Motorizare navomodel sfaturi
#1
Postat 21 August 2006 - 09:36 AM
M-am decis sa cumpar pentru ea:
- motor POWER PLUS 755/40
- controler NAVI CONTROL 535R 35A
- elice DYNAMIC 75 mm
- arbore 260 mm
De asemenea as vrea sa mai stiu daca ar mai trebui sa iau kardan si reductor, nu de alta dar sunt destul de scumpe si nu as vrea sa comand ceva fara sa fie nevoie?
Multumesc
#2
Postat 21 August 2006 - 12:26 PM
Daca ai o tensiune mai mare, poti folosi o elice mai mica astfel nefiind necesar reductorul. Oricum e pe incercate, vad ca esti din Bucuresti, cand termini barca da de stire si poate vin sa probezi mai multe elice.
Kardanul (cuplajul cardanic) i-l folosesti doar daca ai nevoie de-o articulatie pe traseul motor-elice.
Bafta
#4
Postat 21 August 2006 - 01:21 PM
PS reductor nu iti trebuie !!! Eu am folosit motorul cu elicia de 50mm si merge superrr!!
Aceasta postare a fost editata de gun man: 21 August 2006 - 01:23 PM
#5
Postat 21 August 2006 - 01:55 PM
Un coleg de-al meu de serviciu are o barca de 115cm/30 si are un regulator rookie 35,baterie pb acid de 12 V/7a.O sa-si puna un motor 700/13 ca are turatie mai mare si o elice cod 1468 de 42 mm.Acum are un motor de turatie mica(nu e de navo) si aceeasi elice,dar merge incet.Eu zic sa-l alegi pe cel de 700/13 in loc de POWER PLUS 755/40 cu o baterie pb acid de 12V(costa 540 mii/2800g).
POWER PLUS 755/40-este un motor de turatie mica si barca va merge incet!!
Daca vrei sa-ti dau detalii ma gasesti pe messenger cu idul elicris01
In maxim doua saptamani isi va monta motorul.
Multa bafta!!!
Aceasta postare a fost editata de elicris: 21 August 2006 - 04:48 PM
#7
Postat 21 August 2006 - 02:42 PM
Imagini atasate
#9
Postat 21 August 2006 - 04:54 PM
:rolleyes:
#10
Postat 21 August 2006 - 05:11 PM
Orice motor care se cupleaza direct in ax trebuie sa i se asigure o racire.E logic!Racirea in cazul asta o facem cu spirala de racire(cu apa).Regulatorul Rookie 35 nu va avea de suferit deoarece suporta un curent de 35 A iar motorul ia maxim 25A.In cazul cand regulatorul este fortat se inferbanta si decupleaza(are protectie).Iar daca se infierbanta foarte tare regulatorul se asigura o racire(sunt regulatoare care sunt prevazute cu intrare si iesire pt racire cu apa).
Nu inteleg care e problema????
#12
Postat 21 August 2006 - 05:39 PM
elicris, la 21 Aug 2006, 17:11, a spus:
Orice motor care se cupleaza direct in ax trebuie sa i se asigure o racire.E logic!Racirea in cazul asta o facem cu spirala de racire(cu apa).Regulatorul Rookie 35 nu va avea de suferit deoarece suporta un curent de 35 A iar motorul ia maxim 25A.In cazul cand regulatorul este fortat se inferbanta si decupleaza(are protectie).Iar daca se infierbanta foarte tare regulatorul se asigura o racire(sunt regulatoare care sunt prevazute cu intrare si iesire pt racire cu apa).
Nu inteleg care e problema????
si ce te aprizi asa?omul vrea sa-si puna motor de putere pe barca pentru ca va fi mare si greoaie.si apoi,unde ai vazut tu un remorcher sa goneasca pe apa ca un papuc de viteza? :rolleyes:
user vechi:stamy
#14
Postat 21 August 2006 - 07:35 PM
Intradevar, ideea era unui motor si a unei elice care sa asigure barcii nu neaparat viteza cat forta de tractiune. Cred deci ca o sa raman la motorul POWER PLUS 755/40 iar pentru elice o sa incerc mai multe dimensuni.
Oricum in momentul in care o sa am ceva de aratat o sa postez cateva poze.