Modelism - RHC Forum: Discutii Libere_Old - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!

#2149 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 29 April 2015 - 01:07 PM

Nu, in instanta: "OK, refuzati? Dati-ne in scris refuzul dvs." Dupa care mers frumos cu documentul respectiv in instanta.
In extremis plangere penala pentru abuz in serviciu impotriva proprietatii private, in fond se aduce atingere in mod arbitrar asupra utilizarii unei proprietati, zburatoarea in sine, nu?
De ce de exemplu nu ati facut nici un fel de "scandal" in presa pe tema asta? Nici macar in faimosul interviu de la TVR Cluj...

Aceasta postare a fost editata de Garett: 29 April 2015 - 01:09 PM

0

#2150 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 29 April 2015 - 01:11 PM

Vezi postareaGarett, la 29 April 2015 - 12:50 PM, a spus:

Si ce v-a impiedicat sa atacati in contencios acest refuz?


În primul rând nu ai cum ataca în Contencios o discuţie care face parte dintr-o negociere.
Să spunem că ar fi fost posibil, aşa cum a făcut FAE cu Ordinul 8. Asta ar fi însemnat blocarea pe perioada procesului (vezi cât a durat cel al FAE) a oricărei alte discuţii. În concluzie ne-am fi bătut cuie în bocanci.

Aşa cum m-am exprimat de câteva ori, acţiunea atât de lăudată a lui FAE, nu a făcut decât să întârzie luarea unor decizii în cadrul MT. Dacă sentinţa dată ar fi fost şi definitivă cu aplicare imediată eram cu toţii în "aer" şi fără paraşută.

Te rog să consideri că ce scriu nu are caracter condescent ci vine din partea cuiva care are şi experienţă de zbor şi juridică. Sunt probleme cu care am jonglat zilnic de ceva ani.

Personal, nu sunt de acord cu depăşirea unor limite de bun simţ într-un dialog şi chiar dacă postările respective au fost şterse şi nu sunt în cauză, sunt regretabile astfel de manifestări. În consecinţă am rugămintea ca pe viitor să recitiţi şi dumneavoastră ce scrieţi înainte de a apăsa "Adaugă răspuns". Veţi avea posibilitatea să constataţi că prea multă ironie strică şi irită, iar textele de acest gen se pot clasifica la categoria de "flame" (asta pentru că tot îi daţi cu limba engleză). :rolleyes:
Sunt curios dacă veţi călca pe o greblă şi vă trageţi o coadă în freză, în ce limbă injuraţi grebla ?! :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2151 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 29 April 2015 - 01:20 PM

Here we go again! (ca tot e invocata engleza!) :rolleyes:
Eu ma retrag (din nou!) din discutie si va las sa va administrati hobby-ul dupa cum credeti de cuvinta!
Trebuie sa ma orientez la un alt hobby, ceva fara asociatii, protocoale si alte asemenea complicatii inutile! :)

Aceasta postare a fost editata de Garett: 29 April 2015 - 01:20 PM

0

#2152 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 29 April 2015 - 01:54 PM

Vezi postareaGarett, la 29 April 2015 - 01:07 PM, a spus:

Nu, in instanta: "OK, refuzati? Dati-ne in scris refuzul dvs." Dupa care mers frumos cu documentul respectiv in instanta.
In extremis plangere penala pentru abuz in serviciu impotriva proprietatii private, in fond se aduce atingere in mod arbitrar asupra utilizarii unei proprietati, zburatoarea in sine, nu?
De ce de exemplu nu ati facut nici un fel de "scandal" in presa pe tema asta? Nici macar in faimosul interviu de la TVR Cluj...


ARA functioneaza pe principiul " nu fa scandal pana cand nu esti sigur ca rezultatul va fi in favoarea ta"
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2153 Useril este offline   YO2BTW 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Domeniul SOLARIS
  • Interests:Radioamatorism, Ceasornicarie, Modelism, Astronomie, Foto/Video, Bijuterii HandMade, Parfumerie, OffRoad, Tir cu arcul olimpic...etc

Postat 29 April 2015 - 02:02 PM

Este mult mai simplu sa vedem legislatia tarilor avansate din UE.
Ne tot ciocnim de orgoliile functionarului din ministere si agentii. ( care trebuie sa-si justifice fisa postului, complicand la aberatii proiectul de legislatie, sa dea bine la sefu... )

Eu sunt obosit de regulamente, legi, schimbari peste noapte, amenzi aberante, etc., ca membru ARA am o rugaminte si sugestie:

Cand se termina toata acesta tevatura, obositoare, sa se elaboreze un indrumar de zbor.
Unde, cand si cum zburam cu un planor/avion/elicopter/multirotor, mai ales in afara cadrului competitional si a intalnirilor organizate.
Care este procedura, pas cu pas, astfel ca orice novice sa inteleaga cum sa se comporte conform legilor in vigoare ( in unele cazuri aberante, fata de hobby ).

Este aberant sa spui ca un EazyStar este o aeronava fara pilot, poate este mai interesant de precizat ca: aeronava fara pilot si echipaj la bord, suna mai interesant. Cand in realitate este o jucarie de spuma...
Nu mai spun, ca este aberant ca acest hobby sa fie reglementat de legislatia aviatiei civile, aici este marea pacaleala si capcana pentru noi. Sunt mai multe pasari in zbor, decat aeromodele. Iar la inaltimea unde zboara aeromodelul, nu are ce cauta aviatia 1:1.
Zborul deasupra zonei dens polupalte, este alta discutie.

In concluzie, eu ca membru ARA astept si un indrumar de zbor...

Mult succes la polemici, tot unde vor ciuciubarii din ministere si agentii o sa ajungem.

Apropos, recent am asistat la un meci de rugby, excelent. Aproape 40 min ( in 3 transe ) a fost filmat cu un hexacopter, foarte frumos.
Spectatorii au fost incantati.


Adrian - YO2BTW

Aceasta postare a fost editata de YO2BTW: 29 April 2015 - 02:03 PM

YR - BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
0

#2154 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 29 April 2015 - 02:03 PM

Vezi postareaGarett, la 29 April 2015 - 01:20 PM, a spus:

Here we go again! (ca tot e invocata engleza!) :rolleyes:
Eu ma retrag (din nou!) din discutie si va las sa va administrati hobby-ul dupa cum credeti de cuvinta!
Trebuie sa ma orientez la un alt hobby, ceva fara asociatii, protocoale si alte asemenea complicatii inutile! :)


Jumătate din ce am scris era pe ton de glumă.
Nu e nevoie să se retragă nimeni dintr-o discuţie. Dialogul constructiv se poartă pe argumente şi ton moderat. Când eşti la masa negocierilor tonul se schimbă puţin faţă de partenerul de discuţie, dar rămâne în limite calme. Având în vedere că cei de aici se află de aceeaşi parte a mesei, mi se pare normal să încercăm să nu ne implicăm foarte mult emoţional în ceea ce scriem.
Din punctul de vedere al argumentelor ştiu că nu ajunge să vrem pentru că suntem "speciali". Din păcate nu suntem.

P.S. Tot nu mi-aţi răspuns la partea cu grebla. :D
Pe cea din Cargaiale o ştiu. :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2155 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 29 April 2015 - 02:09 PM

Emisiunea la care a fost invitată ARA a fost un succes, chiar dacă numai pe plan local. Cei care au fost acolo erau pentru prima dată în faţa camerelor de luat vederi şi s-au comportat surprinzător. Îi cunosc pe cei din televiziune şi setea lor de senzaţional şi scandal aşa că am avut şi surprinderea să văd că Andras şi colegul (scuze că nu am reţinut numele) nu au fost atacaţi. Li s-a întins o capcană, dar ori nu au observat-o, ori au depăşit momentul elegant. Asta nu am de unde şti.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2156 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 29 April 2015 - 02:12 PM

Vezi postareaYO2BTW, la 29 April 2015 - 02:02 PM, a spus:

Este mult mai simplu sa vedem legislatia tarilor avansate din UE.
Ne tot ciocnim de orgoliile functionarului din ministere si agentii. ( care trebuie sa-si justifice fisa postului, complicand la aberatii proiectul de legislatie, sa dea bine la sefu... )

Eu sunt obosit de regulamente, legi, schimbari peste noapte, amenzi aberante, etc., ca membru ARA am o rugaminte si sugestie:

[...]
Apropos, recent am asistat la un meci de rugby, excelent. Aproape 40 min ( in 3 transe ) a fost filmat cu un hexacopter, foarte frumos.
Spectatorii au fost incantati.


Adrian - YO2BTW



Din păcate pe cutia de la Easy scrie clar : "This is not a toy". Acelaşi lucru scrie pe toate şi cam aşa şi este. Io mi-am julit zdravăn dejtele în elicea de la un Bixler. :D Deci nu e jucărie.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2157 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 29 April 2015 - 02:20 PM

Normal că spectatorii sunt încântaţi să vadă un quad, sau un hexa într-o evoluţie. Nu e nimic aberant în asta, sau de interzis.
Problema este că trebuie să fim conştienţi că orice lucru poate avea şi defecte ascunse. Oricând poate ceda ceva. Asta nu înseamnă să interzicem acel tip de zbor ci ajunge o asigurare de daune şi obligaţia de a controla minuţios aparatura înainte de zbor. Asta când zborul se efectuează sub cei 150 m. Mai e şi problema experienţei pilotului, sau operatorului. Nu aş da aprobare pentru un astfel de zbor cuiva care şi-a cumpărat un astfel de aparat doar de 2-3 luni. În cazul meciului de rugby, organizatorul şi-a asumat responsabilitatea, lumea a fost încântată, s-au obţinut imagini frumoase, toată lumea e mulţumită.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 29 April 2015 - 02:21 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#2158 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2015 - 06:36 PM

Vezi postareaGarett, la 29 April 2015 - 08:59 AM, a spus:

Da' ce e?
Ca de zburat, zboară, de controlat prin telecomanda, se controleaza, ce îl face nedemn de "nobila titulatură" de aeromodel?
Care e diferența dintre un Phantom si un T-Rex, de exemplu? Cea capitală, care îl face "neaeromodel"?


Inconstienta pilotului de cele mai multe ori. In rest e aeromdel.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#2159 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 29 April 2015 - 07:49 PM

Vezi postareaGarett, la 29 April 2015 - 08:59 AM, a spus:

Da' ce e?
Ca de zburat, zboară, de controlat prin telecomanda, se controleaza, ce îl face nedemn de "nobila titulatură" de aeromodel?
Care e diferența dintre un Phantom si un T-Rex, de exemplu? Cea capitală, care îl face "neaeromodel"?


Scz o spun ca o gluma... (poate) dar unde ai vazut tu un Phantom 1:1 , ca cel pe care-l manevrezi/pilotezi (si nu ma refer la tine in special...) sa poata fi construit la scara si in acest context sa poata fi numit aeromodel...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#2160 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 29 April 2015 - 08:05 PM

Pai n-am văzut, (desi nu mi-ar displacea) după cum n-am văzut nici T-Rex 1:1! ;)
Ba, dacă iei la puricat, chiar si unele aeromodele/"miniaeronave" n-au corespondenta în "lumea reală".

Aceasta postare a fost editata de Garett: 29 April 2015 - 08:06 PM

0

#2161 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 29 April 2015 - 08:17 PM

Vezi postareaGarett, la 29 April 2015 - 08:05 PM, a spus:

Pai n-am văzut, (desi nu mi-ar displacea) după cum n-am văzut nici T-Rex 1:1! ;)
Ba, dacă iei la puricat, chiar si unele aeromodele/"miniaeronave" n-au corespondenta în "lumea reală".


...uite daca vrei am gasit ceva 1:1


P.S asta ca sa te mai relaxezi, ca esti cam incordat...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/blum.gif

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 29 April 2015 - 08:18 PM

0

#2162 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 29 April 2015 - 09:56 PM

Cool! :D
Nu sunt incordat catusi de putin, am destule chestii pe cap in "viata reala" ca sa ma mai agit si pentru "viata virtuala" de pe forumuri!
0

#2163 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2015 - 08:33 AM

Domnilor de la ARA . Va rog sa printati aceasta fotografie pe tricouri , ca sa poata sa vada si oficialii enormitatea pozitiei lor .Poate si insotita de textul "AERONAVA CIVILA HUBSAN X4 YR123 cere turnului de control autorizarea decolarii" .
http://m.cdn.blog.hu/ki/kinaicuccok/image/muszaki/Hubsan-X4-H107-Quadcopter-mini-helikopter-heli-ufo-repulo-modell-model-03.jpg

Excluderea de sub 1kg din ordinul 8 trebuie mentinuta , dar fara mizeria legata de camere si transmisii si trebuie insotita de permiterea operarii pe 120-150m inaltime si in raza vizuala (250m pt marja de siguranta) a modelelor mari pilotate clasic .

Bietele drone sunt mai avansate decat genul de gandire al oficialilor , deocamdata nu le vad sa aiba sanse .Cu oameni care se prefac ca pasarile nu exista si care ignora faptul ca un avion/elicopter se poate auzi de la cativa km departare nu prea ai ce discuta rational . Orice cocalar cu drona e mai realist decat ei. La urma urmei riscurile asumate de acesta sunt mai mici decat un cocalar cu masina care merge cu 30km/h peste limita de viteza legala.
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#2164 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 April 2015 - 09:37 AM

Semnat: Anarhocopterix :)

Si ca sa raspund intrebarii puse mai sus, ce diferenta este intre jucaria din palma si un phantom ? Nici una !
Nici unul nu este aeromodel, ca sa aiba asemenea apelativ ar trebui ca proprietarul sa faca un efort un pic mai mare decat sa conecteze bateria ;)
Gasiti la multicoptere topice de acum 5 ani care va pot lamuri mai bine.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#2165 Useril este offline   YO2BTW 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Domeniul SOLARIS
  • Interests:Radioamatorism, Ceasornicarie, Modelism, Astronomie, Foto/Video, Bijuterii HandMade, Parfumerie, OffRoad, Tir cu arcul olimpic...etc

Postat 30 April 2015 - 10:22 AM

Vezi postareaAhernar, la 30 April 2015 - 08:33 AM, a spus:

Domnilor de la ARA . Va rog sa printati aceasta fotografie pe tricouri , ca sa poata sa vada si oficialii enormitatea pozitiei lor .Poate si insotita de textul "AERONAVA CIVILA HUBSAN X4 YR123 cere turnului de control autorizarea decolarii" .
http://m.cdn.blog.hu/ki/kinaicuccok/image/muszaki/Hubsan-X4-H107-Quadcopter-mini-helikopter-heli-ufo-repulo-modell-model-03.jpg

Excluderea de sub 1kg din ordinul 8 trebuie mentinuta , dar fara mizeria legata de camere si transmisii si trebuie insotita de permiterea operarii pe 120-150m inaltime si in raza vizuala (250m pt marja de siguranta) a modelelor mari pilotate clasic .

Bietele drone sunt mai avansate decat genul de gandire al oficialilor , deocamdata nu le vad sa aiba sanse .Cu oameni care se prefac ca pasarile nu exista si care ignora faptul ca un avion/elicopter se poate auzi de la cativa km departare nu prea ai ce discuta rational . Orice cocalar cu drona e mai realist decat ei. La urma urmei riscurile asumate de acesta sunt mai mici decat un cocalar cu masina care merge cu 30km/h peste limita de viteza legala.



Exact asta am precizat si eu aici: http://www.rhcforum....post__p__801937

Fara sanse, functionarii din ministere si agentii nu sunt interesati...

Adrian - YO2BTW

Aceasta postare a fost editata de YO2BTW: 30 April 2015 - 10:25 AM

YR - BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
0

#2166 Useril este offline   YO2BTW 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Domeniul SOLARIS
  • Interests:Radioamatorism, Ceasornicarie, Modelism, Astronomie, Foto/Video, Bijuterii HandMade, Parfumerie, OffRoad, Tir cu arcul olimpic...etc

Postat 30 April 2015 - 10:34 AM

Vezi postareaAhernar, la 30 April 2015 - 08:33 AM, a spus:

Domnilor de la ARA . Va rog sa printati aceasta fotografie pe tricouri , ca sa poata sa vada si oficialii enormitatea pozitiei lor .Poate si insotita de textul "AERONAVA CIVILA HUBSAN X4 YR123 cere turnului de control autorizarea decolarii" .
http://m.cdn.blog.hu/ki/kinaicuccok/image/muszaki/Hubsan-X4-H107-Quadcopter-mini-helikopter-heli-ufo-repulo-modell-model-03.jpg




Corect este: AERONAVA CIVILA HUBSAN X4 YR123 fara pilot si echipaj la bord :yahoo:


Adrian - YO2BTW
YR - BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
0

#2167 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2015 - 11:06 AM

Vezi postarearenatoa, la 30 April 2015 - 09:37 AM, a spus:

Semnat: Anarhocopterix :)

Funny. Adevarul este ca desi am 2 multirotoare , unul mic (pt in casa si in viitor ceva fpv) si unul mare (a crescut singur nici eu nu stiu prea bine de ce :) si nici nu stiu ce sa fac cu el ) specia asta de zburatoare nu imi place dar sunt mai sigure decat orice alta optiune exceptand baloanele pentru obtinerea imaginilor din aer in locuri "inghesuite" . E un mic paradox faptul ca o forma de zburatoare nascuta pentru a imbunatati siguranta in caz de belea a devenit spaima tuturor . Inteleg de ce , inteleg nevoia de reglementare dar nu inteleg cerintele ilogice si extreme .

Whatever , incercati sa salvati macar aeromodelismul clasic .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#2168 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 30 April 2015 - 11:53 AM

Dacă mi se urcă furnici, sau alte gângănii la bord, cât modelul stă pe iarbă, nu pot spune că am echipaj la bord ?
Sau se numesc pasageri clandestini ? :rolleyes:
Ştiuuuu. Fac dintr-un greiere, pilot. Îi pun cască şi laringofon. :clapping: :D

Domnilor, cu riscul că vă supăraţi pe mine, dacă nu sunteţi deja, trebuie să-i dau dreptate lui Renatoa. Ce să-i fac ? Meteahnă veche. Pentru o mare parte dintre noi, aeromodelismul înseamnă altceva. Construcţie proprie în procent cât mai mare şi zbor cu acea construcţie, pe cât posibil cât mai puţin stabilizat de diverse gadget-uri.
Sincer, din punctul meu de vedere, tot ce e cumpărat şi pentru a putea fi zburat nu trebuie să cuplezi decât un acumulator, se numeşte aeromodel, dar cel care-l manevrează nu e aeromodelist decât dacă se înscrie şi în partea cealaltă: să aibă şi ceva construcţii proprii, sau chiar doar ansamblarea unui kit.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2169 Useril este offline   SID 

  • Search Prettys Womans in your town for night
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Usa
  • Interests:discussion

Postat 30 April 2015 - 11:58 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 30 April 2015 - 11:53 AM, a spus:

Dacă mi se urcă furnici, sau alte gângănii la bord, cât modelul stă pe iarbă, nu pot spune că am echipaj la bord ?
Sau se numesc pasageri clandestini ? :rolleyes:
Ştiuuuu. Fac dintr-un greiere, pilot. Îi pun cască şi laringofon. :clapping: :D

Domnilor, cu riscul că vă supăraţi pe mine, dacă nu sunteţi deja, trebuie să-i dau dreptate lui Renatoa. Ce să-i fac ? Meteahnă veche. Pentru o mare parte dintre noi, aeromodelismul înseamnă altceva. Construcţie proprie în procent cât mai mare şi zbor cu acea construcţie, pe cât posibil cât mai puţin stabilizat de diverse gadget-uri.
Sincer, din punctul meu de vedere, tot ce e cumpărat şi pentru a putea fi zburat nu trebuie să cuplezi decât un acumulator, se numeşte aeromodel, dar cel care-l manevrează nu e aeromodelist decât dacă se înscrie şi în partea cealaltă: să aibă şi ceva construcţii proprii, sau chiar doar ansamblarea unui kit.


Perfect de acord cu tine http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#2170 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 30 April 2015 - 05:31 PM

Azi sa semnat protocolul intre ARA, Romatsa, Autoritatea Aeronautică Militară Națională. Datorita acestui fapt avem zona segregata pentru intalnirea de la RR si Aeropower High-Fly 2015

Aceasta postare a fost editata de Andrix_y: 30 April 2015 - 05:32 PM

Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2171 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 30 April 2015 - 05:45 PM

Mesaj de la AACR

AACR a realizat un proiect de reglementare pentru RPAS, pe care il veti gasi pe zona de transparenta de pe pagina de internet a AACR ( http://www.caa.ro/pa...e-in-consultare ).
Avem rugamintea de a ne transmite la adresa transparenta@caa.ro comentariile si sugestiile dumneavoastra fata de acest proiect, pana pe data de 15 mai 2015.
Propunerile dumneavoastra vor fi analizate in cadrul AACR, urmand ca cele pe care le vom considera justificate sa le introducem in proiectul care il vom trimite la Ministerul Transporturilor spre aprobare.
Doresc sa va amintesc faptul ca proiectul de reglementare va fi postat, la momentul respectiv, si pe pagina de transparenta decizionala a MT.

Cu respect,
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2172 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 30 April 2015 - 07:37 PM

Daca ramane asa, ar fi perfect!
Din tabelul de la punctul 3.2 reiese ca orice RPA, (ca tot ma acuzau unii de "greblism", ghici de la ce denumire romaneasca provine acronimul de RPA? ;) ), cu masa mai mica de 7 kg utilizata exclusiv in scop recreativ nu are nevoie de nimic!
Please, please, nu le dati alte idei!! Stiti voi, zone, bla, bla, bla...
0

#2173 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 30 April 2015 - 08:34 PM

Vezi postareaGarett, la 30 April 2015 - 07:37 PM, a spus:

Daca ramane asa, ar fi perfect!
Din tabelul de la punctul 3.2 reiese ca orice RPA, (ca tot ma acuzau unii de "greblism", ghici de la ce denumire romaneasca provine acronimul de RPA? ;) ), cu masa mai mica de 7 kg utilizata exclusiv in scop recreativ nu are nevoie de nimic!
Please, please, nu le dati alte idei!! Stiti voi, zone, bla, bla, bla...


In zone CTR sau TMA esti obligat sa semnezi protocol. De ce ? fiindca te trimite la HG 912/2010 care l-am discutat mai sus. Acum vedeti ca lucrurile se leaga la cea ce am povestit mai sus.

3.2.3. Restricții operaționale
Zborurile recreative se execută doar în condiții VLOS la înălțimi de maximum 120 m și maximum 500 m pe orizontală fată de pilot, în spațiu aerian de Clasă G, cu respectarea prevederilor HG 912/2010..

2.5 Excepții

Prevederile prezentei reglementări nu se aplică:
(1) aeromodelelor, așa cum acestea sunt definite și clasificate de către Federația Internațională de Aeromodelism și utilizate în cadrul activităților organizațiilor de profil (Federația Română de Modelism, Asociația Română de Aeromodelism, etc.) .

Aceasta postare a fost editata de Andrix_y: 30 April 2015 - 08:37 PM

Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#2174 Useril este offline   lrbc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 14-September 13

Postat 30 April 2015 - 09:15 PM

Vezi postareaAndrix_y, la 30 April 2015 - 08:34 PM, a spus:

2.5 Excepții

Prevederile prezentei reglementări nu se aplică:
(1) aeromodelelor, așa cum acestea sunt definite și clasificate de către Federația Internațională de Aeromodelism și utilizate în cadrul activităților organizațiilor de profil (Federația Română de Modelism, Asociația Română de Aeromodelism, etc.) .


Bravo! E foarte bine asa.
0

#2175 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 30 April 2015 - 10:36 PM

Vezi postarealrbc, la 30 April 2015 - 09:15 PM, a spus:

Bravo! E foarte bine asa.


Pfff şi Nicu a ieşit la pensie. Cu cine mă mai contrazic io ? :D
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2176 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 30 April 2015 - 10:37 PM

Aşa. Asta se lasă cu "udeală" la RR. Fără mine. :pardon:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#2177 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2015 - 11:06 PM

La A1, ar trebui pt. persoane fizice sa se solicite doar o declaratie pe proprie raspundere ca modelul iti apartine in loc de actul de provenienta. Repet, doar pt. persoane fizice! E complicat sa aduci un act de provenienta cand modelul il ai deja si e cumparat poate SH. sa nu mai vorbesc de modelele construite de la zero.
Sa ma corectati daca gresesc, dar eu asta am inteles: la peste 7 kg trebuie inmatriculat iar la peste 20kg ai nevoie de licenta de pilot. Licenta FAI o fi buna sau trebuie neaparat licenta de la AACR?

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 30 April 2015 - 11:09 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#2178 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 01 May 2015 - 06:30 AM

Vezi postareaAndrix_y, la 30 April 2015 - 08:34 PM, a spus:

In zone CTR sau TMA esti obligat sa semnezi protocol. De ce ? fiindca te trimite la HG 912/2010 care l-am discutat mai sus. Acum vedeti ca lucrurile se leaga la cea ce am povestit mai sus.

True, da' pe la mine n-am! E camp, avioanele-s sus de tot, aerodroame nu sunt, aeroporturi nici atat etc.
Ce nu inteleg, la 2.5 punctul 4: aeronavelor fără pilot la bord care sunt total autonome.
Ce inteleg ei prin "total autonome"?
0

Arata acest topic


  • 107 Pagini +
  • « Prima
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu