Modelism - RHC Forum: Despre pompa PERRY - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Despre pompa PERRY necesara sau nu?

#61 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 02:31 PM

Era referitor la asta :


"Sorry da nu cred ca fac asa ceva.
Am luat modelul asta sa ies la zbor sa invatz ceva elemente de acrobatie (pentru ca nu stiu) si...evident pentru fun!
Sa stau acum dupa diagrame mi se pare ceva dus cu mult la extrem si sincer cam inutil."

incerca sa fi mai atent.

Da asa este ne intilnim pentru zbor, dar multi cred pierd ore intregi ( gasesti la KitRew - cum spun aietii ca i-a prins 3 noaptea )
intre cele doua dumineci libere de zbor pentru a monta, regla, insuruba, comanda in afara , pentru a viziona filme etc.
Nu este si cazul meu caci eu trebuie sa mai si muncesc ( cu ochii beliti in monitor toata ziua) caci am raspunderea morala a aproape 100 de oameni
care lucreaza in firma mea.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 02:43 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#62 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 13 November 2008 - 02:32 PM

Fiecare se doteaza cu ce crede ca ii satisface pasiunea asta.
Mie personal mi se pare ca as duce la extrem zborul cu un nenorocit de aeromodel daca m-as apuca sa folosesc graficometru ca sa vad cum raspunde motorul in aer la acceleratia in linie dreapta.
Mai degraba ma intereseaza sa reusesc un zbor in linie dreapta, sau un looping ori un tonou curat.
Cat despre altimetru sau vitezometru, nu-mi pasa daca zbor la 100 m sau la 500 m. Daca zbor un planor, ma ntereseaza sa stea in aer cat mai mult nu neaparat sa urce la 1 000 m.
Concursurile alea cu cine zboara mai sus sau mai repede mi se par nostime...si atat.
Ar trebui sa-l vezi pe Valterash ce face cu un hlg la 5 m....Degeaba zbori la 500 m daca nu intelegi nimic din zborul ala in afara de mandria ca ai urcat cel mai sus in ziua aia.
Scaneru de frecvente sau scula aia pt vant sunt intr-adevar de real folos.
0

#63 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 02:55 PM

Da ai vazut, CATA are un "saculet" de vant pe care il pune la masina si gata.
Cumnatul meu pasionat si el de aermodelism ( are sute de machete construite sau cumparate si
asamblate pe tipuri , ani , stie toata istoria IAR-ului, nume de veterani din razboi cu povestea fiecaruia )
i-mi spune tot timpul ca pentruel nu inseamna nimic zborul 3D, - " ce e ala hover , unde vazut in aviatia 1:1 asa ceva ..etc ) si ca
lui nu ii plac deloc avioanele de acrobatie , deproane , aracele etc. ce sunt alea , sunt URITE !
Am incercat sa ii explic ca este dorinta de autoperfectionare, adrenalina etc si mi-a raspuns ca este echivalent
cu timpul pierdut de fiul - sau sa ii bata pe toti pe Counter Strike pe net.

Vezi pareri si pareri, si de aici a comandat si m-am pricopsit si eu cu un B-25 Mitchell ( care dupa parerea lui
arata mai a avion ) cadou.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#64 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 02:58 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 02:55 PM, a spus:

Da ai vazut, CATA are un "saculet" de vant pe care il pune la masina si gata.
Cumnatul meu pasionat si el de aermodelism ( are sute de machete construite sau cumparate si
asamblate pe tipuri , ani , stie toata istoria IAR-ului, nume de veterani din razboi cu povestea fiecaruia )
i-mi spune tot timpul ca pentruel nu inseamna nimic zborul 3D, - " ce e ala hover , unde vazut in aviatia 1:1 asa ceva ..etc ) si ca
lui nu ii plac deloc avioanele de acrobatie , deproane , aracele etc. ce sunt alea , sunt URITE !
Am incercat sa ii explic ca este dorinta de autoperfectionare, adrenalina etc si mi-a raspuns ca este echivalent
cu timpul pierdut de fiul - sau sa ii bata pe toti pe Counter Strike pe net.

Vezi pareri si pareri, si de aici a comandat si m-am pricopsit si eu cu un B-25 Mitchell ( care dupa parerea lui
arata mai a avion ) cadou.


Da.. important e ca n-ai nevoie de pompa la modelul/motorul ala.
DT
0

#65 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 November 2008 - 03:07 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 02:55 PM, a spus:

Da ai vazut, CATA are un "saculet" de vant pe care il pune la masina si gata.
Cumnatul meu pasionat si el de aermodelism ( are sute de machete construite sau cumparate si
asamblate pe tipuri , ani , stie toata istoria IAR-ului, nume de veterani din razboi cu povestea fiecaruia )
i-mi spune tot timpul ca pentruel nu inseamna nimic zborul 3D, - " ce e ala hover , unde vazut in aviatia 1:1 asa ceva ..etc ) si ca
lui nu ii plac deloc avioanele de acrobatie , deproane , aracele etc. ce sunt alea , sunt URITE !
Am incercat sa ii explic ca este dorinta de autoperfectionare, adrenalina etc si mi-a raspuns ca este echivalent
cu timpul pierdut de fiul - sau sa ii bata pe toti pe Counter Strike pe net.

Vezi pareri si pareri, si de aici a comandat si m-am pricopsit si eu cu un B-25 Mitchell ( care dupa parerea lui
arata mai a avion ) cadou.


cata are "maneca (ciorap)de vant", cumnatu e pasionat de "machetism-static",veteranii de razboi odihneasca-se in pace,urite se scrie urate,counter-strike-ul e demodat demult....

si ne acuzi pe noi ca batem campii cu gratie...in timp ce tu discuti exclusiv despre pompa perry.

p.s. am si eu una in lada de scule.
flying is my life...
0

#66 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 03:17 PM

ZOD stii bancul cu olteanul a carui nevasta ii zicea tot timpul " paduchiosu , paduchiosu , paduchiosu
pana cind intr-o zi a aruncat-o in fantana de unde cu ecou s-a auzit pana la un moment dat "paduchiosuuuuu
paduchiosuuuuu , paduchiosuuuuu iar dupa ce apa i-a trecut de cap ... si aici ar trebui sa i-ti arat ..... facea
cu miinile deasupa capului gestul ala prin care la tara, pe vremuri se striveau paduchii .....

Pacat ca pentru " Nu trebuie pompa la modelul ala " nu exista posibilitatea inlocuirii cu un gest similar strivirii paduchilor ca prea ai luat
locul oltencei.

Stiu ca nu te superi ..

Daca duminica este frumos nu mai string asa repede si nu mai plec pina nu verifici tu pe ala albastru si chiar sa il zbori ! Da pompa nu i-o trebui ?
Pana acum Romulus m-a sfatuit primul cum sa incerc aterizarile iar cu ala albastru CATALIN ( tot el ma sfatuit sa il colorez diferit pe intrados )

Silviu - Serios! am discutat tot timpul numai despre pompa cu exceptia acestor randuri cand s-a manifestat indiferenta fata de device-uri si am aratat ca exista
pareri si pareri despre absolut toate domeniile .( si nu am facut etimologia cuvantului Jiclor )

Si nu am vazut sa fi postat nimeni macar o poza cu impricinata pompa montata pe un model si modul ei de racordare in circuit asa de amorul artei.

Iar despre ortografie ar fi bine sa avem si o rubrica " CIRCOTASII " sau " CARCOTASII " pe forum.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 03:26 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#67 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 November 2008 - 03:31 PM

Vad ca Unilogul meu face valuri pe RHC. :( MADA chiar implica la un moment dat ca imi fura din timpul de invatat tonouri si zbor drept. :) Ce pot sa spun decat ca n-ar trebui sa ne pese ce-i in ograda altuia. Nu suntem la fel, slava Domnului, c-ar fi pacat. Pe unii ne misca un tonou bine facut, pe altii ne misca o analiza de date, ca sa stii ce face modelul in aer. Pe altii poate-i misca ambele. Conteaza astea atata timp cat e inca o placere?

:angry:
0

#68 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 03:33 PM

NU
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#69 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 November 2008 - 03:35 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 03:17 PM, a spus:

[...]
Pana acum Romulus m-a sfatuit primul cum sa incerc aterizarile iar cu ala albastru CATALIN ( tot el ma sfatuit sa il colorez diferit pe intrados )
[...]


Eu o sa fac la fel, oricand simt ca pot. Si asa cum am facut-o, o sa incerc sa-ti mai insuflu si un comportament virtual, ca am putina experienta in domeniu si nu merge la fel cu cel in viata reala. Nu spun ca faci ceva gresit, doar ca uneori stii sa provoci ce e mai rau din ceilalti si nu intotdeauna obtii ce doresti in modul asta... :angry:

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 03:17 PM, a spus:

Si nu am vazut sa fi postat nimeni macar o poza cu impricinata pompa montata pe un model si modul ei de racordare in circuit asa de amorul artei.
[...]


O sa pun eu, odata ce o montez pe 160FX-ul meu, ca doar eu am facut review la toate traznaile din ultima vreme de pe forum, nu? :(
0

#70 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 November 2008 - 03:37 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 03:17 PM, a spus:

Si nu am vazut sa fi postat nimeni macar o poza cu impricinata pompa montata pe un model si modul ei de racordare in circuit asa de amorul artei.

si asta nu te pune pe ganduri? pentru mine raspunsul care pare cel mai logic tinde sa fie adevarat.nimeni nu are pompa montata.(in afara de john care e campion national si care cere performanta de la motoarele lui....)
eu am o pompa-tot de la john-cumparata si am fost hotarat sa o montez pe funtana s90 cu motorizare os120AX.intre timp am renuntat,iar pompa am cumparat-o intr-un moment de furie in care nu reuseam sa reglez motorul sa mearga sub nici o forma.mentionez ca eram la zbor pe langa brasov cu alta umiditate si alta presiune de aer si alt combustibil...si alte si alte....
pompa e tot in trusa de scule.motorul merge ca trabantu (intreba-i pe mada,zod,etc),dar merge impecabil.rezervorul este pus in CG,am valva,si furtune de 12-14 cm.

si inca ceva:daca rodezi/reglezi un motor corect,esti multumit de el si vrei sa-ti distrugi distractia la zbor pentru urmatoarele doua luni pune-i pompa.
pana il reglezi din nou,vine seara si apoi iarna.intreaba-l pe john.
flying is my life...
0

#71 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 03:57 PM

Va cred mai ales ca sunteti oameni cu multa experienta in domeniu,
dar mie nu mi s-a raspuns asa simplu si clar , ci cum spune Romulus
nu am stirnit decit tot ce e mai rau in unii.

Dar sa fie clar eu nu pot zambi fals sau sa tac doar ca sa i-mi ating scopul si
pe urma sa injur in spate ! Nu pot si gata . Asta sunt.!

P.S.

Pompa are si Florin 100 % pe ShowTime ( a spus ca asa a venit de la HANGAR 9 )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 03:59 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#72 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 November 2008 - 04:01 PM

Real Design, nu implica ca eu am spus asa ceva. Eu ce am in capusa am si in gusa. Eu spuneam ca pe net trebuie totul "impachetat" mai cu grija pentru ca daca spui o gluma si interlocutorul nu iti vede mimica fetei si gestica poate interpreta gresit. Cu ironia si sarcasmul fin e si mai grav.
0

#73 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 November 2008 - 04:34 PM

Atentie!
aici nu se cearta nimeni ,doar discutam.nu are legatura discutia de aici cu ce se intampla pe camp.
tu doar esti mai insistent...nu se supara nimeni.nici macar zod,romulus sau mada.garantez eu ca nu se supara.

acuma sa revenim:
florin pe showtime are motor in 4 timpi.motorul nu a venit cu modelul,nici pompa nu a venit cu modelul.

si uite iar te contrazic: a raspuns zod simplu si clar de cateva ori ca ma plictisisem deja:

NU AI NEVOIE DE POMPA !!
flying is my life...
0

#74 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2223
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 13 November 2008 - 04:42 PM

La inceputul anilor '80 au fost motoare special construite pentru a folosi o pompa Perry asociata cu carburatorul special, tot Perry. Este vorba de motoarele HB-PDP de 6.5cc si 10cc.
Postez aici schema pompei scanata din manualul motorului de 10cc.

Motoarele sunt piese de colectie dar nu am rezistat si m-am jucat putin cu cel de 6.5cc. Practic pompa asigura acelasi flux de combustibil indiferent de atitudinea avionului. Totusi, diferenta de nivel dintre sorb si pompa nu trebuie sa depaseasca 30cm (nu face nici pompa aia minuni). Motorul nu se ineaca la accelerari si decelerari bruste si tine un relanti foarte jos si frumos (asta cu carburatorul special Perry, altfel reglajele pot fi foarte "time consuming"). De asemenea, Marinaru are de mai mult timp in colectia lui motoare cu pompa si cred ca este mai avizat ca mine sa dea explicatii despre functionarea si avantajele/dezavantajele lor.

Real Design, cumpara-ti pompa ca nu costa decat 30$, si ia-ti si carburatorul Perry special care mai costa inca 34$ si mai departe experimentezi singur.



Imagine atasata: HB_80_2_resize.jpg
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#75 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 04:45 PM

"si asta nu te pune pe ganduri? pentru mine raspunsul care pare cel mai logic tinde sa fie adevarat. nimeni nu are pompa montata.
(in afara de john care e campion national si care cere performanta de la motoarele lui....)"


De asta am zis ca Florin 100% are pompa ca spunea-ti ca nimeni nu are pompa decit John care ......
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#76 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 04:57 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 04:45 PM, a spus:

"si asta nu te pune pe ganduri? pentru mine raspunsul care pare cel mai logic tinde sa fie adevarat. nimeni nu are pompa montata.
(in afara de john care e campion national si care cere performanta de la motoarele lui....)"


De asta am zis ca Florin 100% are pompa ca spunea-ti ca nimeni nu are pompa decit John care ......


Are si Florin suta la mie si am si io.. are si dragos si daca nu ma insel are si cata stiu sigur ca are si bogdan stancu (avea pe Dago ) si cred ca si Paolo are dar in cazul tau nu e nevoie.

Io o voi tine pe a mea pana la infinit sa vad cat poti tu sa continui cu subiectul asta.
DT
0

#77 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 04:58 PM

Detalii :
Si acum amplasati imaginar motorul si maurati citi centimetrii
de furtun ramane .
Mada a zis ca are 10 cm sunt mi mult si la limita panoului plus ca
motorul vine mai in fata .

Intrebarea mea a venit de la faptul ca am fost facut varza si cind am
zis la PinkLady sa mut rezervorul putin mai in spate ( ORICUM nu ajungea
asa departe )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#78 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 05:03 PM

Pai si de ce spune Silviu ca nu are nimeni .
Da ia uite la poze . Este bine 30 cm sau 300 mm sau 0,3 m sau 0,0003 Km
pina la capatul batiului de motor ?

(paduchiosu, paduchiosu ... ) glumeam, si daca ma mai enervezi o sa pun 3 pompe odata
si inregistrez la OSIM inventia. ( trei pompe de petrol )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#79 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 13 November 2008 - 05:12 PM

Real Design, inca odata, ca sa stai linistit pune rezervorul maxim in fata.
Uite filmuletul de la ei, e montat exact asa, fara pompa, cu aceeasi motorizare aleasa de noi.
Sunt la inceput cateva imagini cu motorul si pozitia rezervorului.

http://www.youtube.c...h?v=XjdQmswcfQM
0

#80 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 05:13 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 05:03 PM, a spus:

Pai si de ce spune Silviu ca nu are nimeni .
Da ia uite la poze . Este bine 30 cm sau 300 mm sau 0,3 m sau 0,0003 Km
pina la capatul batiului de motor ?

(paduchiosu, paduchiosu ... ) glumeam, si daca ma mai enervezi o sa pun 3 pompe odata
si inregistrez la OSIM inventia. ( trei pompe de petrol )


Masoara te rog si la celalat.. sau celalate avioane ale tale ... Mai ales imbarligatura aia de la avionul ala albastru inchis cu fuselaj plat. Si vezi diferenta te rog.

Daca asta e hobbiul tau sa te blochezi in chestii de genul asta putem sa te bagam in ceata si cu mai multe chestii.. Cum e discutia interminabila cu bujia, cat ulei folosesti.. ce facem cu rotile avionului cand sta ca se strica.. etc...
DT
0

#81 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 13 November 2008 - 05:16 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 05:03 PM, a spus:

Pai si de ce spune Silviu ca nu are nimeni .

m-am exprimat gresit.am vrut sa subliniez ca 99% din modelele termice din tara nu au pompa.
sunt cativa care au....atat.
flying is my life...
0

#82 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 05:37 PM

Uite si" imbirligatura " Pleaca de la ... (vezi poza 1) trece pe sub .. ( vezi poza 2 ) si ajunge la .. ( vezi poza 3 )
Altfel nu prea ai cum , decit sa dai o gaura in fuselaj si sa le treci pe acolo.
Dar pierzii esenta : - eu am pus o intrebare si in loc sa primesc un raspuns asa cum s-a obtinut in final de la citeva
persoane am ajuns la alte discutii , si pentru ca eu n-am putut sa ma abtin si sa i-mi vad de treaba si sa selectez
din raspunsuri ce ma ducea pe mine mintea.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 November 2008 - 05:44 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#83 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 05:56 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 05:37 PM, a spus:

Uite si" imbirligatura " Pleaca de la ... (vezi poza 1) trece pe sub .. ( vezi poza 2 ) si ajunge la .. ( vezi poza 3 )
Altfel nu prea ai cum , decit sa dai o gaura in fuselaj si sa le treci pe acolo.
Dar pierzii esenta : - eu am pus o intrebare si in loc sa primesc un raspuns asa cum s-a obtinut in final de la citeva
persoane am ajuns la alte discutii , si pentru ca eu n-am putut sa ma abtin si sa i-mi vad de treaba si sa selectez
din raspunsuri ce ma ducea pe mine mintea.


ce frumos.. si e si fara pompa peri
DT
0

#84 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 November 2008 - 06:10 PM

GOLD MEMBER
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#85 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 November 2008 - 07:02 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 13 2008, 06:10 PM, a spus:

GOLD MEMBER


Eu am ultimul cuvant in subiectul asta.
DT
0

#86 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 November 2008 - 07:28 PM

Un amic a pus pe un Mustang un Super Tigre de .90. Dar fiindca nu a vrut sa-i taie capota motorului (nu incapea toba originala) a fost obligat sa schimbe toba cu una Pitts. Aceasta neputand sa asigure suprapresiune in rezervor a fost obligat sa puna pompa Perry. Concluzia. Din dorinta de estetica a transformat un motor care mergea perfect intr-unul capricios de-ti piere cheful. Mie personal nu-mi inspira incredere. Cred cu toata convingerea...dar asta-i doar parerea mea....ca fara pompa si cu toba originala motorul ar fi mers mult mai ....nu stiu cum sa zic....insensibil la orice mici variatii de mediu. Intelegeti voi.

PS. @Real Design. Te rog sa-i spui rudei tale ca mai este cel putin inca un ciudat ca si el. Eu. Si mie deproanele mi se par hidoase.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 November 2008 - 07:30 PM

0

#87 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 November 2008 - 07:51 PM

Vezi postareadan_mitea, la Nov 13 2008, 07:28 PM, a spus:

[...] a fost obligat sa schimbe toba cu una Pitts. Aceasta neputand sa asigure suprapresiune in rezervor a fost obligat sa puna pompa Perry. [...]


De ce n-a putut asigura suprapresiunea? Eu am o toba Pitts pentru 1.60 FX si are iesire de suprapresiune.
0

#88 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 November 2008 - 07:54 PM

Fiindca aceea pe care a gasit-o sa intre in carcasa nu avea stut.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 November 2008 - 07:55 PM

0

#89 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 13 November 2008 - 08:28 PM

aha.....
0

#90 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 13 November 2008 - 09:16 PM

Vezi postareaMADA, la Nov 13 2008, 09:28 PM, a spus:

aha.....
...cea mai pertinenta concluzie despre subiect, aproape ca m-a convins si pe mine!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro