Modelism - RHC Forum: Amortizoare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Amortizoare cum se regleaza amortizoarele????

#1 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

  Postat 07 August 2006 - 05:28 AM

am si eu o intrebare....cum pot sa reglez amortizoarele ca sa ajut automodelul sa ridice fata sus????.........ma poate ajuta cineva cu niste explicatii????





multumesc anticipat
vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

#2 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 07 August 2006 - 09:12 AM

Exista doua modele de amortizoare, prima cu piulita care se infileteaza pe corpul amortizorului si a doua cu distantiere din plastic!
Rolul lor este de a putea regla garda la sol a automodelului.
Daca amortizoarele tale se incadreaza in prima categorie este foarte simplu, pur si simplu comprimi arcul prin infiletarea piulitei. Pentru a doua varianta exista acele distantiere din plastic, care in mod normal vin in kit-ul automodelului, pe care le inserezi intre partea superioara a arcului si partea superioara a amortizorului!
RHCForum - Webmaster
0

#3 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 07 August 2006 - 08:32 PM

Deci cu reglarea arcurilor este clar. Dar daca se pune problema sa reglam amortizoarele (cam asta era intrebarea desi "petitionarul" s-a exprimat gresit el dorind sa vorbeasca despre arcuri) cam ce uleiuri folositi?
De curand am desfacut un telescop de Savage si am observat ca nu-i mare smecherie. Chiar ma gandeam sa confectionez din durAl niste telescoape reglabile.
Deci ce parere aveti despre telescoape si uleiuri?
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#4 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 07 August 2006 - 10:03 PM

Nu merita munca sa iti faci unele din DURAL. Nu e nici io diferentza.Poate un pic mai durabile la lovituri(dar ce ai spart vreunu pina acuma?) Iar ca functionabilitate se uzeaza mai repede si nu mai sunt asa precise.Munca multa, costuri mari efect minim(poate doar estetic o sa arate mai bine).

Recomand suspensie mai moale pe spate atata arc cat si ulei (acuma depinde ce vrei sa faci)
0

#5 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

Postat 07 August 2006 - 10:37 PM

eu am pe model amortizoare cu reglaj pe filet ......trebuie sa comprin arcurile fata si spate sau doar spate......comprimate la maxim sau jumatate .......apropo am un monster truck 1:8.....





astept sfaturi................multumesc
vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

#6 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 07 August 2006 - 11:38 PM

Incearca sa le comprimi odata pe cele de pe fatza mult si pe spate sa le lasi moi. Apoi fa invers comprimi mult spatele si lasi fata moale ca sa iti dai si singur seama cum merge masinutza la cele doua extreme si apoi vei sti singur cum e mai bine.Numai daca incerci singur, iti vei da seama cum e mai bine.Sfaturile de la distantza in cazul asta sunt dificil de dat pt ca nu stim ce vrei sa faci.
0

#7 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

Postat 08 August 2006 - 02:15 AM

am sa incerc si am sa va spun multumesc........
vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

#8 Useril este offline   bbe74 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 15-July 05

Postat 08 August 2006 - 10:22 AM

pt ca automodelul tau sa se ridice de bot ( sa mearga pe doua roti ) trebuie sa ai suspensia pe spate foarte tare ( pt ca atunci cind demarezi sa nu mai compenseze , adica sa se lase de fund ci sa ridice botul )
KYOSHO INFERNO ST-RR W RB C6BB,KYOSHO MP777WC W OS.21, NEXSTAR, CENTURY hawk CALIBER 30,RAPTOR 30...
0

#9 Useril este offline   DibaX 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 26-April 02

Postat 08 August 2006 - 02:37 PM

Ce fel de ulei puneti in amortizoare si de unde il luati?
0

#10 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

Postat 09 August 2006 - 08:59 PM

am iesit azi dar cu rotile de buggy si nu a vrut pe doua roti deloc a facut o mica broscuta.....sa incerc cu rotile de monster?????dar am observat un lucru bun motorul merge super bine cu ajutorul noii mele evacuari.....evacuarea fluiera .....este un lucru bun.............am sa incerc cu rotile de monster.....


evacuarea este modificata de mine.......


va tin la curent 220v :)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-3-1155149990.jpg

Aceasta postare a fost editata de ducati999: 09 August 2006 - 09:01 PM

vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

#11 Useril este offline   mihaim 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 24-June 06

Postat 10 August 2006 - 10:00 AM

io cre'ca AMORTIZOARELE se regleaza modificind marimea sectiunii de tranzit a fluidului de lucru(nr de gauri din piston, de exemplu), sau prin modificarea/schimbarea viscozitatii uleiului folosit...
hals und wunders!
"...N-AM GASIT ALTA RIMA...SA TRAITI! ..."-ca dedicatie, sceneta cu caragiu si diaconu, tuturor celor care nu pot respecta pertinenta acida...
0

#12 Useril este offline   Hobbyland 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 August 2006 - 09:20 AM

-In mod sigur se face asa. Toti producatorii livreaza in chituri pistoane de amortizor cu una sau mai multe gauri, care atentie, pot fi si conice. Montarea se face in functie de ce doreste utilizatorul. Producatorul mai livreaza si un singur sortiment de ulei, de regula cu vascozitatea de 300.

-Functie de natura suprafetei de alergare si de viteza cu care se alearga se seteaza si suspensia. Pt. un telescop moale se utilizeaza pistoane cu mai multe gauri si un ulei mai fluid si invers. Setarea suspensiei se mai realizeaza si din taria arcurilor (dif. culori) si din punctele de prindere a telescopului in turn si in butucul rotii (care se va reflecta si asupra comportamentului in viraje : normal, sub sau supravirator)

-Setarea suspensiei este un lucru deosebit de important. Un pilot bun se chinuie pe pista cu un model prost reglat, pe cand un model bine setat este placut la pilotare chiar si pt. incepatori. Cunoasterea modelului si a posibilitatilor sale sunt lucruri de capatai.

-Imi aduc aminte de un model al cuiva care era la inceput de drum si care nu statea deloc. La sfatul de ai creste incarcarea pe puntea spate, il vad pe maestrul Bogdanel "atasandu-i " un cleste patent . Rezolvari si rezolvari.

faur senior
Hobbyland Racing Team Arad
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
0

#13 Useril este offline   ducati999 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 855
  • Inregistrat: 11-February 06

  Postat 19 August 2006 - 02:58 AM

la chestia asta ma tot chinui acum ......sa mut tot ce pot cat mai in spate........si sa mai usurez modelul....cred ca la finalul "operatiuni" sa fie mai usor cu 350-400g.


DACA NU se ridica nici atunci !!!!!!i-mi mai ramane o singura solutie sa-l trimit la o sala de FITNESS..............
vizitati site-ul meu : http://salmin.cabanova.ro


bafta
sa Curga ZeAmA!!!!!!!!!!!!!!!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu