Amortizoare cum se regleaza amortizoarele????
#1
Postat 07 August 2006 - 05:28 AM
multumesc anticipat
#2
Postat 07 August 2006 - 09:12 AM
Rolul lor este de a putea regla garda la sol a automodelului.
Daca amortizoarele tale se incadreaza in prima categorie este foarte simplu, pur si simplu comprimi arcul prin infiletarea piulitei. Pentru a doua varianta exista acele distantiere din plastic, care in mod normal vin in kit-ul automodelului, pe care le inserezi intre partea superioara a arcului si partea superioara a amortizorului!
#3
Postat 07 August 2006 - 08:32 PM
De curand am desfacut un telescop de Savage si am observat ca nu-i mare smecherie. Chiar ma gandeam sa confectionez din durAl niste telescoape reglabile.
Deci ce parere aveti despre telescoape si uleiuri?
#4
Postat 07 August 2006 - 10:03 PM
Recomand suspensie mai moale pe spate atata arc cat si ulei (acuma depinde ce vrei sa faci)
#5
Postat 07 August 2006 - 10:37 PM
astept sfaturi................multumesc
#6
Postat 07 August 2006 - 11:38 PM
#7
Postat 08 August 2006 - 02:15 AM
#8
Postat 08 August 2006 - 10:22 AM
#10
Postat 09 August 2006 - 08:59 PM
evacuarea este modificata de mine.......
va tin la curent 220v :)
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de ducati999: 09 August 2006 - 09:01 PM
#11
Postat 10 August 2006 - 10:00 AM
hals und wunders!
#12
Postat 18 August 2006 - 09:20 AM
-Functie de natura suprafetei de alergare si de viteza cu care se alearga se seteaza si suspensia. Pt. un telescop moale se utilizeaza pistoane cu mai multe gauri si un ulei mai fluid si invers. Setarea suspensiei se mai realizeaza si din taria arcurilor (dif. culori) si din punctele de prindere a telescopului in turn si in butucul rotii (care se va reflecta si asupra comportamentului in viraje : normal, sub sau supravirator)
-Setarea suspensiei este un lucru deosebit de important. Un pilot bun se chinuie pe pista cu un model prost reglat, pe cand un model bine setat este placut la pilotare chiar si pt. incepatori. Cunoasterea modelului si a posibilitatilor sale sunt lucruri de capatai.
-Imi aduc aminte de un model al cuiva care era la inceput de drum si care nu statea deloc. La sfatul de ai creste incarcarea pe puntea spate, il vad pe maestrul Bogdanel "atasandu-i " un cleste patent . Rezolvari si rezolvari.
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#13
Postat 19 August 2006 - 02:58 AM
DACA NU se ridica nici atunci !!!!!!i-mi mai ramane o singura solutie sa-l trimit la o sala de FITNESS..............