Ok, sa incepem cu inceputul, e vorba de o mashina cu combo brushed, cu doua zile inainte am facut un test sa vad daca totul este k, adica daca am comenzile de inainte frana inapoi, stg dr, toate bune si frumoase, ieri cand sa mai probez odata inainte de a porni statia si esc-ul, am conectat bateria la esc dar faza ca am inversat + cu -, totul a durat o fractiune de secunta si o mica scanteie. Am zis ca daca erau toate inchise nu s-a intamplat nimic, conectez totul la k si cu mai multa atentie, dau drumul la statie, apoi la esc si... functioneaza stg dr, inainte, frana dar inapoi nu. e ca si cum am ramas fara reverse.
Intrebare, se poate arde reversul la un astfel de scurt cand statia si regulatorul era pe off?
La inceput am crezut ca s-a resetat si a pornit functia de reverse pe off, am zis sa ii fac o setare noua dar aici alta problema, in manualul esc-ului arata ca acesta trebuie sa aibe un buton de setare cu toate ca setarile le faci din statie, esc-ul nu are decat un led care e cand rosu cand verde.
Aici este un link legat de esc http://shop.conrad-u...r-15-turns.html
Features
Fully automatic detection of the neutral position
Triple security system (temperature switch-off / Overload switch-off / short-circuit switch-off)
Two-coloured set-up LED
Plug-system: Battery: Tamiya, remote control: JR / Futaba, Motor: 4 mm round plug.
Anodised aluminium heat-sink
Ready to connect
Design housing in Carbon look
Daca are protectie la scurt circuit, cum se putea arde reversul cand el era oprit (off).
Am atasat si un manual poate mai are nevoie altcineva sau poate imi da cineva o idee inainte de a-l trimite lui EBA pt diagnosticare.
Fisiere atasate
-
209074-an-01-ml-CARBON_SERIES_FAHRTREG_15T75A_de_en_fr_nl.pdf (485.93K)
Number of downloads: 477