Elice de suprafata sau submersa Sfaturi, ce si cum...
#94
Postat 17 July 2008 - 07:57 AM
@Cobai
SUPER de SUPER
is curios cit tine motorasul si/sau regulatorul
Stima
SUPER de SUPER
is curios cit tine motorasul si/sau regulatorul
Stima
#95
Postat 17 July 2008 - 08:11 AM
eu zic ca esc-ul nu ar prezenta vo' problema.
pana si apa dulce corodeaza...cei drept ,mai lent decat cea sarata.rumentii sunt total expusi.daca se corodeaza,cu greu se pot repune in funtiune....asa ca dupa fiecare utilizare este bine ca motorul sa fie spalat bine cu apa distilata si apoi uns cu ulei de mecanisme fine.daca se poate demonta motorul se poate scufunda in apa distilata.
deci grija mare...si eu chiar nu recomand sa te duci la mare cu bl imersat :wub: decat daca esti pregatit cu cele necesare pt curatare ,imediat.
racirea motorului...e punctu' forte :o
pana si apa dulce corodeaza...cei drept ,mai lent decat cea sarata.rumentii sunt total expusi.daca se corodeaza,cu greu se pot repune in funtiune....asa ca dupa fiecare utilizare este bine ca motorul sa fie spalat bine cu apa distilata si apoi uns cu ulei de mecanisme fine.daca se poate demonta motorul se poate scufunda in apa distilata.
deci grija mare...si eu chiar nu recomand sa te duci la mare cu bl imersat :wub: decat daca esti pregatit cu cele necesare pt curatare ,imediat.
racirea motorului...e punctu' forte :o
Aceasta postare a fost editata de sonic xz: 17 July 2008 - 08:13 AM
#96
Postat 17 July 2008 - 02:53 PM
.Am eu la serviciu un spray minunat care unge si curata turbine de stomatologie (ceva de genul 350.000 rpm si ulei la 30 min functionare).
Cam scumputz... pe piata se gasesc produse similare dar ceva mai ieftine. Legat tot de ungere, am gasit solutii industriale la o firmutza care vinde LOCTITE
Cam scumputz... pe piata se gasesc produse similare dar ceva mai ieftine. Legat tot de ungere, am gasit solutii industriale la o firmutza care vinde LOCTITE