cuplu motor
#1
Postat 26 August 2005 - 12:24 PM
se mai inclina axul pe care vine elicea cateva grade in jos si in dreapta?
acum elicea si motorul nu mai sunt pe acelasi ax. are vreun efect inclinatia asta sau nu? sau cum se reduce cuplul la motor cu reductor?
#2
Postat 26 August 2005 - 12:44 PM
cateva grade in jos si dreapta sunt de ajuns.
#3
Postat 26 August 2005 - 12:45 PM
Aceasta postare a fost editata de jester: 26 August 2005 - 12:59 PM
#4
Postat 26 August 2005 - 01:24 PM
#5
Postat 26 August 2005 - 01:28 PM
va multumesc pentru raspunsuri.
#6
Postat 26 August 2005 - 01:39 PM
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 26 August 2005 - 01:40 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#7
Postat 26 August 2005 - 02:12 PM
BogdanStancu, la 26 Aug 2005, 13:39, a spus:
Ajunge un simplu cardan, nu trebe toata planetara, fraere!
#8
Postat 26 August 2005 - 02:16 PM
Valteras, la 26 Aug 2005, 15:12, a spus:
BogdanStancu, la 26 Aug 2005, 13:39, a spus:
Ajunge un simplu cardan, nu trebe toata planetara, fraere!
Dacia n-are cardan, fraere! si ceva mai prost decat Dacia nu am gasit, sa citez.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#9
Postat 26 August 2005 - 02:48 PM
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
#10
Postat 26 August 2005 - 04:18 PM
Fisiere atasate
-
Image169.jpg (86.27K)
Number of downloads: 72
#11
Postat 26 August 2005 - 04:20 PM
cum fac in cazul acesta? pun firele la motor invers sau se poate cumva schimba sensul altfel?
#12
Postat 26 August 2005 - 04:31 PM
jester, la 26 Aug 2005, 17:18, a spus:
trimarea eleroanelor e fixa, in timp ce cuplul motor va fi diferit, in functie de turatia motorului. Chiar si de starea bateriei, la inceputul zborului, fata de sfarsit.
jester, la 26 Aug 2005, 17:20, a spus:
cum fac in cazul acesta? pun firele la motor invers sau se poate cumva schimba sensul altfel?
Pai daca invarti elicea invers, ... schimba firele de la motor, sa se invarta elicea cum trebuie.
...si faceai bine daca motorul il fixai prin intermediul unui batiu reglabil, sa poti jongla cu unghiurile...adica batiul ala rosu de plastic se prinde (cu riscul a 25g in plus) de un batiu de motor termic, eventual micsorat pentru economia de greutate.
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 26 August 2005 - 04:35 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#13
Postat 26 August 2005 - 06:23 PM
#14
Postat 26 August 2005 - 09:40 PM
din cate stiu eu, cuplul se poate anula si din trimarea eleroanelor exclusiv. insa e mai frumoasa metoda cu motorul.
#15
Postat 26 August 2005 - 10:00 PM
#16
Postat 26 August 2005 - 10:08 PM
#17
Postat 26 August 2005 - 10:15 PM
Aceasta postare a fost editata de Calu2: 26 August 2005 - 10:16 PM
#18
Postat 26 August 2005 - 10:18 PM
#19
Postat 26 August 2005 - 10:31 PM
#20
Postat 26 August 2005 - 10:42 PM
#21
Postat 26 August 2005 - 10:56 PM
#22
Postat 26 August 2005 - 11:01 PM
#23
Postat 26 August 2005 - 11:09 PM
@calu2
apropo, pana la urma imi dai nota de trecere la reductor? :angry:
#24
Postat 27 August 2005 - 09:43 AM
#25
Postat 27 August 2005 - 10:06 AM
Calu2, la 27 Aug 2005, 09:43, a spus:
mai de ce trebuie regulator special? eu stiu ca trebe la motor brush less, dar nu la acumulatori li-po. ce conteaza de unde vine curentul?
Aceasta postare a fost editata de jester: 27 August 2005 - 10:42 AM
#26
Postat 27 August 2005 - 12:34 PM
nu stiu de ce banuiesc ca daca nu e bun poti strica acc-u
#27
Postat 27 August 2005 - 01:14 PM
jester, la 27 Aug 2005, 10:06, a spus:
La brushless-uri, conteaza si de unde vine curentu' si cat ! :o B) Ca astea vor curent k lumea! :( Aveti grija la Li-Po! :mellow:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#28
Postat 27 August 2005 - 01:54 PM
#29
Postat 27 August 2005 - 02:01 PM
jester, la 27 Aug 2005, 13:54, a spus:
trebuie variator care sa stie lipo!!!
nu conteaza ce motor e la capatul celalalt.un variator normal o sa descarce celulele lipo in asa hal incat o sa distrugi packul in 2-3 zboruri.
e adevarat ca au aparut variatoare care stiu si nimh(nicd) si lipo.dar sunt destul de scumpe.
daca ai lipo trebe regulator de lipo.daca ai si brushless trebuie regulator de brushless si lipo .etc.
poti sa te impusti linistit.
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 27 August 2005 - 02:03 PM
#30
Postat 27 August 2005 - 02:03 PM