Modelism - RHC Forum: Indoor Challenge Grand Arena - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 27 Pagini +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »

Indoor Challenge Grand Arena 1/10 OffRoad Series

#481 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 16 February 2014 - 09:47 PM

Vezi postareaS62, la 15 February 2014 - 10:59 PM, a spus:

-alaturi de ei au aparu si alti copii in etapele din urma cum, era si normal dar, ale caror masini au inceput sa devieze putin cate putin de la spiritul primelor etape in sensul ca masinile au devenit 4W cu motoare superioare din clasa 550,sau cu motoare din clasa 450 de competitie cu perii interschimbabile sau chiar masini din clasa profesionala de top ca Schumacher CAT SX3 Competition.


Inteleg ca faci aluzie la Victor... de ce nu l-ai intrebat ce motorizare foloseste? Sau ce esc si ce pinion? Ca din cate ai scris deja l-ai categorisit aproape cu brushless. Mai este un copil cu un 4wd care parca merge pe lant...dar daca merge mai incet ca al tau sau ca ceilalti nu este problema cu 4wd-urile. Cred ca d-aia ma bucur ca fimiu nu vine la curse si nu este (inca) interesat... ca orgoliul parintelui (adica al meu) sa nu depasasca nivelul lui de fun. Aproape toti parintii ati stat pe langa copii pe sus pe podium cand pilotau...le influentati notiunea de fun si le implementati alta... Fiind al vostru nu va pot spune eu sau altcineva ce sa faceti...
Mai sus este vad o postare de orgoliu a unui parinte, neinformat de altfel... Ca de obicei, dupa eveniment in loc de in timpul evenimentului.
0

#482 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 16 February 2014 - 10:19 PM

A iesit prea bine etapa asta ca sa incepeti sa va certati sau sa apara discutii in cntradictoriu...parerea mea.

P.S. Aveti grija la baietii din Giulesti! :D :D
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#483 Useril este offline   S62i 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 24-May 02
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 16 February 2014 - 10:39 PM

Daca copilul tau ar fi plans si alaturi de el si ceilalti care s-au simtit depasiti de situatia creata ce ai fi facut ? Si de remarcat am remarcat inca de etapa trecuta ca nu e ok ca pe langa cele 4 masini 2WD sa apara si o alta 4WD care nu terebuie sa o spun eu are un avantaj tehnic din start .
Privind statul sus pe stand cineva trebuie sa-i invete si pe ei ca nimeni nu s-a nascut invatat iar, ideea ca ar fi copii autodidacti cred ca depaseste cu mult puterea mea de intelegere.Cred ca mai bine le-ar fi prins chiar daca sus statea cate un pilot avansat cu cei mici de la care sa invete mai mult cei mici .Iar cel mai mut i-am invatat sa nu se loveasca si sa se fereasca intre ei ,itreabal pe Cata Matei de cate ori ii spunea lui Alex cel mai secret mesaj "Lasal sa traca si dute si tu dupa el sa nu te lovesti"
Asa cum am remarcat daca acest lucru a fost in beneficiul ideii de a atrage cat mai multi copii in acest sport atunci e ok dar cel putin de la inceput sa se spuna ca indiferent ce se stabileste in prima etapa va fi modificat pe parcurs dupa cum evolueaza lucrurile.E o experienta nou si concursul acesta poate la urmatorul va fi mai bine asa cu mai bine a fost si cu un arbitru etapa aceasta. Nu e decat o chestiune de mic formalism din partea organizatorilor de a aseza cateva randuri cu un minim de reguli.
Oricum baiatul meu a participat si la SC 4Wd cu o masina corespunzatoare in primele etape alaturi de cei mari si faptul ca s-a clasat in coada clasamentului nu l-a deranjat acolosi nici aici nu a fost primul in nici o etapa asa ca dupa cum vezi nu prea era vorba de cine castiga locul 1.
Crezi ca data viitoare o sa venim cu SC 4Wd la grupa de copii ca sa rupem totul?Nu o sa venim tot cu aceeasi masina asa cum am vinit si pana acum ,mai gereu o sa fie sa-l conving pe Razvan sa nu renunte la competitie.
Iulian
0

#484 Useril este offline   S62i 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 24-May 02
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 16 February 2014 - 10:58 PM

Si pentru ca forumul nu-mi permite editari multiple reiau o singura idee si anume faptul ca Razvan si-ar fi dorit ca langa el sa stea Ovidiu pe care il admira foarte mult nu numai pentru inaltime!
Iulian
0

#485 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 16 February 2014 - 11:06 PM

Pai lasa ca data viitoare imi dai mie SC-ul 4WD sa ma dau la SC2WD. Ce ?!? Nu e acelasi drac ?!? Oricum eu sunt slab in pilotaj si nu se va simti diferenta. :]]]
Dar vorba lui Uzzy ....hai sa nu ne mai certam. Sa apreciem ca a fost mult mai ordonata etapa aceasta, iar micile divergente de ...opinii, le rezolva organizatorii.
Am cerut arbitru .... uite ca am avut unul. Si inca unul foarte bun, cu autoritate si cunostinte de necontestat in RC.
0

#486 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2014 - 12:31 AM

Vezi postareaS62, la 16 February 2014 - 10:58 PM, a spus:

Si pentru ca forumul nu-mi permite editari multiple reiau o singura idee si anume faptul ca Razvan si-ar fi dorit ca langa el sa stea Ovidiu pe care il admira foarte mult nu numai pentru inaltime!

Multumesc mult de apreciere! Mai ales ca aceasta vine din partea unui junior ce se claseaza in mod constant pe podium!
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#487 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 17 February 2014 - 12:47 AM

Trebuie sa mentionez ca am participat la toate etapele din grand arena si acesta a fost clar cea mai reusita.

Am luat un stop & go meritat , m-am enervat ca m-a lovit cineva din spate si mi-a sarit un brat , era aproape sa ma ratoiesc la arbitru , dupa care mi-am dat seama ca sunt la concurs FOR FUN !!!!

Una peste alta felicitari organizatorilor ca au adus arbitru , si arbitrului pentru ca a existat si a rezistat ...

Si mi-a mai placut ceva: faptul ca la clasa copii se uita lumea si ca sunt din ce in ce mai multi..... sper peste 3-4 ani sa vin si eu cu al meu ca sa se bata pe circuit cu baiatul lui Bogdanut (la pumni evident :-))
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#488 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2014 - 07:42 AM

vis-a-vis de problemele de la copii, eu cred ca trebuie discutate cu proxima ocazie "live", este cel mai important lucru sa existe grupa lor, altfel, pe termen mediu si lung, rc-ul moare incet...
dincolo de orgolii parintesti,(firesti, as spune eu), echilibrul si nevoia de constanta in abordare fac ca aceste discutii sa fie mai mult decit necesare, deja asezarea grupei copiilor in startul zilei de concurs a demonstrat ca se pot rezolva problemele care apar.
ca o paranteza, din cite stiu, masina lui tentean a avut motor capsulat, nu cu perii interschimbabile.tot asa sint insa constient ca a avut parte de un setup de exceptie.
vis-a-vis de incidentele de cursa, cu siguranta vor fi mult mai bine evaluate si coercizate/administrate in momentul in care arbitrul va putea beneficia de inca 1 sau 2 colegi pe jumatatile/zonele stinga-dreapta de traseu, si eu am primit avertisment la un moment dat pentru o incriminata lovire din spate, nu am contestat avertismentul, dar inca nu cred ca merg atit de repede incit sa ajung atit de tare din spate pe cineva, obiectivul personal pentru acest concurs a fost o "tripla": sa termine masina cursa "in picioare"(de aici si o anume retinere in acceleratie, insasi cristake m-a felicitat ca nu s-a rupt nimic), sa cresc rezultatul pe parcursul zilei cu 30%(asta nu mi-a "iesit") si s-a prind B-ul(nici asta nu mi-a iesit, mai incercam).
ramine valabila, se pare, problema disciplinei si conduitei sportivilor, au fost, totusi, prea multe apeluri la chemarile ridicatorilor, si inca nu toata lumea stie corect "meseria" de ridicator.
cit despre unele starturi luate anapoda, sint convins ca, in momentul aparitiei si a numerelor pe masini, vor constientiza mai toti sportivii cind le vine rindul sa plece in cursa respectiva.
cu siguranta ar mai fi destule de spus/scris, ramin doar la sublinierea ideii, foarte importanta dealtfel, ca au inceput sa constientizeze si sa constate tot mai multi ca e mai bine cu reguli, si cu aplicarea lor mai ales; exista prevederi regulamentare pentru foarte multe situatii(inclusiv pentru stationarea voluntara a masinii in mod REPETAT pe suprafata de rulare in timpul mansei), trebuie doar sa se aplice. si se pare ca a inceput sa se intimple si acest lucru.
as mai aduce in discutie o singura problema: eventualitatea de a "pereniza", a la long, competitia, cu un clasament cu top 5, intocmit pe baza punctelor acumulate, de exemplu, in ultimele 5 concursuri organizate/desfasurate, si concursul sa fie lunar, permanentizat, iar in luna decembrie a fiecarui an sa fie evidentiate/organizate "gale top 5", in care sa fie invitati cei cu cele mai multe prezente in acest "top 5", ori printr-un concurs in cadrul acestei gale, sau sa se intocmeasca o ierarhie pentru "gala top 5" a anului in curs, in care sa fie evidentiat/ierarhizat de cite ori a fost number one in T5(n.r-top 5), de cite ori a fost prezent in T5, etc., diverse mentiuni speciale de acest fel.
ar fi, deasemenea, posibil, un clasament global al producatorilor, alcatuit pe baza tuturor punctelor acumulate de toate modelele intrate in competitie, ar fi un cistig de imagine pentru comercianti, ei fiind cred destul de interesati astfel sa "creasca" aceasta competitie.
ca si idee sintetica, etapa asta putem spune ca a fost ca si o "floricica", dar sa speram ca "primavara e mai lunga"...
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 17 February 2014 - 07:44 AM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#489 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 17 February 2014 - 09:18 AM

Vin si eu cu o "completare", nu cu ideea reprosului in minte, ci doar o parere constructiva. Evident, comentez tot clasa copii, deoarece acolo am fost implicat.
Precizez de la bun inceput ca nu m-a frustrat, neocuparea primului loc de catre fiul meu, asa cum a facut-o la editiile precedente. Ba dimpotriva as putea spune. Sunt constient ca nici nu este cel mai bun si nici nu este benefic pentru el, sa castige mereu, chiar si o intrecere de masinute. Personal, urmaresc formarea lui ca om in primul rand. Nu particip la curse, asa cum as dori, tocmai pentru ca stau cum se spune "cu ochii pe el". Pe el, dar si pe ceilalti copii din jurul lui, cum interactioneaza cu ei, etc. Astfel, cred ca nu noua adultilor ne creeaza frustrarile cele mai mari. Noi avem alte frustrari mai "pamantesti" :)) Ci, intre ei, apar discutii mai urate chiar decat cele intre adulti. In discutia in cauza, am vazut ca incepusera sa se acuze reciproc, copiind cumva atitudinea adultilor. Ii reprosau copilului Tentean (nu am retinut numele lui mic), ca "a trisat" si se ratoiau constant la el. Nu mi-a placut defel aceasta atitudine, atat a fiului meu, cat si a celorlalti copii. Ei trebuie sa fie prieteni in afara pistei, competitori pe pista si niciunde "dusmani". Daca incep sa aiba astfel de sentimente, degeaba ne mai pierdem timpul cu ei in astfel de activitati. Eu m-am abtinut sa comentez, dotarea cu material de concurs a celorlalti concurenti. Fiecare trage cu ce are, cu ce poate si este normal sa fie asa. Dar, si aici intervine, zic eu, observatia. Cand esti MULT mai deosebit decat media celorlalti, intotdeauna vei crea frustrari in randul celor din urma. Cum e in bancul cu Ferrari, spus de Cristake :))
La editiile trecute, am observat cum masila lui Alex Albu, se rupea mai mereu. Ma gandesc ce era in sufletelul lui de copil cand se intampla asta. Oare nu avea Relu bani, timp sau dispozitie sa-i cumpere "cea mai mashînă de mashînă" ?!? Sau Cata lui Alex mic ?!? Nu comentez aici decat initiativele lor laudabile, de a ramane in media de "fair play".
Nu vreau sa comentez mai departe. As vrea ca unul din organizatori, sa precizeze clar, cum trebuie sa fie acceptat materialul de concurs, pentru copii. Doua fraze si totul se rezolva. Venim in continuare la concursuri sa ne simtim bine, sa ne destindem, sa consumam uneori si adrenalina, dar la final sa ne strangem sincer mana si sa plecam acasa multumiti de "prestatia" din ziua respectiva.
Aaaaa si promit ca o sa "ma dau" si eu. Cel mai probabil la buggy 2WD. As vrea sa vada fi-miu, ca sa iesi pe ultimul loc, nu-i cel mai grav lucru din lume :D
0

#490 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2014 - 09:26 AM

Inainte de toate tin sa-i multumesc lui Razvan ca a acceptat propunerea mea de a fi arbitru la aceasta etapa. Se pare ca a fost un mare plus si sper sa ne sprijine si la urmatoarele.
Am constatat cu bucurie ca nivelul competitiei si civilizatia pilotilor au evoluat pozitiv - mai putina galagie, mai putine accidente, mai putine erori, mai putine Stop&go... mai mult pilotaj curat! Felicitari Domnilor!!!

De asemenea am apreciat concurenta acerba de la cei mici. Si pentru ca tot am ajuns aici si am vazut discutiile de mai sus imi permit sa citez primul post din acest subiect din 18 septembrie 2013(anuntul campionatului).

"Incepand cu luna Octombrie vom da startul in noul Campionat de Offroad din Rc Grand Arena;


Clase de concurs :

2WD Buggy
4wd Buggy
2wd SC
4wd SC
2WD Stadium Truck
Beginner Open Offroad 1/10 Electric - Masini RTR 1/10 brushed - numai pentru incepatori
"

In aceste conditii pot sa consider ca una din putinele masini care se incadra la RTR era masina lui Vladut. RTR- Ready To Run sau pe romaneste - cum o scoti din cutie...

@Mizzone - Acum poti sa comentezi in cunostinta de cauza...
Proud member of MRT Club
0

#491 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 17 February 2014 - 09:50 AM

Cel mai corect ar fi ca, tot voi parintii, sa stabiliti de comun acord sisa comunicati organizatorului cam care sa fie regulile principale la clasa de copii. Eu am comentat mai devreme si o voi face in continuare intrucat eu l-am sfatuit pe tasu' lu' Victor sa ii cumpere o masina buna. Echipata cu brushed capsulat obligatoriu si esc i-am recomandat chiar tekin rs pro pe care nu a vrut sa si-l achizitioneze, folosind in schimb un lrp de periate si fara sa stie cutoff. In schimb, pentru ca am fost ridicator la copii, nu am putut sa nu observ comportamentul masinii si al pilotului...unul foarte bun pentru prima lui competitie. Si s-a vazut clar ca un buggy 2wd, unul alb parca, a tinut pasul de fiecare data, ba chiar fiind putin mai rapid pe liniile drepte, dar accidentele au facut diferenta.
Cred ca se putea evita genul acesta de discutie daca de la inceputul competitiei i-ati fi spus si lu' Andrei (tasu' lu Victor) ca ar fi in spiritul (stiut doar de 'gasca') competitiei sa scoata transmisia fata sa se alinieze la echipamentul celorlalti. Nu cred ca n-ar fi facut-o imediat. Am mai vazut un copil cu un buggy 4wd inca de data trecuta, care parca s-a clasat pe locul 2 la competitia precedenta, dar nu am vazut aceleasi plangeri ca acum, nici din partea copiilor nici a parintilor.
Se poate face un regulament general pentru participarea la clasa copii, ceva in genul: motor capsulat, sasiu plastic, esc brushed pana in 150A si chiar acumulator nimh. Dar daca nu scrie nicaieri, unu care vine nou cu copilu', pe cine sa intrebe?
Nu are absolut nicio legatura ca unu' avea buggy 4wd si altu 2wd, chiar si la clasa alor mari se vede diferenta de timp...si chiar si diferenta de viteza, care, culmea, ambele au fost mult mai bune la clasa 2wd.
Putem sa incercam si la SC, insa aici cred ca se simte diferenta...dar sunt dispus sa incerc ca sa si vedem asta, in schimb la buggy sunt absolut convins (ca si la copii de data asta) ca gresala pilotului face diferenta.
Si la urmatoarea etapa mi-ar placea sa vad ca lasati copii sa isi vada de concurs pe podium, ca sa ne dea tuturor o lectie de competitie de fun, pe care doar copii sunt in stare sa o faca.
0

#492 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 17 February 2014 - 09:53 AM

Vezi postareacristake, la 17 February 2014 - 09:26 AM, a spus:

"Incepand cu luna Octombrie vom da startul in noul Campionat de Offroad din Rc Grand Arena;


Clase de concurs :

2WD Buggy
4wd Buggy
2wd SC
4wd SC
2WD Stadium Truck
Beginner Open Offroad 1/10 Electric - Masini RTR 1/10 brushed - numai pentru incepatori
"

In aceste conditii pot sa consider ca una din putinele masini care se incadra la RTR era masina lui Vladut. RTR- Ready To Run sau pe romaneste - cum o scoti din cutie...

@Mizzone - Acum poti sa comentezi in cunostinta de cauza...


Ete' una pe care nici eu n-am vazut-o si nici n-am stiut-o... aici trebuie sa se simta si Kata4 (doar pe tine te-am auzit) si ceilalti parinti care au pus esc-uri bune pe masinile copiilor sau au facut alte modificari de natura modificarii stadiului de rtr.

Cel mai corect cred ca ar fi sa se gandeasca parintii la cateva rtr-uri pe care le poti gasi la noi, 2 -3 -4 exemple si alea sa fie, din cutie.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 17 February 2014 - 09:55 AM

0

#493 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 17 February 2014 - 10:50 AM

Domnilor ,
am vazut comentariile si trebuie sa lamurim cateva lucruri:

1. De la inceput a fost o clasa OPEN = fara reguli de2 sa4 Wd , considerand ca la nivelul acesta , pilotul face diferenta .
Am vrut sa fac clase diferite , asteptand sa vad cati participanti sunt .Daca sunt cate 3 facem clase diferite .

2. Erau 2 reguli importante : sa fie masina RTR , nu kit de competitie si sa fie dotata cu motor brushed capsulat(nu cu perii externe...), regulatorul influentand prea putin motoarele brushed.

3. Nu am stat sa verific masinile considerand ca parintii o sa fie grijulii cu partea asta . Pana acum nu au fost probleme . Aici este vina tot a celor cu vechime pentru ca au sfatuit prost parintii concurentilor. Dl. Tentean, asa cum il stiu, cred ca nu va avea o problema in a cumpara o masina RTR pt copil , sau sa il inscrie la clasa Pro .(masini sunt destule RTR la Speed RC , Auto RC si Hpi Racing )

4. Am aflat de aceste probleme in timpul concursului, nu puteam sa trimit copii acasa din cauza parintilor , considerand ca experienta celor cu vechime isi va spune cuvantul . Din pacate pt concurentii ceilalti , juniorul Tentean a venit mult la antrenamente in ultimele 2 saptamani, ceea ce sa vazut .

5. Cu motorul de competitii nu stiu cine a fost, castigatorul avea tot un Kyosho G20 , deci nu a castigat din cauza asta .

6. La urmatorul concurs se vor verifica : 1. Masina RTR (fara carbon si alte smecherii), 2. Motor Brushed (540 sau 550) 3. Daca sunt cate 3 2wd si 4wd facem clase separate (SC si Stadium sunt acceptate dar vor avea un handicap din start in fata masinilor BUggy) .

7. Asa cu pana acum nu am avut discutii la clasa asta , va rog sa respectati deviza " Speed and FUN" . Fara suparare , la urmatoarea etapa cine nu respecta regulile nu intra in concurs .

PS. Se pare ca baiatul meu va alerga si el cu un Lazer ....

IMI doresc sa avem cate 3 din fiecare clasa , ca le facem campionat separate, e mai usor si pt noi parintii... dar trebuie un numar maiu mare .
DACA dorit sa facem separat , nu e nici o problema
conditie minima : 2 clase cu minim 3 piloti

Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 17 February 2014 - 10:55 AM

0

#494 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 17 February 2014 - 10:59 AM

"Amestecarea" buggy 2wd si 4wd din cate am vazut se poarta si pe afara. Eu si vgeorge, ultima data cand am fost la Budapesta la concurs, am zis sa incercam sa participam la clasa de buggy stock (motoare de 13.5T fara limitari la ESC). Zis si facut, nu a fost prea greu pentru ca noi oricum ne dadeam cu 13.5 pe masini, si decat sa ne "batem" cu lumea la Buggy 2wd, unde se merge chiar si cu motoare de 5.5T am zis sa ne incercam norocul la clasa Stock. Fara sa intrebam mai multe detalii si fara sa fim atenti, am ajuns acolo si am constatat cu stupoare ca aceasta clasa Buggy Stock, este defapt 2wd si 4wd la olalta. La fel de evident a fost ca cei cu 4wd-uri ne-au batut constant de la calificari pana in ultima masina de finale, depasind chiar numarul de ture facute de cei de la clasa Buggy 2wd.


Primul meu concurs "adevarat" a fost o cupa MRT pe pista din Tineretului, unde am participat la clasa SC cu un Blitz. Tot asa atunci la SC au fost amestecate 2wd cu 4wd. Imi aduc aminte ca am iesit pe primul loc la 2wd (pt. ca asa imi placea mie sa zic, clasamentul a fost facut pe general) si pe 4 sau 5 la general. Am fost asa de frustrat, incat peste o saptamana eram deja posesor de SC10 4x4, pe stilul.....mi-am luat si eu 4wd sa ne batem de la egal la egal...sa vedeti ce va crap acum :D :D. Oricum atunci la cupa respectiva nu trebuia sa se intample treaba asta, a fost daca mai tin bine minte o solutie de moment ca sa putem participa totusi, pentru ca nici cei de la SC 2wd si nici cei de la SC 4wd nu erau suficienti incat sa formeze grupe separate.

Ideea este ca se practica treaba asta, desi din punctul meu de vedere este o porcarie sinistra.
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#495 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 17 February 2014 - 11:18 AM

Vezi postareaDiesel, la 17 February 2014 - 09:50 AM, a spus:


Si la urmatoarea etapa mi-ar placea sa vad ca lasati copii sa isi vada de concurs pe podium, ca sa ne dea tuturor o lectie de competitie de fun, pe care doar copii sunt in stare sa o faca.



Cred ca in fraza de mai sus, se afla chintesenta clasei "junior".

Bine mah Diesele ...:D
0

#496 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 17 February 2014 - 11:38 AM

Vezi postareaDiesel, la 17 February 2014 - 09:53 AM, a spus:

Ete' una pe care nici eu n-am vazut-o si nici n-am stiut-o... aici trebuie sa se simta si Kata4 (doar pe tine te-am auzit) si ceilalti parinti care au pus esc-uri bune pe masinile copiilor sau au facut alte modificari de natura modificarii stadiului de rtr.

Cel mai corect cred ca ar fi sa se gandeasca parintii la cateva rtr-uri pe care le poti gasi la noi, 2 -3 -4 exemple si alea sa fie, din cutie.


Cristake, nu e cazul sa vorbim de ESC-uri. Poti avea mama ESC-ului, mai mult decat da bateria din ea ... nu ajunge nimic in plus la motor. Am cumparat un RS Pro, tocmai pentru convingerea de mai sus si pentru o trecere graduala de la clasa junior, la o clasa superioara.

Masina lui fi-miu, este Jekyl-ul de la anduranta, cu "upgrade-uri", rulmenti si amortizoare de 12mm reglabile. Oare astea fac din masinuta "racheta" ?!?!
0

#497 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 17 February 2014 - 11:47 AM

Si ca sa fiu sincer si corect (zic eu) pana la capat, o sa-mi declin public si "frustrarea" mea. Daca la o sesiune de calificari cand masina lui fi-miu s-a rupt din eroare de pilotaj, practic din vina lui, la ultima finala, a primit o lovitura in spate, de la masina "KTM" :D Rezultatul a fost ca motorul s-a deplasat inapoi, stricand gearing-ul, iar apoi in 2-3 ture spurul a fost distrus complet. Mentionez ca nu am umblat la motor inca de la prima editie, anul trecut. Lovituri a mai primit masina. Si el a lovit pe altii. A sarit traseul si multe alte greseli pe care le recunosc si incerc sa i le corectez.
0

#498 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 17 February 2014 - 12:04 PM

Vezi postareaKata4, la 17 February 2014 - 11:38 AM, a spus:

Cristake, nu e cazul sa vorbim de ESC-uri. Poti avea mama ESC-ului, mai mult decat da bateria din ea ... nu ajunge nimic in plus la motor. Am cumparat un RS Pro, tocmai pentru convingerea de mai sus si pentru o trecere graduala de la clasa junior, la o clasa superioara.

Masina lui fi-miu, este Jekyl-ul de la anduranta, cu "upgrade-uri", rulmenti si amortizoare de 12mm reglabile. Oare astea fac din masinuta "racheta" ?!?!



Daca e racheta , nu o sa o poata controla...

Ar fi bine ca de data viitoare sa impunem si la copii regula " numai pilotii pe podium " ... oricum fimiu nu asculta ce ii spun... macar asa se distreaza intre ei ...

Pentru toti incepatorii care vor sa participa la clasa Stock o sa fac o reducere de 150 lei la BUggyul VRX (pret final 549 lei ) rtr + 15 % reducere la accesoriile de concurs (baterii , incarcatoare, anvelope...) . vor primii detalii la telefon sau magazine. Prezenta obligatorie in concurs...

Cred ca si colegii mei de la Autorc si HPI vor putea sprijini cu asemenea oferte copiii...

Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 17 February 2014 - 12:09 PM

0

#499 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2014 - 12:13 PM

De fapt, parintii stau langa copii pe podium pentru ai impiedica sa injure ( sau pentru a le da o palma peste gura atunci cand, fara vointa lor, juniorii, scapa printre dinti ceve legat de rudele concurentului ) cand sunt loviti din spate, cand nu li se ridica masina sau cand concurentul mai lent nu elibereaza trasa. :yahoo:
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#500 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 17 February 2014 - 12:16 PM

Vezi postareaEugenS, la 17 February 2014 - 12:13 PM, a spus:

De fapt, parintii stau langa copii pe podium pentru ai impiedica sa injure ( sau pentru a le da o palma peste gura atunci cand, fara vointa lor, juniorii, scapa printre dinti ceve legat de rudele concurentului ) cand sunt loviti din spate, cand nu li se ridica masina sau cand concurentul mai lent nu elibereaza trasa.


Hai mah ca Nafornita mic nu a mai participat... si nici Trocan nu i-a mai fost ridicator de ceva vreme :)))
Singurul copil ce trebuia mustrat la competitia asta a fost Bogdan.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 17 February 2014 - 12:16 PM

0

#501 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2014 - 01:07 PM

De la urmatoarea etapa vom avea si numere, am tiparit pentru trei campionate.
0

#502 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2014 - 08:37 AM

grupa de copii TREBUIE sa existe si e foarte bine ca o avem. fiind destinata aducerii a cit mai multi copii in cursa, mi se pare firesc sa debuteze cu mai putine restrictii. tot asa cum e firesc sa evolueze si regulile, in acest caz, in concordanta cu desfasurarea lucrurilor. la nivel de copii, nu cred ca elementele constructive ale sasiului fac prea multa diferenta, deci nu mi-as bate capul cu ele, cel putin nu in acest moment si la acest numar(inca mic) de participanti; as limita motorul, eventual ESC-ul, si cam atit. diferentierea de 2wd versus 4wd, doar daca sint destul de multi(nu cred ca e cazul), eventual sa alerge la gramada si i-as ierarhiza in clasamente diferite la final(2wd, 4wd, wd40, etc.)
repet, este necesara o discutie "live", nu foarte complicata, si sint convins ca nu sint probleme fundamentale, de nedepasit, la copii; mai problematica va fi in timp mentinerea disciplinei la ridicatorii seniori...nu stiu cit timp va putea rezista (psihic) vidra consumind inutil resurse cu unele rebuturi morale...
inca ceva: si eu sint de parere ca, la mansele finale, de exemplu, copiii sa fie lasati singuri pe podimul de pilotaj, asta le va dezvolta cu siguranta ego-ul si mai cu seama sentimentul de responsabilitate competitionala.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#503 Useril este offline   AndreiTentean 

  • Hot Wheels
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 01-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motorsport

Postat 19 February 2014 - 01:37 AM

Buna seara,
Numele meu este Tentean Andrei, sunt tatal lui Victor care a "alergat" la ultima etapa la juniori, si pe care voi mult mai usor il veti identifica ca "trisorul".
Cred ca este limpede pentru toata lumea ca am si eu o parere personala asupra celor discutate mai sus, dar nu cred ca este importanta in rezolvarea neclaritatilor prezente si viitoare si astfel ma voi abtine de la alte comentarii.
Ceea ce consider ca este imperativ necesar este aparitia rugulamentului completat, si daca acest lucru nu este posibil macar aparatia lui in orice forma, intr-un loc usor de gasit, intuitiv, logic, gen pe site-ul federatiei(presupun ca exista o federatie) sau/si pe forum intr-un loc clar(tinut sus intr-o lista) eventual un subforum destinat regulamentelor. Mie mi-a fost imposibil sa-l gasesc inainte de aceasta etapa, inainte de a lua decizia asupra achizitiei modelului de concurs.
Acest regulament trebuie sa contina pe langa toate detaliile tehnice ale fiecarei clase de concurs in parte, si urmatoarele aspecte :
- conditiile in care se pot depune contestatiile, taxa de contestatie, comisia care le primeste si cea care le judeca, apoi ce se intampla in cele 2 cazuri posibile(contestatia a fost justificata sau nu)
- explicatiile termenilor specifici acestui sport, gen RTR, ESC, Brushed/brushless, pinion/spur. Regulamente FIA pentru automobilism contin explicatii ale unor termeni sau reguli si se adreseaza intr-un procent infinit mai mare specialistilor decat se adeseaza acesta competitie derivata dintr-un hobby. Consider ca asta va incuraja(sau mai bine zis nu va descuraja) pe cei dornici sa inceapa.
- introducerea unor poze cu caracter informativ a catorva modele din clasa respectiva(cele mai raspandite modele in campionatul european sau mondial sau care vreti voi) pentru ca nu stie nimeni din afara ce inseamna buggy sau short course sau stadium truck sau onroad 1/5 care e diferit de onroad 1/10. Este un foarte mare inhibator de chef pentru un parinte care vrea sa-si inscrie copilul in concurs ca nu stie de unde sa apuce acest sport ca sa-l inteleaga...

Cand o sa apara acest regulament clar nici un parinte nu se va mai simti neputincios in fata copilului sau cu ochii plin de lacrimi(parca asa s-a scris mai sus) cand o sa apara cu adevarat un trisor pentru ca va putea sa-l linisteasca spunandu-i ca vor depune contestatie.
Uneori o singura prostie consacra un prost.
0

#504 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 19 February 2014 - 08:21 AM

Eu nu cred ca cineva a spus despre un copil sau tatal lui ca este trisor.
Acolo s-a format o gasca frumoasa. Mai mult ca sigur cel mic va face parte din ea. Sunt discutii constructive sii e pacat sa se distruga ce s-a creat odata cu evenimentul de anduranta prin aducerea in piata a catorva masini disponibile pt copii. Asa s-a reusit popularea clasei de copii.
Avantajele a 4 roti motrice e evident. Carentele regulamentelor sunt evidente. Tine cont ca suntem o mana de oameni care fac / facem fiecare ce poate sa fie mai bine.

Criticile la adresa organizatorilor sunt oarecum indreptatite insa tine cont ca ei sunt cei care isi petrec zile si nopti cu amenajarea circuitului , achizitii ce depasesc cu mult incasarile . Evident ca nu e normal sa critici pe cineva ca nu a facut perfect un lucru atata timp cat el se dedica trup si suflet.

Concluzionand, cred ca la inceput nu era o prbl amestecarea 4 w cu 2 wd pt ca era o bucurie ca se dadeau si nu tineau cont de performanta. Acum lucrurile s-au schimbat, a aparut spiritul combativ, ei au evoluat f mult si simt cand altul are un avantaj evident. De aici apar frustrarile celor mici.Cred cu tarie ca dupa terminarea campionatuli sa se specifice clar departajarea claselor. Totusi totodata, e pacat sa crezi ca cineva a vrut prin discutiile de mai sus sa iti acuze fiul sau pe tine de trisare.

Hai sa nu stricam ceea ce pt copiii nostri a devenit fix ceea ce ne dorim noi de la ei. Sa se implice in acest sport.

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 19 February 2014 - 08:24 AM

0

#505 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 19 February 2014 - 09:21 AM

Vezi postareaaiurica, la 19 February 2014 - 08:21 AM, a spus:

Eu nu cred ca cineva a spus despre un copil sau tatal lui ca este trisor.
Avantajele a 4 roti motrice e evident.


Nu inteleg... parca nu ai fost prezent! Cum poti sa comentezi in lipsa?
Despre tasu' n-am auzit nimic... dar pe fisu' fix asa il apelau catziva copii.
De unde evidenta asta intre 4wd si 2wd... evidenta la noi astia mari poate... ca in competitia juniorilor un 2wd era mai racheta decat cele doua 4wd-uri, iar diferentele evidente nu au existat.
Am vazut mai sus ca s-a stabilit un regulament totusi, asa ca trebuie respectat la competitiile viitoare. Intrucat mai este doar o etapa din acest campionat propun parintilor sa le dea cele mai rachete dintre rachete copiilor, cele mai escuri dintre escuri si liber la motoare... sa vedem ce iese! Eu, ridicator fiind, din nou, cred, am de unde sa imi procur echipament de portar de hochei, asa ca ma bag.
0

#506 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2014 - 11:19 PM

Regulamentul tehnic in viziunea mea pentru urmatorul campionat. O parere doar...

Varsta - maxim 14 ani
Model 1/10 2wd sau 4wd
Motor - cu perii, 540, fara limita de infasurari, capsulat
ESC, raport final, anvelope, eleron - la alegerea concurentului

Clauze:
1 daca ambele categorii intrunesc mai mult de 5 participanti se trag separat
2 daca doar una din categorii are mai putin de 5 participanti, aceea nu se tine
3 daca ambele categorii au mai putin de 5 participanti, se comaseaza intr-una singura
4 daca la prima etapa se pleaca separat sau comasat, ramane asa pana la final de campionat, independent de cati inscrisi vor fi in etapele urmatoare

Aceasta postare a fost editata de cataWRC: 19 February 2014 - 11:22 PM

0

#507 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2014 - 04:30 PM

Atat am avut rabdare sa sterg, propun o discutie libera si deschisa a participantilor la acesta competitie pe o data stabilita de comun acord la grand arena.
Preferabil in wekend, si doar a participantilor la beginer si a organizatorului.
0

#508 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2014 - 09:10 PM

OK, si postul in care vorbeam despre regulatoare l-ai mutat unde?

Dar cel in care va rugam totusi sa publicati clasamentul?
0

#509 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 February 2014 - 09:18 AM

Sunt de acord cu propunerea lui Catalin Matei, in ceea ce priveste regulile clasei Junior.
Deja s-a comentat mult prea mult pe marginea acestui subiect. Eu ma opresc aici.
0

#510 Useril este offline   Mad Max 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rc Racing.ro, Automodelism

Postat 21 February 2014 - 10:52 PM

Dar clasamentul? De doua etape lipseste.
0

Arata acest topic


  • 27 Pagini +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu