Modelism - RHC Forum: sistem de racire - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

sistem de racire

#31 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 21 July 2008 - 08:00 PM

Oare cit ar costa un calorifer din cupru?Cit despre virfurile de Weller cred ca nu ai vazut unul uzat ca sa vezi ca peste stratul de cupru care de fapt este un aliaj se afla un strat din alt material ,sau caznit uni prin Pipera tot inainte de 89 sa faca ceva si nu prea au reusit.Oare de ce cele mai bune radiatore de procesoare PC sint cele de cupru?!
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#32 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2008 - 08:38 PM

Cel mai bine este o combinatie Cu-Al. Exista si motive bine intemeiate. Cuprul conduce extrem de bine caldura. Deci este indicat pentru primul strat de contact, ca si centrul radiatoarelor de PC. Peste el se aplica un radiator de Al, cu cat mai multe aripioare fine. De ce? Simplu. Aluminiul DISIPA foarte bine caldura, dar nu o transporta la fel de bine. Asa e si la radiatoarele de procesor. Combinatia asta pare ideala, Cu preia caldura cat mai repde de la elementul cald, iar Al o disipa repede in mediul inconjurator. Am spus "pare" pentru ca exista un "DAR".... Intervine problema coroziunii, (efectul de pila electrica) si oxidarea in timp a suprafetelor de contact. Cere ceva lucru intens sa potrivesti cele doua elemente constructive, si mai cere o inspectie periodica pentru evitarea surprizelor, mai ales daca e apa in preajma. Daca e si sarata, cu atat mai mult...

Discutia despre magnastate weller nu are ce cauta aici dupa simpla mea parere.

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#33 Useril este offline   gsteph 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 12-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2008 - 08:16 AM

cam asa ceva a iesit...
am folosit teava d4 alama.
voi incerca si cu teava de Cu de la franele de dacia, si cu Al.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-4-1216707372.jpg

0

#34 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2347
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 22 July 2008 - 10:04 AM

Aluminiul DISIPA foarte bine caldura, asa am zis si eu
nu ca ar conduce sau mai stiu si eu ce altceva
0

#35 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 11 April 2009 - 03:44 PM

am gasit poza asta pe forum si nu prea inteleg o chestiune :

am achizitionat si eu o barca termica in care sa umblat putin desi pare noua si am o problema cu racirea motorului.
pe langa faptul ca am observat ca nu trage apa pe furtun, observ in poza care am scos-o din "iesiri pe balti bucurestene"
ca un furtunel din toba intra in chiulasa.
la mine un furtunelul de la admisie apa rece intra in chiulasa iar pe celalalt shtut iese afara!
poate apuc sa fac o poza dar nu inteleg ce treaba are evacuarea din toba cu chiulasa?
ma poate cineva lamuri si pe mine ca nu inteleg.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#36 Useril este offline   Ice 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Tirgu Mures
  • Interests:Trekin,Cross Country.<br />navo/aero modelism

Postat 11 April 2009 - 03:52 PM

Vezi postareaandriu, la Apr 11 2009, 04:44 PM, a spus:

am gasit poza asta pe forum si nu prea inteleg o chestiune :

am achizitionat si eu o barca termica in care sa umblat putin desi pare noua si am o problema cu racirea motorului.
pe langa faptul ca am observat ca nu trage apa pe furtun, observ in poza care am scos-o din "iesiri pe balti bucurestene"
ca un furtunel din toba intra in chiulasa.
la mine un furtunelul de la admisie apa rece intra in chiulasa iar pe celalalt shtut iese afara!
poate apuc sa fac o poza dar nu inteleg ce treaba are evacuarea din toba cu chiulasa?
ma poate cineva lamuri si pe mine ca nu inteleg.

exista doua posibilitati...
1. este legat gresit (ceace nu cred)
2. are racire si toba(reznoatorul)



Ice
N/A

0

#37 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 11 April 2009 - 04:40 PM

E legat aiurea furtunul care iese din toba trebuie pus la rezervor fiind suprapresiunea apoi din chiulasa trebuie unul care este evacuarea apei care a racit motorul!
0

#38 Useril este offline   Shumica 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 22-May 06

Postat 13 April 2009 - 08:20 AM

He he poza este facuta de mine (barca nu imi apartine) dar posesorul ei merge numai pe termice si se pricepe la ele (credeti-ma).
Am vazut barca functionand foarte bine deci nu cred ca furtunele sunt legate aiurea.
Si ieri va fi o zi !
0

#39 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 13 April 2009 - 08:41 AM

Vezi postareaShumica, la Apr 13 2009, 09:20 AM, a spus:

He he poza este facuta de mine (barca nu imi apartine) dar posesorul ei merge numai pe termice si se pricepe la ele (credeti-ma).
Am vazut barca functionand foarte bine deci nu cred ca furtunele sunt legate aiurea.


pai fa-ne si noua un bine si intereseaza-te de problema.(daca il cunosti)
ne mai luminam si noi.
=))

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#40 Useril este offline   Shumica 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 22-May 06

Postat 13 April 2009 - 10:31 AM

Vezi postareagsteph, la Jul 22 2008, 09:16 AM, a spus:

cam asa ceva a iesit...
am folosit teava d4 alama.
voi incerca si cu teava de Cu de la franele de dacia, si cu Al.


Mansonul ala de alama (parca) dupa parerea mea nu este o idee prea buna.
1. ingreuneaza inutil modelul.
2. Introduce o suprafata de contact suplimentara care este in dezavantajul transferului termic.
3. Cu spirele puse direct pe motor contactul este mult mai bun daca intra fortat.


P.S. @andriu cand o sa ma mai vad cu omu' il intreb
Si ieri va fi o zi !
0

#41 Useril este offline   dogboy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosiorii de Vede
  • Interests:Navomodelismul

Postat 22 July 2009 - 12:35 PM

Ca principiu cred ca ar fi util ca pe camasa motorului sa fie pus imediat aluminiu (care se va comporta ca un radiator), iar in interiorul sau tevi de cupru pentru transferul de caldura.
Am pus o poza ca sa vedeti ce vreau sa spun:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imag.JPG

0

#42 Useril este offline   raoul_bvand 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1676
  • Inregistrat: 16-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Viena
  • Interests:MODELISM
    FILATELIE
    PESCUIT
    NUMISMATICA

Postat 22 July 2009 - 01:15 PM

nu este nici o greseala
aceea este racirea pentru rezonator
cele cu motoare mai nervoase au si cite 3 raciri
eu am un fsr cu un mokt de 15cc si am racire pe chiloasa,rezonator si pe stutul ce leaga rezonatorul de motor,deci 3 puncte
daca va mai intereseaza subiectul voi reveni pe seara cu imagini sa vedeti despre ce este vorba
stima tuturor
Tot ce-ţi provoacă plăcere este ilegal, imoral sau îngraşă !
0

#43 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 22 July 2009 - 02:56 PM

Vezi postareadogboy, la Jul 22 2009, 01:35 PM, a spus:

Ca principiu cred ca ar fi util ca pe camasa motorului sa fie pus imediat aluminiu (care se va comporta ca un radiator), iar in interiorul sau tevi de cupru pentru transferul de caldura.
Am pus o poza ca sa vedeti ce vreau sa spun:


la navo nu ai unde disipa caldura din acel radiator ca in barca nu ai curent de aer, tevile pe care tu le-ai figurat au suprafata de contact mult prea mica cu radiatorul ca sa-l raceasca eficient, chiar daca prin ele plimbi apa.
foloseste pentru racire camasi care permit contactul apei direct cu carcasa motorului.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#44 Useril este offline   dogboy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosiorii de Vede
  • Interests:Navomodelismul

Postat 22 July 2009 - 04:59 PM

Vezi postareaOldMann, la Jul 22 2009, 03:56 PM, a spus:

la navo nu ai unde disipa caldura din acel radiator ca in barca nu ai curent de aer, tevile pe care tu le-ai figurat au suprafata de contact mult prea mica cu radiatorul ca sa-l raceasca eficient, chiar daca prin ele plimbi apa.
foloseste pentru racire camasi care permit contactul apei direct cu carcasa motorului.


Atunci eliminam fantele acelea ca de radiator si punem mai multe tevi. Eu consider ca racirea ar fi mai eficienta daca caldura de pe motor ar fi preluata de aluminiu ca apoi sa fie transferata prin cupru apei (stiu de la fizica ca aluminiul disipa caldura iar cuprul e un bun conductor de caldura).
O alta solutie ar fi:
Majoritatea radiatorelor sunt din aluminiu si disipa caldura in aer, daca caldura nu ar fi disipata in aer ci in apa s-ar putea aplica si la navomodele.
O sa mai pun o imagine (stiu ca exista ceva asemanator dar diferenta e ca in ''modelul'' desenat de mine, la interior, pe camasa motorului se afla o teava de aluminiu iar la exterior una din cupru, intre ele circuland de asemenea apa care va prelua caldura).
Ganditi-va....eu zic ca e mai eficient daca camasa motorului intra in contact direct cu aluminiu (care absoarbe caldura si o da mai departe, o disipa in apa) decat din cupru (care preia caldura mai greu si nu o disipa la fel de bine).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: img.JPG

Aceasta postare a fost editata de dogboy: 22 July 2009 - 05:01 PM

0

#45 Useril este offline   dogboy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosiorii de Vede
  • Interests:Navomodelismul

Postat 22 July 2009 - 05:09 PM

Ganditi-va si la radiatoarele pentru procesoare: pasta termoconductoare, radiator din aluminiu sau strat de aluminiu peste care se afla un radiator din cupru (daca aveti asa ceva pe acasa si vreti sa verificati zgariati partea de jos care o sa fie de culoarea aluminiului apoi restul care o sa fie de culoarea cuprului, cele doua straturi de metal sunt vopsite de obicei intr-o singura culoare-la mine s-a verificat pe un radiator de placa video).
Uitati ceva de genu' sau daca nu cautati pe google radiatoare din cupru+aluminiu:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 36608267.jpg

Aceasta postare a fost editata de dogboy: 22 July 2009 - 05:15 PM

0

#46 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 22 July 2009 - 08:06 PM

coolerul pus in barca e ca scrumiera pe motocicleta...adica are acelasi efect. Barca trebuie inchisa ermetic, deci vei recircula un aer cald.
incearca varianta cu apa direct pe carcasa motorului....e mai usor si mai eficient sa-l racesti asa la modul direct, decat sa incalzesti o alta tabla si apoi sa o racesti pe aia.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#47 Useril este offline   dogboy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosiorii de Vede
  • Interests:Navomodelismul

Postat 22 July 2009 - 08:27 PM

Vezi postareaOldMann, la Jul 22 2009, 09:06 PM, a spus:

coolerul pus in barca e ca scrumiera pe motocicleta...adica are acelasi efect. Barca trebuie inchisa ermetic, deci vei recircula un aer cald.
incearca varianta cu apa direct pe carcasa motorului....e mai usor si mai eficient sa-l racesti asa la modul direct, decat sa incalzesti o alta tabla si apoi sa o racesti pe aia.


Am vrut sa sutin un principiu de functionare nu sa sugerez ca se poate pune un cooler cu radiator pe barca :rolleyes: .
Eu sustin ca aluminiul este cel mai bun pentru racire si ca sa sustin asta am dat exemplul radiatoarelor de procesoare.
Adica:
-la CPU: CPU(partea superioara)>pasta termoconductoare>radiator aluminiu sau de cupru (cele de cupru in partea care se ataseaza de procesor o placa de aluminiu lipita sau prinsa in suruburi)>aer;
-la motor: camasa motor>pasta termoconductoare sau nu>camasa(teava) din aluminiu>apa>camasa(teava din cupru).
Sper ca am reusit sa ma fac inteles. :D

Aceasta postare a fost editata de dogboy: 22 July 2009 - 08:28 PM

0

#48 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 22 July 2009 - 08:57 PM

Vezi postareaOldMann, la Jul 22 2009, 09:06 PM, a spus:

coolerul pus in barca e ca scrumiera pe motocicleta...adica are acelasi efect. Barca trebuie inchisa ermetic, deci vei recircula un aer cald.

...eroare, aerul se raceste datorita faptului ca fundul barcii in contact permanent cu apa e rece, la brushed am renuntat la racirea cu apa si folosesc coolere de 5v, 75mA, 5x5 cm, direct pe motor, totodata folosesc motoare cu ventilator intern, pana acum sistemul pare destul de eficient, temperatura masurata dupa 10-15 minute de functionare ajungand la cca 40 grade , nu am ars nici un motor, inca!!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 22 July 2009 - 08:58 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#49 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2009 - 09:08 PM

Vezi postareadogboy, la Jul 22 2009, 09:27 PM, a spus:

Am vrut sa sutin un principiu de functionare nu sa sugerez ca se poate pune un cooler cu radiator pe barca :rolleyes: .
Eu sustin ca aluminiul este cel mai bun pentru racire si ca sa sustin asta am dat exemplul radiatoarelor de procesoare.
Adica:
-la CPU: CPU(partea superioara)>pasta termoconductoare>radiator aluminiu sau de cupru (cele de cupru in partea care se ataseaza de procesor o placa de aluminiu lipita sau prinsa in suruburi)>aer;
-la motor: camasa motor>pasta termoconductoare sau nu>camasa(teava) din aluminiu>apa>camasa(teava din cupru).
Sper ca am reusit sa ma fac inteles. :D

ce rost mai are sa mai incarc modelul cu inca o "camasa"? ca sa nu mai vorbit randamentul transferului de caldura....

una este ca apa sa raceasca direct motorul si alta este ca apa sa raceasca o "camasa" care la rindul ei preia caldura de la motor... :D
tel.0745026562
0

#50 Useril este offline   dogboy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosiorii de Vede
  • Interests:Navomodelismul

Postat 22 July 2009 - 10:52 PM

Vezi postareaZue, la Jul 22 2009, 10:08 PM, a spus:

ce rost mai are sa mai incarc modelul cu inca o "camasa"? ca sa nu mai vorbit randamentul transferului de caldura....

una este ca apa sa raceasca direct motorul si alta este ca apa sa raceasca o "camasa" care la rindul ei preia caldura de la motor... :rolleyes:


Pana la urma voi sunteti profesionistii, asa ca nu va contest parerile. Eu abia sunt la inceput si din cand in cand ma mai apuca creativitatea.
Totusi as vrea sa stiu si eu dupa parerea voastra care e cel mai simplu si util sistem de racire. Am citit pe forum in mare parte si cam stiu ce se foloseste dar despre eficienta nu stiu nimic. :D

Stima,
0

#51 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 23 July 2009 - 06:21 AM

Vezi postareaipsihi, la Jul 22 2009, 09:57 PM, a spus:

...eroare, aerul se raceste datorita faptului ca fundul barcii in contact permanent cu apa e rece, la brushed am renuntat la racirea cu apa si folosesc coolere de 5v, 75mA, 5x5 cm, direct pe motor, totodata folosesc motoare cu ventilator intern, pana acum sistemul pare destul de eficient, temperatura masurata dupa 10-15 minute de functionare ajungand la cca 40 grade , nu am ars nici un motor, inca!!!


poate la brushed tine figura, nu au consum asa mare si nici turatie, eu am facut aprecierea pentru brushless nu cred ca tine varianta cu cooler, mai ales cand descarci pe el 50A la 20V, poate ar trebui discutia separata pe tipuri de motoare, consumuri, etc...
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#52 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 23 July 2009 - 09:26 AM

Vezi postareaOldMann, la Jul 23 2009, 07:21 AM, a spus:

poate la brushed tine figura, nu au consum asa mare si nici turatie, eu am facut aprecierea pentru brushless nu cred ca tine varianta cu cooler, mai ales cand descarci pe el 50A la 20V, poate ar trebui discutia separata pe tipuri de motoare, consumuri, etc...

...evident, de aia am facut si precizarea ca folosesc coolere doar pe brushed!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#53 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 28 August 2009 - 08:56 AM

cred ca asta e cel mai bun sistem de racire.apa are contact direct cu camasa motorului.are un singur inconvenient,nu se poate folosi pe motoarele cu camasa din otel zincat(in timp va aparea rugina) dar pentru brushelss cu carcasa de aluminiu sunt ideale.
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#54 Useril este offline   Shumica 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 22-May 06

Postat 28 August 2009 - 03:32 PM

Vezi postareaamador, la Aug 28 2009, 09:56 AM, a spus:

cred ca asta e cel mai bun sistem de racire.apa are contact direct cu camasa motorului.are un singur inconvenient,nu se poate folosi pe motoarele cu camasa din otel zincat(in timp va aparea rugina) dar pentru brushelss cu carcasa de aluminiu sunt ideale.



Subscriu
Si ieri va fi o zi !
0

#55 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 28 March 2010 - 01:48 PM

Ma gandesc sa punem la cale un test in ce priveste transferul termic al aluminiului si al cuprului ca sa terminam definitiv cu problema asta. Astept partile sa vina cu idei pentru verificarea acestei dileme in care ma aflu si eu :)
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#56 Useril este offline   CornelP 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 04:53 PM

Pana sa facem probe, teoria spune cei doi coeficienti:

aluminiu: intre 175 si 214 kcal/(h m grdC)
cupru: intre 331 si 303 kcal/(h m grdC)

valorile sunt date pe plaja de temperaturi, aluminiu are conductivitate termica mai buna cand se incalzeste, cuprul este invers... dar cifrele sunt destul de semnificative. Pentru amatorii de statistici, aurul sta mult mai prost decat aluminiul iar argintul e undeva intre ele, dar mai slab decat cuprul.
Problema la racire este ca apa are un coeficient de 200 de ori mai slab decat cuprul... deci singura sansa este un gradient mare de temperatura (adica viteza mare prin conducte). E un subiect discutabil, teoria spune ca trebuie o viteza mare, practic ar fi mai bine o viteza mica pentru a avea timp sa preia caldura... sunt foarte tentat sa fac un mic stand de probe...
0

#57 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 28 March 2010 - 07:44 PM

Si oricum carcasa motorului este din otel si mai are si un inel de flux,nu?Eu folosesc alta metoda foarte eficienta din punctul meu de vedere. Tai o bucata de foaie de cupru pe care o matisez dupa motor iar capetele le unesc,lasandule de cam 10 cm mai lungi si le scot prin coca afara.Am si racire buna si suport de motor(necesar cuplaj elastic). La fel procedez si cu regulatorul si nu am avut niciodata probleme cu racirea.O sa revin cu niste poze,daca se doreste.
tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#58 Useril este offline   CornelP 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 08:29 PM

Tot cam asa am facut la un remorcher, am integrat radiatorul in chila... racire perfecta :lol:
Si la springer-ul mare cu 4 motoare, acestea stau direct in apa... deci ok...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu