Amortizoare si Ulei Amortizoare Ce sa pun in ele ?
#1
Postat 23 April 2012 - 03:42 PM
Nu scrie pe nicaieri nici tipul si nici mai ales cat sa pun . Unul curge si este cam elastic nu pierde mult dar s-a cam inmuiat si ma gandeam sa il reumplu pana gasesc niste garnituri.pt el sau dumnezeu stie ce are.
Aveti idee cum ma informez.
Dracia asta mica este foarte usoara si topaie ca apucata daca nici amorizoarele sun sunt brici atunci chiar nu am sanse sa o controlez.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#2
Postat 23 April 2012 - 04:30 PM
rama, la 23 April 2012 - 03:42 PM, a spus:
Nu scrie pe nicaieri nici tipul si nici mai ales cat sa pun . Unul curge si este cam elastic nu pierde mult dar s-a cam inmuiat si ma gandeam sa il reumplu pana gasesc niste garnituri.pt el sau dumnezeu stie ce are.
Aveti idee cum ma informez.
Dracia asta mica este foarte usoara si topaie ca apucata daca nici amorizoarele sun sunt brici atunci chiar nu am sanse sa o controlez.
exista raspunsuri in topicul cu e`firestorm de la automodelism .
Iti raspund pe scurt :
ulei 35wt
garnituri o`ringuri
curatare amortizor inauntru WD-40
PS: exista tutorial pe youtube cum sa reumpli amortizorul !
Eu zic sa pui si in diff ulei , dar pune de 1000wt acolo !Prea mare o sa creeze stres pe rotite...
Bafta , Manu !
Aceasta postare a fost editata de Rapperul: 23 April 2012 - 04:32 PM
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#3
Postat 23 April 2012 - 04:37 PM
E-Firestorm vine un pic gresit configurat din fabrica, cu niste arcuri mai moi pe fata si mai tari pe spate (asta daca nu o fi modificat HPI-ul intre timp - verifica in manual duritatile arcurilor si verifica marcajul colorat de pe arcuri). Corect ar fi invers, mai tare pe fata si mai moale pe spate deci in prima faza ai putea sa le inversezi si sa vezi poate-ti place mai mult asa. Poti opta si pentru seturile complete de arcuri (se potrivesc cele de Asso) si atunci poti jongla cu toate tariile necesare :), in functie de suprafata de rulare.
Daca masina topaie inseamna ori ca are arcuri prea tari si un ulei prea slab, ori ca nu mai are ulei aproape deloc in amortizoare. E bine sa schimbi si garniturile la un moment dat, gasesti o-ringurile drept set complet HPI.
#4
Postat 23 April 2012 - 04:41 PM
rama, la 23 April 2012 - 03:42 PM, a spus:
Aveti idee cum ma informez.
Daca te-ai fi uitat in manual (pagina 21) ai fi vazut atat procedura de reumplere a amortizoarelor cat si valoarea uleiului stock care este chiar 35wt.
Deci...te informezi citind manualul :).
#5
Postat 23 April 2012 - 04:47 PM
informeaza`te , cauta inainte sa pui o intrebare :)
Bafta , Manu !
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#6
Postat 23 April 2012 - 09:29 PM
Acum nu pot decat sa va multumesc.
Am sa incerc schema cu inlocuirea arcurilor , si mai ales citirea manualului.
Si da are in continuare noi pe fata (foarte moi) si dure pe spate .
Multumesc inca odata si trecem la citit.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#7
Postat 23 April 2012 - 09:41 PM
rama, la 23 April 2012 - 09:29 PM, a spus:
Acum nu pot decat sa va multumesc.
Am sa incerc schema cu inlocuirea arcurilor , si mai ales citirea manualului.
Si da are in continuare noi pe fata (foarte moi) si dure pe spate .
Multumesc inca odata si trecem la citit.
bafta la citit ! o sa`ti prinda bine topicul dar mai citeste si forumuri din`afara , ajuta si acelea :)
Bafta , Manu ! :D
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#9
Postat 24 April 2012 - 11:02 AM
lamav4, la 24 April 2012 - 08:37 AM, a spus:
Sunt atatea posibile raspunsuri incat nu cred ca vei primi unul care sa te multumeasca.
Iata ce vreau eu sa-ti spun:
- sa numim uleiul F pentru fata si S pentru spate.
Acum sa enuntam posibilitati (cateva) si apoi sa vezi la care din situatii iti doresti raspuns...
1. F pe fata si F pe spate dar nici unul adecvat pistei
2. S pe fata si S pe spate dar nici unul adecvat pistei
3. F pe fata si F pe spate cu arcuri total aiurea
4. S pe fata si S pe spate cu arcuri total aiurea
5. F pe fata si F pe spate, F adecvat pistei, arcuri adecvate pistei
6. F pe fata si f pe spate, F neadecvat pistei, arcuri adecvate pistei
...
pot continua dar m-am cam plictisit...
Roaga pe cineva care are modelul tau sa-ti dea un setup sheet adecvat pistei pe care vrei sa te dai si ia-l ca punct de plecare pentru propriile setari, sau pleaca de la setarea originala.