Mini Titan E325 Thunder Tiger Totul despre acest heli...
#61
Postat 15 October 2008 - 11:55 AM
Primus noi venim cam in jurul orei 13...o sa scriu io la jurnal de pre zbor cand mergem, sambata sau duminica
#62
Postat 15 October 2008 - 11:56 AM
Am citit ceva prin manual legat de setarea ESC-ului, dar nu stiu daca mai poti seta curbe de gaz apoi, sau daca motorul porneste de nebun indiferent de pozitia mansei.
Pe scurt, ce as vrea: In modul normal sa am control asupra turatiei motorului, sa pot decola si ateriza fara sa actionez vreu switch, ceva, in modurile Idle up 1 si 2 sa aiba grija governor-ul de turatie.
Mersi
#63
Postat 15 October 2008 - 01:31 PM
Primus, la Oct 15 2008, 12:31 PM, a spus:
Mersi
la termice are senzor de turatie a motorului si actioneaza asupra servoului de motor
la electrice guvernorul face exact acelasi lucru sustine o turatie in prealabil stabilita .
cum procedezi la pas zero setezi turatia care vrei sa o ai ex masori cu un turometru ce turatie ai la pas zero
la 50% motor ai 2800 rpm vei seta liniar motorul asa 50 50 50 50 50
guvernorul regulatorului sesizeaza cresterea consumuluide curent si compenseaza -face acelasi lucru ca si o curba de gaz-dar daca e un regulator bun face mult mai bine treaba asta
rezultatul e ca vei avea la orice pas aceasi turatie (daca motorul si bateria duce)
Aceasta postare a fost editata de nen77: 15 October 2008 - 01:32 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#64
Postat 15 October 2008 - 03:15 PM
Mersi pentru clarificare.
Ma gandesc sa procedez asa:
Setez esc-ul in gov mode (sper sa si reusesc dupa manual, daca a facut careva, il rog sa ma ajute).
Apoi am sa setez curbele asa:
Normal: 0-75-75-75-75-75-75;
Idle-up 1:85-85-85-85-85-85-85
Idle-up 2:85-85-85-85-85-85-85
E ok?
#65
Postat 15 October 2008 - 03:40 PM
Daca e ESC-ul original TT atunci setarea se face simplu cu statia. Daca nu ai manualul (al meu a venit in kit) pot sa-ti fac o copie si sa ti-o trimit prin email. Practic se cupleaza alimentarea elicopterului cu stick-ul de throttle dat la 100 in normal apoi il cobori la 0 moment in care esc-ul emite un semnal acustic care arata ca a intrat in modul configurare. Dupa cateva secunde incepe sa emita "coduri" audibile (2 bip-uri, pauza, 3 bip-uri de ex) cu o mica pauza intre ele. Cand ajungi la codul care te intereseaza (lista e in manual) ridici iar stick-ul la 100%. O sa se auda un sunet de confirmare si trece la urmatoare optiune. Daca nu misti throttle stick-ul optiunile celelalte raman neschimbate. O zi faina.
#67
Postat 16 October 2008 - 09:41 AM
Primus, la Oct 15 2008, 05:25 PM, a spus:
In ceea ce priveste curbele, sunt pe unde trebuie?
Numai bine
Salutare,
Cu placere. Ma tem ca eu la curbe nu prea te pot ajuta. N-am zburat decat in modul normal (la anul cred ca incep sa exersez partea de baza la zbor acrobatic). Dar poate te poate ajuta Nen sau altcineva cu experienta ? Mult noroc.
#69
Postat 16 October 2008 - 08:54 PM
Ma gandesc la un jazz de 50 cu un Scorpion.
Multumesc de ajutor nen.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 16 October 2008 - 08:55 PM
#70
Postat 17 October 2008 - 08:18 AM
Am schimbat pe standard battery protection, ai idee pe la ce tensiune intra protectia ESC?
#71
Postat 17 October 2008 - 09:10 AM
Mini Titan e foarte popular pe la noi, s-au colectat multe experiente. Majoritatea zboara cu motor stock, ESC stock, pinion T13, 3S Lipo.
gov:
De obicei in mod normal curba de gas e 0,0,0,0,0. In Idle up 80-85,80-85,80-85,80-85,80-85.
Setarea asta face un headspeed de cca 2800. ESC-ul calculeaza headspeed-ul cumva (misterios) din procentul canalului de gas si din tensiunea bateriei. Soft start lucreaza bine si in mod governor, si in mod normal. Daca se opreste motorul dupa 2-3 minute si se reporneste, ESC-ul recalculeaza headspeedul, care o sa fie mai mic. Daca nu se opreste heliul in timpul unei baterii, modul governor lucreaza bine (daca are suport de la baterie :blink: ). In mod normal (cu curba de gaz) acest fenomen nu apare. In manualurile mai vechi a fost o greseala la programarea modului governor, nu stiu, daca situatia s-a schimbat intre timp sau nu. In link-ul de mai jos greseala e corectata (cu pixul B) ).
battery cut-off:
de obicei nu se esteapta ca sa lucreaza protectia de baterie. Cu 3S se zboara cam 6 minute, se reincarca 1600-1800 mA. Asta pentru a inlungi viata bateriei.
In manualul de ESC sunt afisate tensiunile de protectie a bateriei.
http://www.csmbk.hu/...itanmanual1.jpg
http://www.csmbk.hu/...itanmanual2.jpg
sper ca pentru cineva o sa fie de ajutor:
szr
#73
Postat 17 October 2008 - 01:08 PM
Primus, la Oct 17 2008, 10:38 AM, a spus:
Acum mai am o intrebare, governorul se activeaza doar la un anume procent minim din Throttle? Daca da, care e ala?
La fel cu dezactivarea?
Nu am informatii (nimeni nu a incercat cu turatii foarte mici).
Odata am facut experimente, cea mai mica valoare a fost 60 % cind mergea rezonabil (cu configul actual, 4s, 11T, Sonix 3500).
A rezultat intr-un headspeed de cca. 2500 rpm, dar controlul pe coada nu prea a lucrat ca lumea.
#74
Postat 20 October 2008 - 06:06 PM
Mare dezamagire cu modul governor pe esc-ul stoc.
Scria colegul szr mai sus. Daca pui modelul jos, dup-aia esc-ul o ia razna rau de tot. Iti tine turatia jos de tot, abia daca mai face hover...
Deci governorul de la ESC-ul stoc sucks! Am si uitat de el...
Am trecut inapoi pe curbe, dupa cum urmeaza:
0-65-100
100-85-100
100-90-100
Aceasta postare a fost editata de Primus: 20 October 2008 - 06:07 PM
#75
Postat 20 October 2008 - 09:20 PM
Primus, la Oct 20 2008, 07:06 PM, a spus:
Mare dezamagire cu modul governor pe esc-ul stoc.
Scria colegul szr mai sus. Daca pui modelul jos, dup-aia esc-ul o ia razna rau de tot. Iti tine turatia jos de tot, abia daca mai face hover...
Deci governorul de la ESC-ul stoc sucks! Am si uitat de el...
Am trecut inapoi pe curbe, dupa cum urmeaza:
0-65-100
100-85-100
100-90-100
asa am zis si eu oricum escul stoc e destul de slab am mai multe modele de esc-uri cel mai tare mi se pare de departe kontronik jazz de 55 amperi ...
mai am ceva de la robbe de 55 seria "cea mai tare" -dar lasa de dorit -soft startul e de ciudat compenseaza destul de urat (daca ai 3000 rpm -intai scade sub 3000 apoi urca peste )etc
nicu e foarte multumit de escul scorpion pe care il am si eu dar m-am bucurat de el doar in cutie de nou l-am legat invers (graba bat-o vina)
primus ia domne' un motor scopion si un regulator ceva mai puternic si daca l;a primul zbor nu se ridica pielea pe tine iti dau cadou un titan de la mine-frumos echipat.
p.s am inteles ca mt-se vine echipat cu un motor mai decent si unregulator mai bun.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#76
Postat 20 October 2008 - 09:50 PM
Citeaza
Era o vorba... cand doi spun ca esti beat... du-te si te culca... in cazul asta au fost chiar trei, ca m-a avertizat si Marinescu JR. .. :)
M-am convins ieri singurel...
Citeaza
Da, la SE regulatorul are chiar radiator... Motorul de pe MT e tot stoc, am vreut sa comand motorul care vine pe SE, dar din greseala, l-am luat tot p-asta... mmm...
Kontronic o sa fie, si un motor Scorpion... dar asta dupa ce iau Trex-ul 250...
#77
Postat 22 October 2008 - 08:50 PM
Primus, la Oct 20 2008, 10:50 PM, a spus:
M-am convins ieri singurel...
Da, la SE regulatorul are chiar radiator... Motorul de pe MT e tot stoc, am vreut sa comand motorul care vine pe SE, dar din greseala, l-am luat tot p-asta... mmm...
Kontronic o sa fie, si un motor Scorpion... dar asta dupa ce iau Trex-ul 250...
si eu sper sa simt un 250 curand
12 minute hover ...vai vai
cand o sa ai scorpion si jazz o sa vizezi la 6 minute :D(flight power 2170 )
dar...cata putere are heli dupa .. e inuman
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#78
Postat 22 October 2008 - 09:16 PM
Duminica l-am tavalit un pic prin maracinii de la Chitila, dar a scapat doar cu maingear-ul barbierit... :rolleyes: Acum e ca nou...
#82
Postat 23 October 2008 - 11:01 PM
Aceasta postare a fost editata de Acitam1: 23 October 2008 - 11:07 PM
#84
Postat 24 October 2008 - 10:51 AM
de fethering nu is asa multumit parca difera cu juma' de mm fata de cel original (mai mic)
la crash oricum main se indoiae si daca nu oricum il schimb( e mai bine sa se indoaie decat sa cedeze altceva)
parerea mea e ca sa uiti de indreptat nu va iesi veci drept
o sa il cantaresc si pe al meu daca poti cantareste-l si tu..
uite cam asa arata al meu acum:
http://www.runryder.com/rrpw.htm?d=/helico...amp;a=0&s=0
Aceasta postare a fost editata de nen77: 24 October 2008 - 10:56 AM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#85
Postat 24 October 2008 - 10:54 AM
nen77, la Oct 24 2008, 11:51 AM, a spus:
uite cam asa arata al meu acum:
http://www.runryder.com/rrpw.htm?d=/helico...amp;a=0&s=0
foarte tare... :)...ai vrea 'mneata o jucarie d'asta...
Aceasta postare a fost editata de Primus: 24 October 2008 - 10:55 AM
#87
Postat 24 October 2008 - 11:03 AM
nen77, la Oct 24 2008, 10:51 AM, a spus:
de fethering nu is asa multumit parca difera cu juma' de mm fata de cel original (mai mic)
la crash oricum main se indoiae si daca nu oricum il schimb( e mai bine sa se indoaie decat sa cedeze altceva)
parerea mea e ca sa uiti de indreptat nu va iesi veci drept
o sa il cantaresc si pe al meu daca poti cantareste-l si tu..
uite cam asa arata al meu acum:
http://www.runryder.com/rrpw.htm?d=/helico...amp;a=0&s=0
sal.frate deja o dam in alte alea...........ai avut vointa.probabil ca faci si ceva bani cu el.la ce il folosesti?(daca nu te superi!)si cum l-ai luat.(de unde?)
#88
Postat 24 October 2008 - 12:01 PM
rocristian, la Oct 24 2008, 12:03 PM, a spus:
stai linistit nu e al meu
da oricum e scyla de bascula
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro