Modelism - RHC Forum: Despre pompa PERRY - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Despre pompa PERRY necesara sau nu?

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 November 2008 - 10:53 AM

Cumpar pompa perry pentru un motor de 8-9 cmc 2T ( nefolosita )
e necesara pentru acest motor?

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 13 November 2008 - 01:48 PM
Motiv editare: schimbat topic subiect

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2223
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 12 November 2008 - 08:13 AM

Incearca pe TowerHobbies.

Vezi ca iti trebuie si un carburator special. Citeste pe www.perrypumps.com
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#3 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 09:18 AM

Vezi postareaERASER, la Nov 12 2008, 08:13 AM, a spus:

Incearca pe TowerHobbies.

Vezi ca iti trebuie si un carburator special. Citeste pe www.perrypumps.com


Da ? Io am pompa perry si n-am carburator special.. despre ce vb ? Putem sa deschidem un subiect separat sau sa imi explici pe MI ca sa nu stricam subiectul omului ?
DT
0

#4 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2223
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 12 November 2008 - 10:26 AM

Cred ca nu stric subiectul si e util sa isi verifice carburatorul ca sa stie si el in ce situatie se afla.

In mod normal, debitul pompei este prea mare pentru relanti. Pompa are un regulator de presiune (in toata regula, cu membrana, arc, cui si supapa-bila) care va reduce debitul daca simte o crestere de presiune pe ramura pompa-carburator.

Exista doua tipuri de carburatore: Un tip cu un singur jigler (Enya, MVVS, motoarele mici de la OS Max...) si surub de "air bleed" pentru a saraci amestecul la relanti, acest tip de carburator nu poate lucra cu pompa Perry si va trebui inlocuit cu altul de tipul urmator, asa numitul "cu doua cuie" (OS Max FX, unele ASP...) care are un al doilea jigler sau un cui care inchide emulsorul pentru a saraci amestecul la relanti. Efectul este acelasi dar metodele sunt diferite: saracesti amestecul prin imbogatire in aer sau il saracesti prin strangularea fluxului de combustibil.

Daca ai un carburator cu doua jiglere si cel de relanti poate fi inchis aproape etans, poti folosi cu succes o pompa Perry. Verifici in casa in modul urmator: deschizi surubul de amestec 2 - 3 ture, cu acceleratia la relanti inchizi complet jiglerul de relanti apoi faci vid cu gura pe furtunul bransat in carburator. Simti cu limba daca face vid sau nu inchide complet.
Daca inchide complet => ca nu ai nevoie de alt carburator.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 12 November 2008 - 10:34 AM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 03:13 PM

Deci o luam degeaba pentru O.S. 55 AX ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 03:45 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 12 2008, 03:13 PM, a spus:

Deci o luam degeaba pentru O.S. 55 AX ?


Scrie pe www.perrypumps.com .. io am cautat dar cred ca sunt superficial ca ERASER a gasit.
DT
0

#7 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2223
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 12 November 2008 - 05:00 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 12 2008, 03:13 PM, a spus:

Deci o luam degeaba pentru O.S. 55 AX ?


Nu am informatii despre carburatorul de pe 55AX si nici pe exploded view nu se vede bine partea cu carburatorul. FX 61 avea un cui reglabil care obtura emulsorul la relanti, ca la carburatorarele de automodel. La AX, nu stiu, fa si tu testul pe care l-am descris.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#8 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 05:04 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 12 2008, 03:13 PM, a spus:

Deci o luam degeaba pentru O.S. 55 AX ?

Acum imi e si frica sa intreb.. ca iar incepem.. dar .. Pt ce iti trebuie pompa la un amarat de 55 ax ? E chiar asa departe rezervorul ?
DT
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 05:22 PM

Oricum trebuie sa ne infringem teama cumva ....
Este vorba despre KATANA 50 Sebart la care in manual
pozitia rezervorului este cu spatele lipit de lonjeronul de
carbon de la aripi , asta inseamna cam 17 - 18 cm intre
"gatul " rezervorului si spatele motorului, la care se mai
adauga buclele de furtun pina la jigler. ( sau daca vrei
avem 32 cm din spatele rezervorului ( acolo unde teoretic
este sorbul ) si pina in spatele motorului )
Acelasi model si motor il are si MADA si mie mi se pare ca
in aer zgomotul motorului este usor sacadat ca si cum ar avea
intreruperi in alimentare fata de alte modele care au zburat in acea zi
Acum daca este departe sau nu rezervorul imi spui tu ca eu nu ma pricep
dar stiu de la Pink Lady ca mi-au pus toti pe forum sa nu mut rezervorul mai
in spate ca este jale pentru motor.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 05:33 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 12 2008, 05:22 PM, a spus:

Oricum trebuie sa ne infringem teama cumva ....
Este vorba despre KATANA 50 Sebart la care in manual
pozitia rezervorului este cu spatele lipit de lonjeronul de
carbon de la aripi , asta inseamna cam 17 - 18 cm intre
"gatul " rezervorului si spatele motorului, la care se mai
adauga buclele de furtun pina la jigler. ( sau daca vrei
avem 32 cm din spatele rezervorului ( acolo unde teoretic
este sorbul ) si pina in spatele motorului )
Acelasi model si motor il are si MADA si mie mi se pare ca
in aer zgomotul motorului este usor sacadat ca si cum ar avea
intreruperi in alimentare fata de alte modele care au zburat in acea zi
Acum daca este departe sau nu rezervorul imi spui tu ca eu nu ma pricep
dar stiu de la Pink Lady ca mi-au pus toti pe forum sa nu mut rezervorul mai
in spate ca este jale pentru motor.


La fel se aude si la YAK-ul meu .. tanca tanca.. sacadat si are pompa .. dar are toba pitts.. (cred ca si mada tot pits are)

Nu stiu cum e doamna roz dar la Katana nu iti trebuie si n-are intreruperi.. ti se pare.

PS : ii zice jiclor nu jiglor sau jigler ... (mi-a atras si mie atentia cineva si sunt dator sa o fac la randul meu .. ce numai io sa ma simt aiurea ?)

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 12 November 2008 - 05:34 PM

DT
0

#11 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 November 2008 - 06:11 PM

din cate mi-a povestit mada toba aia celebra a lui se mai tinea doar in silicon....nu se cunaste exact soarta suruburilor(sunt si imperiale si nu are altele).
si daca e ceva in neregula cu toba,sigur motorul nu o sa mearga rotund.
flying is my life...
0

#12 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 12 November 2008 - 06:18 PM

Vezi postareaZOD, la Nov 12 2008, 05:33 PM, a spus:

PS : ii zice jiclor nu jiglor sau jigler ... (mi-a atras si mie atentia cineva si sunt dator sa o fac la randul meu .. ce numai io sa ma simt aiurea ?)

Argumenteaza!!!
Eu intre timp am gasit asta: http://www.google.ro/search?hl=ro&q=ji...oogle&meta=
si asta: http://www.google.ro/search?hl=ro&q=ji...utare&meta=
si asta: http://www.google.ro/search?hl=ro&q=ji...utare&meta=

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 12 November 2008 - 06:20 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#13 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 November 2008 - 06:29 PM

in ciuda faptului ca si eu il foloseam gresit m-am documentat acum si spre surprinderea mea zod are dreptate...

  • JICLÓR, jicloare, s.n. Parte a carburatorului, de forma unui dop, cu un orificiu care dozează debitul de combustibil necesar formării amestecului carburant la motoarele cu ardere internă. – Din fr. gicleur.
  • Ortografie: jiclór s. n. (sil. -clor), pl. jicloáre

    http://dexonline.ro/....php?cuv=jiclor



0

#14 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2223
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 12 November 2008 - 06:38 PM

Citeaza

PS : ii zice jiclor nu jiglor sau jigler ... (mi-a atras si mie atentia cineva si sunt dator sa o fac la randul meu .. ce numai io sa ma simt aiurea ?)


Mea culpa !
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#15 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 06:45 PM

Da se pare ca JICLOR este corect in dictionar.
Dar nu am aflat ca de obicei de la profesionisti daca
rezervorul este departe sau nu, iar la MADA eu am fost de la primul zbor
cand a zburat DRAGOS cu Katana lui si tot asa facea, si duminica am fos si eu
cu o Katana CMpro cu OS 46 tot cu toba Pits si nu facea acelasi zgomot ca al lui
dar la mine rezervorul avea gatul iesit prin gaura de la panoul de foc caci asa se pune,
deci .....
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#16 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 November 2008 - 07:15 PM

as ezita sa spun ca-i departe DAR daca manualul specifica acel motor, si fara pompa ar trebui sa mearga. Ai grija numai ca furtunele sa fie cat mai drepte dar nu intinse pana la jiclor. Chiar nu poti pune rezervorul mai in fata?

Numai bine,
Calin


0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 07:49 PM

Sa avem in vedere ca modelele Sebart sunt majoritatea electrice.
KATANA este singura cu GlowConvertion ( cel putin pe care eu o cunosc ).
Ei nu recomanda un anume motor cu pompa sau fara , iar pozitia rezervorului este in spate ca sa fie
banuiesc, cit mai aproape de C.G. El nu poate fi mutat mai in fata decit daca il punem culcat pe o parte, dar eu vroiam
sa respect manualul ( caci se zice ca la modele Sebart nu este bine sa faci inventii si improvizatii ).
In plus pt. a pastra C.G. corect Mada a pus doua bare plumb la motor plus con de aluminiu.
Ma gindeam ca o pompa pusa in fata + pack-ul pus tot acolo ar elimina plumbul.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 12 November 2008 - 07:52 PM

Am montat rezervorul exact asa cum arata cei de la Sebart in manual.
Motorul nu s-a intrerupt niciodata, dupa pornire, iar zgomotul era mai ciudat chiar de la inceput datorita tobei. Suna altfel, mai spart, dar nu seamana chiar cu niste intreruperi.
Duminica insa nu bag mana in foc ca suruburile alea nu erau deja desfacute.
Trebuie sa mentionez ca asa cum au venit (cu toba) nu intrau in aceasta decat maxim 4 mm.
Pompa poate o sa-i pun si eu, desi inca nu sunt convins, dar repet, nu a dat rateuri in functionare.
Inclusiv siliconul ala etansase si fixase atat de bine incat toba statea inca prinsa de motor. Am tras de ea ca sa o dau jos.
0

#19 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 November 2008 - 07:58 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 12 2008, 07:49 PM, a spus:

( caci se zice ca la modele Sebart nu este bine sa faci inventii si improvizatii ).

bull...crap

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 12 2008, 07:49 PM, a spus:

In plus pt. a pastra C.G. corect Mada a pus doua bare plumb la motor plus con de aluminiu.
Ma gindeam ca o pompa pusa in fata + pack-ul pus tot acolo ar elimina plumbul.

Ho cu tata... atunci inseamna ca modelul a fost greu de coada (daca a pus con de alu + plumb langa motor). Deci poti pune linistit rezervorul in bot...


0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 08:30 PM

....... "Nu cunosc modelul, dar motorul va avea viata grea daca rezervorul este departe." spunea DAN MITEA ...
Eu nu am zis ca avionul lui MADA nu merge bine dar motorul posibil in timp sa aiba de suferit si la un moment dat chiar si modelul
( rezervorul daca reusesti sa il tii in C.G. este ideal, nu va influenta cind este gol si nici cind este plin , deci nu ar avea rost sa
il mut mai in fata caci de aia s-a inventat aceasta pompa ). In aer este posibil ca sa sece foarte mult dar nu incit sa se opreasca in urcare si de aici
"IOC" adica " CANCI " ungere, in favoarea puterii crescute aparent.

Dar profesionistii ce spun ? Stiintific - in centimetrii, milimetrii in ce vreti voi - limite maxime ca distanta intre rezervor
si motor admise , bine inteles cu o marja ca nu o sa masuram cu micrometrul , ar fi mai interesant decit denumirea corecta
a unor componente jiclor, jigler, jigloer, geanta, janta etc. PAREREA MEA ...

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 November 2008 - 08:35 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 November 2008 - 08:51 PM

nu stiu... deschizi discutii si astepti pana cineva te aproba. Vrei pompa? ia pompa mai, ca vad ca orice alte argumente ti s-ar aduce tu o tii tot pe a ta.

Ce preferi? PLUMB + CON ALU + POMPA + baterie pompa => greutate mai mare? sau rezervor in bot si mai putin plumb?

Oricum plumb vei avea nevoie. iar centrarea o faci tot timpul cu rezervorul gol, astfel cand vii la aterizare modelul este PERFECT centrat... ce naiba e asa greu de rationat?

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 12 November 2008 - 08:52 PM



0

#22 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 08:51 PM

Realdesign... n-ai nevoie de pompa la modelul/motorul ala .
DT
0

#23 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 09:28 PM

Am inteles nu este nevoie ! Da daca tot o tin pe mea ce "NAIBAAA" nu stie nici un expert
distanta maxima admisa ? sau acoperim ce nu cunoastem prin replici de genul sau suntem mai
tari ca Sebasiano Silvestri care imi spune unde sa pun rezervorul. .. si uite asa ajungem la "frica"
de a mai intreba.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#24 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 November 2008 - 09:39 PM

ideal e sa fie cat mai aproape si in acelasi plan cu carburatorul. Toba este calculata in asa fel incat sa creeze presiunea necesara impingerii combustibilului la o distanta de 2-5cm de carburator.

Aici ai un articol foarte complet despre initierea folosirii si optimizarea rezervoarelor. Trebuie sa stii engleza.
http://www.masportav...p?CatID=8&ID=54


0

#25 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 November 2008 - 09:47 PM

Am inteles NU ESTE nevoie dar DE CE ramine de ghicit ! Da daca tot o tin pe mea ce "NAIBAAA" nu stie nici un expert
distanta maxima admisa dintre rezervor si motor ? sau ocolim , acoperim ce nu cunoastem prin replici de genul

"Vrei pompa? ia pompa mai, ca vad ca orice alte argumente ti s-ar aduce tu o tii tot pe a ta."
Scuze insira-mi si mie argumentele. Eu nu am gasit nici un argument la intrebarea despre pompa
si distanta recomandata pt. rezervor de SEBASTIANO SILVESTRI - "mai".


sau suntem mai tari ca Sebasiano Silvestri care imi spune unde sa pun rezervorul. .. si uite asa ajungem la "frica"
de a mai intreba.

Mai cinstit este sa spn NU STIU FRATE-ME-leu eu am tot facut incercari pana mi-a iesit.
Ca altfel ajungem ca Acarul care a iesit la pensie si mai avut si el o intrebare la conducerea CFR " de ce am baut
eu toata viata cu ciocanul in roti la tren ?
( Barbu Lautaru a fost mare dar cinta fara partitura cam asa suntem noi - luam moca de pe YouTube)

Sau "mai" explica-mi CAND se foloseste pompa daca tot s-a inventat ca poate o sa am un model care v-a avea nevoie
iar eu din toata aceasta discutie nu am inteles NIMIC doar ca NU trebuie.

Un lucru am aflat ! ca nu toate carburatoarele permit utilizarea ei desi alti i-mi trimit mesaj ca ei au
Vorba aceea : Noaptea Neagra , Aia Neagra , Drac-u sa mai inteleaga !:.




TOBA Pits are suprafata de Evacuare ( doua tevi in loc de una ) mai mare decit cea STAS a producatorului - ipmlicit cred eu
si presiunea creata in rezervor este mai MICA si daca il mai si pun la 3 Km ......
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#26 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 November 2008 - 09:57 PM

e nu ca deja ma enervezi. Am zis "mai" sa nu zic BAH gica contra. Ce-ar fi sa mai pui si tu mana sa te documentezi. Argumente? Ti-am dat N. Nu stii ce e un argument? Mai documenteaza-te. Nu stii care e distanta maxima? Cui ii pasa?? Nimeni nu si-a pus probleme existentiale fortate inutil de dorul conversatiei. Vrei neaparat sa stii? EXPERIMENTEAZA sau documenteaza-te.

Alte argumente nu stiu ce sa mai iti dau inafara de faptul ca pompa aia este absolut 100% inutila prin faptul ca adaugi greutate in plus. Rezervorul la metanoale NU se pune pe CG (sincer mi se rupe de ce zice silvestri - am vazut modele de tot kktu de la firma sa). Vrei sa respecti manualul? N-ai decat, si vei ajunge cu plumb si acareturi in plus care nu vor face decat sa-ti complice experienta cu acel model. Doar tu ai zis clar ca daca e rezervorul pe CG DEVINE GREU DE COADA!!! CARE E SCOPUL SAU PE CG ATUNCI?
Pune-l naibii ca tot omul in bot si centreaza-l gol acolo.

Nimeni nu e expert aici, iar ironia cu care scrii tu tu "dom'le " expertii si profesionistii nu denota decat dispretul tau fata de cei care stiu cu 2 secunde mai mult ca tine. Nu te vei integra in comunitate cu asemenea gandire din contra iti atragi antipatii.
Atata teorie dai impresia ca vrei cand defapt tie nu iti pasa de nimic ce ti se zice. Esti in luna a doua (cred?) cu un model ce se asambla in maxim o saptamana!

Las-o naibii de treaba.

Numai bine,
Calin


0

#27 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 10:01 PM

Realdesign... n-ai nevoie de pompa la modelul/motorul ala


Kriminel... asa face realdesign... m-am obisnuit.
DT
0

#28 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 November 2008 - 10:21 PM

Scuze, intreb si eu ca prostul: care e scopul acestui subiect? Eu am vazut ca s-a pus o intrebare si s-a primit un raspuns. Cineva cumpara si i s-a spus de unde. Ca are sau nu nevoie de pompa, ce va doare? Ca o sa-i curga sau nu in carter, ce va doare? Omul vrea pompa. Sau deschideti frate un alt subiect, ca sa aflam si noi ce si cum cu pompele, de ce trebuie, unde trebuie, cui trebuie...

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#29 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 12 November 2008 - 10:24 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 12 2008, 03:13 PM, a spus:

Deci o luam degeaba pentru O.S. 55 AX ?



s-a cerut mai multe informatii iar in urmatorul post s-a cerut si opinii... de aici a divagat totul :blink:
Oricum sper sa se mute discutia in alt forum.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 12 November 2008 - 10:27 PM



0

#30 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 10:33 PM

Vezi postareapavcostel, la Nov 12 2008, 10:21 PM, a spus:

Scuze, intreb si eu ca prostul: care e scopul acestui subiect? Eu am vazut ca s-a pus o intrebare si s-a primit un raspuns. Cineva cumpara si i s-a spus de unde. Ca are sau nu nevoie de pompa, ce va doare? Ca o sa-i curga sau nu in carter, ce va doare? Omul vrea pompa. Sau deschideti frate un alt subiect, ca sa aflam si noi ce si cum cu pompele, de ce trebuie, unde trebuie, cui trebuie...

Bafta!
Costel



Io am zis.. am avertizat in postul de mai sus ca iese aiurea.. ca il stiu pe om si cum pune problema.
DT
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro