Salut! ca si incepator rog pe ceilalti colegi sa ma ajute cu un detaliu la care nu ma pricep! La un esc de 20A trebuie neaparat folosit un motor de 20A? sau pot folosi un motor cu mai multi A! ori e invers pot folosi un esc cu mai multi A pe un motor cu mai putini A! Spre exemplu un esc de 30A si un motor de 10A.
Pagina 1 din 1
Motor si Esc!
#2
Postat 28 September 2013 - 12:58 PM
Un regulator (ESC) trebuie sa suporte mai mult decat poate trage un motor.
Adica la un motor care in specificatii spune ca consuma 20A, trebuie sa folosesti un regulator de minim 20A.
Best practice, la un motor de 20A, pune un regulator de macar 25A sa ai si oarece marja de eroare (erori exista si la specificatiile motoarelor si ale regulatoarelor).
Adica poti sa folosesti si regulator de 100A daca ai deja asa ceva.
Singura problema e ca cu cat suporta mai mult un regulator cu atat ii creste greutatea, dimensiunile si pretul.
In combinatia : motor care consuma 20A pe un ESC cotat ca maxim 10A, rezultatul va fi un ESC ars.
Adica la un motor care in specificatii spune ca consuma 20A, trebuie sa folosesti un regulator de minim 20A.
Best practice, la un motor de 20A, pune un regulator de macar 25A sa ai si oarece marja de eroare (erori exista si la specificatiile motoarelor si ale regulatoarelor).
Adica poti sa folosesti si regulator de 100A daca ai deja asa ceva.
Singura problema e ca cu cat suporta mai mult un regulator cu atat ii creste greutatea, dimensiunile si pretul.
In combinatia : motor care consuma 20A pe un ESC cotat ca maxim 10A, rezultatul va fi un ESC ars.
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 28 September 2013 - 12:59 PM
#3
Postat 28 September 2013 - 01:36 PM
alexvid, la 28 September 2013 - 12:58 PM, a spus:
Un regulator (ESC) trebuie sa suporte mai mult decat poate trage un motor.
Adica la un motor care in specificatii spune ca consuma 20A, trebuie sa folosesti un regulator de minim 20A.
Best practice, la un motor de 20A, pune un regulator de macar 25A sa ai si oarece marja de eroare (erori exista si la specificatiile motoarelor si ale regulatoarelor).
Adica poti sa folosesti si regulator de 100A daca ai deja asa ceva.
Singura problema e ca cu cat suporta mai mult un regulator cu atat ii creste greutatea, dimensiunile si pretul.
In combinatia : motor care consuma 20A pe un ESC cotat ca maxim 10A, rezultatul va fi un ESC ars.
Adica la un motor care in specificatii spune ca consuma 20A, trebuie sa folosesti un regulator de minim 20A.
Best practice, la un motor de 20A, pune un regulator de macar 25A sa ai si oarece marja de eroare (erori exista si la specificatiile motoarelor si ale regulatoarelor).
Adica poti sa folosesti si regulator de 100A daca ai deja asa ceva.
Singura problema e ca cu cat suporta mai mult un regulator cu atat ii creste greutatea, dimensiunile si pretul.
In combinatia : motor care consuma 20A pe un ESC cotat ca maxim 10A, rezultatul va fi un ESC ars.
Multumes mult pt informatii!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1