Aceasta postare a fost editata de Drifter.: 27 November 2011 - 01:54 PM
XSTAR 1:10 4 WD RTR Buggy Merita sau nu
#1
Postat 27 November 2011 - 01:52 PM
#5
#6
Postat 07 December 2011 - 06:04 PM
pana acum am dat ceva cu el de pamant. singura problema enervanta - se indoaie turnul de la amortizorele de pe fata si putin pe spate - atunci cand se rastoarna si se freaca cu ele de asfalt, pietre...
nu ma pricep cine stie ce, poate chiar deloc, dar are toate pinioanele metalice, aparatori de praf (practic nu se vede nici o rorita, nimic), marge destul de iute si rare bine:)
nu curge nimic din el, nu s-a rupt nimic inca si a luat multe borduri in viteza maxima deci....
#7
Postat 08 December 2011 - 01:56 PM
razvan_b, la 07 December 2011 - 06:04 PM, a spus:
pana acum am dat ceva cu el de pamant. singura problema enervanta - se indoaie turnul de la amortizorele de pe fata si putin pe spate - atunci cand se rastoarna si se freaca cu ele de asfalt, pietre...
nu ma pricep cine stie ce, poate chiar deloc, dar are toate pinioanele metalice, aparatori de praf (practic nu se vede nici o rorita, nimic), marge destul de iute si rare bine:)
nu curge nimic din el, nu s-a rupt nimic inca si a luat multe borduri in viteza maxima deci....
Ok. Asta e cadoul meu de craciun :unsure:
#9
Postat 08 December 2011 - 02:58 PM
E o masina de inceput cu piese foarte casante mai ales iarna. Towerele se stramba mai tot timpul. Nu impinge masina mai mult decat ptr ce este facuta.Transmisia este ok.Nu este waterproof(loooool), nervoasa este dar numai varianta brushless.Iti recomand sa mai strangi bani si sa-ti iei fie un Traxxas sau HPI.Ti-as recomanda 2wd ai mai putina mentenanta, iar daca vrei doar sa te distrezi si sa ai o masina fun ia-ti un traxxas rustler sau un Hpi Firestorm.A si sa nu uitam ca daca vrei sa iei o piesa care nu o are importatorul de la noi....poti lua numai de pe EBAY...Australia China.Exista si un distribuitor in Anglia dar nu tirmite aici.
Gandeste-te bine inainte de a o lua....nu tot timpul pretul este totul :unsure:!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#10
Postat 08 December 2011 - 05:29 PM
referitor la frig, nu stiu ce sa spun, pana acum nu am iesit cu ea la mai jos de 2-3 grade
de nervoasa, eu am varianta pro cu motor brushless si da, este destul de nervoasa. iar cu acumulator lipo, este chiar prea nervoasa (nu am incercat de cat cu 7,4)
m-am jucat cu ea pe ud - asfalt dupa ploaie, pamant, frunze ude,..., iarba - nu au fost probleme, dar acum depinde, daca o bagi prin balti mari nu stiu ce se va intampla.
sfatul meu, merita, dar varianta pro, varianta standard cred ca este prea lenta si are multe chesti de plastic.
bafta
#11
Postat 08 December 2011 - 05:37 PM
-amortizoarele (sunt din ALU la pro)
-spurul de metal (tot la pro)
-plasticul este acelasi (au acelasi cod in manual)
Repet: NU ESTE waterproof acel Hobbywing de 35A si motor de 3300 kw!Ptr masina asta este un combo f bun!
La pretul de pro deja exista rustler XL-5 care o fi el brushed dar nu se compara si HPI Firestorm. Ambele au 2 motoare brushed puternice ptr ce sunt ele
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#13
Postat 10 December 2011 - 10:24 AM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#15
Postat 23 December 2011 - 09:17 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#16
Postat 24 December 2011 - 09:30 AM
La pretul unui xstar pro se poate lua un Stadium truck ce-i drept brushed dar de o calitate net superioara. Iar aia cu 50 km/h la ora cu bateria aia de 1800 Nmh iti spun eu sigur ca nu se poate(chiar daca ei zic 60 km/h)...cel putin nu cu pinionul stock.Poate lua mai mult de 60 fara probleme cu alt pinion si un lipo.Si e bine sa stie lumea ca daca piesa nu este la furnizorul din Botosani....astepti mult si bine pana o aduc ei.Lucru normal avand in vedere ca se comanda direct de la HSP din China.Eu nu contest faptul ca pret/performanta este ok, dar nu se poate compara cu Rustler si Firestorm.Am avut toate aceste modele si stiu bine ce spun. Spre exemplu un Firestorm se preteaza la un concurs fara probleme pe cand x-starul in nici un caz, mai ales cu amortizoarele alea care sunt in principiu doar ca sa fie.Iarna masina e un total dezastru ptr ca e casanta...cea mai mica lovitura se rupe ceva.Eu zic inainte de a se comenta o comparatie de automodele e bine in discutie sa se bage decat cei care au avut si alte masini ca postarile sa fie obiective ptr. ca eu spre exemplu consider ca banii de pe xstar au fost aruncati aiurea, pe cand pe Firestorm sau Rustler nu regret absolut deloc. Cu Rustlerul cel putin daca e sa vb de viteza maxima si rezistenta nu are termen de comparatie cu HSP Himoto Redcat...etc.
Asta e parerea mea.
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 24 December 2011 - 09:34 AM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#17
Postat 24 December 2011 - 09:41 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#18
Postat 25 December 2011 - 10:47 AM
PS:exceed-ul din imagine e identic cu HSP!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#19
Postat 25 December 2011 - 10:59 AM
Drifter., la 08 December 2011 - 02:29 PM, a spus:
1.Dar este nervoasa?
2.Este waterproof?
3.Cum se descurca pe frig?
XSTAR iarna trecuta
#20
Postat 25 December 2011 - 07:32 PM
In fine
Daca tot exista un topic pt XStar ma gandeam care sunt urmatorii pasi spre o masina normala ?
Din ceea ce am vazut pana acum ar fi necesare obligatoriu urmatoarele:
- Un incarcator civilizat de acumulator
- 2 X acumulatoare LiPo de 5000 MAh (aici nu inteleg de ce la noi sunt triple la pret fata de germania dar ma rog)
- probabil un set de suporti fata amortizoare ca si piese de schimb .
In rest ce se mai recomanda ca si upgrade ? Mentionez ca am un pro deci sunt pe brushless !
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#22
Postat 26 December 2011 - 07:00 PM
Ce am constatat eu este insa ca ESC ul din fabrica are curent maxim 45 Ah.
Acum nu stiu daca asta este mult sau putin.
Am sa ma joc cu ea asa astept sa vina acumulatorii LiPo si pe urma alte upgrade daca este cazul.
Pana una alta este suficient cit sa invat eu sa merg cu ea.... restul este poveste alte upgrade alte chestii.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#23
Postat 29 December 2011 - 08:00 AM
pana acum am strambat turnul de pe fata de cateva ori. o data am infipt-o intr-o teava - era in zbor - am crezut ca e praf toata - dar surpriza, doar turnul de amortizoare si un amortizor s-au strambat - destul de tare:), au mers indreptate.
am mai strambat planetarele fata - dar si ele au fost indreptate.
singura piese rupta a fost fuzeta dreapta - intr-o bordura la viteza mare - dar am lipit-o si pe ea cu super-glue si vad ca tine - cel putin pana vin piesele de schimb.
Este prima masina, deci nu am cu ce o compara.
Ca rezistenta, la ce a incasat, cred ca este ok, ca stabilitate nu pare sa stea foarte bine, cu lipo 2s rupe pamantul.
Jentile mi se par cam praf - le-am facut varza - o sa iau unele pline (poate vor fi mai rezistente).
Piese de schimb, cel putin bascule, fuzete, planetare..., am vazut ca au cei de la sierra.
cam atat pana acum
#24
Postat 30 December 2011 - 05:26 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#25
Postat 04 January 2012 - 03:01 PM
Aceasta postare a fost editata de razvan_b: 04 January 2012 - 03:01 PM
#26
Postat 10 January 2012 - 10:44 AM
rama, la 25 December 2011 - 07:32 PM, a spus:
He he, pentru ca la noi lumea e plina de bani. Nemtii sunt mici copii pe langa noi. De ce crezi ca si mall-urile sunt mai scumpe la noi. Pana si piscinele sunt cel putin duble la pret, sa stii. In Germania te lafaiai la piscina cu 3 euro(pret pentru elevi:D) toata ziua, dar la noi trebuie sa dai 10. Asta e. Ia-ti din Germania. Vei iesi mai castigat. Transportul nu dureaza mai mult de 4-5 zile. Iti zic din propria experienta.
#27
Postat 20 January 2012 - 12:47 PM
deci bagata de fiu-meu intr-un picior de banca din parc, rupt cam tot de pe partea dreapta - portfuzeta, servosaver, chestia aia de aluminiu ce tine basculele, axele de la ambele bascule s-au facut tandari, parca ar fi fost din lemn - s-au rupt de la jumatate, carcasa e franjuri, planetara facuta carlig de pescuit, de asemenea si planetara de pe dreapta spate stramba si ea. era sa uit de turnul de amortizoare - si el dat peste cap pana la orizontala, jante crapate ca la balamuc, un amortizor stramb
concluzie:
sevosaver, turnamortizoare nu se gasesc, carcasa nici ea, nici axe de bascule - toate trebuie comandate in china, dureaza 1 luna,
rezolvare
axele de la bascule le-am facut din 2 cuie - merg excelent, servosaverul l-am lipit cu superglue si intarit cu ceva sarma, turnul indreptat, la fel si amortizorul, restul de piese le-au avut cei de la sierra
jantele mai merg, dar o sa caut unele pe aici pe site, la fel si amortizoare
am uitat sa precizez conditiile:
viteza - maxim cat poate prinde un xstr pro cu lipo 2s 5000mA care nu mersese nici 5 minute
#28
Postat 20 January 2012 - 01:30 PM
Urmareste filmuletul postat de mine mai sus si ai sa incepi sa intelegi de ce se intampla asta!
Apropo donez un bumper de xstar, un set de prinderi caroserie sa vad ce mai este....ptr cine vrea!Nu trimit prin posta....vine le ia de la mine din Buc!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#29
Postat 21 January 2012 - 02:18 PM
Alfa, la 20 January 2012 - 01:30 PM, a spus:
Urmareste filmuletul postat de mine mai sus si ai sa incepi sa intelegi de ce se intampla asta!
Apropo donez un bumper de xstar, un set de prinderi caroserie sa vad ce mai este....ptr cine vrea!Nu trimit prin posta....vine le ia de la mine din Buc!
Sa ne gindim un pic, care automodel ce ruleaza cu viteza maxima rezista la impactul cu un picior de banca sa orice altceva asemanator :angry: . Daca mai punem ca si temperaturile sint aproape de 0 grade atunci trebuie un pic de grija pentru banii nostrii orice model am avea. Daca mecanica ar fi complet din aluminiu si otel, elimini doar factorul temperatura nu si obstacolele gen banci care sparg pina si o bara auto 1:1. Filmuletul pus de tine e relevant pentru cit de ieftin cumparam uneori dar tot ca fost posesor de HSP-uri pot spune ca au ceva performanta dar pretul e pe masura fiabilitatii. Un Xstar cu motorizare BL si lipo 5000 chiar alearga. Dupa ce copilu' si-a facut mina cu masini ieftine a trecut cu eforturile financiare ale sponsorului pe care il stii la a trecut la Kyosho :) si alte marci performante in primul rind fiabile.
#30
Postat 21 January 2012 - 02:50 PM
Mischu LTB, la 21 January 2012 - 02:18 PM, a spus:
Te inteleg Mishu dar avand in vedere ca un Team Assoicated 2WD B4.1 Brushless( o masina realmente buna si de competitie) in 2,4 Ghz este 250 dolari si adus aici maxim 900 ron si HSP-ul este cam tot 900 ron....sincer nu inteleg de ce as mai lua HSP xstar...si crede-ma mi-am luat 3 modele de la HSP dar na cu timpul inveti.Ce-i drept B4.1 este 2wd dar crede-ma e superioara din toate punctele de vedere.
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti