Modelism - RHC Forum: XSTAR 1:10 4 WD RTR Buggy - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

XSTAR 1:10 4 WD RTR Buggy Merita sau nu

#1 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 27 November 2011 - 01:52 PM

Salut As dori sa imi iau un XSTAR 1:10 4 WD RTR Buggy ce ziceti merita? L-a avut cinava pana acum? Daca da cum se comporta pe frig pe canicula si pe apa. As dori sa imi spuneti si micile,,bube,, pe care le are avand in vedere ca e destul de ieftin. Si daca este bun pentru incepatori. Cu stima.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 25533.jpg

Aceasta postare a fost editata de Drifter.: 27 November 2011 - 01:54 PM

Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#2 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 27 November 2011 - 01:55 PM

alte poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: XSTAR_5.jpg
  • Imagine atasata: HSH94107N_4.jpg

Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#3 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 27 November 2011 - 06:50 PM

Sau daca mai aveti sfaturi despe ce sa cumpar. Eu am un buget de 1000ron. Dar as vrea ceva nou.
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#4 Useril este offline   madutarc 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 03-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg-jiu

Postat 27 November 2011 - 07:19 PM

Daca ai un buget de 1000 ron te-as sfatui la un e-firestorm sau un blitz de la hpi, uitate la magazine si alegerea ramane a ta!
0

#5 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 27 November 2011 - 07:39 PM

Vezi postareamadutarc, la 27 November 2011 - 07:19 PM, a spus:

Daca ai un buget de 1000 ron te-as sfatui la un e-firestorm sau un blitz de la hpi, uitate la magazine si alegerea ramane a ta!

cred ca imi voi lua un e-firestorm.
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#6 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 December 2011 - 06:04 PM

ma bag si eu in seama. am un xstr pro, cam de 3 saptamani.
pana acum am dat ceva cu el de pamant. singura problema enervanta - se indoaie turnul de la amortizorele de pe fata si putin pe spate - atunci cand se rastoarna si se freaca cu ele de asfalt, pietre...
nu ma pricep cine stie ce, poate chiar deloc, dar are toate pinioanele metalice, aparatori de praf (practic nu se vede nici o rorita, nimic), marge destul de iute si rare bine:)
nu curge nimic din el, nu s-a rupt nimic inca si a luat multe borduri in viteza maxima deci....
0

#7 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 08 December 2011 - 01:56 PM

Vezi postarearazvan_b, la 07 December 2011 - 06:04 PM, a spus:

ma bag si eu in seama. am un xstr pro, cam de 3 saptamani.
pana acum am dat ceva cu el de pamant. singura problema enervanta - se indoaie turnul de la amortizorele de pe fata si putin pe spate - atunci cand se rastoarna si se freaca cu ele de asfalt, pietre...
nu ma pricep cine stie ce, poate chiar deloc, dar are toate pinioanele metalice, aparatori de praf (practic nu se vede nici o rorita, nimic), marge destul de iute si rare bine:)
nu curge nimic din el, nu s-a rupt nimic inca si a luat multe borduri in viteza maxima deci....

Ok. Asta e cadoul meu de craciun :unsure:
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#8 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 08 December 2011 - 02:29 PM

Mai am unele nedumeriri:
1.Dar este nervoasa?
2.Este waterproof?
3.Cum se descurca pe frig?
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#9 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2011 - 02:58 PM

Vezi ca am eu un review la masina. da si tu search. Iti raspund pe scurt.

E o masina de inceput cu piese foarte casante mai ales iarna. Towerele se stramba mai tot timpul. Nu impinge masina mai mult decat ptr ce este facuta.Transmisia este ok.Nu este waterproof(loooool), nervoasa este dar numai varianta brushless.Iti recomand sa mai strangi bani si sa-ti iei fie un Traxxas sau HPI.Ti-as recomanda 2wd ai mai putina mentenanta, iar daca vrei doar sa te distrezi si sa ai o masina fun ia-ti un traxxas rustler sau un Hpi Firestorm.A si sa nu uitam ca daca vrei sa iei o piesa care nu o are importatorul de la noi....poti lua numai de pe EBAY...Australia China.Exista si un distribuitor in Anglia dar nu tirmite aici.

Gandeste-te bine inainte de a o lua....nu tot timpul pretul este totul :unsure:!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#10 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2011 - 05:29 PM

desi nu am termen de comparatie, dar nu mi se pare chiar asa de firava.
referitor la frig, nu stiu ce sa spun, pana acum nu am iesit cu ea la mai jos de 2-3 grade

de nervoasa, eu am varianta pro cu motor brushless si da, este destul de nervoasa. iar cu acumulator lipo, este chiar prea nervoasa (nu am incercat de cat cu 7,4)

m-am jucat cu ea pe ud - asfalt dupa ploaie, pamant, frunze ude,..., iarba - nu au fost probleme, dar acum depinde, daca o bagi prin balti mari nu stiu ce se va intampla.

sfatul meu, merita, dar varianta pro, varianta standard cred ca este prea lenta si are multe chesti de plastic.

bafta
0

#11 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2011 - 05:37 PM

Sunt doar 2 diferente privind rollerul intre ele:
-amortizoarele (sunt din ALU la pro)
-spurul de metal (tot la pro)
-plasticul este acelasi (au acelasi cod in manual)

Repet: NU ESTE waterproof acel Hobbywing de 35A si motor de 3300 kw!Ptr masina asta este un combo f bun!

La pretul de pro deja exista rustler XL-5 care o fi el brushed dar nu se compara si HPI Firestorm. Ambele au 2 motoare brushed puternice ptr ce sunt ele
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#12 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 09 December 2011 - 01:56 PM

alfa ari reusit sa mai pui intr-o dilema dar cred ca firestorm va si aleasa
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#13 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2011 - 10:24 AM

In general e bine sa asculti mai multe pareri...iti faci o idee si apoi tu decizi cum e mai bine. Oricum tine minte ca cea mai buna masina este aia care ai si suport in tara de piese pentru ca poate nu tot timpul ai chef sa stai 3 saptamani sa-ti vina o piesa care costa 20 lei spre exemplu.O sa-ti dau un exemplu...cu 2 zile inainte de un concurs am rupt o piesa din transmisie la Blitz care nu o aveam de rezerva...si costa 15 ron.Fiind reprezentant activ in tara la HPI ziua urmatoare mi-a venit si piesa...ca sa nu mai spun ca mi-o aducea la concurs direct daca aveam nevoie.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#14 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 11 December 2011 - 10:02 PM

Da ai dreptate cu piesele si mi-se pare si mai increzatr firestorm-ul decat xstar.
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#15 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 23 December 2011 - 09:17 PM

Eu am din vara un Xstar pro si nu probleme majore cu el. E adevarat ca se indoie cam usor towerele, si pana acum am spart 2 amortizore, dar in rest e super. Cu bateria standard e foarte rapida. Am testat-o si merge cu 55 km/h. Cred ca cu un li-po 2s va trece de 60km/h. Pe mine cel mai tare ma uimeste acceleratia foooooaaaaarte buna pe care o are. In iarna asta am scos-o de vre-o 3-4 ori, si am facut o gramada de sarituri, unele reusite altele nu, dar chiar si asa nu s-a rupt absolut nimic (pana acum). Crede-ma ca am supus-o la mult mai mult decat ar putea sa duca,iar pagubele sunt minore. Exista si un importator de piese in tara, verifica pe S I E R R A. RO. Acolo sunt majoritatea pieselor, atat din plastic cat si din aluminiu. E un importator de incredere, am cumparat multe piese de la el, printre care roti, suruburi, towere si bascule. Singura piesa care mi-ar place daca ar avea-o ar fi o caroserie, deoarece cea pe care o am acum e varza. Am vazut si un firestorm in actiune, si din cate mi se pare, singurul loc in care e mai bun decat Xstar-ul e...cred ca rezistenta. Oricum, va rezista la cazaturi serioase, de la inaltimi considerabile. Te poti baza pe ea.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#16 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 December 2011 - 09:30 AM

@ TudorB

La pretul unui xstar pro se poate lua un Stadium truck ce-i drept brushed dar de o calitate net superioara. Iar aia cu 50 km/h la ora cu bateria aia de 1800 Nmh iti spun eu sigur ca nu se poate(chiar daca ei zic 60 km/h)...cel putin nu cu pinionul stock.Poate lua mai mult de 60 fara probleme cu alt pinion si un lipo.Si e bine sa stie lumea ca daca piesa nu este la furnizorul din Botosani....astepti mult si bine pana o aduc ei.Lucru normal avand in vedere ca se comanda direct de la HSP din China.Eu nu contest faptul ca pret/performanta este ok, dar nu se poate compara cu Rustler si Firestorm.Am avut toate aceste modele si stiu bine ce spun. Spre exemplu un Firestorm se preteaza la un concurs fara probleme pe cand x-starul in nici un caz, mai ales cu amortizoarele alea care sunt in principiu doar ca sa fie.Iarna masina e un total dezastru ptr ca e casanta...cea mai mica lovitura se rupe ceva.Eu zic inainte de a se comenta o comparatie de automodele e bine in discutie sa se bage decat cei care au avut si alte masini ca postarile sa fie obiective ptr. ca eu spre exemplu consider ca banii de pe xstar au fost aruncati aiurea, pe cand pe Firestorm sau Rustler nu regret absolut deloc. Cu Rustlerul cel putin daca e sa vb de viteza maxima si rezistenta nu are termen de comparatie cu HSP Himoto Redcat...etc.

Asta e parerea mea.

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 24 December 2011 - 09:34 AM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#17 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 24 December 2011 - 09:41 AM

Ok. Inseamna ca doar am avut foarte mult noroc ca nu s-a rupt nici o piesa in iarna asta. Crede-ma ca daca pe vremea cand mi-am cumparat x-star-ul stiam de rustler sau de firestorm, nu ezitam, dar la momentul acela, mi se parea o decizie buna. Acum, imi strang bani pentru altceva, dar ce ar fi mai bine sa imi cumpar intre un Li-Po 2s sau un automodel cu motor termic?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#18 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 December 2011 - 10:47 AM

Cea mai buna lectie despre "buy cheap".....eu din pacate am invatat-o pe banii mei!



PS:exceed-ul din imagine e identic cu HSP!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#19 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 25 December 2011 - 10:59 AM

Vezi postareaDrifter., la 08 December 2011 - 02:29 PM, a spus:

Mai am unele nedumeriri:
1.Dar este nervoasa?
2.Este waterproof?
3.Cum se descurca pe frig?

XSTAR iarna trecuta
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#20 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 25 December 2011 - 07:32 PM

Sunt si eu un incepator proaspat posesor de XSTAR Pro (Cadou) Bine ca este pro si nu cine stie ce masina de magazin !!!

In fine

Daca tot exista un topic pt XStar ma gandeam care sunt urmatorii pasi spre o masina normala ?

Din ceea ce am vazut pana acum ar fi necesare obligatoriu urmatoarele:

- Un incarcator civilizat de acumulator
- 2 X acumulatoare LiPo de 5000 MAh (aici nu inteleg de ce la noi sunt triple la pret fata de germania dar ma rog)
- probabil un set de suporti fata amortizoare ca si piese de schimb .

In rest ce se mai recomanda ca si upgrade ? Mentionez ca am un pro deci sunt pe brushless !
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#21 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 26 December 2011 - 02:52 PM

In cazul acumulatorilor li-po, ai grija sa fie 2s, pentru ca daca iti cumperi 3s, iti vei praji motorul. :drinks:
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#22 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 26 December 2011 - 07:00 PM

Evident ! 2S 5000 mah
Ce am constatat eu este insa ca ESC ul din fabrica are curent maxim 45 Ah.

Acum nu stiu daca asta este mult sau putin.

Am sa ma joc cu ea asa astept sa vina acumulatorii LiPo si pe urma alte upgrade daca este cazul.
Pana una alta este suficient cit sa invat eu sa merg cu ea.... restul este poveste alte upgrade alte chestii.
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#23 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2011 - 08:00 AM

Am si eu tot un pro, cam de 1 luna si ceva.

pana acum am strambat turnul de pe fata de cateva ori. o data am infipt-o intr-o teava - era in zbor - am crezut ca e praf toata - dar surpriza, doar turnul de amortizoare si un amortizor s-au strambat - destul de tare:), au mers indreptate.

am mai strambat planetarele fata - dar si ele au fost indreptate.
singura piese rupta a fost fuzeta dreapta - intr-o bordura la viteza mare - dar am lipit-o si pe ea cu super-glue si vad ca tine - cel putin pana vin piesele de schimb.

Este prima masina, deci nu am cu ce o compara.
Ca rezistenta, la ce a incasat, cred ca este ok, ca stabilitate nu pare sa stea foarte bine, cu lipo 2s rupe pamantul.

Jentile mi se par cam praf - le-am facut varza - o sa iau unele pline (poate vor fi mai rezistente).
Piese de schimb, cel putin bascule, fuzete, planetare..., am vazut ca au cei de la sierra.

cam atat pana acum
0

#24 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 30 December 2011 - 05:26 PM

Stie cineva o modalitate de intarire a towerurilor? De fiecare data cand fac un accident, nu se rupe nimic (ciudat...), dar mi se indoaie towerul. In afara de a cumpara unul nou, sau de al indrepata pe cel actual (ceea ce am si facut pana acum), as putea sa intaresc cumva aceasta piesa?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#25 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 January 2012 - 03:01 PM

se mai adauga un amortizor rupt- pe fata, nu pot spune ca s-a rupt singur, dar pot spune ca tija este foarte moale, s-a indoit, a fortat in cilindru si i-a rupt gatul filetat de jos, acolo unde vine piulita de strangere.

Aceasta postare a fost editata de razvan_b: 04 January 2012 - 03:01 PM

0

#26 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 10 January 2012 - 10:44 AM

Vezi postarearama, la 25 December 2011 - 07:32 PM, a spus:

- 2 X acumulatoare LiPo de 5000 MAh (aici nu inteleg de ce la noi sunt triple la pret fata de germania dar ma rog)


He he, pentru ca la noi lumea e plina de bani. Nemtii sunt mici copii pe langa noi. De ce crezi ca si mall-urile sunt mai scumpe la noi. Pana si piscinele sunt cel putin duble la pret, sa stii. In Germania te lafaiai la piscina cu 3 euro(pret pentru elevi:D) toata ziua, dar la noi trebuie sa dai 10. Asta e. Ia-ti din Germania. Vei iesi mai castigat. Transportul nu dureaza mai mult de 4-5 zile. Iti zic din propria experienta.
0

#27 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2012 - 12:47 PM

da,
deci bagata de fiu-meu intr-un picior de banca din parc, rupt cam tot de pe partea dreapta - portfuzeta, servosaver, chestia aia de aluminiu ce tine basculele, axele de la ambele bascule s-au facut tandari, parca ar fi fost din lemn - s-au rupt de la jumatate, carcasa e franjuri, planetara facuta carlig de pescuit, de asemenea si planetara de pe dreapta spate stramba si ea. era sa uit de turnul de amortizoare - si el dat peste cap pana la orizontala, jante crapate ca la balamuc, un amortizor stramb

concluzie:
sevosaver, turnamortizoare nu se gasesc, carcasa nici ea, nici axe de bascule - toate trebuie comandate in china, dureaza 1 luna,

rezolvare
axele de la bascule le-am facut din 2 cuie - merg excelent, servosaverul l-am lipit cu superglue si intarit cu ceva sarma, turnul indreptat, la fel si amortizorul, restul de piese le-au avut cei de la sierra

jantele mai merg, dar o sa caut unele pe aici pe site, la fel si amortizoare

am uitat sa precizez conditiile:
viteza - maxim cat poate prinde un xstr pro cu lipo 2s 5000mA care nu mersese nici 5 minute
0

#28 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2012 - 01:30 PM

Imi pare rau ce ai patit....dar sincer ai scapat bine, ma mir ca nu ti s-a rupt sasiul in partea din fata si carcasa la diferential...cam asa am lovit si eu dar damage-ul a fost mai mare....bine dupa faza asta am dat-o aproape moca :rolleyes:! ca ma saturasem de aceasta masina(reparata si cu piese noi)!

Urmareste filmuletul postat de mine mai sus si ai sa incepi sa intelegi de ce se intampla asta!

Apropo donez un bumper de xstar, un set de prinderi caroserie sa vad ce mai este....ptr cine vrea!Nu trimit prin posta....vine le ia de la mine din Buc!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#29 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2012 - 02:18 PM

Vezi postareaAlfa, la 20 January 2012 - 01:30 PM, a spus:

Imi pare rau ce ai patit....dar sincer ai scapat bine, ma mir ca nu ti s-a rupt sasiul in partea din fata si carcasa la diferential...cam asa am lovit si eu dar damage-ul a fost mai mare....bine dupa faza asta am dat-o aproape moca :)! ca ma saturasem de aceasta masina(reparata si cu piese noi)!

Urmareste filmuletul postat de mine mai sus si ai sa incepi sa intelegi de ce se intampla asta!

Apropo donez un bumper de xstar, un set de prinderi caroserie sa vad ce mai este....ptr cine vrea!Nu trimit prin posta....vine le ia de la mine din Buc!


Sa ne gindim un pic, care automodel ce ruleaza cu viteza maxima rezista la impactul cu un picior de banca sa orice altceva asemanator :angry: . Daca mai punem ca si temperaturile sint aproape de 0 grade atunci trebuie un pic de grija pentru banii nostrii orice model am avea. Daca mecanica ar fi complet din aluminiu si otel, elimini doar factorul temperatura nu si obstacolele gen banci care sparg pina si o bara auto 1:1. Filmuletul pus de tine e relevant pentru cit de ieftin cumparam uneori dar tot ca fost posesor de HSP-uri pot spune ca au ceva performanta dar pretul e pe masura fiabilitatii. Un Xstar cu motorizare BL si lipo 5000 chiar alearga. Dupa ce copilu' si-a facut mina cu masini ieftine a trecut cu eforturile financiare ale sponsorului pe care il stii la a trecut la Kyosho :) si alte marci performante in primul rind fiabile.
0

#30 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2012 - 02:50 PM

Vezi postareaMischu LTB, la 21 January 2012 - 02:18 PM, a spus:

Sa ne gindim un pic, care automodel ce ruleaza cu viteza maxima rezista la impactul cu un picior de banca sa orice altceva asemanator :angry: . Daca mai punem ca si temperaturile sint aproape de 0 grade atunci trebuie un pic de grija pentru banii nostrii orice model am avea. Daca mecanica ar fi complet din aluminiu si otel, elimini doar factorul temperatura nu si obstacolele gen banci care sparg pina si o bara auto 1:1. Filmuletul pus de tine e relevant pentru cit de ieftin cumparam uneori dar tot ca fost posesor de HSP-uri pot spune ca au ceva performanta dar pretul e pe masura fiabilitatii. Un Xstar cu motorizare BL si lipo 5000 chiar alearga. Dupa ce copilu' si-a facut mina cu masini ieftine a trecut cu eforturile financiare ale sponsorului pe care il stii la a trecut la Kyosho :) si alte marci performante in primul rind fiabile.


Te inteleg Mishu dar avand in vedere ca un Team Assoicated 2WD B4.1 Brushless( o masina realmente buna si de competitie) in 2,4 Ghz este 250 dolari si adus aici maxim 900 ron si HSP-ul este cam tot 900 ron....sincer nu inteleg de ce as mai lua HSP xstar...si crede-ma mi-am luat 3 modele de la HSP dar na cu timpul inveti.Ce-i drept B4.1 este 2wd dar crede-ma e superioara din toate punctele de vedere.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu