Modelism - RHC Forum: Benzinara problema - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Benzinara problema problema reglaj carburator

#1 Useril este offline   ephesus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male

Postat 04 December 2011 - 09:17 PM

Salut am o masinuta pe benzina scara 1:5 , 23 cc. am dat carburatorul jos si cand l am pus la loc nu mai porneste masinuta am umblat la reglaje dar nu stiu cum sa le fac ( masinuta a pornit dar nu sta la relanti, se opreste,e inecata nu stiu ) nu stiu cum sa ii fac reglajele . stima
0

#2 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 04 December 2011 - 09:25 PM

Vezi postareaephesus, la 04 December 2011 - 09:17 PM, a spus:

Salut am o masinuta pe benzina scara 1:5 , 23 cc. am dat carburatorul jos si cand l am pus la loc nu mai porneste masinuta am umblat la reglaje dar nu stiu cum sa le fac ( masinuta a pornit dar nu sta la relanti, se opreste,e inecata nu stiu ) nu stiu cum sa ii fac reglajele . stima


Salut , adu totate reglajele la setarile de fabrica , daca nu ai notat undeva cate ture avea fiecare te uiti pe net la modelul de carb pe care il ai si poate gasesti , intrebarea mea este de ce te-ai apucat sa faci asa ceva cu carburatorul ? chiar era nevoie sa il desfaci , il puteai baga in decanol sa-u alta solutie pentru curatat carburatorul , si inca un sfat te poti uita si la bujie sa vezi cum arata poate ea este vinovata de oprirea motorului , iar carburatorul este vinovat de mersul in'' valuri '' al motorului
0

#3 Useril este offline   ephesus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male

Postat 04 December 2011 - 09:51 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 04 December 2011 - 09:25 PM, a spus:

Salut , adu totate reglajele la setarile de fabrica , daca nu ai notat undeva cate ture avea fiecare te uiti pe net la modelul de carb pe care il ai si poate gasesti , intrebarea mea este de ce te-ai apucat sa faci asa ceva cu carburatorul ? chiar era nevoie sa il desfaci , il puteai baga in decanol sa-u alta solutie pentru curatat carburatorul , si inca un sfat te poti uita si la bujie sa vezi cum arata poate ea este vinovata de oprirea motorului , iar carburatorul este vinovat de mersul in'' valuri '' al motorului

salut bujia da scantei dar nu stiu sa ii fac reglajele din fabrica, l am desfacut ca sa curat masina nu pe el, carburatorul este curat. ms frumos
0

#4 Useril este offline   ephesus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male

Postat 04 December 2011 - 09:59 PM

Vezi postareaephesus, la 04 December 2011 - 09:51 PM, a spus:

salut bujia da scantei dar nu stiu sa ii fac reglajele din fabrica, l am desfacut ca sa curat masina nu pe el, carburatorul este curat. ms frumos

am gasit setarile standrad din fabrica dar nu stiu sa le citesc
H 1 3/8 plus/minus 1/4
L 1 1/4 plus/minus 1/4
stiti ce inseamna asta?
0

#5 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2011 - 10:06 PM

Vezi postareaephesus, la 04 December 2011 - 09:59 PM, a spus:

am gasit setarile standrad din fabrica dar nu stiu sa le citesc
H 1 3/8 plus/minus 1/4
L 1 1/4 plus/minus 1/4
stiti ce inseamna asta?


Nu stiu ce ai scris sau de unde le-ai luat...eu iti spun acum ce scrie in manualul HPI Racing de la Baja 5T cu privire la motorul Fuelie 26cc:

La surubul L il intorci in sensul acelor de ceasornic pana cand se opreste, pe urma il intorci in sensul contrar acelor de ceasornic 1 tura si 1/4 ( un sfert ).

La surubul H il intorci in sensul acelor de ceasornic pana cand se opreste, pe urma in intorci in sensul contrar acelor de ceasornic 1 tura si 1/2 ( o jumatate ).

Astea sunt setarile de fabrica ale carburatorului!
0

#6 Useril este offline   ephesus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male

Postat 04 December 2011 - 10:18 PM

Vezi postareaAlex-T, la 04 December 2011 - 10:06 PM, a spus:

Nu stiu ce ai scris sau de unde le-ai luat...eu iti spun acum ce scrie in manualul HPI Racing de la Baja 5T cu privire la motorul Fuelie 26cc:

La surubul L il intorci in sensul acelor de ceasornic pana cand se opreste, pe urma il intorci in sensul contrar acelor de ceasornic 1 tura si 1/4 ( un sfert ).

La surubul H il intorci in sensul acelor de ceasornic pana cand se opreste, pe urma in intorci in sensul contrar acelor de ceasornic 1 tura si 1/2 ( o jumatate ).

Astea sunt setarile de fabrica ale carburatorului!

Multumesc mult dar am luat din cartea ei de la standard settings! stima
0

#7 Useril este offline   ephesus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male

Postat 04 December 2011 - 10:44 PM

carburator standard settings (luate din cartea ei) :
H 1 3/8 plus/minus 1/4
L 1 1/4 plus/minus 1/4
Stie cineva sa citeasca astea? multumesc mult!
0

#8 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 04 December 2011 - 10:48 PM

Cred ca
surubul H 1 tura si 3/8 in dreapta si 1/4 in stnga
surubul L 1 rura si 1/4 in dreapta si 1/4 in stanga
Eu cel putin asa inteleg. Poti incerca. Cu stima
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#9 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 04 December 2011 - 10:56 PM

Vezi postareaephesus, la 04 December 2011 - 10:44 PM, a spus:

carburator standard settings (luate din cartea ei) :
H 1 3/8 plus/minus 1/4
L 1 1/4 plus/minus 1/4
Stie cineva sa citeasca astea? multumesc mult!



1.inchise ambele
2.H deschis 1 si 3/8
3.L deschis1 si 1/4
La ambele +/- 1/4 inseamna ca setarea poate varia cu 1/4

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 04 December 2011 - 10:56 PM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#10 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 04 December 2011 - 10:58 PM

Vezi postareaDrifter., la 04 December 2011 - 10:48 PM, a spus:

Cred ca
surubul H 1 tura si 3/8 in dreapta si 1/4 in stnga
surubul L 1 rura si 1/4 in dreapta si 1/4 in stanga
Eu cel putin asa inteleg. Poti incerca. Cu stima


Sau nu.
Ai mai facut un post.
Daca asta intelegi tu, ia-ti un automodel pe benzina si incerca pe al tau.
Daca nu va pricepeti este mai bine pentru toata lumea sa va tineti ideile acasa.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 04 December 2011 - 10:59 PM

0

#11 Useril este offline   zero_patru_hol 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:sebes-cluj

Postat 04 December 2011 - 11:12 PM

pune filtrul de aer original(carcasa din plastic + buretele in interior), dupa aceea incearca setarile de fabrica din carte si trebuie sa mearga. pe carcasa filtrului de aer original este notata si pozitia socului - inchis/deschis, in caz ca le incurci. dupa ce porneste faci ajustajele fine specifice unui motor pe benzina, gasesti pe forum unde ti-am zis sa cauti.

Aceasta postare a fost editata de zero_patru_hol: 04 December 2011 - 11:13 PM

mini E-Revo VXL
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system
0

#12 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2011 - 11:24 PM

Da incearca ma setarile dictate de mine daca nu le intelegi pe ale tale ca e acelasi lucru.

Hai ca iti explic eu ce inseamna:

H 1 3/8 plus/minus 1/4 - il inchizi pana cand se opreste pe urma il deschizi 1 tura si 3 optimi plus sau minus inca 1 sfert de tura
L 1 1/4 plus/minus 1/4 - il inchizi pana cand se opreste pe urma il deschizi 1 tura si 1 sfert plus minus acel sfert

practic ei iti zic plus sau minus 1 sfert in eventualitatea in care consideri tu ca iti mai trebuie sau nu benzina in amestec intelegi ?

Aceasta postare a fost editata de Alex-T: 04 December 2011 - 11:28 PM

0

#13 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 04 December 2011 - 11:45 PM

Vezi postareaDrifter., la 04 December 2011 - 10:48 PM, a spus:

Cred ca
surubul H 1 tura si 3/8 in dreapta si 1/4 in stnga
surubul L 1 rura si 1/4 in dreapta si 1/4 in stanga
Eu cel putin asa inteleg. Poti incerca. Cu stima

Foarte tare asta , nu stiam ca am si un seif in carburatorul meu !! Cumva e plin de bani si eu nu stiam ...hmmm ma duc sa iau un ciocan sa vad ce gasesc in el(in manualul meu nu e scris si cifrul).
On topic : cred ca te-au ajutat colegii de pe forum cu suruburile de reglaj dar , uite iti mai lansez si eu o pista de investigat : ai zis ca ai dat jos carburatorul , verfica etanseitatea din carb si motor(sau bucata de plastic de care se prinde el) , dupa care adu setarile la cele din fabrica.
Daca mai sunt probleme incearca sa le scrii in topicul Benzinare , cred ca e mai bine sa fie toate topicurile legate de benzinare in acelasi loc!


Seara buna si spor la reglaje!

Aceasta postare a fost editata de snowmann: 04 December 2011 - 11:46 PM

0

#14 Useril este offline   ephesus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male

Postat 05 December 2011 - 01:24 AM

ok Multumesc mult
0

#15 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 05 December 2011 - 03:02 PM

Vezi postareasnowmann, la 04 December 2011 - 11:45 PM, a spus:

Foarte tare asta , nu stiam ca am si un seif in carburatorul meu !! Cumva e plin de bani si eu nu stiam ...hmmm ma duc sa iau un ciocan sa vad ce gasesc in el(in manualul meu nu e scris si cifrul).
On topic : cred ca te-au ajutat colegii de pe forum cu suruburile de reglaj dar , uite iti mai lansez si eu o pista de investigat : ai zis ca ai dat jos carburatorul , verfica etanseitatea din carb si motor(sau bucata de plastic de care se prinde el) , dupa care adu setarile la cele din fabrica.
Daca mai sunt probleme incearca sa le scrii in topicul Benzinare , cred ca e mai bine sa fie toate topicurile legate de benzinare in acelasi loc!


Seara buna si spor la reglaje!

eu doar mi-am dat cu parerea dar nu trebuia sa saiti cu gura asa.
Eu asa am crezut si am scris dar poate te ajuta.
acele setari puteau citite in multe feluri.

Aceasta postare a fost editata de Drifter.: 05 December 2011 - 03:04 PM

Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#16 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 05 December 2011 - 03:13 PM

Vezi postareaDrifter., la 05 December 2011 - 03:02 PM, a spus:

eu doar mi-am dat cu parerea dar nu trebuia sa saiti cu gura asa.
App daca te credear destept puteai sa te gandesti singur. Eu asa am rezut si am scris dar poate te ajuta.
acele setari puteau citite in multe feluri.

Uneori e mai bine sa nu spui nimic decat sa spui ceva de care nu esti sigur , nu am "SAIT" cu gura , dar popurul roman are in patrimoniul sau multe zicale si in cazul asta, aceasta se potriveste : "Daca taceai filozof ramaneai". Drifter ,daca nu ai avut tangente cu un motor cu combustie interna in 2 timpi ( si cu modalitatile de reglaj ale acestuia ) nu cred ca erai in masura sa dai sfaturi si nu ai facut decat sa il incurci pe colegul nostru .
P.S. Nu ma dau mare invatat si nu vreau sa crezi ca iti dau lectii(toti gresim) , dar te rog , Scrie mai ROMANESTE !
0

#17 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 05 December 2011 - 03:45 PM

Vezi postareasnowmann, la 05 December 2011 - 03:13 PM, a spus:

Uneori e mai bine sa nu spui nimic decat sa spui ceva de care nu esti sigur , nu am "SAIT" cu gura , dar popurul roman are in patrimoniul sau multe zicale si in cazul asta, aceasta se potriveste : "Daca taceai filozof ramaneai". Drifter ,daca nu ai avut tangente cu un motor cu combustie interna in 2 timpi ( si cu modalitatile de reglaj ale acestuia ) nu cred ca erai in masura sa dai sfaturi si nu ai facut decat sa il incurci pe colegul nostru .
P.S. Nu ma dau mare invatat si nu vreau sa crezi ca iti dau lectii(toti gresim) , dar te rog , Scrie mai ROMANESTE !

ok imi cer scuze ca am aberat cu setarile :pardon: Sa auzim de bine
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#18 Useril este offline   zero_patru_hol 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:sebes-cluj

Postat 05 December 2011 - 07:52 PM

ai rezolvat ceva cu reglajul?

Aceasta postare a fost editata de zero_patru_hol: 05 December 2011 - 07:53 PM

mini E-Revo VXL
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system
0

#19 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 December 2011 - 11:53 PM

Iti dau eu un sfat, m-am chinuit si eu foarte mult timp cu o benzinara.
1. Asigurate ca ai montat totul cum era inainte. Chiar si acea garnitura dintre carborator si filtru de aer + cea dintre carburator si blocul motor.
2. Furtunul sa nu fie spart
3. Bujia sa dea scanteie unde trebuie
4. Vezi daca iti da benzina sa nu fie infundat carboratorul pe undeva
5. DAca inteplinesti tot ce e mai sus motorul trebuie sa porneasca chiar daca nu este reglat.
0

#20 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 08 December 2011 - 08:40 PM

Salut , daca ai drum prin Bucuresti ne putem intalnii sa ne uitam un pic la ea , dar ce trebuie sa faci tu ca sa nu mai pierdem vremea este ;
verificarea etanseitatii garniturii dintre carburator si motor( suportul filtrului de aer )
se amorseaza cand dai la pompa?
sub cele doua suruburi de reglaj mai ai unul pentru relanti , il mai poti deshide un pic ( un sfert de tura cel ult )
Strange cele doua suruburi de reglaj de pe carburator si le desfaci pe rand asa cum ti-a spus Alex-t
Dupa ce ai facut toatea astea fa-ti rost de un filtru pentru combustibil si pune-l intre rezeror si carburator ( eu asa am facut )
Procedura de pornire
apesi pe pompa de amorsare de trei-patru ori
apesi socul si tragi de sfoara de 2-4 ori pana da semne sa porneasca
pui socul in pozitia initiala si tragi de sfoara de 2-3 ori si ar trebui s porneasca
Oricum trebuie sa iti faci rost de bujie noua cmr7h s-au cmr6h mai calda pntru vremea asta
Bafta
0

#21 Useril este offline   ephesus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 18-October 11
  • Gender:Male

Postat 11 December 2011 - 12:30 PM

s-a rezolvat multumesc mult era de la amestec si nu pornea. Am pus ulei mult. Multumesc de ajutor!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu