTE deja experimenat cu PinkLady cind am vrut sa mut rezervorul mai in spate putin, putn , putin de tot ( poti cauta pe forum daca nu ma crezi ).

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 14 November 2008 - 10:46 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#101 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 November 2008 - 10:43 AM

ba real design esti absolut incredibil. TU CREZI CE spui? scoti din context te minti pe tine apoi bagi botu la ce zic unii de doru contrazisului.
Mitch si John au modele cu motoare de peste 18cc. John are model 2x2 f3a care trebuie sa decoleze si sa aterizeze cu acelasi cg. Tu ai un nenorocit de 9cc da tot o tii pe a ta.

Ma citezi si te chinui din rasputeri sa scoti totul din context ai scazut enorm in ochii mei si crede-ma daca te-as vedea pe camp personal te-as trimite la culcare. Defapt te trimit si acuma. Nu mai scrie pe forum, nu mai cita altii daca nu esti instare sa rationezi ce se zice, si in mod deosebit invata sa scrii si sa citezi CORECT. Enormitatile ce le debitezi nu te fac decat sa cobori mai mult in groapa catalogatilor drept irecuperabili. Si crede-ma nu sunt singurul care incepe din ce in ce mai mult sa creada asta.

M-ai citat de N ori prost scos din context si discreditant. Daca ai fi citit 2 secunde cu toti ochii si cu creierul ce am zis si nu te-ai fi cacat pe tine sa scoti din context doar ca sa arati tu bine ai fi vazut ca am explicat clar ca rezervor + cg + con de alu + plub in bot = mai mare greutate. Tu ai citat doar pompa de doru lelii

NU MAI SCRIE PE FORUM DU-TE LA PLIMBARE INVATA NOTIUNI ELEMENTARE DE LOGICA SI LASA-NE DRACU CU REZUMATE IMBECILE FILTRATE PROST GEN TELEFONU FARA FIR CA SUNTEM INSTARE SINGURI SA URMARIM FIRUL UNEI DISCUTII.


0

#102 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 November 2008 - 10:54 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 03:17 PM, a spus:

Si nu am vazut sa fi postat nimeni macar o poza cu impricinata pompa montata pe un model si modul ei de racordare in circuit asa de amorul artei.

Iar despre ortografie ar fi bine sa avem si o rubrica " CIRCOTASII " sau " CARCOTASII " pe forum.

Pe alt forum am postat eu 2 poze (proaste, facute cu telefonul, dar...): asta e una si asta a doua.

Iar despre ortografie, pe langa ca mi-am racit gura de pomana cu unii, mi-am atras si dusmani printre analfabetii care se suparau ca ii corectez...

Hai nu va mai certati pe nuante. Eu am pus pompa perry pe 2 modele, da, a trebuit sa reglez la ele sa mearga bine (la unul a surubarit chiar John, caruia ii multumesc) iar la al doilea inca nu i-am dat de cap cu centrajul, asa ca motoru e pe planul doi; teoretic pompa e necesara, dar pe mine ma depaseste cu reglajele astea, tocmai eu care nu am a ma plange de felul in care imi merg motoarele si nici coolpower nu folosesc (inca).
Restul e cancan, iar ala care se supara ii taie popa nasu'.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#103 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 November 2008 - 11:24 AM

KRIM tata ( ca este dif de varsta ) ca sa nu te mai superi ca am trunchiat spusele tale
poti gasi textul de mai sus ( intreg nevirusat ) aici :

la

- AEROMODELISM
- Sunt incepator n-am ce sa caut acolo
Idei preconcepute.

Am crezut eu ca se potriveste ( spunea cineva ca SI INTRUSUL ESTE O FIINTA UMANA )
iar vis avis de logica si cei 7 ani ( de ac... modelism ... e treaba fiecaruia )

In acest topic eu sunt CIUDAT dar si tu esti singurul care a reactionat asa deci suntem egali.
( Eraser nu, John nu, Nici chiar ZOD nu, Mada nu, etc ) au venit cu pareri uni PRO pompa altii CONTRA
pompa iar daca spui ca eu pun Botu ii jignesti si pe cei PRO pompa ( era sa scriu Generatia Pro ) ca si cum
ei ar dori doar sa vanda unui fraier pompa sa scape de ea.

Asa am eu un amarit de 9 cmc ( ca sa te citez iar afara din context ) , da tu ai vre-un JET de 1000 Euro si noi nu stim , sau vre-o Katana KRILL de 3 M
cu cinzeci de ferite, powerboaxe , carboane , asta asa ca sa te agiti putin ( dar io stiam ca ardelenii , banatenii sunt mai calmi , mai linistiti decit oltenii si ragatenii )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#104 Useril este offline   Mitch 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 227
  • Inregistrat: 15-June 05

Postat 14 November 2008 - 11:29 AM

Draga prietene ZOD,

Nu ne certam, in nici un caz, ca ce facem noi aici este schimb de pareri si uneori informatii.
Ca sa nu mai spun ca, daca ne pastram in limitele bunului simt (pentru ca sunt si unii care
au tras metanol pur pe nas, si din cauza asta sunt in aer, desi ei nu au terminat de citit prima propozitie),
pana la urma este un hobby, trebuie sa pastram o anumita detasare, ca pe alea adevarate le avem fiecare acasa,
la servici, etc.

Ce spui tu este intr-un sens adevarat: OS-ul este OS (de asta nici nu "combin" altceva). Asta nu inseamna
ca nu mai exista si alte motoare la fel de tari, sau mai tari. Atat doar ca nu mai exista alte motoare la fel de
tari care sa aiba popularitatea OS-ului. Si aici stii bine cum sta treaba: preturi competitive, solutii verificate,
accesibilitate ridicata apieselor de schimb, etc. Da' are si OS-ul niste bube, mai ales pe la chestii mai speciale ...
Dar altfel, "overall", asa este, OS-ul este OS.

Ce am vrut sa spun eu este ca relantiul (stabil) pe care il puteam obtine cu pompa nu era relantiul (bun si frumos,
daca ansamblul rezervor - motor - toba - furtune - filtru - combustibil) este bine gandit si realizat) obisnuit de OS bine reglat.
Este un relanti mult mai jos, care fara pompa nu poate fi obtinut, pentru ca presiunea care se realizeaza in toba la turatia aia nu este
suficienta pentru ca sa asigute o alimentare corecta si constanta cu combustibil. Dar ce am vrut am vrut eu sa scot
in evidenta nu este in mod direct relantiul (care poate ca nici nu este absolut obligatoriu sa fie coborat atat de jos),
ci stabilitatea (suplimentara) in functionare pe care ti-o poate da pompa.

Mai ai pe undeva dreptate: intradevar, este o complicatie in plus. Dar, hei, avioanele de hartie sunt infinit mai usor de construit
(desi si acolo ...). Dar nu sunt nici pe departe la fel interesant de construit, reglat, mai socializam, mai tragem niste metanol pe nas
(dar numai in amestec cu ulei), alea alea ...

Atat doar, modelul ala este "o invitatie la o pompa Perry". Si, sincer, este "o invitatie la un OS61FX cu pompa Perry".

S-auzim numai de bine.
0

#105 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 November 2008 - 11:37 AM

ok ai dreptate sunt singurul care am pus suflet intr-o discutie ce initial am vrut sa devina constructiva.
Am sa iti raspund punctual astfel incat sa intelegi.

Am citat mai sus motivele pentru care ai sau nu ai nevoie de o pompa de care zici tu. M-am referit strict la cazul tau particular si am fost offtopic de multe ori. Dar am sa revin.

Problema: se da un model care conform probei practice (prin observarea altui model identic ca proprietati) va deveni greu de coada daca se pune rezervorul pe CG. Asta implicant nevesitatea adaugarii de plumb si con de aluminiu in bot. Toata lumea stie ca raportul dintre greutatea in bot si cea din coada este 1/3 deci pentru fiecare gram in coada trebuie 3 grame in bot pentru centrare. De asemenea se stie ca orice model trebuie asamblat cu greutatea in minte, trebuie sa iasa cat mai usor posibil altfel va zbura mai aiurea.

Intrebari:
1) Se pune rezervorul pe CG + pompa + plumb + con de aluminiu rezultand un model cu 1-2-3 sute de grame mai greu (10-20% din greutatea totala)?
2) Se face tot posibilul sa se mute cat mai multe componente in bot pentru a elimina nevoia plumbului si a conului de aluminiu si rezultand un avion mai usor?

Rationeaza problema si cele 2 intrebari si trage singur concluzia.

Cat despre malitiozitatea ta cu referire la postul precedent cu "ASTEPT PROVINCIA" deci tentativa lamentabil esuata de atitudine supierioara, cat si despre analiza JET-ului de 1000 de euro ce l-as avea eu (nu exista jet asa ieftin), in ciuda faptului ca nu am nici un interes sa ma afirm in fata ta, tin sa te anunt ca m-am cacat singur pe mine sa construiesc de la zero un compozit de 2.3m. E realizarea mea. Pe langa alte zeci de lemne. Si eram mai prost informat ca tine, nu eram pe forumuri sa pun intrebari pentru fiecare pas ce trebuia executat. Am facut totul cum m-a taiat capul si spre surprinderea mea nu a iesit chiar rau. Si da a implicat carboane power boxuri servouri puternice si alte fitze.

Si ca sa raspund si la ruperea de context si schimbarea ideii din ultima ta paranteza (in caz ca nu ai modificat deja subiectul) am sa iti spun ca iei orice ROMAN, ca-i ardelean ca-i moldovean, banatean sau bucurestean si-l terfelesti cat poti si cu idei tampite si cu discreditarea rationamentelor sale si va ajunge in situatia mea. Asta daca le pasa, daca nu le pasa te-ar fi catalogat ca idiot si nu si-ar mai fi batut capul pe tine. Si nu crede ca te-am facut idiot ce citeste fraza dinaintea sa. TE-AS FI CATALOGAT.

Numai bine,
Calin

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 14 November 2008 - 11:42 AM



0

#106 Useril este offline   Mitch 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 227
  • Inregistrat: 15-June 05

Postat 14 November 2008 - 11:40 AM

Rog un moderator sa ia atitudine fata de individul Kriminel.

Ca este nepregatit suficient, este problema lui, atat timp cat nu ne pune viata in pericol.

Dar expresii de genul
"NU MAI SCRIE PE FORUM DU-TE LA PLIMBARE INVATA NOTIUNI ELEMENTARE DE LOGICA SI LASA-NE DRACU CU REZUMATE IMBECILE FILTRATE PROST GEN TELEFONU FARA FIR CA SUNTEM INSTARE SINGURI SA URMARIM FIRUL UNEI DISCUTII."
sau
"ciocu' mic", de exemplu, pe care mi-a adresat-o mie cu ceva timp in urma,
nu cred ca isi au locul pe acest forum. Mai acceseaza forumul si copii, si invata lucruri nepotrivite.

Daca mai exista membrii care sunt de acord cu mine in cele prezentate si solicitate mai sus,
ii rog sa prezinte un fel de vot in acest sens (sub forma unui "reply" scurt). Hobby, hobby, dar
trebuie sa ne mai si spalam din cand in cand.
0

#107 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 November 2008 - 11:50 AM

@Real Design, eu ti-am raspuns, nu stiu cum ti-a scapat... In ceea ce priveste Katana, n-am sa-mi dau cu parerea, pentru ca singurele termice asamblate de mine au distanta pana la rezervor foarte mica si nu necesita pompa. Deci nu ma pricep...
0

#108 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 November 2008 - 11:52 AM

Va rog inchideti topicul asta. A fost viciat, cred eu definitiv. O sa facem altul - pe rau in jos - despre pompele astea si gata.
0

#109 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 November 2008 - 12:01 PM

ok,am deviat destul.momentan se inchide si o sa fac curat in el sa ramana numai informatia utila.
flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro