Modelism - RHC Forum: Amortizoare si Ulei Amortizoare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Amortizoare si Ulei Amortizoare Ce sa pun in ele ?

#1 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 23 April 2012 - 03:42 PM

Am un E-Firestorm si nu stiu ce fel de ulei sa pun in amortizoare.
Nu scrie pe nicaieri nici tipul si nici mai ales cat sa pun . Unul curge si este cam elastic nu pierde mult dar s-a cam inmuiat si ma gandeam sa il reumplu pana gasesc niste garnituri.pt el sau dumnezeu stie ce are.

Aveti idee cum ma informez.

Dracia asta mica este foarte usoara si topaie ca apucata daca nici amorizoarele sun sunt brici atunci chiar nu am sanse sa o controlez.
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#2 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 23 April 2012 - 04:30 PM

Vezi postarearama, la 23 April 2012 - 03:42 PM, a spus:

Am un E-Firestorm si nu stiu ce fel de ulei sa pun in amortizoare.
Nu scrie pe nicaieri nici tipul si nici mai ales cat sa pun . Unul curge si este cam elastic nu pierde mult dar s-a cam inmuiat si ma gandeam sa il reumplu pana gasesc niste garnituri.pt el sau dumnezeu stie ce are.

Aveti idee cum ma informez.

Dracia asta mica este foarte usoara si topaie ca apucata daca nici amorizoarele sun sunt brici atunci chiar nu am sanse sa o controlez.

exista raspunsuri in topicul cu e`firestorm de la automodelism .
Iti raspund pe scurt :
ulei 35wt
garnituri o`ringuri
curatare amortizor inauntru WD-40
PS: exista tutorial pe youtube cum sa reumpli amortizorul !
Eu zic sa pui si in diff ulei , dar pune de 1000wt acolo !Prea mare o sa creeze stres pe rotite...

Bafta , Manu !

Aceasta postare a fost editata de Rapperul: 23 April 2012 - 04:32 PM

> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#3 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2012 - 04:37 PM

De obicei uleiul in amortizoare nu se completeaza, ci se schimba complet. Cum s-a spus si mai sus, un ulei de 35WT ar fi foarte bun.

E-Firestorm vine un pic gresit configurat din fabrica, cu niste arcuri mai moi pe fata si mai tari pe spate (asta daca nu o fi modificat HPI-ul intre timp - verifica in manual duritatile arcurilor si verifica marcajul colorat de pe arcuri). Corect ar fi invers, mai tare pe fata si mai moale pe spate deci in prima faza ai putea sa le inversezi si sa vezi poate-ti place mai mult asa. Poti opta si pentru seturile complete de arcuri (se potrivesc cele de Asso) si atunci poti jongla cu toate tariile necesare :), in functie de suprafata de rulare.

Daca masina topaie inseamna ori ca are arcuri prea tari si un ulei prea slab, ori ca nu mai are ulei aproape deloc in amortizoare. E bine sa schimbi si garniturile la un moment dat, gasesti o-ringurile drept set complet HPI.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#4 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2012 - 04:41 PM

Vezi postarearama, la 23 April 2012 - 03:42 PM, a spus:

Nu scrie pe nicaieri nici tipul si nici mai ales cat sa pun.
Aveti idee cum ma informez.

Daca te-ai fi uitat in manual (pagina 21) ai fi vazut atat procedura de reumplere a amortizoarelor cat si valoarea uleiului stock care este chiar 35wt.
Deci...te informezi citind manualul :).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#5 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 23 April 2012 - 04:47 PM

ai si TOPIC dedicat acestui tip de masina , citeste`l ! o sa`ti prinda bine !
informeaza`te , cauta inainte sa pui o intrebare :)

Bafta , Manu !
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#6 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 23 April 2012 - 09:29 PM

siner sa fiu nu sunt genul care nu cauta inainte dar nu am gasit topicul de e-firestorm.
Acum nu pot decat sa va multumesc.

Am sa incerc schema cu inlocuirea arcurilor , si mai ales citirea manualului.

Si da are in continuare noi pe fata (foarte moi) si dure pe spate .

Multumesc inca odata si trecem la citit.
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#7 Useril este offline   Rapperul 

  • ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Jiu , Gorj
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 23 April 2012 - 09:41 PM

Vezi postarearama, la 23 April 2012 - 09:29 PM, a spus:

siner sa fiu nu sunt genul care nu cauta inainte dar nu am gasit topicul de e-firestorm.
Acum nu pot decat sa va multumesc.

Am sa incerc schema cu inlocuirea arcurilor , si mai ales citirea manualului.

Si da are in continuare noi pe fata (foarte moi) si dure pe spate .

Multumesc inca odata si trecem la citit.

bafta la citit ! o sa`ti prinda bine topicul dar mai citeste si forumuri din`afara , ajuta si acelea :)

Bafta , Manu ! :D
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#8 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 24 April 2012 - 08:37 AM

Stiu ca de obicei se recomanda ulei mai tare pe fata si mai moale pe spate. Ce se intampla daca pun acelasi tip de ulei si pe fata si pe spate ? Arcurile idem fata-spate.
Fan Nokia.
0

#9 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 24 April 2012 - 11:02 AM

Vezi postarealamav4, la 24 April 2012 - 08:37 AM, a spus:

Stiu ca de obicei se recomanda ulei mai tare pe fata si mai moale pe spate. Ce se intampla daca pun acelasi tip de ulei si pe fata si pe spate ? Arcurile idem fata-spate.



Sunt atatea posibile raspunsuri incat nu cred ca vei primi unul care sa te multumeasca.
Iata ce vreau eu sa-ti spun:
- sa numim uleiul F pentru fata si S pentru spate.
Acum sa enuntam posibilitati (cateva) si apoi sa vezi la care din situatii iti doresti raspuns...
1. F pe fata si F pe spate dar nici unul adecvat pistei
2. S pe fata si S pe spate dar nici unul adecvat pistei
3. F pe fata si F pe spate cu arcuri total aiurea
4. S pe fata si S pe spate cu arcuri total aiurea
5. F pe fata si F pe spate, F adecvat pistei, arcuri adecvate pistei
6. F pe fata si f pe spate, F neadecvat pistei, arcuri adecvate pistei
...
pot continua dar m-am cam plictisit...

Roaga pe cineva care are modelul tau sa-ti dea un setup sheet adecvat pistei pe care vrei sa te dai si ia-l ca punct de plecare pentru propriile setari, sau pleaca de la setarea originala.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu