Benzinara problema problema reglaj carburator
#1
Postat 04 December 2011 - 09:17 PM
#2
Postat 04 December 2011 - 09:25 PM
ephesus, la 04 December 2011 - 09:17 PM, a spus:
Salut , adu totate reglajele la setarile de fabrica , daca nu ai notat undeva cate ture avea fiecare te uiti pe net la modelul de carb pe care il ai si poate gasesti , intrebarea mea este de ce te-ai apucat sa faci asa ceva cu carburatorul ? chiar era nevoie sa il desfaci , il puteai baga in decanol sa-u alta solutie pentru curatat carburatorul , si inca un sfat te poti uita si la bujie sa vezi cum arata poate ea este vinovata de oprirea motorului , iar carburatorul este vinovat de mersul in'' valuri '' al motorului
#3
Postat 04 December 2011 - 09:51 PM
marian.dumitru74, la 04 December 2011 - 09:25 PM, a spus:
salut bujia da scantei dar nu stiu sa ii fac reglajele din fabrica, l am desfacut ca sa curat masina nu pe el, carburatorul este curat. ms frumos
#4
Postat 04 December 2011 - 09:59 PM
ephesus, la 04 December 2011 - 09:51 PM, a spus:
am gasit setarile standrad din fabrica dar nu stiu sa le citesc
H 1 3/8 plus/minus 1/4
L 1 1/4 plus/minus 1/4
stiti ce inseamna asta?
#5
Postat 04 December 2011 - 10:06 PM
ephesus, la 04 December 2011 - 09:59 PM, a spus:
H 1 3/8 plus/minus 1/4
L 1 1/4 plus/minus 1/4
stiti ce inseamna asta?
Nu stiu ce ai scris sau de unde le-ai luat...eu iti spun acum ce scrie in manualul HPI Racing de la Baja 5T cu privire la motorul Fuelie 26cc:
La surubul L il intorci in sensul acelor de ceasornic pana cand se opreste, pe urma il intorci in sensul contrar acelor de ceasornic 1 tura si 1/4 ( un sfert ).
La surubul H il intorci in sensul acelor de ceasornic pana cand se opreste, pe urma in intorci in sensul contrar acelor de ceasornic 1 tura si 1/2 ( o jumatate ).
Astea sunt setarile de fabrica ale carburatorului!
#6
Postat 04 December 2011 - 10:18 PM
Alex-T, la 04 December 2011 - 10:06 PM, a spus:
La surubul L il intorci in sensul acelor de ceasornic pana cand se opreste, pe urma il intorci in sensul contrar acelor de ceasornic 1 tura si 1/4 ( un sfert ).
La surubul H il intorci in sensul acelor de ceasornic pana cand se opreste, pe urma in intorci in sensul contrar acelor de ceasornic 1 tura si 1/2 ( o jumatate ).
Astea sunt setarile de fabrica ale carburatorului!
Multumesc mult dar am luat din cartea ei de la standard settings! stima
#9
Postat 04 December 2011 - 10:56 PM
ephesus, la 04 December 2011 - 10:44 PM, a spus:
H 1 3/8 plus/minus 1/4
L 1 1/4 plus/minus 1/4
Stie cineva sa citeasca astea? multumesc mult!
1.inchise ambele
2.H deschis 1 si 3/8
3.L deschis1 si 1/4
La ambele +/- 1/4 inseamna ca setarea poate varia cu 1/4
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 04 December 2011 - 10:56 PM
You can go faster... I can go anywhere !
#10
Postat 04 December 2011 - 10:58 PM
Drifter., la 04 December 2011 - 10:48 PM, a spus:
surubul H 1 tura si 3/8 in dreapta si 1/4 in stnga
surubul L 1 rura si 1/4 in dreapta si 1/4 in stanga
Eu cel putin asa inteleg. Poti incerca. Cu stima
Sau nu.
Ai mai facut un post.
Daca asta intelegi tu, ia-ti un automodel pe benzina si incerca pe al tau.
Daca nu va pricepeti este mai bine pentru toata lumea sa va tineti ideile acasa.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 04 December 2011 - 10:59 PM
#11
Postat 04 December 2011 - 11:12 PM
Aceasta postare a fost editata de zero_patru_hol: 04 December 2011 - 11:13 PM
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system
#12
Postat 04 December 2011 - 11:24 PM
Hai ca iti explic eu ce inseamna:
H 1 3/8 plus/minus 1/4 - il inchizi pana cand se opreste pe urma il deschizi 1 tura si 3 optimi plus sau minus inca 1 sfert de tura
L 1 1/4 plus/minus 1/4 - il inchizi pana cand se opreste pe urma il deschizi 1 tura si 1 sfert plus minus acel sfert
practic ei iti zic plus sau minus 1 sfert in eventualitatea in care consideri tu ca iti mai trebuie sau nu benzina in amestec intelegi ?
Aceasta postare a fost editata de Alex-T: 04 December 2011 - 11:28 PM
#13
Postat 04 December 2011 - 11:45 PM
Drifter., la 04 December 2011 - 10:48 PM, a spus:
surubul H 1 tura si 3/8 in dreapta si 1/4 in stnga
surubul L 1 rura si 1/4 in dreapta si 1/4 in stanga
Eu cel putin asa inteleg. Poti incerca. Cu stima
Foarte tare asta , nu stiam ca am si un seif in carburatorul meu !! Cumva e plin de bani si eu nu stiam ...hmmm ma duc sa iau un ciocan sa vad ce gasesc in el(in manualul meu nu e scris si cifrul).
On topic : cred ca te-au ajutat colegii de pe forum cu suruburile de reglaj dar , uite iti mai lansez si eu o pista de investigat : ai zis ca ai dat jos carburatorul , verfica etanseitatea din carb si motor(sau bucata de plastic de care se prinde el) , dupa care adu setarile la cele din fabrica.
Daca mai sunt probleme incearca sa le scrii in topicul Benzinare , cred ca e mai bine sa fie toate topicurile legate de benzinare in acelasi loc!
Seara buna si spor la reglaje!
Aceasta postare a fost editata de snowmann: 04 December 2011 - 11:46 PM
#15
Postat 05 December 2011 - 03:02 PM
snowmann, la 04 December 2011 - 11:45 PM, a spus:
On topic : cred ca te-au ajutat colegii de pe forum cu suruburile de reglaj dar , uite iti mai lansez si eu o pista de investigat : ai zis ca ai dat jos carburatorul , verfica etanseitatea din carb si motor(sau bucata de plastic de care se prinde el) , dupa care adu setarile la cele din fabrica.
Daca mai sunt probleme incearca sa le scrii in topicul Benzinare , cred ca e mai bine sa fie toate topicurile legate de benzinare in acelasi loc!
Seara buna si spor la reglaje!
eu doar mi-am dat cu parerea dar nu trebuia sa saiti cu gura asa.
Eu asa am crezut si am scris dar poate te ajuta.
acele setari puteau citite in multe feluri.
Aceasta postare a fost editata de Drifter.: 05 December 2011 - 03:04 PM
#16
Postat 05 December 2011 - 03:13 PM
Drifter., la 05 December 2011 - 03:02 PM, a spus:
App daca te credear destept puteai sa te gandesti singur. Eu asa am rezut si am scris dar poate te ajuta.
acele setari puteau citite in multe feluri.
Uneori e mai bine sa nu spui nimic decat sa spui ceva de care nu esti sigur , nu am "SAIT" cu gura , dar popurul roman are in patrimoniul sau multe zicale si in cazul asta, aceasta se potriveste : "Daca taceai filozof ramaneai". Drifter ,daca nu ai avut tangente cu un motor cu combustie interna in 2 timpi ( si cu modalitatile de reglaj ale acestuia ) nu cred ca erai in masura sa dai sfaturi si nu ai facut decat sa il incurci pe colegul nostru .
P.S. Nu ma dau mare invatat si nu vreau sa crezi ca iti dau lectii(toti gresim) , dar te rog , Scrie mai ROMANESTE !
#17
Postat 05 December 2011 - 03:45 PM
snowmann, la 05 December 2011 - 03:13 PM, a spus:
P.S. Nu ma dau mare invatat si nu vreau sa crezi ca iti dau lectii(toti gresim) , dar te rog , Scrie mai ROMANESTE !
ok imi cer scuze ca am aberat cu setarile :pardon: Sa auzim de bine
#19
Postat 05 December 2011 - 11:53 PM
1. Asigurate ca ai montat totul cum era inainte. Chiar si acea garnitura dintre carborator si filtru de aer + cea dintre carburator si blocul motor.
2. Furtunul sa nu fie spart
3. Bujia sa dea scanteie unde trebuie
4. Vezi daca iti da benzina sa nu fie infundat carboratorul pe undeva
5. DAca inteplinesti tot ce e mai sus motorul trebuie sa porneasca chiar daca nu este reglat.
#20
Postat 08 December 2011 - 08:40 PM
verificarea etanseitatii garniturii dintre carburator si motor( suportul filtrului de aer )
se amorseaza cand dai la pompa?
sub cele doua suruburi de reglaj mai ai unul pentru relanti , il mai poti deshide un pic ( un sfert de tura cel ult )
Strange cele doua suruburi de reglaj de pe carburator si le desfaci pe rand asa cum ti-a spus Alex-t
Dupa ce ai facut toatea astea fa-ti rost de un filtru pentru combustibil si pune-l intre rezeror si carburator ( eu asa am facut )
Procedura de pornire
apesi pe pompa de amorsare de trei-patru ori
apesi socul si tragi de sfoara de 2-4 ori pana da semne sa porneasca
pui socul in pozitia initiala si tragi de sfoara de 2-3 ori si ar trebui s porneasca
Oricum trebuie sa iti faci rost de bujie noua cmr7h s-au cmr6h mai calda pntru vremea asta
Bafta