Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 29 August 2005 - 11:06 AM
Trasnai aeromodelistice combinatii de N luate cite se poate
#31
Postat 29 August 2005 - 11:05 AM
Cu rabdare si ciocan.
#32
Postat 29 August 2005 - 11:43 AM
Tinind cont ca AM TESTAT TOTUSI obectu fizic in zbor sunt curios care ar fi acuratetea unui astfel de program!
De regula cind calculeaza fiecare tine cont mai mult de CG aripii decit si de al celorlalte elemente portante!
5...10 mm deplasare mai zic da totusi deplasarea pe care o am eu mi se pare mare, de asta am si ridicat-o ca problema.
Cind ajung acasa verific oricum unde e partea cea mai groasa!
Fac si eu ca ala cu dinamu... intii il fac si dupa aia zic ca daca stiam ce complicat e nu-l mai faceam
Sau cer prea mult :D
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 11:49 AM
#33
Postat 29 August 2005 - 08:14 PM
Va face hovering? :D
Vom vedea!
#34
Postat 30 August 2005 - 01:24 AM
SOFTu', ce zice?
Se imbuca (verifica) teoria cu praftika?
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#35
Postat 30 August 2005 - 08:38 AM
Softu zice bine ce zice!
Am facut testul de care spuneam.
Concluzia:
- ZBOARA CA UN TERMIC! cam intr-un minut e pe la 200 metri INALTIME!
- Stabilitate excelenta, raspuns rapid la comenzi
Dezavantaje:
- Greutate mare, NU MERGE FARA MOTOR, intra in limita de viteza.
- La aterizare tre sa vii LUUUNG cu motorul in 30%! :o
AVANTAJ EU: EXERCITII BINEVENITE PTR TRECEREA LA AEROMODELELE CU MOTOR TERMIC!
#36
Postat 30 August 2005 - 09:12 AM
Da' miste imagini nu ne dai si noua ? :angry:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#38
Postat 30 August 2005 - 09:33 AM
200 m, la verticala !!! :angry:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#39
Postat 30 August 2005 - 09:35 AM
domnu_doctor, la 30 Aug 2005, 09:33, a spus:
200 m, la verticala !!! :angry:
Stima,
Nu chiar la verticala!
Am zis ca am ajuns acolo!
De urcat, urca INSA foarte repede si bine sub un < cam de 30 grade!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 August 2005 - 09:35 AM
#40
Postat 30 August 2005 - 09:45 AM
Oricum, bafta!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#41
Postat 30 August 2005 - 10:32 AM
Dar dupa ce i-am vazut fatza pe la 8.30, m-am decis sa-mi achizitionez si eu un brushless!!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#42
Postat 30 August 2005 - 10:37 AM
BL-ul asta face ravagii! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#43
Postat 30 August 2005 - 03:00 PM
Daca era dom VaLTERAS linga mine imi dadea exact diagnosticul!
De pilotat va pilota feciorul!
#44
Postat 30 August 2005 - 03:03 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#45
Postat 30 August 2005 - 05:12 PM
Fisiere atasate
-
Din_fata_1.jpg (52.16K)
Number of downloads: 150
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 August 2005 - 06:33 PM
#46
Postat 30 August 2005 - 05:13 PM
Fisiere atasate
-
Detaliu_bot1.jpg (65.22K)
Number of downloads: 133
#47
Postat 30 August 2005 - 05:13 PM
Fisiere atasate
-
Detaliu_fixare_motor1.jpg (64.81K)
Number of downloads: 116
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 August 2005 - 06:35 PM
#48
Postat 30 August 2005 - 05:15 PM
Fisiere atasate
-
Cu_matele_atirninde_1.jpg (80.6K)
Number of downloads: 124
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 August 2005 - 06:35 PM
#49
Postat 30 August 2005 - 08:18 PM
#50
Postat 30 August 2005 - 09:10 PM
Coada e ferfenita in urma unei aterizari mai violente.
ERA NOAPTE DEACUMA si n-am mai vazut pamintul! :huh:
Se PROIECTEAZA VARIANTA 2 !
Care sper sa nu mai aiba nevoie de atita plumb!
Oricum va iesi grea:
Componentele cintarite separat:
Aripa+ suport+ motor= 209 grame
Fuselaj fara Accu + 2 servo+ receptor + ...restul= 163 grame
+ acu 82 grame....
Ma bate un gind...;)
#51
Postat 30 October 2005 - 02:45 AM
Seamna cu al meu. Ma bate gandul sa ridic si eu motorul....sau nu?
Mai spuneti ce s-a mai petrecut.
#52
Postat 30 October 2005 - 08:32 AM
Se poate si asa ?, la 30 Oct 2005, 02:45, a spus:
Seamna cu al meu. Ma bate gandul sa ridic si eu motorul....sau nu?
Mai spuneti ce s-a mai petrecut.
Din cauza greutatii relativ mari de plumb necesara ptr echilibrare MOTORUL a ajuns in fata.
A zburat super fo 10 zboruri, inclusiv pe un vint de te dadea pe spate.
Pina la urma a fost DEZECHIPAT iar motorul brushless a ajuns pe FORMOSA.
Acum la tine inearca sa faci ce ti-am zis:
- mareste < de inclinatie al motorului spre BOT;
- incerca sa jonglezi un pic din < aripii raportat la fuselaj
Daca zici ca PLANEAZA fara motor, marestele putin cite putin cele 2 unghiuri, fa cite o aruncare cu motorul undeva la 25... 30% si observa tendinta.
Corectiile le faci prin tatonare.
Bafta
#53
Postat 31 October 2005 - 05:27 AM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 31 October 2005 - 05:28 AM
#54
Postat 13 November 2005 - 05:56 PM
De data asta un PUSH_E marit:
Anvergura: 490mm
Lungime: 410mm
Inca in faza de constructie:
Fisiere atasate
-
Push_e_marit.jpg (43.76K)
Number of downloads: 143
#55
Postat 13 November 2005 - 06:01 PM
Depron + balsa
Electronica:
1 buc Pack: 2x450 mah LI-PO;
2 buc servo Blue arow
1 buc receptor pico ACT
Ca ordin de marime ptr componente:
Fisiere atasate
-
Ordin_de_marime.jpg (39.39K)
Number of downloads: 125
#56
Postat 13 November 2005 - 06:03 PM
Fisiere atasate
-
Ordin_de_greutate.jpg (49.41K)
Number of downloads: 120
#58
Postat 13 November 2005 - 07:10 PM
#59
Postat 13 November 2005 - 07:15 PM
http://www.astroflight.com/store/media/799.jpg
16 grame!
inclusiv reductorul 4:1 si controlerul....:D
iar aici caracteristicile tehnice:
Firefly Coreless Planetary Motor
PS: va fi si de exterior, ce-i drept ptr vreme mai linistita.
Proiectul a plecat din dorinta de a zbura intr-un parc, sau spatiu strimt fara frica de a accidenta pe cineva!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 13 November 2005 - 07:19 PM
#60
Postat 13 November 2005 - 07:18 PM
corless= fara miez din cate stiu eu au ceva lipsa sau cum?
luminati-ma