Modelism - RHC Forum: mig - 29 A Fulcrum - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

mig - 29 A Fulcrum cate ceva despre

#1 Useril este offline   luciffer 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 15-June 05

Postat 27 July 2005 - 03:37 PM

Avionul de vanatoare Mig-29 are o istorie scurta in dotarea fortelor aeriene romane. Acesta, desi a fost cel mai modern avion din inzestrare, a fost exploatat doar intre anii 1989-2002.
Decizia de achizitionare a acestui avion a fost luata la sfarsitul anilor 80', inlocuinduse avionul mig 21, avion a carei resursa se apropia de final.
Avioanele Mig-29 au intrat in dotarea regimentului 57 aviatiei de vanatoare cu baza pe aerodromul Mihail Kogalniceanu de langa CONSTANTA.
Lipsa pieselor de schimb si nu numai, a dus in scurt timp la scaderea continua a avioanelor aflate in servicuil activ. In anul 2002 din mare mare mare mare nefericire mai zburau doar doua avioane: o simpla si o dubla :o :o :( . toate avioanele Mig-29 simpla comanda din dotarea Romaniei au fost tip 9.12 exceptie facand avionul cu numarul 53 care a fost achizitionat in 1992 din republica moldova si era model 9.13 mai avansat. O misiune mai deosebita la care a participat mig-29 din dotarea bazei 57 a fost interceptarea si excortarea unui avion IL-76 rusesc ce transporta trupe spre Kosovo la data de 28 iunie 1999 deasupra orasului galati.
IN LUNA IANUARIE 2003 EXPLOATAREA AVIOANELOR MIG-29 DIN DOTAREA ROMANIEI S-A INCHEIAT OFICIAL


MARE REGRET.
===================================================

:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::

===================================================
0

#2 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 July 2005 - 05:03 PM

Niste obositi astia de la Mapn sa lase asa avioane sa moara degeaba si sa bage banii in modernizari la mig 21 cu jidanii de la El bit !RUSINEEEEEEEE!
0

#3 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 July 2005 - 05:18 PM

gun man, la 27 Jul 2005, 17:03, a spus:

Niste obositi astia de la Mapn sa lase asa avioane sa moara degeaba si sa bage banii in modernizari la mig 21 cu jidanii de la El bit !RUSINEEEEEEEE!

nu e vina lor.vine de sus treaba.adica nu din tara.
flying is my life...
0

#4 Useril este offline   luciffer 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 15-June 05

Postat 27 July 2005 - 08:29 PM

da totusi uite asa se duce cariera noastra de piloti.
===================================================

:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::

===================================================
0

#5 Useril este offline   dobilan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 27 July 2005 - 09:02 PM

bun..ca nu mai aveau resursa inteleg, ca nu mai corespundeau cu nush ce doctrine inteleg, ca nu mai voiau sa depinda de piese de schimb de la rusi inteleg, ca erau prea putine pt a fi eficienta modernizarea in timp ce 21-le erau o gramada poate e si asta adevarat, or mai fi si alte motive...dar nu inteleg de ce le-au lasat in aer liber cand probabil undeva in tara asta erau hangare libere ca sa le adaposteasca. le-am vazut pe viu ultima oara in 2001, de atunci au trecut 4 ani, am vazut poze facute anul asta si aratau atat cat se putea vedea cu ochiul intr-o poza JALNIC. Chiar daca sint rusesti, sint totusi avioane, nu tancuri sau buldozere. oare cu cat se mai pot vinde la momentul asta fata de pretul la care puteau fi date acum 4 ani?
0

#6 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 27 July 2005 - 11:05 PM

luciffer, la 27 Jul 2005, 20:29, a spus:

da totusi uite asa se duce cariera noastra de piloti.

si tu vrei sa te faci pilot militar? sau esti deja? :lol:

ce pot sa zic..... interese politice, mita si pile au existat, exista si din pacate va exista pana ce intr-o zi Dumnezeu se va hotara sa schimbe lumea si sa-l invinga pe "vecinul de dedesupt". am citit in top gun, ca si chiar pe vremea regelui, cand tara noastra era comparabil cu germania sau spania de acum(pe vremea aia) si in plus mai era si in razboi, marii generali faceau afaceri sau isi construiau case cu banii alocati pentru avioane. asa au cumparat avioane focker deja folosite si motoare expirate, contractul spacificand avioane si motoare noi. la fel am patit-o si cu englezii cand din neatentia unui general care nici macar nu era in domeniul aviatiei, nu a prevazut in contract ca ce cumpara trebuie sa fie nou, si astfel, au primit iarasi niste harburi ca la unu din ele i s-a desprins motorul in timpul zborului!!!!

asta era o scurta istorie a aviatiei manuita de poporul roman, care se pare este blestemat a fi un neam prost(mai ales cei de la conducere). ce pot sa zici. in cativa ani, Fortele Aeriene Romane vor fi echipate cu doar 50 de aviaone F-16(cel putin asa zic acum cei de sus), in conditiile in care Romania are dreptul printr-un tratat la vreo 200, la marimea si populatia ei. si pt cei care sustineati ideea ca 20 de mig-uri 29 modernizate sunt oricum prea putine si neprofitabile va intreb: erau ele putine pe langa 200, dar pe langa 50?
adica strica daca pe langa cele 50 de F-16 sa mai avem si 20 de mig-29 sniper, avioane moderne, din aceeasi generatie si chair superioare din anumite puncte de vedere? asta in loc sa le tinem sa putrezeasca.

vorba lui luciffer" asa se duce cariera noastra de piloti".

Aceasta postare a fost editata de jester: 27 July 2005 - 11:06 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#7 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 27 July 2005 - 11:15 PM

amenintarea eu zic ca nu mai vine din partea unui popor(din E, rusii) cum cred ei, rusii daca ar vrea sa ne cucereasca, nimik nu i-ar opri, si in al doilea rand, rusii ne-au ocupat, ei ne-au eliberat, nu ne-am eliberat noi, asa ca nu cred ca mai vor ceva rusii de la noi. in zilele noastre., amenintarea vine din partea terorismului. asa ca desfiintarea bazei de la timisoara pe motiv ca e la vest, nu isi are motivarea mai ales ca MK e dat la americani, aerodrom care era la est, si mai ales, bacaul, cel mai "moldovnesc" aerodrom din tara e in curs de desfiintare si el!!! asa ca intreb, care mai e logica si cu bazele astea aeriene? care mai e logica cu avioanele scoase la pensie si cele care urmeaza sa fie cumparate? eu unu sunt in ceata, nu mai inteleg nimik si asta cu un tata aviator in casa, care si el e derutat. si asta in conditiile in care eu vreau sa dau la piloti(in masura in care voi reusi, si va mai fi nevoie de asa ceva). nu stiu ce viitor va mai avea aviatia(arma cea mai puternica a unei armate moderne, si atat de tanara) la noi in tzara, daca mig-ul 29 care e tanar nu i s-a mai putut gasi un loc in aviatie, decat unul la muzeu(cel care va fi norocos sa ajunga acolo) sau la casat.

Aceasta postare a fost editata de jester: 27 July 2005 - 11:17 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#8 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 27 July 2005 - 11:23 PM

dobilan, la 27 Jul 2005, 21:02, a spus:

bun..ca nu mai aveau resursa inteleg, ca nu mai corespundeau cu nush ce doctrine inteleg, ca nu mai voiau sa depinda de piese de schimb de la rusi inteleg, ca erau prea putine pt a fi eficienta modernizarea in timp ce 21-le erau o gramada poate e si asta adevarat, or mai fi si alte motive...dar nu inteleg de ce le-au lasat in aer liber cand probabil undeva in tara asta erau hangare libere ca sa le adaposteasca. le-am vazut pe viu ultima oara in 2001, de atunci au trecut 4 ani, am vazut poze facute anul asta si aratau atat cat se putea vedea cu ochiul intr-o poza JALNIC. Chiar daca sint rusesti, sint totusi avioane, nu tancuri sau buldozere. oare cu cat se mai pot vinde la momentul asta fata de pretul la care puteau fi date acum 4 ani?

din momentul in care un avion e retras DEFINITIV de la zbor, el nu mai tine de armata, e doar un obiect fara valoare care nu mai are nici o trebuinta, asa ca adapostirea lui in hangarele unei unitati nu mai este motivata, asta numai la noi in tara e valabila. dincolo, muzeele, sau pasionatii cauta sa aiba cat mai multe avioane la coelctie, si unele chiar sunt in stare de zbor, daca nu, macar machete si tot nu ruginesc. la noi si muzeul militar e de fapt un cimitir de avioane. s-au mirat cei de dincolo in ce conditii tinem noi avioanele la muzeu. in conditii naturale :lol: (natura creaza, natura distruge).
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#9 Useril este offline   dobilan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 28 July 2005 - 01:04 AM

ultima oara cand intrebasem erau in "stare de conservare" deci ale statului nu asa chiar niste table de aruncat. acum ca multe lucruri in proprietatea statului se bucura de tot atata grija din din partea lui ca si bolovanii de pe garla sau stelele de pe cer, e partea a doua. teoretic statutului lui cred ca ar fi cam acelasi cu al avioanelor americane de la AMARC, nu prea te poti atinge de ele

oricum avionul asta (MiG-29) a fost cam cel mai ghinionist din generatia lui. F-16 - succes masiv, F-18 nu o duce nici el rau, Su-27/30/33/35/37, (etc cine le mai stie cate denumiri si variante sint pt avionul asta, cred ca si rusii au pierdut socoteala) e in plina dezvoltare inca si din cand in cand auzi si de cate un export, Mirage 2000 si-a gasit si el locul lui pe piata si daca nu ma insel inca se fabrica, iar mezinul familiei Grippen se descurca si el. Doar MiG-29 a avut "norocul" sa nimereasca aproape numai in state si republici in destramare, revolutii, etc. etc. si practic si-a cam trait zilele, am gasit pe net ca pana si rusii vor sa scape de el in vreo 5-7 ani

+ ca aparent mai e o treaba care functioneaza si in natura: avionul asta din toata generatia lui a cam fost unul specializat, si in vremuri grele (reduceri de fonduri) animalele specializate dispar primele, ramanand multifunctionalele.

Aceasta postare a fost editata de dobilan: 28 July 2005 - 01:08 AM

0

#10 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 28 July 2005 - 09:58 AM

specializat? pai tocmai ca si tu ai zis ca mig-ul 29 din aceeasi generatie cu f-16 si su-27(cu toata familia lui), este si el avion multirol, fiind proiectat sa poata duce dog-fight-uri, lupte la distanta, atacuri la sol, recunostere, cam de toate la fel ca si avioanele amintite mai sus. in toate documentare vazute si toate articolele citite, zicea de mig-29 ca e avion multirol. poate tu te referi la alta specializare. dar cred ca ai dreptate la faza cu ghinionul. este saracul un avion ghinionist, nu a prea facut cariera, desi avea si inca are potential nefolosit.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#11 Useril este offline   dobilan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 28 July 2005 - 10:38 AM

pai daca faci o comparatie la date tehnice iti dai seama prin comparatie cu celelalte (raza f. mica de actiune, incarcatura mica (max 3500-4000 kg, pana si f-16 care e mai mic si aparent mai fragil ia vreo 6800 kg, mirage 2000 ia cam 6300-6500 si asta tot monomotor, F-18 cu care e similar, 7000kg deci aproape dublu) , 6 acrosaje+unul pe burta pt combustibil), faptul ca in varianta initiala putea lua pt atac la sol doar armament "chior" ca de fapt e aproape un interceptor pur. Faptul ca e din aceeasi generatie cu celelalte, sau ca il declara constructorul multirol nu il face automat multirol, ci calitatile lui. Faptul ca nemtii acum cativa ani si mai nou rusii l-au transformat sa care permanent un rezervor acrosat pe burta spune ceva despre nemultumirea lor vis-a-vis de raza de actiune, ori cu acrosajul ala, deja acceleratia fenomenala si capacitatea de asuporta G-uri se mai pierd. 29 nu e slab, doar ca au fost altii mai rapizi ca el la ocupat piata si momentan lumea nu prea mai cumpara avioane de lupta, cel putin nu ca pe vremuri

Modificarile ulterioare (gen MiG-29SMT) i-au adus electronica mai buna, capacitate de combustibil interna mai mare dar l-au lasat si fara o parte din manevrabilitatea lui legendara, a castigat puncte la capitolul multirol dar nici nu mai e MiG-29 ala de care se temea lumea. La ora asta adin cate stiu singurul despre care ammai auzit e varianta navalizata MiG-29 K pentru India.

Probabil era un avion bun pt un razboi clasic gen WWII cu piste aproape de front, etc dar in zilele noastre cand practic nici front nu prea mai ai, nici prea exact nu stii cu cine te bati, iar avioanele pleaca de multe ori mai degraba intr-un fel de patrulari fara o misiune fixata definitiv (cu atatea stealth-uri, tomahawkuri, talibani, ceceni, indivizi care aud la TV ca incepe bombardamentul si se aduna pe pod ca sa nu il bombardezi, cum sa mai fii sigur daca te intalnesti cu tinta) in care trebuie sa schimbe misiunea chiar in zbor (swing mission) MiG-29 se pare ca a fost prins pe picior gresit, poate in alte vremuri ar fi facut cariera, precum MiG-21 cu care mi se pare ca seamana cel mai mult dpdv al conceptului initial de "mudfighter"

Acum cu mult hulitul F-16, eu cred ca nu e cazul sa ne agitam prea tare. Eu personal am presimtirea ca Ro o sa le vada la Pastele Cailor si pe alea, cel putin daca e vorba de unele noi. Cel mai probabil o sa luam niste rable de prin desert sau de la Air National Guard. O sa mai bage baietii pe ele un GPS, un vizor mai bun + casta si dati-i bataie.

Aceasta postare a fost editata de dobilan: 28 July 2005 - 12:30 PM

0

#12 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 28 July 2005 - 12:37 PM

tot ce-i posibl. am vazut ca au scos varinta OVT, cu tractiune vecorizata si cred ca acel avion combina si raza de actiune marita(care ce-i drept este mica si mai ales ca nu toate mig-urile 29 au posibilitatea de realimentare in zbor), electronica, sisteme fly-by-wire si manevrabilitatea lengendara care a speriat vestul.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#13 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 28 July 2005 - 12:56 PM

din pacate a fost proiectat intr-o perioade nepotrivita, la sfarsitul unei ere(razboiul rece) si inceputul alteia total diferite, el a fost proiectat pentru ceva, a fost bun pentru ce a fost proiectat, dar din pacate pentru el, conditiile de lupta s-au schimbat.
insa eu zic ca mai are samse. F-16 e din aceeasi generatie cu el putem spune ca "au copilarit impreuna", prin ce a trecut unul, a trecut si celalalt, numai ca unul era rusesc, iar celalalt american. soarta nu a fost de partea lui. sa nu uitam ca si F-16-le de la inceput si pana in prezent a suferit cel putin 9 modernizari ca sa mai fie compatibil si in zilele noastre, mig-29 una. sa nu uitam ca atunci cand au venit olandezii la noi in '99, mig-ul 29 a doborat F-16-le, cu toate ca orele de zbor ale romanilor nu se compara cu cele ale olandezilor si cu toate ca mig-29 nu dispunea de aparatura pe care o avea F-ul olandez(e drept ca nici olandezii nu au ultima varianta de F-16, dar oricum are aparatura mai avansata decat a mig-ului 29).asta nu arata decat ca mig-ul 29 e superior F-ului 16 si ca s-ar putea face ceva si cu el, sa nu "moara" asa tanar. eu zic ca daca l-ar avea americanii, sigur l-ar putea aduce la standardele lor, numai vointa sa fie. deci, in concluzie, se poate face ceva cu el, proiectul sniper a demonstrat ca mig-ul 29 si cu avionica de ultima generatie(in 2000) chiar si cu munitia "inteligenta" se impaca foarte bine. poate s-ar putea inlocui si motoarele cu unele mai economice si de ce nu, mai puternice, si atunci mig-ul 29 ar fi unde marita. oricum, decizia de a renunta la ele si a le lasa sa putrezeasca.....pardon, sa se conserve, nu e motivata, pentru tara nostra. :angry:

Aceasta postare a fost editata de jester: 28 July 2005 - 12:57 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#14 Useril este offline   dobilan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 28 July 2005 - 01:45 PM

exercitiile astea sint si ele relative...in iugoslavia un f-16 olandez chiar a doborat un MiG-29, ma rog, ghidat de AWACS si tot tacamul, in plus erau 4 contra 2 si F-urile au fost angajate in final 4 contra unui singur MiG :

http://beqiraj.com/kosova/de/allied_force/...ombat/index.asp
http://www.janes.com/defence/news/kosovo/j...0401_01_n.shtml

e cazul ala care a facut ceva valva cu pilotul iugoslav care s-a plans ca aparatele nato au incercat sa il "impuste" cu tunul de bord cat era in parasuta

iar despre decizia mig-29/mig-21 e luata si ingropata de mult, la fel si soarta mig-29 romanesc...in fond discutam si noi sa ne treaca vremea :angry:

Aceasta postare a fost editata de dobilan: 28 July 2005 - 01:56 PM

0

#15 Useril este offline   dobilan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 28 July 2005 - 02:19 PM

inca o chestie: uite un sit care pare destul de documentat pe tema tinerii evidentei victoriilor aer-aer de la wwII incoace pe mai toate teatrele:

www.acig.org
cu o pagina ca exemplu:
http://www.acig.org/...ticle_303.shtml

totusi in timp ce multe elemente sint confirmate din alte surse am gasit si 4 (patru !!!) elicoptere romanesti doborate la Revolutie. Acum ca Romania a pierdut elicoptere la Revolutie e stiut dar nu 4 bucati.

stii ceva mai multe de treaba asta?
0

#16 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 28 July 2005 - 03:09 PM

pe tema asta am citit chiar ieri un articol de ziar pe net si am ramas socat. incerc sa deschis un subiesct nou, pe tema asta, sa nu facem aici din nou off-topic.

Aceasta postare a fost editata de jester: 28 July 2005 - 03:12 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#17 Useril este offline   Eugen F. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 24-November 04

Postat 28 July 2005 - 03:40 PM

In Decembrie 1989, toata Romania a fost bruiata

Aceasta postare a fost editata de Eugen F.: 28 July 2005 - 03:41 PM

Eugen Fomino
0

#18 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 28 July 2005 - 05:45 PM

dobilan, la 28 Jul 2005, 13:45, a spus:

iar despre decizia mig-29/mig-21 e luata si ingropata de mult, la fel si soarta mig-29 romanesc...in fond discutam si noi sa ne treaca vremea :o

MARE DREPTATE AI DOMNULE !
CALD AFARA ......deh! :o
0

#19 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 28 July 2005 - 07:51 PM

Eugen F., la 28 Jul 2005, 15:40, a spus:


asta era articolul despre care vorbeam :o
poate deschidem un subiect separat pe tema asta....
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#20 Useril este offline   alouette 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 31-October 04

Postat 24 September 2005 - 04:55 PM

29 nu este promotie cu f16 si nici nu suporta comparatie . la orice capitol 29 este net superior .aeronava 29 in acest moment este disponibila si in varianta cu tractiune vectoriala. tara nato Polonia a dotat propria armata cu 29 si nu a renuntat la ele cum am facut noi cehi (zic ei ca au fost mai smecheri ,dar si la ei functioneaza spaga ptr, ca gripen nu epe deplin operational ,cei care cumpara vor participa financiar zdravan la varianta si sistemul de inarmare a acestui avion) inca polaci au mai cumparat si de la alti mai fraieri care ca si noi ,au considerat ca nu sunt bune.americani au cumparat de la moldoveni toate 29 ptr. top gun ca sa vada cum le pot contracara si nu numai.semai pot spune multe pe tema asta dar asta e ,suntem o natie de oameni care apoape intotdeauna ne-am ales gresit conducatorii_care cu timpul ne fac sa gandim ca ei ,etc, etc ,etc
0

#21 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 24 September 2005 - 05:30 PM

Eugen F., la 28 Jul 2005, 15:40, a spus:


Interesant articolul! :D :D :D
Oare comisiile oficiale care au analizat si evaluat evenimentele respective, au luat in calcul totul ?

Cred ca treaba asta merita o abordare TOTAL SEPARATA SI CAT SE POATE DE SERIOASA!

Stima,

PS: Avand in vedere ca in armata exsita o evidenta clara si concreta a tuturor misiunilor, cu ordine clare (sau..., ma rog!) si raportare de executie de ordin, ar trebui ca macar in aceste situatii oamenii sa fie informati ! Mai ales cand e vorba de implicarea tehnicii de lupta!
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#22 Useril este offline   kamikaze 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 241
  • Inregistrat: 29-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Machete

Postat 24 September 2005 - 06:25 PM

ai dreptate, dar trebuie sa tii cont de faptul ca nu se doreste aceasta informare, pentru ca ar iesi la suprafata multe, multe amanunte deranjante pentru multi oameni importanti ( si mai ales ADEVARUL); nu ai vazut ca in majoritatea domeniilor, nu numai in armata a aparut o "amnezie" totala in privinta "revolutiei"? cred ca documentele de care pomenesti (ordine, evidente, etc) nici nu mai exista; au avut grija tovarasii sa distruga toate documentele periculoase (pt ei) de cand sunt la putere


iar in privinta mig-ului, cei care au avut puterea de decizie cred ca nici macar nu s-au gandit la viteza, raza de actiune etc, au contat alte aspecte mult mai "importante";

Aceasta postare a fost editata de kamikaze: 24 September 2005 - 06:29 PM

Tara te vrea prost! N-o dezamagi...
0

#23 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 24 September 2005 - 06:37 PM

E pacat, ca au murit oameni! :o
Si unii au amnezie, cum bine zici...

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#24 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 24 September 2005 - 09:11 PM

alouette, la 24 Sep 2005, 16:55, a spus:

americani au cumparat de la moldoveni toate 29 ptr. top gun ca sa vada cum le pot contracara si nu numai.semai pot spune multe pe tema asta dar asta e ,suntem o natie de oameni care apoape intotdeauna ne-am ales gresit conducatorii_care cu timpul ne fac sa gandim ca ei ,etc, etc ,etc

serios? adica moldovenii nu mai au mig-29?
uite nici nu am stiut.
se antreneaza acum cu mig-29? (prin 78 cand au facut filmul se antreneau cu mig-28!! :D :o auzi frate avion, chiar invizibil, ca pe ala nici rusii nu l-au vazut nicioadata).
acum descopera ei punctele bune ale mig-ului, ca noi nu cred ca le-am descoperit in 10 ani. ca altfel, l-am fi tinut si acum.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu