Modelism - RHC Forum: Regulator Tekin - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Regulator Tekin rs sau rs pro

#1 Useril este offline   ioel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Colentina
  • Interests:Datul cu mașinuțele și bicla, ping-pongul

Postat 01 November 2012 - 08:14 PM

Exista diferente majore intre Tekin rs si tekin rs pro?
Vreau sa echipez un Durango dex410 cu unul din ele si am auzit ca pt. 4wd, dif pe satelilti, masina grea, etc Rs-ul ar fi prea slab
(Am citit ca rs are limita 5t pt brushless si rs pro n-are deloc, dar oricum nu cred ca o sa pun eu (incepator) vreodata un asa motor pe buggy)
Per total as vrea sa stiu daca merita aia 200 ron in plus pt rs pro.
Multumesc.
0771662548
0

#2 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2012 - 08:28 PM

Merita clar diferenta. Dupa parerea mea si din ce am mai vazut pe la altii nu ai sanse cu Tekin RS pe DEX410.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 01 November 2012 - 08:36 PM

Vezi postareaovidiugm, la 01 November 2012 - 08:28 PM, a spus:

nu ai sanse cu Tekin RS pe DEX410.

Poti fi un pic mai explicit? :)
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#4 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2012 - 08:48 PM

Se incinge si intra in protectie termica. Chiar si Tekin RS Pro e usor spre limita pe DEX-ul 4WD, in regim de competitie si cu un motor 6.5T sau mai rapid. Bineinteles la RS Pro se rezolva cu o racire adecvata (flux de aer prin caroserie) si eventual o mica salba de condensatori la gat :).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#5 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 01 November 2012 - 09:14 PM

Din cate stiu la buggy 1/10 nu ai voie sa gauresti caroseria (pentru fluxul ala de care vorbesti) ... dar cum la noi nu exista nimeni care sa aplice regulamente...
Daca pui motor de pana in 5 ture cat este limita esc-ului NU are de ce sa "faca figuri" decat daca nu ai raportul corect pe masina sau nu este corect setat esc-ul... Nu stiu pe buggy-ul ala cum se comporta dar diferenta intre rs si rs pro nu exista daca te limitezi la maxim 5T al rs-ului...
Dar totusi, daca diferenta de pret este de 200 lei, si eu ti-as sugera sa iti iei rs pro.... daca ai ce face cu cei 200 lei... nu vei sesiza diferente intre esc-uri.
0

#6 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2012 - 09:53 PM

Desi nu imi face placere sa il contrazic pe Ovidiu, de aceasta data, nu are dreptate. Nu mai departe de acum o saptamana, DEX410 de culoare verde, echipat cu Tekin RS si motor de 8,5 s-a comportat onorabil. Pe tot parcursul competitie motorul ( LRP ) nu a sarit de 70 grade ( maximul admis fiid de 100 ) iar regulatorul a fost in permanenta " caldut ".

Aceasta postare a fost editata de EugenS: 01 November 2012 - 09:53 PM

The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#7 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2012 - 11:54 PM

Ok, m-ati incoltit un pic, sa vedem cum o dam de gard cat mai elegant :pardon:

Vezi postareaDiesel, la 01 November 2012 - 09:14 PM, a spus:

Din cate stiu la buggy 1/10 nu ai voie sa gauresti caroseria (pentru fluxul ala de care vorbesti) ... dar cum la noi nu exista nimeni care sa aplice regulamente...
Daca pui motor de pana in 5 ture cat este limita esc-ului NU are de ce sa "faca figuri" decat daca nu ai raportul corect pe masina sau nu este corect setat esc-ul... Nu stiu pe buggy-ul ala cum se comporta dar diferenta intre rs si rs pro nu exista daca te limitezi la maxim 5T al rs-ului...

Din cate stiam (presupun ca vorbim de FRMD, ca pe la astea de club "everything goes"), restrictia era la touring si buggy 1/8, la sectiunea buggy 1/10 nu era nici o mentionare in vederea interzicerii gauririi caroseriei pentru aerisire. Recunosc ca m-am uitat acum un an, poate intre timp s-o fi modificat ceva?

Problema nu e neaparat motorul, ca si un 6.5T pe un 4WD tot ar fi in limitele admise ale RS-ului, sau raportul, ci fluxul de aer limitat si spatiul si mai limitat in care se plaseaza ESC-ul. Eu la Cata am vazut RS Pro-ul in protectie termica...ceea ce chiar nu ar trebui sa se intample vreodata :D. Si RS si RS Pro se incing pe DEX cu motoare la limita, dar RS Pro-ului pur si simplu ii creste temperatura pe o curba mai lenta si iti permite sa termini mansa :D.
Oricum limitele (chiar si "ne-limitarea" RS Pro-ului) sunt date in niste conditii rezonabile de ventilatie si schimb de caldura cu exteriorul.

Vezi postareaEugenS, la 01 November 2012 - 09:53 PM, a spus:

Desi nu imi face placere sa il contrazic pe Ovidiu, de aceasta data, nu are dreptate. Nu mai departe de acum o saptamana, DEX410 de culoare verde, echipat cu Tekin RS si motor de 8,5 s-a comportat onorabil. Pe tot parcursul competitie motorul ( LRP ) nu a sarit de 70 grade ( maximul admis fiid de 100 ) iar regulatorul a fost in permanenta " caldut ".

La cat de tare mergea DEX-ul lui Andrei, nu stiu ce minuni ai facut cu el Eugen, dar daca zici ca era doar un RS in el (motorul stiu ca era 8.5T) e chiar remarcabil!
Ceea ce nu inseamna ca in cazul unui 6.5T situatia nu s-ar putea schimba, totusi. Cred ca depinde pana la ce limita vrei sa duci masina, asta e tot.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#8 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 November 2012 - 11:56 PM

Si bineinteles, presupun ca stim cu totii ca intre timp Tekin a revizuit specificatiile RS-ului si limita de motorizare este de fapt 7.5T, tocmai pentru ca...se incalzea? :pardon:
http://teamtekin.com/rs.html
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#9 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 02 November 2012 - 09:14 AM

Prieteneeee.... : )))) .... eu la cata am vazut rs pro ARS!!! Lasa intratu' in protectie :-)))...
La ce "conformatie" are atat rs-ul cat si pro-ul (adica nu au pic de radiator pentru racire) nu cred ca si-au pus problema fluxului de aer... Dar cred ca poate fi pus un ventilator...
Si nu ma refer la frmd cand vorbesc de caroserii, credeam ca stii... ma refer la competitiile de afara unde se respecta un regulament ca la touring de strict!!!
Tragand linie ai ca dat-o frumos de gard...
0

#10 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 02 November 2012 - 12:05 PM

Vezi postareaioel, la 01 November 2012 - 08:14 PM, a spus:

Vreau sa echipez un Durango dex410 cu unul din ele si am auzit ca pt. 4wd, dif pe satelilti, masina grea, etc Rs-ul ar fi prea slab


De curiozitate, ce motor ai vrea sa pui pe ea?

Ce inteleg eu din toata discutia de mai sus (exceptand faptul ca cei de la Tekin zic ca RS-ul este perfect pt 2wd) este ca daca nu te dai in regim "blana" de concurs ar fi ok si RS-ul :good:
De asta intreb ce motor ai in gand sa pui pe masina, atunci cred ca baietii ar putea sa te sfatuiasca mai "la obiect", nu de alta, dar ma intereseaza si pe mine topicul asta :)

Aceasta postare a fost editata de Uzzy: 02 November 2012 - 12:06 PM

Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#11 Useril este offline   ioel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Colentina
  • Interests:Datul cu mașinuțele și bicla, ping-pongul

Postat 02 November 2012 - 08:13 PM

Cred ca un 7.5T, inca nu sunt sigur.
Din cate am inteles pana acum cred ca o sa iau un rs pro. E drept ca pana sa ajung eu sa merg asa repede incat sa ard Rs ul ar mai dura ceva, doar ca vreau sa merg la sigur. :mellow: Plus ca nu m-ar deranja sa pot sa ma dau repede mai mult de 5 minute.
0771662548
0

#12 Useril este offline   ioel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Colentina
  • Interests:Datul cu mașinuțele și bicla, ping-pongul

Postat 03 November 2012 - 08:21 PM

O sa iau un Rs Pro, multumesc de lamuriri!
0771662548
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu