Modelism - RHC Forum: ESC Modelcraft 15T Carbon series - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

ESC Modelcraft 15T Carbon series -se poate arde la un scurt cand esc este off?

#1 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 16 March 2012 - 11:43 AM

Va salut, am o mica problema, postez aici ca nu stiu unde in alta parte as putea.
Ok, sa incepem cu inceputul, e vorba de o mashina cu combo brushed, cu doua zile inainte am facut un test sa vad daca totul este k, adica daca am comenzile de inainte frana inapoi, stg dr, toate bune si frumoase, ieri cand sa mai probez odata inainte de a porni statia si esc-ul, am conectat bateria la esc dar faza ca am inversat + cu -, totul a durat o fractiune de secunta si o mica scanteie. Am zis ca daca erau toate inchise nu s-a intamplat nimic, conectez totul la k si cu mai multa atentie, dau drumul la statie, apoi la esc si... functioneaza stg dr, inainte, frana dar inapoi nu. e ca si cum am ramas fara reverse.
Intrebare, se poate arde reversul la un astfel de scurt cand statia si regulatorul era pe off?
La inceput am crezut ca s-a resetat si a pornit functia de reverse pe off, am zis sa ii fac o setare noua dar aici alta problema, in manualul esc-ului arata ca acesta trebuie sa aibe un buton de setare cu toate ca setarile le faci din statie, esc-ul nu are decat un led care e cand rosu cand verde.

Aici este un link legat de esc http://shop.conrad-u...r-15-turns.html

Features

Fully automatic detection of the neutral position
Triple security system (temperature switch-off / Overload switch-off / short-circuit switch-off)
Two-coloured set-up LED
Plug-system: Battery: Tamiya, remote control: JR / Futaba, Motor: 4 mm round plug.
Anodised aluminium heat-sink
Ready to connect
Design housing in Carbon look

Daca are protectie la scurt circuit, cum se putea arde reversul cand el era oprit (off).

Am atasat si un manual poate mai are nevoie altcineva sau poate imi da cineva o idee inainte de a-l trimite lui EBA pt diagnosticare.

Fisiere atasate


Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#2 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2012 - 03:37 PM

Din pacate s-au ars FET-urile de reverse.

Explicatia e simpla - intrerupatorul de on/off nu intrerupe circuitul intre baterie si FET-uri, circuitul acolo e pe direct. E cumva logic, daca intrerupatorul ar fi pus pe circuitul ala ar trebui sa aiba si cablurile pe masura :D, prin firicelele alea doua ale lui nu au cum sa circule sutele de amperi de la acumulator. Intrerupatorul opreste doar electronica de comanda, atat.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#3 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 16 March 2012 - 04:00 PM

Salut Ovidiu, de asta imi era si frica, eh, urmatoarea oprire pt esc va fi la dl Eba.
Protectie la scurt circuit pe dracu. China made, sau defapt taiwan, tot un rahat

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 16 March 2012 - 04:02 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu