Garett, la 07 March 2015 - 06:22 PM, a spus:
Cu tot respectul pentru cei de la A.R.A. influenta lor asupra hobby-ului s-ar putea sa fie mai degraba negativa, dandu-le idei si acordand "autoritatilor" mai multa importanta decat ar fi cazul, cu tot felul de zone segregate, nesegregate, NOTAM-uri si alte nebunii! O sa se ajunga sa se ceara permisiunea turnului pentru pornirea motoarelor, ca in cazul avioanelor reale!
In fond vorbim despre niste jucarii, care ar trebui tratate ca atare, si insistat pe ideea de a nu le trata drept altceva. Nu stiu cati ati observat dar magazinele sunt pline de elicoptere, la preturi chiar modice. Cate persoane care le cumpara credeti ca isi pun problema de culoare de zbor, no fly areas sau mai stiu eu ce? Cati au auzit macar de A.R.A.?
Apropo de zonele astea: de curiozitate, cand se inalta sute de lampioane pe la diverse festivaluri emite cineva NOTAM-uri?
Banuiesc ca e chiar de senzatie sa aspiri un lampion in motor!
Absolut, intru totul de acord cu cele spuse de Garett !!!
Dam prea mare atentie unor jucarii, care stau pe rafturile hipermarketurilor (pentru necunoscatori sunt la fel...) ne credem ... mari piloti, dar de fapt e frectie la picior de lemn. Conferinte, sedinte, protocoale, teleconferinte, etc. ca de fapt nici nu imi mai dau seama daca suntem aeromodelisti, care se presupune ca ridica modele in aer, sau conferentiari...
Modelele noastre stau si pe pune praful pe ele, ca ... deh, respectam ordinul 8, dar noi ne rupem in sedinte si birocratie in loc sa iesim sa ne distram, sa bem o bere, cum o faceam altadata. Ma intreb daca nu ar trebui niste conferinte, ceva protocoale cu Romatsa, despre tevile cu cornete, zmee, baloane da sapun, sau dracu stie ce alte chestii care se ridica in aer si pot prabusi un Boeing.