Pagina 1 din 1
Probleme Easy Star
#1
Postat 19 February 2013 - 06:10 PM
Buna ziua,
Am cumparat in ianuarie un Easy Star de la un magazin de specialitate din tara. Am montat motorul brushed care vine in kit si am reusit sa-l zbor fara probleme cam de 4-5 ori. La ultima iesire aproximativ acuma 2 saptamani din cauza vantului prea puternic a iesit aripa din fuselaj in timpul zborului si s-a prabusit. S-a strambat putin fuselajul dar am reusit sa-l indrept fara probleme. Intre timp am mai achizionat si 2 acumulatori. Azi am iesit la zbor, l-am lansat din mana dar dupa 2 m s-a prabusit. Motorul nu mai are forta sa impinga avionul. Care credeti ca e problema?
Am cumparat in ianuarie un Easy Star de la un magazin de specialitate din tara. Am montat motorul brushed care vine in kit si am reusit sa-l zbor fara probleme cam de 4-5 ori. La ultima iesire aproximativ acuma 2 saptamani din cauza vantului prea puternic a iesit aripa din fuselaj in timpul zborului si s-a prabusit. S-a strambat putin fuselajul dar am reusit sa-l indrept fara probleme. Intre timp am mai achizionat si 2 acumulatori. Azi am iesit la zbor, l-am lansat din mana dar dupa 2 m s-a prabusit. Motorul nu mai are forta sa impinga avionul. Care credeti ca e problema?
#2
Postat 19 February 2013 - 06:11 PM
E posibil sa fi pus elicea invers.
nutzuge, la 19 February 2013 - 06:10 PM, a spus:
Buna ziua,
Am cumparat in ianuarie un Easy Star de la un magazin de specialitate din tara. Am montat motorul brushed care vine in kit si am reusit sa-l zbor fara probleme cam de 4-5 ori. La ultima iesire aproximativ acuma 2 saptamani din cauza vantului prea puternic a iesit aripa din fuselaj in timpul zborului si s-a prabusit. S-a strambat putin fuselajul dar am reusit sa-l indrept fara probleme. Intre timp am mai achizionat si 2 acumulatori. Azi am iesit la zbor, l-am lansat din mana dar dupa 2 m s-a prabusit. Motorul nu mai are forta sa impinga avionul. Care credeti ca e problema?
Am cumparat in ianuarie un Easy Star de la un magazin de specialitate din tara. Am montat motorul brushed care vine in kit si am reusit sa-l zbor fara probleme cam de 4-5 ori. La ultima iesire aproximativ acuma 2 saptamani din cauza vantului prea puternic a iesit aripa din fuselaj in timpul zborului si s-a prabusit. S-a strambat putin fuselajul dar am reusit sa-l indrept fara probleme. Intre timp am mai achizionat si 2 acumulatori. Azi am iesit la zbor, l-am lansat din mana dar dupa 2 m s-a prabusit. Motorul nu mai are forta sa impinga avionul. Care credeti ca e problema?
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#4
Postat 19 February 2013 - 06:30 PM
Daca invarti cu mana motorul merge usor ? Sa nu cumva sa se fi dezlipit magnetii statorului din cauza socului.
Statie: Turnigy 9xAERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2mHELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
#5
Postat 19 February 2013 - 06:39 PM
Sau poate este esc-ul de vina. Masoara cu un voltmetru pe bornele de la motor vezi ce tensiune ai.
Statie: Turnigy 9xAERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2mHELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
#6
Postat 19 February 2013 - 08:32 PM
poate sa fie din multe cauze....,am sa enumar si eu cateva:
-poate s-a dezlipit elicea de la shok,dar a ramas pe ax,si nu iti dai seama daca e fiza sau nu.(trege de ea,si mai lipeste-o o data)
-esc-ul (ai indicatiile mai sus )
-poate cum ai indoit fuselajul ti s-a modificat unghiul de incidenta,si acuma este 0 sau negativ(asta depinde cat de tare l-ai lovit)
-acumulatorul care il foloseai inainte este lafel cu cel care il folosesti acuma?
-poate s-a stricat motorul(poti sa il verifici,legand bornele de la motor pe un acumulator,dar ai gria sa nu faci o prostie sa arzi ceva)
-s-ar putea ca unul dintre cele 2 cabluri care merg la motor sa fie deteriorat,si sa nu mai transmita curent asa cum trebuie
-nu in ultimul rand,masoara acumulatorii,pentru ca s-ar putea sa fie moarte o celula,iar atunci(depinde ..)iti da voltajul doar pe o celula.
-poate s-a dezlipit elicea de la shok,dar a ramas pe ax,si nu iti dai seama daca e fiza sau nu.(trege de ea,si mai lipeste-o o data)
-esc-ul (ai indicatiile mai sus )
-poate cum ai indoit fuselajul ti s-a modificat unghiul de incidenta,si acuma este 0 sau negativ(asta depinde cat de tare l-ai lovit)
-acumulatorul care il foloseai inainte este lafel cu cel care il folosesti acuma?
-poate s-a stricat motorul(poti sa il verifici,legand bornele de la motor pe un acumulator,dar ai gria sa nu faci o prostie sa arzi ceva)
-s-ar putea ca unul dintre cele 2 cabluri care merg la motor sa fie deteriorat,si sa nu mai transmita curent asa cum trebuie
-nu in ultimul rand,masoara acumulatorii,pentru ca s-ar putea sa fie moarte o celula,iar atunci(depinde ..)iti da voltajul doar pe o celula.
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"
contact:
0748209958
contact:
0748209958
Arata acest topic
Pagina 1 din 1