Autogir
#42
Postat 07 November 2005 - 11:40 PM
era de toata minunea si-a pus roti la autogir din carucior de copil ,am ras de m-am prapadit pe vremea aia. :o
Aceasta postare a fost editata de Skyspy: 07 November 2005 - 11:56 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#51
Postat 22 November 2005 - 01:28 PM
I-am transmis salutarile tale (Skyspy) lui Doru Isofache dar nu prea isi aducea aminte de intalnire.
Loti
#52
Postat 22 November 2005 - 01:42 PM
Parerea mea este ca motorul este pulsoreactor.
Nu stiu daca in conditiile de acolo produce mai mult de 5-6 Kg tractiune. Este oare de ajuns pentru a se ridica?
Loti
#53
Postat 03 January 2006 - 11:19 PM
#55
Postat 04 January 2006 - 08:34 AM
inca o dovada ca nu tot ce e de vinzare pe net e si functional si merita cumparat. si ca, chiar de ai un motor de 68cai, nu inseamna neaparat ca ai sa zbori.
si in alta ordine de idei, pe 01.01.2006 noi am zburat cu motopara pe clinceni.
uite si dovada:
www.%^&&^%#$%&^.lx.ro/fly/01-01-2006/index.html
si referitor la subiectul "delta cu motor de trabi" trebuie sa mentionez ca nu l-am abandonat, e in lucru, doar ca din motive de bani si timp liber e in asteptare. cu prima ocazie voi face ceva poze si le afisez aici.
cu trecerea timpului si cu diverse ocazii cu care am zburat motodelta mai performante ajung sa-i dau dreptate lui Big ca e cazu sa pun ceva leustean deoparte si sa ma gindesc la achizitionarea unui aparat mai serios.
Aceasta postare a fost editata de z@x: 04 January 2006 - 09:48 AM
#57
Postat 04 January 2006 - 08:50 PM
abu, la 4 Jan 2006, 00:09, a spus:
1-Trebuie sa fie cineva naiv ca sa creada ca asemenea panarama poate zbura .
2-Iar daca mai dai si bani pe "planuri" ... atunci ai o problema serioasa.
3-La asemenea gabarit nu poate fi numit nici "propulsor individual", ci doar monoloc. Individual e unul ca cel din poza.
#59
Postat 04 January 2006 - 10:42 PM
Poza aia de ai atasat-o e de la un Motodelta facut la italia. Am zburat asa ceva, e ok, si pretul e bun. Insa are doo neajunsuri: nu are suspensie pe trenul principal , si fiind din Italia, nu prea sta bine cu actele ca la ei le libertate la maxim. Aripa cat de coapta este? ca o voalura de barbereste de vo 2000 de euroi cel putin.
Big
#62
Postat 05 January 2006 - 02:02 PM
Nu sti daca mai traieste Turpan din Sibiu parca ca el ar putea sa ne dea o parere competenta.
Se pare ca nici el nu a prea zburat cu autogirul. Cel putin nu stiu eu.
Loti
#63
Postat 05 January 2006 - 02:26 PM
Big, la 4 Jan 2006, 22:44, a spus:
Maestre, da’ stiu ca dai, nu glumesti deloc !!! ..... Si ai dreptate !!!
In fata lui Savanarola, Torquemada, Big. abu, Daktari & Co
Recunosc :
1. Ma fac vinovat de aparitia pe forum a subiectului „Autogir†( Dovada : „un_cris la: 25 Oct 2005, 18:06 ...motoparapanta... motodelta... avionultrausor...Da'despre GYROCOPTER nu vrea nici unul sa vorbeasca !?! Nu am vazut pe forum decat o singura referire, si aia = caricioplan (!!!). E chiar atat de nenorocit acest tip de aparat ??? )
2. Subiectul s-a nascut mort…sau cel putin a murit de moarte naturala, din lipsa de informatii concrete . Cu tot respectu’ , da’ dintre toti cei care au avut opinii, numai Big a zburat(?) un gyro ( Citez : “Big la 25 Oct 2005, 20:42 Pe vremuri am pilotat un gyro planor dupa planurile lui Bunzen. A fost o serie de desprinderi, in remorcaj. Aparatul era complet din lemn si s-a comportat ok. Sau am fost eu atat de ticnit ca mi s-a parut ok...)
3. Planurile de pe net ( Gyrobee, Hornet ) sunt discutabile.
Deci : Abjur de la blasfemia numita AUTOGIR.
……………………………………………………………………â€
¦â€¦â€¦.....................
Zice Big : “sa revenim la autogirele noastreâ€
Zic eu : hai sa ingropam subiectul aici .......si facem un spiritism cand o sa apara pe forum unul care a construit / zburat asa ceva … aici, la noi ……si ne va spune ce si cum pe “viuâ€.
……………………………………………………………………â€
¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦â€¦.
#64
Postat 05 January 2006 - 03:36 PM
Restul, eu stiu trei echipe din Constanta, nu au reusit sa zboare.
Cred ca tot subiectul cu motocarpele este mai interesant mai invatam unii de la altii. Motocarpe (motodela si motopara) sunt o gramada deja la noi si zboara bine. Parerea mea!
Loti
#66
Postat 14 November 2007 - 03:09 PM
Big, la 5 Jan 2006, 20:08, a spus:
big
Sal`tare,da,Turpan Aurel mai traieste,si daca se poate imi ziceti si mie ce stiti despre tineretea lui?
#67
Postat 26 November 2007 - 03:29 PM
Daca tot esti din Sibiu poate reusesti sa dai de el si sa ne spui si noua povesti cu Turpan.
Eu am toate informatiile indirecte nu l-am cunoscut personal.
Informatiile cu girocopterul sunt din reviste daca mai tin bine minte din Sport si Tehnica iar cele cu deltaplanul de la fosti mei colegi din clubul din Constanta cu care am constuit un deltaplan cu tevi aduse de unul din ei de la Turpan (prin anii 80 cred). Nu mai am in tara nici unul din ei sa-i intreb.
Succes Loti
#68
Postat 27 November 2007 - 10:05 AM
Tot in Arad mai este un individ Misu care are un girocopter BENSON (sau BENSEN nu imi amintesc exact) e echipat cu un motor VW si e fuctional. Are rotorul din duraluminiu si e construit de firma BENSEN sau BENSON. Individul l-a adus din Germania prin 1998 l-a cumparat de la un pilot militar american care era stationat la o baza americana , dar el personal nu a zburat cu el nici o data pentru ca nu stie sa piloteze.Noi am vrut sa zburam cu aparatul dar Misu zicea ca noi nu stim sa il pilotam ca e prea complicat. Tipul e cam fixist un autogir (girocopter) se piloteaza exact ca un avion are acelesi comenzi puteam sa il pilotez fara probleme dar daca omul nu a vrut sa ma lase ... .
Mai vorbim Ciao Sorin
#69
Postat 27 November 2007 - 11:17 AM
Sa auzim numai de bine !!!
Aceasta postare a fost editata de un_cris: 27 November 2007 - 12:57 PM
#70
Postat 29 November 2007 - 09:12 PM