Modelism - RHC Forum: On-road fara evacuare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

On-road fara evacuare si merge...

#1 Useril este offline   MLancer 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 17-June 06

Postat 31 July 2006 - 08:30 PM

O intrebare vreau sa va pun si eu...azi fiind la o tura cu Milica mi-a sarit evacuarea de la masina ce o detin...si a mers in continuare pana la golirea rezervorului... Explica cineva acest lucru? :wub: :D ;)
Mitsubishi Lancer Evo7
AquaCraft Hammer
Savage X 4.1
Savage X 4.6
Mugen MBX5T Prospec - axial .28 (Axe Rossi Mamba) ; radio Futaba 3PL ; servo HiTec
0

#2 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 31 July 2006 - 08:39 PM

la orice motor daca dai evacuarea jos tot merge.
numai ca ii scad performantele si creste zgomotu, im mare parte motoarele astea fac un zgomot infernal fara toba
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#3 Useril este offline   MLancer 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 17-June 06

Postat 31 July 2006 - 09:16 PM

Cu zgomotul ai dreptate...dar furtunul din evacuare in rezervor nu este ca sa ii puna presiune pe benzina sa urce in motor? Merge si fara presiunea care o face motorul, nu? -_-
Mitsubishi Lancer Evo7
AquaCraft Hammer
Savage X 4.1
Savage X 4.6
Mugen MBX5T Prospec - axial .28 (Axe Rossi Mamba) ; radio Futaba 3PL ; servo HiTec
0

#4 Useril este offline   nos 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 22-December 06

Postat 04 January 2007 - 03:47 AM

acum cateva zile scosem furtunu ce duce din toba inrezervor de impinge benzina si tot mai mergea
0

#5 Useril este offline   Kontele 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 25-November 05

Postat 04 January 2007 - 04:33 AM

ce masinute aveti ?
0

#6 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 04 January 2007 - 10:48 AM

Mergea din cauza combustibilului ramas pe furtun iar in mers din cauza inertiei, combustibilul se ducea pe furtun.Daca atzi observat toate rezervoarele de auto au furtunul care se duce in carburator in spate. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
0

#7 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 04 January 2007 - 11:34 AM

Buna asta cu inertia, nu o stiam http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif Eu as fi zic ca din cauza compresiei motorului se creaza un fel de "vid" care trage combustibilul din rezervor... Poate gresesc...

Cat despre pozitie, ai fi putut observa si ca majoritatea masinilor au rezervorul amplasat in fata motorului sau cel mult in paralel cu el, si nu in spate... Poate gresesc si aici, dar nu cred...

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 04 January 2007 - 11:35 AM

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#8 Useril este offline   NiZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 895
  • Inregistrat: 19-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2007 - 01:45 PM

@VIPER: nu stiu ce sa zic?! Teoria ta ar fii valabila doar in momentul in care pistonul se duce in jos. In momentul in care incepe sa urce arunca gazele afara, deci nu mai e nici un vid.

PS: faza cu inertia e tare http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
0

#9 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 04 January 2007 - 02:24 PM

Corect ce zici. Dar la minim 20.000rpm deja se schimba treaba... Are suficient timp sa refaca "vidul" teoretic de care zic.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#10 Useril este offline   Calu2 

  • Zbor cu orice navo auto velo sport
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 757
  • Inregistrat: 28-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2007 - 02:48 PM

da se creeaza vachuum in carburator si absoarbe combustibilul singura problema no sa mai aibe aceiasi putere la turatie maxima si camera de nivel din rezervor no sa mai fie aceeasi daca scade combustibilul si iar apar probleme de relanti si putere....per total merge fara probleme dar scad performantele.....bafta

Aceasta postare a fost editata de Calu2: 04 January 2007 - 02:48 PM

Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
0

#11 Useril este offline   cmb 90 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 20-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2007 - 12:44 PM

domnilor acel furtun de suprapresiune cum e el numit e menit sa faca o perna de gaze comprimate in rezervor cand motorul intra in sarcina si evacueaza la o presiune mai mare si e menit sa mentina oarecum constant amestecul aer/combustibil. merge si fara daca e reglat gras dar cu probleme de tranzit de la un regim la altul. daca a fost reglat cu suprapresiune si ramane fara atunci motorul merge sarac, ramane fara uleiul pe care il primea din cantitatea necesara de combustibil, se supraincalzeste, se uzeaza prematur si apoi ne miram ca nu mai porneste....reglajele pentru motoare fara suprapresiune sunt diferite si cu exceptia celor care nu au nici un fel de toba,daca mai exista vo clasa unde poti merge fara, toate au suprapres si nu degeaba....
0

#12 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 05 January 2007 - 02:03 PM

Corecta explicatia, noi vroiam doar sa explicam colegului cum de merge si fara toba.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#13 Useril este offline   cmb 90 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 20-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2007 - 03:17 PM

ai dreptate viper, eu voiam sa subliniez impresia ca merge...si motorul de la masina merge fara ulei si antigel dar mai putin...si numai o data!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu