incepator
#32
Postat 30 April 2006 - 09:33 PM
Uite un manual. Nu difera decat temperaturile:
http://www.horizonhobby.com/Articles/Artic...eID=1115&Page=1
Altul.....poti cauta cu google.
http://www.yourzagi.com/covering.htm
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 April 2006 - 09:37 PM
#33
Postat 01 May 2006 - 06:49 AM
Ma laud si eu cu jucaria in forma finala.
Am facut un mic test planat. Aruncat usor din mana intinsa deasupra capului (aprox 2.20m), planeaza cam 5m. Eu cred ca e bine.
Date tehnice:
Anvergura 89cm
Suprafata 14.66dmp (numai aripa, fara ampenaj)
Greutate totala: 160g
Incarcare: 10.9g.dmp
Motorizare: GWS IPS cu elice 1047. Tractiune de catalog 127g. Eu am masurat static, improvizat, cam 100g.
Acumulator LiPo de 450mAh
De-abia astept sa-l scot la aer.
Mai am o intrebare. Nu este legata de avioane pr. zis, dar de aerodinamica, da. Sa zicem ca vreau sa iau o elice GWD si sa fac cu ea o morisca de vant. Cum trebuie pusa elicea pentru a obtine maximum de eficienta? Cu partea concava sau cu cea convexa spre directia de unde bate vantul? Concav sau convex se refera la profilul palei.
Multumesc,
Cirip
Fisiere atasate
-
100_4238r.jpg (55.91K)
Number of downloads: 143
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#34
Postat 08 May 2006 - 07:22 AM
http://rapidshare.de...3/STC1.MOV.html
Cirip
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#35
Postat 08 May 2006 - 01:18 PM
PS. Ceva eleroane?
#36
Postat 08 May 2006 - 06:08 PM
#37
Postat 08 May 2006 - 09:25 PM
Nexam eleroane. Stau cumintzel. Mai studiez arta pelotajului.
Cirip
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#38
Postat 09 May 2006 - 08:22 AM
Daca vreti e ca mersul pe bicicleta (sau sofatul), nu mai sunt multi care-si construiesc bicicleta proprie, trebuie sa acceptam ca majoritatea cumparam. Dupa ce am invatat (ne-am format reflexu), mergem de placere. Sunt putini biciclisti minati din spate, majoritatea merg pentru ca le place.
#39
Postat 26 May 2006 - 07:44 AM
http://rapidshare.de...STC2VH.wmv.html
Aterizarea e mai barbateasca, dar mai exersam... B) :D
Cirip
Aceasta postare a fost editata de Cirip: 26 May 2006 - 07:50 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#40
Postat 26 May 2006 - 09:32 AM