Tank TIGER_1 ww2
#91
Postat 04 November 2006 - 08:51 AM
Si am lasat packu' la ... rece, fro 2-3 ore dupa ce l-am incarcat, si fenomenu' tot se produce ... :wub:
Pare ca e un set de celule mai ... lesinate, carora nu le place incarcarea in juru' valorii nominale a capacitatii, ma rog, sau pe aproape !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#92
Postat 04 November 2006 - 04:36 PM
Asa vezi ce se intampla, altfel n-ai cum. Daca tensiunea este optima nu are de ca apara acest efect.
Banuiesc ca atunci cand vrei sa o iei inainte sau inapoi, scade brusc tensiunea deoarece pack-ul nu este incarcat cum trebuie.
Daca nu scade tensiuna cand vrei sa pornesti dar nu porneste, este un mister atunci.
#93
Postat 04 November 2006 - 05:27 PM
Pur si simplu nu pleaca, adica nu intra in sarcina, deci nu consuma curent, pur si simplu ... !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#94
Postat 04 November 2006 - 05:45 PM
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 04 November 2006 - 05:49 PM
#95
Postat 04 November 2006 - 05:49 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#96
Postat 04 November 2006 - 05:55 PM
#97
Postat 04 November 2006 - 06:44 PM
N-am zis ca-l arunc ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif :angry:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#98
Postat 04 November 2006 - 06:53 PM
Mi-e ca nu cumva sa fie de la controlere pentru ca mi se pare absurd ca packu dand tensiunea optima, reci fiind deci cu pauza facuta dar sa nu traga nimic controlerele, sa nu fie vreun condensator p=acolo care vrea sa se incarce in 2-3 min alea.
Cu alte cuvinte banuiesc ca si daca incarci packu domestic a pornit din intamplare, dar la fel s-ar comporta in cele mai multe cazuri, ia testeaza tu chestiile astea.
Dar poate ma insel sigur.
#99
Postat 04 November 2006 - 08:56 PM
De tras, nu trage ...corent ! :D
Mai fac niste masuratori dupa un ciclu d-asta mai ... sanatos, de incarcare ! :D si-o sa-l .. monitorizez, cum ziceai ... !
Stima,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 04 November 2006 - 08:57 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#100
Postat 04 November 2006 - 11:19 PM
#101
Postat 06 November 2006 - 08:31 PM
-Cu regret, daca aveti o groapa in gradina......... Este pacat sa mai pierdeti timpul cu ei, sau sa incercati sa gasiti o defectiune in alta parte. Variatoarele daca sunt bine alese ca limitare a curentului pe care trebuie sa-l controleze nu se comporta asa.
-Urmaresc cu interes subiectul. Candva am dorit sa realizez si eu asa ceva, timpul nu este pierdut, in urma cu ceva ani, in Cehia chiar aparuse la o comp. de auto (in pauze se faceau tot felul de demonstratii si prezentari cu tot felul de modele) un producator care oferea la preturi rezonabile, realizate din gfk si plastic injectat, carcasa, turela, elementele senilelor si galetii, la scara 1/10, daca-mi aduc bine aminte. Personal am realizat chiar matrita de injectie pt senila de la ASU 85 (un autotun de la trupele aeropurtate al fostului URSS) si cutia si turela si tunul, trebuie sa mai fie pe undeva.
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#102
Postat 06 November 2006 - 10:21 PM
Am facut in seara asta un clip cu tanku', cu tot felu' de manevre si cu toate functiile activate, si cand l-am pus pe player ... :( , nu mere' numa' ... zvuku' ... ! Imagine ... nema ! :D Nush' ce dreaq am facut ... Cred ca e de vina ... regia ... ! :) Am uitat sa aprind ... becurilii ... ! :D
Dau un replay ... maine ...
Un tank d-asta, ar merita sa fie realizat din metal: da' ceva mai usor de genu' dural, antimoniu ... Da' e de ... bibilit la el. B)
In legatura cu packu', am zis de la bun inceput, ca dupa o incarcare mai barbateasca, adica la 0,8-1A, se produce o intarzaiere a pornirii motorului de dupa controller, timp de cca. 2-3 minute, dupa care totu' merge perfect. Culmea e ca toate celelalte functii de cda RC, sunt in regula pe perioada de nefunctionare a controller-ului. Adica alte comenzi prop sau on/off sunt Ok !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#103
Postat 06 November 2006 - 11:19 PM
Nu trebuie usurat ci din contra.
Sigur asta prezinta si pericol pentru ca asta egal motoare de putere f mare, care pot sa-ti rupa ceva degete daca le baga careva printre senile in timpul mersului, mai inseamna ca este imposibil de lucrat in casa ca-ti face zdrente covor, gresie si altceva.
Inseamna o propulsie electrica cu akku Pb-acid teapeni in amperi.
In plus sa nu ai in fata lui nimic alte jucarii, peste ce trece sa nu se ridice tancu ci sa faca plat TOT :huh:)) in anumite limite.
Asta tanc. Dar nu stiu cat ar duce ca bani asa ceva, este imposibil la un pret decent din pacate.
Aceasta postare a fost editata de DjGenove: 06 November 2006 - 11:20 PM
#104
Postat 06 November 2006 - 11:38 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#105
Postat 07 November 2006 - 07:26 AM
Hobbyland, la 6 Nov 2006, 20:31, a spus:
Matrita e completa ? :)
E pentru plastic sau ... metal ? -_-
Poate e momentu' s-o ... reactivezi ... ! :huh:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#106
Postat 07 November 2006 - 09:38 AM
DjGenove, la 6 Nov 2006, 23:19, a spus:
Nu trebuie usurat ci din contra.
Sigur asta prezinta si pericol pentru ca asta egal motoare de putere f mare, care pot sa-ti rupa ceva degete daca le baga careva printre senile in timpul mersului, mai inseamna ca este imposibil de lucrat in casa ca-ti face zdrente covor, gresie si altceva.
Inseamna o propulsie electrica cu akku Pb-acid teapeni in amperi.
In plus sa nu ai in fata lui nimic alte jucarii, peste ce trece sa nu se ridice tancu ci sa faca plat TOT -_-)) in anumite limite.
Asta tanc. Dar nu stiu cat ar duce ca bani asa ceva, este imposibil la un pret decent din pacate.
cam asta fac oamenii astia aici: http://www.rctankcombat.com/tanks/
ma intrebam daca pt propulsia unui tanc de asemenea dimensiuni (mari) este supficient un acumulator de 12 v auto sau ar fi mai bun un generator antrenat de un motor pe benzina ( :huh: am un motoras Honda de 30 cmc 4T de tipul celor de la motocositoare si ma gandeam sa-l folosesc asa....)
#107
Postat 07 November 2006 - 10:40 AM
#108
Postat 07 November 2006 - 11:22 AM
motorul (Honda GX31 http://www.trupower....honda/gx31.htm) are un ambreiaj centrifugal
sau poate exista si alte solutii, dar eu nu le "vad" acum.... :huh:
#109
Postat 07 November 2006 - 11:31 AM
Sir_Vaska, la 7 Nov 2006, 10:40, a spus:
Facand dubla conversie ... energetica :huh: , randamentul global se reduce substantial ...
E de preferat ce zice @Sirele, ... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif ! Zic si io ...
Complicatiile de la sistemu' de transmisie sunt inevitabile, date fiind cele doo roti tractoare, care tre' sa mearga ... diferential si proportional cu comenzile din Tx.
Acu' totu' depinde cum le cantaresti pe toate, adica avantaje si dezavantaje si ... cum vezi ca se inclina balanta ... -_-
Da' la un motor, asa sanatos, cred io ca merita sa-i faci si o mecanica pe ... masura ! Merita ! Mai ales daca va actiona un tank ... adevarat ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#110
Postat 07 November 2006 - 11:35 AM
Draku, la 7 Nov 2006, 11:22, a spus:
Plus ca mai tre' si un schimbator de sens de rotatie ... comandat tot de un servo ... :huh:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#111
Postat 07 November 2006 - 11:55 AM
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 07 November 2006 - 11:59 AM
#112
Postat 07 November 2006 - 12:22 PM
Turela, teava, obligatorii !
Si restu' neobligatorii: tun, recul, mitraliera, faruri, proiectoare, etc. ! :)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#113
Postat 07 November 2006 - 01:38 PM
Sir_Vaska, la 7 Nov 2006, 11:55, a spus:
Stima! :)
diferential?
eu stiam ca in cazul cand una dintre roti (in cazul asta senila) pierde aderenta, se decupleaza de tot de la transmisie si trage cealalta....
nu prea se poate aplica la un tanc....zic eu....
da' oricum e complicat...cine poate sa faca diferentialul si inversorul de sens in conditii de amator?
#114
Postat 07 November 2006 - 02:08 PM
Deci treaba nu e simpla, asa cum pare la prima vedere ...
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#115
Postat 07 November 2006 - 02:15 PM
Draku, la 7 Nov 2006, 13:38, a spus:
diferential?
eu stiam ca in cazul cand una dintre roti (in cazul asta senila) pierde aderenta, se decupleaza de tot de la transmisie si trage cealalta....
nu prea se poate aplica la un tanc....zic eu....
da' oricum e complicat...cine poate sa faca diferentialul si inversorul de sens in conditii de amator?
Daca pierde una din ele aderenta (merge in gol) , nu mai trage nici cealalta , ca sta pe loc. Da se poate bloca senila fara aderenta ca si cum s-ar vira in directia respectiva :) , ca oricum nu mai "trage" acea senila , nu ? Pana da de aderenta si incepe sa traga , fiind de mare folos comanda progresiva, in acest caz... Singuru' dezavantaj este ca nu se poate realiza intoarcere pe loc cu senilele in contrasens. Dar cu doua module revers se poate si asta. Oricum nu cred ca se pune problema aderentei la senile , iar in practica asa (cu diferential) sunt concepute toate buldozerele (romanesti ).
Inversorul nu e chiar asas de complicat , se poate " imprumuta " de la o masina termica ..
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 07 November 2006 - 02:18 PM
#116
Postat 07 November 2006 - 02:34 PM
Sir_Vaska, la 7 Nov 2006, 14:15, a spus:
nu prea se poate aplica la un tanc....zic eu...
O sa pun spre seara clipu' cu tanku' facut in casa pe covor si pe ... parchet, cu o senila pe covor si cu cealalta pe parchet, tocmai ca sa se vada acest lucru ! :) Si se vede ca pe suprafete lucioase are loc o pierdere de aderenta in timp ce pe covor trage ... rau... :o Si controller-ele pot compensa bine acest lucru. Asta e pentru ... electric.
La 'al termic, unde tot jocu' de comenzi se face din mecanica, ar trebui (zic io !) un ambreiaj proportional, pentru fiecare roata tractoare si cu inversoru' aferent, care sa stie sa faca acest lucru. :)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#117
Postat 07 November 2006 - 03:08 PM
Doctore , da nu m-ai citat corect. Nu io spuneam ce ai citat tu de la mine mai sus ....
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 07 November 2006 - 03:09 PM
#118
Postat 07 November 2006 - 03:10 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#119
Postat 07 November 2006 - 06:48 PM
-Pac. de acu. lucreaza pana cand i se cere sa debiteze un curent mare. Ei sunt de vina si nu mai cauta in alta parte.
-Nu stiu daca matrita de la senila ASU 85 mai exista. Stiu sigur ca mai exista intreg modelul, asa nefinalizat cum este si voi pune poze cu el cat de repede.
-Nu carcasa trebuie realizata din materiale "grele". Ansamblul poate fi incarcat pana la greutatea dorita cu surse de energie necesare propulsiei si celorlalte nevoi.
-Personal cred ca pt. afara scara 1/10 ar fi cea mai buna. Cat despre motoarele termice, cu utilizarea inversorului de mers de la auto termice, ar fi intradevar o nebunie.
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#120
Postat 07 November 2006 - 08:06 PM
o poza, un link, ceva?

Ajutor


Acest topic e inchis













