Salut si bine v-am gasit pe aceasta cale. De curand am intrat si eu in lumea RC-ului si imi pare rau ca nu am facut asta mai de mult.
Am un sprint 2 drift si am citit in manual ca sunt anumite setari ale suspensiei pentru diferite suprafete. Ce nu am inteles eu este explicatia cu High Traction si Low Traction.
mocheta cu cauciucurile acestea http://shop.hpi-raci...2buc-p-315.html se incadreaza la Low Traction sau High Traction si trebuie sa fac setarile din manual?
Daca mai are cineva sprint 2 si a facut setarile astea astept un sfat.
multumesc,
Pagina 1 din 1
Setari suspensie Sprint 2 Drift ce setari sa ii fac pentru mocheta?
#2
Postat 30 October 2012 - 08:27 PM
Cauciucurile sunt bune pentru mocheta si ma gandesc ca se incadreaza Low Traction ( banuind la ce te referi ). Diferenta dintre Low si High Traction o da aderenta cauciucurilor la suprafata de rulaj.
Cauciucuri moi = aderenta mare Cauciucuri tari = aderenta mica
Cu reglajele te poti juca cum vrei, poti schimba arcurile cu unele mai moi sau mai tari, poti inlocui uleiul din amortizoare cu unul mai vascos sau mai fluid, mai poti schimba pozitia amortizoarelor pe tower, poti incarca mai multe tipuri de pinioane, daca nu ai diferentialul spate blocat poti incarca si asta ( unii merg cu dif fata blocat sau cu amandoua ), mai poti schimba unghiul de cadere al rotilor pe suprafata de rulaj ( chamber )
Reteta clasica ar fi asa :
- diferential blocat pe spate
- ulei si arcuri mai tari pe spate
- ulei si arcuri mai moi pe fata
Totul tine de stilul de mers.Incearca sa te joci cu reglajele, pe rand, si ai sa simti daca te descurci mai bine sau daca masina merge mai rau.Ai grija ca intre modificari sa faci destule ture cu masina pentru a fi sigur daca ai facut ceva bine sau ceva rau
Mai sunt si alte reglaje ce pot fi facute dar cele de sus o sa te tine un timp ocupat ;)
Cauciucuri moi = aderenta mare Cauciucuri tari = aderenta mica
Cu reglajele te poti juca cum vrei, poti schimba arcurile cu unele mai moi sau mai tari, poti inlocui uleiul din amortizoare cu unul mai vascos sau mai fluid, mai poti schimba pozitia amortizoarelor pe tower, poti incarca mai multe tipuri de pinioane, daca nu ai diferentialul spate blocat poti incarca si asta ( unii merg cu dif fata blocat sau cu amandoua ), mai poti schimba unghiul de cadere al rotilor pe suprafata de rulaj ( chamber )
Reteta clasica ar fi asa :
- diferential blocat pe spate
- ulei si arcuri mai tari pe spate
- ulei si arcuri mai moi pe fata
Totul tine de stilul de mers.Incearca sa te joci cu reglajele, pe rand, si ai sa simti daca te descurci mai bine sau daca masina merge mai rau.Ai grija ca intre modificari sa faci destule ture cu masina pentru a fi sigur daca ai facut ceva bine sau ceva rau
Mai sunt si alte reglaje ce pot fi facute dar cele de sus o sa te tine un timp ocupat ;)
#3
Postat 31 October 2012 - 11:49 AM
Aceleasi lucruri i le-am raspuns si eu lui Marius pe mail dar vad ca nu are incredere in ce i-am transmis :))
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#4
Postat 31 October 2012 - 12:41 PM
lumea nu mai are incredere in tine suciule
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#5
Postat 31 October 2012 - 08:23 PM
Salut,
nu am primit emailul, am cautat si in junk, daca tu spui ca ai trimis sigur a fost o problema tehnica la mijloc.
astept un FW la email.
Andrei iti multumesc atat pentru email cat si pentru sfaturile legate de charger. sper sa colaboram in continuare.
legat de suspensie va atasez o poza din manual sa sa vedeti exact la ce ma refer.
Cheers
nu am primit emailul, am cautat si in junk, daca tu spui ca ai trimis sigur a fost o problema tehnica la mijloc.
astept un FW la email.
Andrei iti multumesc atat pentru email cat si pentru sfaturile legate de charger. sper sa colaboram in continuare.
legat de suspensie va atasez o poza din manual sa sa vedeti exact la ce ma refer.
Cheers
#6
Postat 31 October 2012 - 11:53 PM
intra pe messenger si da add la hpiracingro sa iti copiez mailul acolo
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1