incepator
#1
Postat 25 April 2006 - 09:42 PM
cu stima,
florin
#2
Postat 25 April 2006 - 10:12 PM
#3
Postat 25 April 2006 - 11:14 PM
cu zborul te putem noi ajuta, atat teoretic cat si paractic in Sanpetru - Brasov
Giro Csongor
#4
Postat 25 April 2006 - 11:32 PM
ce-ai cu omul daca el vrea sa construiasca?
@ ciobelix : un plan de trainer am eu . un telemaster te-ar coafa? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
http://modelmania.110mb.com/home.html
#5
Postat 26 April 2006 - 05:09 AM
avantaje:usor de construit ,si ieftin
dezavantaje:greu de zburat pentru un incepator, electronica scumpa,BL ,regulator ,lipo
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 26 April 2006 - 05:48 AM
#6
Postat 26 April 2006 - 05:48 AM
Fisiere atasate
-
mumma4.pdf (48.97K)
Number of downloads: 227
#7
Postat 26 April 2006 - 07:37 AM
Aceasta postare a fost editata de melsoft: 26 April 2006 - 07:41 AM
#8
Postat 26 April 2006 - 09:53 AM
cu stima,
florin
#9
Postat 26 April 2006 - 10:02 AM
alea sunt dedicate pentru auto.
adica merg ,da te chinui de mori si cand treci la un model care are nevoie de 4 canale arunci statia.
#10
Postat 26 April 2006 - 12:55 PM
incepator rau, la 25 Apr 2006, 23:32, a spus:
@incepator rau , coafeaza-ma pe mine cu planul ala de telemaster, te rog. adresa: ollynici@yahoo.com
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
#11
Postat 26 April 2006 - 11:37 PM
Nici nu-ti imaginezi cat adevar e in afirmatia lui Silviu: "dezavantaje:greu de zburat pentru un incepator". Daca n-ai mai zburat, si se pare ca nu, sugestia mea e sa incepi cu ceva cu diedru si foarte usor. Paiparul mi se pare putin cam greuceanu, dar o spun numai din citeli sau auzeli.
Si eu sunt incepator. Primul avion facut avea diedru la greu. Se bazeaza pe planurile lui "Foldtimer", A iesit la vreo 300g si il tragea un motor din seria 150 cu reductor. Merge brici. E f stabil. E plimbare de domnisoara. Iei mana de pe comenzi si, daca are suficient aer sub el, se redreseaza singur. Sta in aer 29min la o incarcare, pe ceas.
Apoi, s-a umflat pipota in mine si am facut un biplan (m-am laudat cu el pe-aici) tras de un 300 cu reductor. L-am incercat, era cam vant... si m-am intors cu coada-ntre picioare. Nu sunt in stare sa-l tin. Mi l-a zburat altcineva si e ok. Nu e av-ul, ci pilotul. Asa ca fac un pas inapoi la diedru. Acum lucrez la un STC. Fuselajul, aripa si ampenajul aveau 48g la ultima cantarire. De atunci am mai pus servourile pe el si alte lipeli. Nu mai stiu cat are acum, dar sper ca e inca sub 100g. Uite aici planuri gratis, videuri, poze samd http://www.rcgroups....ad.php?t=354237
Sigur, alegerea e a ta. Asculta pe toti si fa ca tine, dar mi-am spus ca inca o opinie a unui incepator nu strica. Criteriul meu a fost sa se repare usor. Azi l-am rupt, maine e lipit si gata de zbor.
Bafta!
Cirip
Aceasta postare a fost editata de Cirip: 26 April 2006 - 11:41 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#12
Postat 27 April 2006 - 11:35 PM
cu stima,
florin
#13
Postat 27 April 2006 - 11:40 PM
Citeaza
Lipici poliuretanic. Depron (scartzaietoare).
Sper sa fie mai fotogenic in curand si sa bag o poza.
Cirip
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#14
Postat 27 April 2006 - 11:46 PM
Cirip, la 28 Apr 2006, 00:40, a spus:
ne place si nefotogenic.
baga o poza direct!
#15
Postat 28 April 2006 - 06:38 AM
Iaca papagalul... Poza 1.
Fisiere atasate
-
100_4229r.jpg (52.41K)
Number of downloads: 136
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#16
Postat 28 April 2006 - 06:39 AM
Mai am sa-i pun motoras si alte cateva chestiutze. Voi incerca intai cu un IPS de 30g, receptorul-20g si bateria, un LiPo de 450mAh care cantareste 25g. Total ar fi 157g. Mai adaug o rezerva de 15% si s-ar face de 180g... Hmmm. IPS trage pe hartie 127g, iar eu am masurat static 96g. Daca nu merge, bag ceva mai mare.
Ciripone
Fisiere atasate
-
100_4231r.jpg (49.18K)
Number of downloads: 117
Aceasta postare a fost editata de Cirip: 28 April 2006 - 06:46 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#17
Postat 28 April 2006 - 06:51 AM
Si zboru', zboru' ... pe cand ? Ca vad ca esti taaare prolific ! :huh: :(
Stima,
PS: Bafta ! ;)
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#18
Postat 28 April 2006 - 01:06 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaa si sa nu ne uiti cu reportajul.
#19
Postat 28 April 2006 - 01:40 PM
#20
Postat 28 April 2006 - 05:00 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#21
Postat 28 April 2006 - 06:13 PM
#22
Postat 28 April 2006 - 09:55 PM
Se poate si asa ?, la 28 Apr 2006, 18:13, a spus:
subscriu !!!
pacat oricum cu disparitia asta...
http://modelmania.110mb.com/home.html
#23
Postat 30 April 2006 - 08:24 AM
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 30 April 2006 - 08:26 AM
#24
Postat 30 April 2006 - 08:44 AM
Asa si cu modelismul. Unii prefera numai sa piloteze, altii numai sa construiasca, dar mai e si specia carora le plac ambele activitati. Contruiesti un barzoi nu pentru ca-l faci mai bun, nici mai ieftin, nici mai cu motz, ci pur si simplu ptr ca iti place sa il faci si sa bibilesti la el.
Asa si cu radioamatorii. Unora le place sa faca trafic, altora sa construiasca si mai e si specia intermediara.
E numai chestie de preferinta in ce tabara te afli si nu e nimic rau ca te afli intr-o tabara sau in alta.
Parerea mea,
Cirip
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#25
Postat 30 April 2006 - 08:54 AM
Eu initial numai am construit si am zis sa fac si pasul spre RC. Asa ca mi-am luat un RTF! Dar nu mi-a placut cum tragea motorul si alte chestii! Asa ca am facut tunning pe el s credeti-ma ca diferenta se cunoaste tare! :o
Apoi mi-am luat kituri din balsa si am potrivit si lipit de mi-au sarit capacele! Si cand i-am facut proba a zburat superb!:)
Acum vine altul la rand!
Aeromodelismul adevarat nu este numai ala in care zbori, ci atunci cand si construiesti si cand zbori! :)
Asta e parerea mea!
Blue Raven
#26
Postat 30 April 2006 - 12:01 PM
una e cand te duci la zbor cu un model cumparat care stii sigur ca zboara si alta e cand iesi la zbor cu un model construit de manutele tale....
senzatia si febrilitatea zborului e incomparabila !!!
plus ca atunci cand nu vrea sa zboare sa stai sa te chinui sa-i gasesti hibele si defectele ....
asta e modelismul adevarat!!!! parerea mea ... :)
http://modelmania.110mb.com/home.html
#27
Postat 30 April 2006 - 04:59 PM
#28
Postat 30 April 2006 - 06:55 PM
Stiu ca am toate componentele. Nu caut cine stie ce minune.
http://www.hobby-lob...master-mini.htm
Pe urma bibilesc la el pana ajunge asa:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...e=post&id=98236
Nu reinventez apa calda. Pur si simplu imi satisfac o placere.
#30
Postat 30 April 2006 - 08:37 PM
L-am acoperit cu:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXGDW1&P=7
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXGDV2&P=7
Este cea mai usoara folie pe care am gasit-o si nici nu se strange cu forta prea mare ca sa deformeze structura din balsa.