cuplu motor
#31
Postat 27 August 2005 - 02:08 PM
daca aduci trei celule lipo (11,1 v) la 4,2 v e nasol.
daca aduci doua celule lipo(7,4 v) la 4,2 v iar e nasol.
1 celula nu poti sa o aduci la 4,2 v ca nu ai cum ,ca are cam 3,7.
regulator pentru lipo!!!
#32
Postat 27 August 2005 - 08:39 PM
depinde de pack...
#33
Postat 27 August 2005 - 11:55 PM
Ce capacitate are LiPo al tau? Sa zicem ca C=1200mAh
Ce curent maxim trage motorasul tau? Sa zicem ca Imax=3.5A
t=C/Imax=1200mAh/3500mA=0.34h=20 min
Pleci cu ceasul dupa tine si nu zbori sub nici un motiv mai mult de 15 min, ca sa ai si un coef de siguranta. Probabil ca n-o sa zbori la crt maxim in permanenta, dar asta mai adauga la siguranta de a nu descarca accu.
Ce zici?
Cirip
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#34
Postat 28 August 2005 - 12:02 AM
SILVIU66, la 27 Aug 2005, 14:08, a spus:
daca aduci trei celule lipo (11,1 v) la 4,2 v e nasol.
daca aduci doua celule lipo(7,4 v) la 4,2 v iar e nasol.
1 celula nu poti sa o aduci la 4,2 v ca nu ai cum ,ca are cam 3,7.
regulator pentru lipo!!!
Asta daca nu vrei sa-i schimbi ca pe ciorapi! :mellow:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#35
Postat 28 August 2005 - 01:37 AM
#36
Postat 28 August 2005 - 06:47 AM
jester, la 28 Aug 2005, 01:37, a spus:
tot e in neregula.dupa cum (cred ca) stii ,packurile lipo au un max de descarcare care uzual este 7,5 sau 10c.numai la alea scumpe se ajunge la 20c.
deci tu nu poti scoate mai mult de 1,3 A din asta orice ar fi.
deci probabil ca nu o sa ai tractiune destula.
#37
Postat 28 August 2005 - 10:08 AM
Tensiune: 7.4 V
- Capacitate: 1300 mA
- Curent maxim de incarcare: 1300 mA
- Curent maxim de descarcare: 13 A
- Masa: 67 g
- Dimensiuni: 68 x 34 x 13 mm
- Conector: JST
asta e fisa tehnica sa-i zic asa la acumulator. e buna?
#38
Postat 28 August 2005 - 10:10 AM
#39
Postat 28 August 2005 - 10:11 AM
#40
Postat 28 August 2005 - 04:57 PM
#41
Postat 28 August 2005 - 06:54 PM
Si eu sunt incepator. Probabil ca e primul tau avion si esti pur si simplu indragostit de el. Vreau doar sa spun ca intrebarea nu e "daca" o sa dai cu el de pamant, ci "cand" http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif. Nu, nu vreau sa te dezamagesc, ci iti impartasec doar experienta mea. Chiar si la un model in stare buna de functionare, vine o pala de vant tocmai cand aterizezi si il faci arsice. Eu sunt la al treilea, primul cumparat si celelalte doua construite, dar mi-a mai trecut furia laptelui, desi cand il vad ca se inclina pe o aripa ma iau fiorii. :angry: Dar stiu ca daca imi sare vreun pom in fatza sau daca vine pamantul spre el, seara il lipesc si a doua zi e gata, asa ca nu e mare paguba.
Din experienta mea am constatat ca o solutie este sa zbori cat se poate de sus, daca se poate la 10 greseli deasupra solului. Cu primul avionas, dat fiind ca avea diedru, cand ma dezorientam, pur si simplu luam mana de pe mansa. De cele mai multe ori, daca era suficient de sus, avea timp sa se redreseze. Alteori nu... si intra in reparatie. Cu timpul am invatat cum sa il ajut sa iasa mai repede din belea, dar inaltimea e prietenul tau.
Revenind, din cele ce spui, timpul teoretic de zbor ar fi de 26 de minute la turatie maxima. Cred ca daca pui ceasul sa sune dupa 20 min, nu ar trebui sa ai probleme. Sau daca vrei sa fii si mai conservator, zboara 15 min (sper sa stai in aer atata ;) ), aterizeaza si masoara tensiunea , ca sa iti dai seama daca e valabil calculul.
Desigur, poti sa astepti sa strangi bani sa-ti cumperi un regulator ptr LiPo. Nu-ti ascund ca deja sunt mici smecherii care pot transforma un regulator de Nichel intr-unul ptr LiPoli. E numai chestie de schimbat raportul unor rezistente, dar asta depinde foarte mult de tipul de regulator pe care il ai si de cat de experimentat esti ca sa umbli in el.
Cat despre gaz... Nu cred ca voi fi vreodata tentat sa fac asa ceva, dar e numai chestie de preferinta. Dupa ce am vazut ce acrobatii se pot face cu un brushless, mi-am zis: " Uite ca "se poate si asa"..." ;)
Bafta si zbor placut,
Cirip
Aceasta postare a fost editata de Cirip: 28 August 2005 - 07:03 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#42
Postat 28 August 2005 - 08:58 PM
#43
Postat 28 August 2005 - 11:18 PM
LiPo-protecter parca le zice. Sau ceva de genu asta.
Aceasta postare a fost editata de ctotth: 28 August 2005 - 11:21 PM
#44
Postat 28 August 2005 - 11:25 PM
dupa aia zici ca e discoteca in aer liber :(
#45
Postat 29 August 2005 - 07:52 AM
BogdanStancu, la 26 Aug 2005, 14:16, a spus:
Fraere! Orice planetara are o ARTICULATIE CARDANICA!!
Adecatelea io ma refeream strict la articulatia cardanica, nu la AXUL CARDANIC!!
Oleleeeuuu, ce tie si cu injinerii astia...