Modelism - RHC Forum: Despre pompa PERRY - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Despre pompa PERRY necesara sau nu?

#31 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 11:09 PM

Il stiu pe om - stai o viata cu cineva si nu ajungi sa il cunosti
Recapitulare :


1 ) Vezi ca iti trebuie si un carburator special.
2 ) Da ? Io am pompa perry si n-am carburator special.. despre ce vb ?
3 ) Exista doua tipuri de carburatore: Un tip cu un singur jigler .......
4 ) Deci o luam degeaba pentru O.S. 55 AX ?
5 ) Nu am informatii despre carburatorul de pe 55AX .....
6 ) Acum imi e si frica sa intreb.. ca iar incepem.. dar .. Pt ce iti trebuie pompa la un amarat de 55 ax ? E chiar asa departe rezervorul ?
7 ) pozitia rezervorului este cu spatele lipit de lonjeronul de
carbon de la aripi , asta inseamna cam 17 - 18 cm .....
8 ) La fel se aude si la YAK-ul meu .. tanca tanca.. sacadat si are pompa ..
PS : ii zice jiclor nu jiglor sau jigler
9) ....toba aia celebra a lui se mai tinea doar in silicon
10 ) .. JICLÓR, jicloare
11 ) ..rezervorul este departe sau nu ?
12 ) as ezita sa spun ca-i departe DAR daca manualul specifica acel motor ...
13 ) Ei nu recomanda un anume motor cu pompa sau fara ......
14 ) Am montat rezervorul exact asa cum arata cei de la Sebart in manual.
Pompa poate o sa-i pun si eu, desi inca nu sunt convins, dar repet, nu a dat rateuri in functionare.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 November 2008 - 11:24 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#32 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 11:25 PM

CONTINUAM ?

15 ) Ho cu tata... atunci inseamna ca modelul a fost greu de coada
16 ) .. rezervorul daca reusesti sa il tii in C.G. este ideal, nu va influenta cind este gol si nici cind este plin , deci nu ar avea rost sa
il mut mai in fata caci de aia s-a inventat aceasta pompa
17 ) nu stiu... deschizi discutii si astepti pana cineva te aproba. Vrei pompa? ia pompa mai, ca vad ca orice alte argumente ti s-ar aduce tu o tii tot pe a ta.
Ce preferi? PLUMB + CON ALU + POMPA + baterie pompa => greutate mai mare? sau rezervor in bot si mai putin plumb?
.. ce naiba e asa greu de rationat?
18 ) Realdesign... n-ai nevoie de pompa la modelul/motorul ala .
19 ) Am inteles NU ESTE nevoie ! Da daca tot o tin pe mea ce "NAIBAAA" nu stie nici un expert
distanta maxima admisa ?
20 ) ..................distanta de 2-5cm de carburator
21 ) .... Eu nu am gasit nici un argument la intrebarea despre pompa
si distanta recomandata pt. rezervor
22 ) e nu ca deja ma enervezi. Am zis "mai" sa nu zic BAH gica contra. Ce-ar fi sa mai pui si tu mana sa te documentezi. Argumente? Ti-am dat N.
Nu stii ce e un argument? Mai documenteaza-te. Nu stii care e distanta maxima? Cui ii pasa?? Nimeni nu si-a pus probleme existentiale fortate inutil
de dorul conversatiei. Vrei neaparat sa stii? EXPERIMENTEAZA sau documenteaza-te.
23 ) Doar tu ai zis clar ca daca e rezervorul pe CG DEVINE GREU DE COADA!!! - ASTA CHIAR NU AM ZIS-O !
24 ) Kriminel... asa face realdesign... m-am obisnuit
25 ) Io am zis.. am avertizat in postul de mai sus ca iese aiurea.. ca il stiu pe om si cum pune problema


Poate cineva o sinteza obiectiva ? Cu ce am gresit ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 November 2008 - 11:40 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#33 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 November 2008 - 11:40 PM

si concluzia? ca ti-ai pierdut o ora inloc s-o folosesti la constructia modelului :blink:


0

#34 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 11:47 PM

Si cineva stie el cine zicea : .. sunt incepator ?" TOCMAI D"AIA AR TREBUI SA FI LANGA ALTII CARE SE PRICEP. !!!!!!
.. cereti sfatul unuia care pare mai inteligent de acolo .... "
asta referitor la - "Nimeni nu e expert aici, iar ironia cu care scrii tu tu "dom'le " expertii si profesionistii nu denota decat dispretul tau fata de cei care stiu
cu 2 secunde mai mult ca tine .........'

si referitor la concluzie .. nu ai reusit sa fii obiectiv 1+1 = 2 ( ma rog secunde ) .iar referitor la : cereti sfatul unuia care pare mai inteligent de acolo .... "
tot nu am aflat cind trebuie si cind nu trebuie pompa.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 November 2008 - 11:54 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#35 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 11:52 PM

Realdesign... n-ai nevoie de pompa la modelul/motorul ala .


Daca n-ai nevoie n-ai nevoie..asta e. Tu poti sa cumperi in continuare pompa.. si daca doresti pot sa splituiesc subiectul sa ai postul tau frumos si lucios trebuie doar sa spui.

PS: intre timp... frate daca tot dai sfaturi din astea " TOCMAI D"AIA AR TREBUI SA FI LANGA ALTII CARE SE PRICEP. !!!!!!" ... urmeaza-le.. daca iti zic ca n-ai nevoie de pompa la motorul ala si la avionul ala...

Hai ca ne modificam posturile...

ca sa iti raspund ... Ai nevoie de pompa dar la Katana aia nu e cazu.. deci cel putin o parte din intrebarea ta are raspuns.
Ok ?

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 12 November 2008 - 11:55 PM

DT
0

#36 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 12:04 AM

Sfatul i-ti apartine ZOD si pentru tine am tot respectul.
L-ai postat aici :


"Sunt incepator n-am ce sa caut acolo
Idei preconcepute." - sper ca nu ai uitat !


Dar cind eu aici in cazul cu pompa am cerut "sfat" ( sau mai corect am ridicat probleme punctuale dar la care se raspundea
cu totul altceva cu mici exceptii - citeste tot din nou daca ai rabdare - banuiesc ca nu - si te vei convinge ) iata ajutorul :

- Ce-ar fi sa mai pui si tu mana sa te documentezi. Argumente? Ti-am dat N. Nu stii ce e un argument? Mai documenteaza-te. Nu stii care e distanta maxima? Cui ii pasa?? Nimeni nu si-a pus probleme existentiale fortate inutil de dorul conversatiei. Vrei neaparat sa stii? EXPERIMENTEAZA sau documenteaza-te.

- Ca are sau nu nevoie de pompa, ce va doare? Ca o sa-i curga sau nu in carter, ce va doare? Omul vrea pompa.


Si apropos motoarele la care ai pus tu pompa aveau carburator special ? cum foarte profesional spune ERASER - sau e vrajeala . Vezi o sa zici ca iar sunt rau !
dar eu sunt incepator si cui ii pasa ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 12:12 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#37 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 13 November 2008 - 12:10 AM

pompa se foloseste
- cand exista un motiv realist de a monta rezervorul mai departe de motor. De exmplu la modelele cu mai multe motoare-
- cand tuned pipe-ul este mult supradimensionat incat nu mai face presiunea necesara in rezervor.
- cand motorul este atat de greu de bot incat punerea rezervorului in bot ar creea mari probleme la echilibrare.
- cand se doreste marirea jiclorului de mixtura pentru mai multa putere citat:

Citeaza

For one, the pump allows you to use a larger than typical carb. throat (for more power) because the carb is no longer dependant on venturi suction for fuel draw.


si cu ocazia asta am aflat ca pompele perry nu necesita baterie! Folosesc vibratiile motorului pentru a oscila o membrana deci e foarte importanta si pozitia ei in fuselaj. Ma mira ca nu ai stiu tu asta, din moment ce te documentai pentru cumpararea unei pompe...


0

#38 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 13 November 2008 - 12:13 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 12:04 AM, a spus:

Sfatul i-ti apartine ZOD si pentru tine am tot respectul.
L-ai postat aici :


Sunt incepator n-am ce sa caut acolo
Idei preconcepute.


Dar cind eu aici in cazul cu pompa am cerut sfat ( sau mai corect am ridicat probleme punctuale dar a care se raspundea
cu totul altceva cu mici exceptii - citeste tot din nou daca ai rabdare - banuiesc ca nu ) iata ajutorul :

Ce-ar fi sa mai pui si tu mana sa te documentezi. Argumente? Ti-am dat N. Nu stii ce e un argument? Mai documenteaza-te. Nu stii care e distanta maxima? Cui ii pasa?? Nimeni nu si-a pus probleme existentiale fortate inutil de dorul conversatiei. Vrei neaparat sa stii? EXPERIMENTEAZA sau documenteaza-te.


Prietene din acest moment nu-ti voi mai raspunde la nici o intrebare ce mai pui pe forum. E evident ca nu se poate ajunge la un consens cu tine, scoti frazele din context si iti place sa denaturezi adevarul astfel incat sa-ti convina tie. Aberezi cu succes si pierzi timp pretios si al tau si al altora. Nu ma justific cu fraza aceea dar trebuie sa iti spun ca din moment ce o dai in lamentare puerila dupa fiecare ARGUMENT adus la un moment dat se mai satura omul.

Este ca si cum m-ai intreba daca 1+1 =2 iar dupa ce ma cac pe mine sa-ti explic ca da, tu zici ma leshi? stiu io din terti ca defapt e 15 si defapt 1 e 1.4 iar 2 = 45 are sens?


0

#39 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 12:22 AM

"Ma gindeam ca o pompa pusa in fata + pack-ul pus tot acolo ar elimina plumbul "


Ma refeream la packul de receptie nu ca pompa are baterie , am spus ca rezervor in CG este ideal nu cum ai interpretat
tu dar este greu daca nu esti atent ci doar ne repezim la cearta .

Un amic are o vorba cind se grabeste cineva cu un argument , raspuns etc . " .. ce te repezi "mai" ca rata la muci "
i-mi si imaginez cu ar reactiona o gramada de rate, racit fiind cind suflii mucii pe jos .. saracele rate ...

Si scuza din nou : dar ca argument nu ai vrut decit sa ma convingi sa mut rezervorul in bot, nu inainte sa ii dai una in " pifometru "
si lui SILVESTRI ca e prost, atit . nimic despre daca este prea departe , nimic de ce nu se pune pompa , daca ea ar strica motorul ,
cind se pune si cind nu, clasa de motoare de la care se preteaza o pompa, ( apropos am un B 25 Mitchel cu 2 motoare (bineinteles) ,
are cite un rezervor pentru fiecare motor).

Eu am ridicat problema dupa ce am vazut cum a montat MADA rezervorul ( exact ca in manual ) probabil nici lui nu ii mai raspunzi.

si in final ne luam jucariile si plecam, pacat.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 12:33 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#40 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 November 2008 - 01:03 AM

Ax 55 are reglaj al debitului de combustibil la relanti deci poti pune pompa.

PS.: daca ai idee de unde se poate cumpara una, sunt si eu interesat!

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 13 November 2008 - 01:05 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#41 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 November 2008 - 02:04 AM

Eu mi-am luat de la Tower Hobbies.
0

#42 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 13 November 2008 - 07:27 AM

Salut,

Pentru Real Design

In cazul in care rezervorul este in centrul de greutate este foarte indicat sa folosesti o pompa de combustibil altfel motorul nu va functiona niciodata cu un reglaj corect . Practic reglajul va fi prea sarac sau prea bogat in functie de atitudinea modelului in zbor. Lungimea maxima a furtunului de alimentare la care se accepta acest compromis pentru ca are efecte minime este de aproximativ 10cm. Chiar si la aceasta dimensiune reglajul variaza dar cu mult mai putin. Lucrurile se agraveaza la motoarele de capacitate mai mica ,cum este in cazul tau, pentru ca vacuum-ul creat de carburator pentru a fi alimentat motorul este mai mic. Cu ajutorul pompei vei putea realiza un reglaj constant corect pentru motor indiferent de pozitia pe care o va avea acesta in zbor. Iti trebuie o pompa Perry de tipul VP-30 ce functioneaza pe baza presiunii din carterul motorului. Pe capacul din spate al acestuia in locul surubului din stinga-sus va trebui sa montezi un stut pentru a putea actiona pompa. Aceasta vine cu un furtun de plastic ce se monteaza acolo si nu trebuie inlocuit cu unul de silicon. Pentru detalii mai amanuntite despre modul de montaj,reglajul debitului , bypass si multe altele iti stau la dispozitie. Folosesc pompa pe toate motoarele mele de aproximativ 6-7 ani. Ma poti gasi la nr de tel 0722697010.

Cu stima ,
John
0

#43 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 07:30 AM

dar hai "MAI ce ce naiba e asa greu de rationat? " - mutati drac-ului rezervorul ala in bot si lasati pmpele Perry in pace
ca am eu pitici pe creier ca de obicei.



" Rezervorul la metanoale NU se pune pe CG (sincer mi se rupe de ce zice silvestri - am vazut modele de tot kktu de la firma sa). Vrei sa respecti manualul? N-ai decat, si vei ajunge cu plumb si acareturi in plus care ......

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 07:34 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#44 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 13 November 2008 - 08:43 AM

Oricum, subiectul e binevenit: nimeni nu a despicat pana acum aici in forum subiectul cu pompa Perry.
John a afirmat ca o lungime rezonabila a conductei ar fi de 10 cm. Eu mai pot sa adaug ca lungimea asta e o aproximare de bun simt, ea nefiind un panaceu pentru toate tipurile de motoare, fiind necesare probabil cunoasterea multor variabile care intra in ecuatie (presiunea culeasa din toba, sectiunea conductei, fluiditatea combustibilului, sau cum zicea chiar capacitatea motorului) si ca urmare sa ii credem mai bine pe cuvant pe cei care deja au experienta, altfel nu ajungem la nici un raspuns (de aia nu ti-a raspuns nimeni cat e distanta aia FIX). Personal si eu as fi fost tentat sa spun ca distanta aia de ai descris-o tu de 17 cm nu e corecta si ca pare, exagerata. Vazand insa cum merge modelul lui Mada si la Alba in primul lui zbor si mai tarziu pe Chitila si afland ca are asa departe rezervorul, recunosc cum ca am ramas putin bulversat: distanta grotesca dar modelul merge fara cusur!!!
Am si eu cateva motoare cu pompa din constructie, si la acelasi tip de motor, de la acelasi producator, am constatat ca intradevar nu au carburatoare identice (comparand pe cele cu pompa cu cele fara pompa): atat sectiunea de aer difera cat si modul de reglaj. Carburatoarele de la motoarele de azi insa eu le consider evoluate si nu cred ca ar fi un handicap sa poti face un reglaj corect-optim cu ele, cu sau fara pompa. Din manualul motorului am tras concluzia ca si puterea acestuia difera semnificativ, cu pompa avand un aport de putere. Pompa asta la prima vedere pare binevenita, dar poate cineva sa spuna ceva despre fiabilitatea ei? Odata ca un aport tehnologic in plus pe model poate fi un failure suplimentar in caz de cedare (zic eu o fiabilitate mai scazuta), pe de alta parte un aport benefic pentru functionarea motorului. Cam astea sunt lucrurile puse in balanta, nu?...deasemenea, reglajul motorului probabil e facut mai dificil, dar nu neaparat.
In cazul folosirii acestei pompe, cred ca nu se mai culege presiune din toba; am dreptate? Ca urmare nu conteaza ca toba aia tip pitts are sectiune mai mare de evacuare si presiune generata mai mica in rezervor.
Kriminele, pompa aia nu functioneaza datorita vibratiilor motorului, ci datorita variatiilor de presiune din carterul inferior, data de succesiunea ciclurilor de functionare, acolo unde comunica cu membrana pompei.

In incheiere, eu vreau sa ma revolt: JIGLER fratilor! DIXIT! (rear ei ai dreaq cu dictionarele lor si cultura lor inculta)

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 13 November 2008 - 08:45 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#45 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 08:50 AM

Multumesc sincer tuturor celor care au postat aici , in felul asta poate de la
o intrebare pusa de un " razvratit si dificil person " se pot invata si de catre
altii interesati ce este cu pompele , cu tipurile de carburator etc. si uite asa de la
ABAC ajungem la INTEL , AMD sau MAC.

Intr-un raspuns de 5 minute am aflat de la JOHN elegant , frumos absolut TOT.

Stima
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#46 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 09:15 AM

MAI COMPLET AR FI :
Multumesc sincer tuturor celor care au postat aici mai suparati sau nu, mai tendentiosi sau nu , in felul asta poate de la
o intrebare pusa de un " razvratit si dificil person " sau " mai prost ca altii cu 2 secunde " ( eu credeam ca maxim 1 secunda dar ma rog.)
se pot invata de catre cei interesati ce este cu pompele , cu tipurile de carburator etc. si uite asa de la
ABAC ajungem la INTEL , AMD sau MAC.

Intr-un raspuns de 5 minute am aflat de la JOHN elegant , frumos, politicos absolut TOT la intrebarea cu
"frica" a lui ZOD - de ce imi trebuie pompa - eu explicind politicos cazul lui MADA care se v-a ivi 100 % si la mine.

NU SE PUTEA DE LA INCEPU ASA , sau cum am scris daca nu stiu spun ca nu stiu fara sa batem "cimpul de zbor".

Poate vi se pare ciudat dar eu asa sunt ! Daca ma intrebi ce culoare am la sosete nu raspund ca am caciula verde.

... si nu am cerut distanta EXACTA am si spus ca nu masuram cu micrometrul. Daca gresesc sa rugam pe MADA sa masoare
el distanta ( lungimea ) furtunului de alimentare la Katana lui si poate nu facm un rau modelului sau.

Stima , si totusi ZOD este greu sa cunosti pe cineva doar dintr-un forum fie el si RHC.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 09:18 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#47 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 11:33 AM

Io stiu ca John stie.. si ca are experienta.. dar am vazut avionul ala.. eram cu mada cand l-a rodat , io l-am reglat si Dragos l-a zburat.

Repet.. Combinatia aia de motor/avion n-are nevoie de pompa.. Avionul merge impecabil asa cum e.
DT
0

#48 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 November 2008 - 11:44 AM

Eu as vrea sa discut putin fizica implicata. Din ce pricep eu, presiunea in rezervor nu se pierde in cazul in care avem pompa. Deci singurul mod, in care motorul va avea probleme e atunci cand coloana de combustibil devine prea grea pentru a fi ridicata de aceasta presiune spre carburator, cu alte cuvinte atunci cand modelul zboara vertical in sus. Corect? Dar atunci si presiunea generata de sistemul de evacuare e mai mare din cauza ca motorul functioneaza de obicei la turatii mari in asa postura de zbor.

Ca urmare pompa asta ajuta la 3D atunci cand vrei sa stai mult cu avionul intr-o pozitie cu botul ridicat si cu motorul nu turat la maximum.
0

#49 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 13 November 2008 - 12:23 PM

Pe langa discutia asta cu pompa s-au mai facut si niste afirmatii usor gresite, pe care as vrea sa le punctez:
- modelul a iesit mai greu de coada pentru ca am pus eu servouri grele in zona aia; nu este nicidecum un defect de proiectare daca alegeam varianta unora mai usoare (dar care sa traga tot atat) sunt convins ca nu mai aveam nevoie de plumbul ala si de conul metalic; la fel, puteam sa aleg varianta sa pun pack-ul pe motor box, dar mi s-a parut mai ok acolo unde l-am pus (fix pe rezervor); nu mai spun de faptul ca producatorul recomanda, in cazul conversiei la termic, motor de 8.5 sau 10; probabil cu cel de 10 se centra perfect din prima;
- motorul are doar 2 rezervoare la rodaj + 5 zboruri; nu s-a intrerupt niciodata, are intr-adevar un zgomot mai ciudat dar eu zic ca asta se datoreaza tobei
- pentru Kriminel: ma indoiesc sincer ca Sebart face modele de cacat (banuiesc ca supararea ta pleaca de la autocolantele alea de la Ultimate, dar asta nu califica un model ca ar fi de cacat); am vazut mai multe modele produse de ei si oamenii aia chiar se pricep;
- avionul asta se monteaza intr-o singura zi, complet, daca ai toate accesoriile necesare si, repet, zboara impecabil
- de ce am pus acolo rezervorul: pentru ca asa spunea manualul, pentru ca era usor de montat acolo; pentru ca era dificil de montat in interiorul motor boxului si mai ales de fixat acolo si, nu in ultimul rand, pentru ca valva de umplere am montat-o pe fuselaj, imediat dupa marginea capotei; cred ca distanta de la rezervor la motor este de aproximativ 10 cm

Despre pompa nu stiu daca este neaparat necesara la modelul asta, dar probabil ca poate sa imbunatateasca performantele mai ales pentru 3D; pana acolo e insa cale lunga pentru mine.
0

#50 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 November 2008 - 12:28 PM

Pe mine m-a dezarmat zgomotul motorului ala. Am mai auzit tobe sport si pitts, dar niciuna nu suna asa spart si ciudat. Pentru mine: it's a first.

:mellow:
0

#51 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 13 November 2008 - 12:49 PM

Sincer nici mie nu mi-a placut sunetul din prima clipa, de la Alba Iulia, dar am preferat sa o folosesc pe asta decat sa macelaresc capota pentru o toba normala.

Si ca sa mai punctez un aspect: duminica, la ultima aterizare desi suruburile nu mai erau, motorul nu se oprise. Nu s-a oprit nici cu thr cut si nici din trim. L-a oprit Dragos din con.
0

#52 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 01:05 PM

Dar nu suna ca o Pits cum am tot auzit , nu ca as avea eu ureche de Mozzart dar ..

" Combinatia aia de motor/avion n-are nevoie de pompa.. Avionul merge impecabil asa cum e. "


Si Loius De Funes prindea pesti cu un bat, ata de papiota si un nasture in loc de pluta , asta
nu inseamna ca daca poti, sa nu cumperi o undita DAM sau Mitchell sau .. de grafit.
Baieti asa au aparut IPHON-urile , IPod-urile si toate device-urile si gadget-urile pentru ca aduc
un confort si ceva in plus ( voi sunteti mai tineri dar eu imi aduc aminte cind coboram in park
cu prietenii si cu magnetofonul MAJAK de 10 Kg ca sa ascultam muzica , plus cabluri de la balcon etc.
si acum puteti si voi sa faceti la fel dar totusi .... ) .

Plus ca Mada a facut cu multa raspundere modelul - Respectat Manal
- Montat Hobana Carbon desi nu face 3D
- REGULATOR DE 70 Euro ( nefacind 3D putea si cu un pack Jamara de 4, V )
- Valva de alimentare ( putea si un furtun atirnat cu surub in el ) etc etc
Da mai bine ne adunam toti si il certam pe Real Design ( apropo stie cineva de la ce vine REAL - de la realitate frate nu fictiune , virtual ,
ci cu picioarele pe TERA

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 01:16 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#53 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 13 November 2008 - 01:23 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 01:05 PM, a spus:

(apropo stie cineva de la ce vine REAL - de la realitate frate nu fictiune , virtual ,ci cu picioarele pe TERA


TERA e ceva virtual?!...ca real e TERRA!!! Poate rupe fun moderator subiectul asta si il muta la tehnice!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 13 November 2008 - 01:25 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#54 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 13 November 2008 - 01:27 PM

Real Design nu te inversuna aiurea ca e pacat!

Stii cine mi-a zis sa montez hobanele alea la profundor? ZOD, cu mentiunea ca avionul ala nu pleaca la zbor daca nu i le montez .Si nu e singurul sfat pe care mi l-a dat si nu sunt nici singurul pe care l-a ajutat.
A spus acelasi lucru si la Brasov (pentru o funtana aproape identica) si niste baieti nu au vrut sa asculte.....si au luat modelul acasa intr-o sacosa....

A spus clar ca parerea lui e ca nu trebuie pompa la modelul asta. Si eu simt acelasi lucru pentru ca am vazut cum zboara si crede-ma motorul ala nu se intrerupea.

Probabil ca pompa aia nu-i strica, repet mai ales pentru 3D. Dar nu inseamna ca este absolut necesara.
0

#55 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 01:38 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 01:05 PM, a spus:

Dar nu suna ca o Pits cum am tot auzit , nu ca as avea eu ureche de Mozzart dar ..

" Combinatia aia de motor/avion n-are nevoie de pompa.. Avionul merge impecabil asa cum e. "


Si Loius De Funes prindea pesti cu un bat, ata de papiota si un nasture in loc de pluta , asta
nu inseamna ca daca poti, sa nu cumperi o undita DAM sau Mitchell sau .. de grafit.
Baieti asa au aparut IPHON-urile , IPod-urile si toate device-urile si gadget-urile pentru ca aduc
un confort si ceva in plus ( voi sunteti mai tineri dar eu imi aduc aminte cind coboram in park
cu prietenii si cu magnetofonul MAJAK de 10 Kg ca sa ascultam muzica , plus cabluri de la balcon etc.
si acum puteti si voi sa faceti la fel dar totusi .... ) .

Plus ca Mada a facut cu multa raspundere modelul - Respectat Manal
- Montat Hobana Carbon desi nu face 3D
- REGULATOR DE 70 Euro ( nefacind 3D putea si cu un pack Jamara de 4, V )
- Valva de alimentare ( putea si un furtun atirnat cu surub in el ) etc etc
Da mai bine ne adunam toti si il certam pe Real Design ( apropo stie cineva de la ce vine REAL - de la realitate frate nu fictiune , virtual ,
ci cu picioarele pe TERA


Ce legatura au hobanele (montantii ) cu 3D .-ul ? Cred ca i-a montat pt ca NU face 3D .. e vorba de fluter la viteza mare.. de multe g-uri la figurile gen F3A ... Deci n-ai inteles nimic aici..Sorry La 3D .. partz partz.. incet pe spate in hovering.. sau mai stiu io ce.. ce sa se rupa ? Ar putea la un wall.. sau o vrie in cutit.. un blender.. dar cam atat.

Regulatorul de 70 de euro .. ce legatura are cu 3D -ul ? Ala e pus sa aiba frumos un lipo acolo ca sa nu te mai chinui cu NIMH sau NICD.. ca se incarca cand vrea muschii lor.. si ..avanataj maxim.. greutatea. Nici aici n-ai inteles nimic.

Valva de alimentare ??? Aia e o chestie de confort.. John de ex si multi altii.. nu o folosesc.. cu timpul se strica O ring-ul ala si trage aer pe acolo... La unii s-a intamplat (vezi silviu) la altii nu .. E mult mai ok cu furtun direct cu surub.. Nici aici n-ai inteles nimic.

Nu inteleg unde vrei sa bati... nu ai citit bine nimic din ce am scris noi pe forum si tragi concluzii gresite, ai fixuri ciudate cum e ala cu manualul sau discutia aia interminabila cu conu la care trebuia sa frezezi...

Esti un mic Vlad1 al bucurestiului.. si d'aia te iubim (vlad fara gelozie te rog) . Nu te mai oftica ca nu s-a luat nimeni de tine.. doar iti atrageam atentia (noi nu numai io) ca te departeze mereu de esential si nu intelegi nimic din ce spunem aici.

Imi e greu sa inteleg ce anume doresti sa faci sau sa afli sau sa dovedesti cu toate discutiile astea.. am inteles ca vrei sa afli de la ce distanta iti trebuie pompa aia de cacat.. dar tu pui problema total aiurea.. Sa iti mai zic ceva .. am vazut la avionul ala 3D albastru pe care il ai.. motorul e reglat aiurea (cred ca e f.f.f.f bogat) am vrut sa te ajut ultima oara dar pana sa ajung la tine ai strans. La fel si comenzile.. la el.. avionul ala poate sa pluteasca sa zboare super tare... tu il zmucesti.. si nu am vazut nicio secunda ceva drept.. rotund.. nimic. Banuiesc ca e de la expo ... sau stilul tau de zbor nu stiu...Si mai ai niste bube la ala.. si e pacat ca cred ca ar zbura foarte frumos. Furtunele alea sunt incalcite pe acolo.. trase prost cred.. n-am avut prea mult timp sa ma uit la el.

Revenind la pompa... stiu ca n-ai inteles ca n-ai nevoie de pompa la modelul ala... dar te intreb.. tu ai acum 2 jicloare pe motor.. pe care nu sti sa le reglezi.. mai doresti inca un reglaj in plus la motor care sa le afecteze pe alealate doua si sa te incurci de sa nu mai mearga nimic bine ?

Intr-un final.. nu te mai oftica pe astea..cum am zis.. certurile astea pe forum n-au nicio legatura cu viata reala..asa ca ce se intampla aici.. ramane aici..
DT
0

#56 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 01:47 PM

Eu nu am nimic cu ZOD si nici cu altcineva erau simple raspunsuri la reactiile altora
iar unele au o nota de umor, sec adevarat . ( De ex. va place cum explica Florin Calinescu
ceva intr-un show , foarte pastelat dar pe intelesul tuturor aproape )


Am vazut ca Romulus are un dispozitiv pe care l-a montat in Calmato al lui
si a obtinut o diagrama cu multe date inclusiv modul de functionare a motorului.

Incearca o colaborare cu "meseriasul" si vedem ce obtinem ( vedem daca rezulta fluctuatii de
turatie la aceasi pozitie a stick-ului de thr. la un zbor constant in linie - si gata cu toate certurile )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#57 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 01:55 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 01:47 PM, a spus:

Eu nu am nimic cu ZOD si nici cu altcineva erau simple raspunsuri la reactiile altora
iar unele au o nota de umor, sec adevarat . ( De ex. va place cum explica Florin Calinescu
ceva intr-un show , foarte pastelat dar pe intelesul tuturor aproape )


Am vazut ca Romulus are un dispozitiv pe care l-a montat in Calmato al lui
si a obtinut o diagrama cu multe date inclusiv modul de functionare a motorului.

Incearca o colaborare cu "meseriasul" si vedem ce obtinem ( vedem daca rezulta fluctuatii de
turatie la aceasi pozitie a stick-ului de thr. la un zbor constant in linie - si gata cu toate certurile )


Ok.

....... . ...... . . .......... ..... .. ...

mai sus era un mesaj pe care nu il mai postesz.. ca iar incepem discutiile aiurea.
DT
0

#58 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 13 November 2008 - 01:59 PM

Sorry da nu cred ca fac asa ceva.
Am luat modelul asta sa ies la zbor sa invatz ceva elemente de acrobatie (pentru ca nu stiu) si...evident pentru fun!
Sa stau acum dupa diagrame mi se pare ceva dus cu mult la extrem si sincer cam inutil.

Daca vrei sa scapi complet de grija pompei iti recomand sa montezi rezervorul maxim in fata si sa montezi valva de umplere in motor box.
De asemenea, daca vrei sa scapi de plumb si con de alu, incearca sa pui niste servouri mai usoare pe coada (dar atentie sa traga cat trebuie!). Pentru CG optim te poti juca cu pozitia pack-ului, pana la maxim in fata, amplasat pe motor box.
Daca tii cont de toate astea ai sanse sa-l scoti cu putin peste 2.5 kg. Poate o sa incerc si u modificarile astea, dar deocamdata sunt multumit de cum aiesit si cum zboara asa.
0

#59 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 02:15 PM

Un Hobby de multe ori inseamna migala , perseverenta, scule, dispozitive, pasiune etc.
Daca Romlus are altimetru, speedometru, "vanto"-metru, scaner de frecvente,
"graficometru" inseamna ca a dus chestia la extrem ? Eu cred ca nu, mai ales dupa cum
se inghesuiau sa le incerce cind vroiau sa doboare recordul de inaltime sau pur si simplu sa
i-si satisfaca curiozitatea.
La fel si cu "Ochelarii Electronici " ai lui Florin 100 % , tot la divertisment intra.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#60 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 02:20 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 02:15 PM, a spus:

Un Hobby de multe ori inseamna migala , perseverenta, scule, dispozitive, pasiune etc.
Daca Romlus are altimetru, speedometru, "vanto"-metru, scaner de frecvente,
"graficometru" inseamna ca a dus chestia la extrem ? Eu cred ca nu, mai ales dupa cum
se inghesuiau sa le incerce cind vroiau sa doboare recordul de inaltime sau pur si simplu sa
i-si satisfaca curiozitatea.
La fel si cu "Ochelarii Electronici " ai lui Florin 100 % , tot la divertisment intra.



Pai si cand ramane loc de zbor intre toate astea ? Te intreb pt ca iar ai dat-o in alte alea si ai pierdut esentialu... NU ne intalnim acolo 99% pt zbor ?
DT
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro