Shubi, la 19 November 2013 - 08:41 PM, a spus:
Ai pornit motorul? Ca sa nu mai stai cu inima stransa.
Sau cel mai bine, fa-l pachet si trimitemi-l maine, si poti sa iei un Hertz.
Gabi, nu te supara pe mine, e fara intentie, doar vreau sa-i explic o diferenta intre motoare.
Hertz-ul este copia fidela a lui Perske. Perske este un motor bun.
Dar problema lui este ca are un rulment radial in bot, si unul radial in cur, nu are axiale ca la colombo, sau la cele profesionale. La Perske, trebuie sa-i schimbi rulmentul daca lucrezi 4-5 ore pe zi la 3-5 luni. La Hertz fiind chinezesc, presupun ca in ritmul de lucru de 4-5 ore pe zi, mai devreme. Presupun.
Am Perske, lucreaza un prieten de-al meu cu perske, si a avut rulmentii schimbati de noi cu SKF luati de la BADI, si dupa 1 luna lucrand cu freza de 6mm a inceput sa tiuie pe rulmenti.Cand n-ai ungere la rulmenti, nu sunt axiali de inalta viteza si temperatura, n-ai ce sa scoti.
Deci astea sunt motoare pe randament la freze pana in 1/8-4mm. Pe 5-10mm, ocazional.
Asta ca sa nu zici dupa ce-l cumperi ca n-ai stiut. Deci in Lemn cu freze groase n-ai nici o sansa.
Dar oricum vei gandii, nu vei primi ceva mai bun de ce ai in mana.
Nu inteleg cum il ai de atata timp la tine si nu l-ai pornit, era foarte simplu sa-l bagi in priza, si sa-l asculti.
Putea-i sa te duci la sebba pana acum si sa-l pui langa motorul lui sa faci o comparatie, si vedeai ca chiar daca pe eticheta lui scrie 2,2kw, nu cred ca-l depaseste pe asta. Kw chinezesti sunt diferiti de restul kw. Mai ales cred ca ala este si racit fortat cu apa, daca este asa este pentru ca bobinele sunt de discutat pe el.
Asta este parerea mea, si pune-l maine la fan, ca sa nu mai ai probleme.
Aceasta postare a fost editata de mincof: 19 November 2013 - 09:36 PM