Modelism - RHC Forum: Incepator in ale driftului - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Incepator in ale driftului hpi e10 cu intrebari

#1 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 09 June 2012 - 02:19 AM

Salutare Ciprian e numele meu ....din Constanta si de azi sunt posesorul unui hpi e10, urmeaza sa il zapacesc pana ma apuc de upgrade-uri .....boala m-a luat tare dupa primele 10min de distractie cu el.

Am urgent nevoie de un charger bun si relativ rapid sau eventual sa pot sa selectez mod de incarcare rapid si "formatare" sa zicem ....si acum sunt oprit la 2 variante
1. Varianta 1 - IMAX b6
2. Varianta 2 = ACCUCELL 6 50W- Turnigy
Sunt deschis bineinteles si la alte optiuni chiar si mai economice daca s-ar putea

A 2-a problema de interes major ar fi bateriile, as vrea sa imi mai iau un pack ...sau doi ...de cat? habar nu am, aici am nevoie de ajutorul vostru , 3000? 3300? 4000? nu am nici cea mai mica idee, as vrea ceva sa tina totusi un juma de ora / o ora de forjat ...cu cat mai mult cu atat mai bine

Ar mai trebui si niste roti de drift din plastic/abs pentru ca acum merg cu unele dintr-un cauciuc dur si nu e chiar asa bun driftul, dar m-am jucat cu putina banda izolatoare in prima faza.
Pe masina am un esc 15t cu motor ....nu stiu de cat, nici cel de la care l-am cumparat nu stie

Este acesta:
http://www.rhcforum....ttach_id=147843

Statie 2.4ghz ....mai mult nu stiu sa va zic, o gramada de piese care nu stiu inca ce fac si la ce folosesc dar urmeaza pe viitor

Orice sfat e mai mult decat binevenit

Cu respect Ciprian


ps. vre-un impatimit constantean pe aici? parca e mai fun sa te dai in 2 cel putin

Aceasta postare a fost editata de pc.ciprian: 09 June 2012 - 02:21 AM

0

#2 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 09 June 2012 - 06:52 AM

1.La incarcatoare, ambele variante sunt la fel de bune.
2.La baterii, parerea mea sa treci pe lipo (daca ai esc-ul sc-15 de la hpi stie e lipo cutoff), iar daca nu ai lipo cut off iti cumperi un buzzer.Cu cat mai mare capacitatea bateriei cu atat mai mult timp de joaca.Lipo cut off este o functie a esc-ului care iti taie curentul de la baterie atunci cand bateria ajunge sub un anumit voltaj.Astfel nu o sa ai probleme cu lipo-ul.Daca nu ai lipo cut off escul va suge toata bateria si astfel iti iei adio de la lipo
3.rotile din abs sunt recomandate pe afara, pe asfalt.
4.totodata sfatul meu de incepu, pune rulmenti in loc de bucse la toata masina
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#3 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 09 June 2012 - 09:02 AM

Vezi postareavgeorge, la 09 June 2012 - 06:52 AM, a spus:

1.La incarcatoare, ambele variante sunt la fel de bune.
2.La baterii, parerea mea sa treci pe lipo (daca ai esc-ul sc-15 de la hpi stie e lipo cutoff), iar daca nu ai lipo cut off iti cumperi un buzzer.Cu cat mai mare capacitatea bateriei cu atat mai mult timp de joaca.Lipo cut off este o functie a esc-ului care iti taie curentul de la baterie atunci cand bateria ajunge sub un anumit voltaj.Astfel nu o sa ai probleme cu lipo-ul.Daca nu ai lipo cut off escul va suge toata bateria si astfel iti iei adio de la lipo
3.rotile din abs sunt recomandate pe afara, pe asfalt.
4.totodata sfatul meu de incepu, pune rulmenti in loc de bucse la toata masina


Multam de raspuns George
1. Cred ca voi merge pe ACCUCELL 6 50W- Turnigy
2. ESC-ul este acesta (am cautat link pe afara sper sa nu se considere reclama) se pare ca nu are cut-off deci probabil voi merge pe un buzzer am vazut ca e in jur de 35ron , daca m-am uitat bine , vorbim de device-ul acela care funcioneaza si ca voltmetru nu?
3. Nu prea am unde sa ma dau indoor deci 99% din timp ma voi da afara cu ea
4. Masina este full rulmentata, m-am uitat unpic la roti are rulmenti , la fel si la drive shaft care vreau sa o comand din aluminiu

Mi-ai recomanda ceva anume pe Li-po? care sunt mai bune?
0

#4 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 09 June 2012 - 09:09 AM

Ai un mesaj de la mine.Sunama sa iti spun mai multe, sau george.vladu89 pe mess
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#5 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 09 June 2012 - 09:09 AM

un pic este forma corecta, ma irita greseala asta tot mai des intalnita ca si accentul pe trafic, mafia pe care il tot aud la televizor.

Aceasta postare a fost editata de lamav4: 09 June 2012 - 09:11 AM

Fan Nokia.
0

#6 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 09 June 2012 - 09:11 AM

Vezi postarealamav4, la 09 June 2012 - 09:09 AM, a spus:

un pic

inteligent raspuns.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#7 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 09 June 2012 - 09:12 AM

escul din link stie lipo 2s ( doua celule )
acumulatori de recomandat iti recomand Turnigy de 5000 mah, descarcare 20-30 C ( daca iei cu descarcare mai mare risti sa nu iti incapa in locasul de pe sasiu ), sunt buni si ieftini, 5000 mah iti asigura nimim 1 ora de joaca
daca afli ce motor ai, pentru drift, la inceput e recomandabil sa pui 20-25T, daca nu sti ce ai..poti cumpara unul ca nu sunt scumpe ( nou aprox. 60-70 de lei, brushed/cu perii )
conteaza si statia ca poti face unele setari importante
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#8 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 09 June 2012 - 10:09 AM

Recomand si eu Turnigy-urile. Am un nanotech 2s de 6000 si cu roti de touring ma tine o ora si cu alea de drift, cam 2. Ma plictisesc eu pana se termina acumulatorul. Un lucru totusi la care trebuie sa ai grija cu e10-le sunt diferentialele. Ele sunt din plastic si daca ii pui un brushless prea puternic o sa fie facute bucati. S-a intamplat asta unui cunoscut. A pus un ezrun 9t in masina si dupa 10 minute...
0

#9 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 09 June 2012 - 10:16 AM

Vezi postarealamav4, la 09 June 2012 - 09:09 AM, a spus:

un pic este forma corecta, ma irita greseala asta tot mai des intalnita ca si accentul pe trafic, mafia pe care il tot aud la televizor.

De fapt, daca studiezi putin etimologia cuvantului trafic, vei vedea ca vine din limba franceza, unde accentul se pune pe ultima silaba. Cuvantul, in timp, s-a adaptat pronuntie limbii romane si din cauza aceasta ni se pare normal ca accentul sa fie pus pe prima silaba si nu pe ultima. Nu eram 100% sigur, dar am deschis DEX-ul meu de prin 2000 de acasa si asa este. Corect era atunci cu accentul pe ultima silaba. Poate odata cu DOOM2 asta s-a schimbat. Nu spun nu. In fine.
Din cate stiam, acesta este un forum pentru modelisti, nu pentru amatorii de gramatica. Ne-am putea apuca si de facut analiza morfo-sintactice a cuvintelor. Asta chiar ca ar fi interesant...
0

#10 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 09 June 2012 - 10:20 AM

Chiar daca este un forum de modelism tot trebuie scris corect.
Fan Nokia.
0

#11 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 09 June 2012 - 10:22 AM

Vezi postareageicsu, la 09 June 2012 - 09:12 AM, a spus:

escul din link stie lipo 2s ( doua celule )
acumulatori de recomandat iti recomand Turnigy de 5000 mah, descarcare 20-30 C ( daca iei cu descarcare mai mare risti sa nu iti incapa in locasul de pe sasiu ), sunt buni si ieftini, 5000 mah iti asigura nimim 1 ora de joaca
daca afli ce motor ai, pentru drift, la inceput e recomandabil sa pui 20-25T, daca nu sti ce ai..poti cumpara unul ca nu sunt scumpe ( nou aprox. 60-70 de lei, brushed/cu perii )
conteaza si statia ca poti face unele setari importante


Am un motor 27T primit pe masinuta care este aceasta dar nu am mare incredere in el din ce am vazut a fost si desfacut, nu stiu daca i s-au schimbat periile sau daca s-a facut altceva la el. Am primit si un motor de la cel care am luat statia cu esc-ul din pacate dupa cum am spus nu stiu ce este si nici el, motorul era nou se vedea pe el si in el ca nu avea pic de utilizare, pe el scrie "h-340 1723c3 si 22000rpm , inca nu am invatat sa fac conversia dar banuiesc ca ar fi 22T? :unknw:
Statia este tot un modelcraft in 2.4 copia fidela a celor HK , vorbim de statia de aici care are 3 trimm-uri

Vezi postareaTudor Daniel, la 09 June 2012 - 10:09 AM, a spus:

Recomand si eu Turnigy-urile. Am un nanotech 2s de 6000 si cu roti de touring ma tine o ora si cu alea de drift, cam 2. Ma plictisesc eu pana se termina acumulatorul. Un lucru totusi la care trebuie sa ai grija cu e10-le sunt diferentialele. Ele sunt din plastic si daca ii pui un brushless prea puternic o sa fie facute bucati. S-a intamplat asta unui cunoscut. A pus un ezrun 9t in masina si dupa 10 minute...


Stiu cu diferentialul si mi se pare ca este de aluminiu caci mai am 2 roti din diferential de rezerva, trebuie sa ma apuc sa o desfac , dar nu ma pricep si mi-e sa nu imi ramana piese. Exista ceva manuale de "construit" e 10? eu m-am tot uitat da nu am gasit. Oricum deocamdata voi merge pe brushed am tot citit pe afara si se pare ca nu ar fi atat de important si necesar brushlessu pt drift

Multam mult de sfaturi tuturor :rolleyes:
0

#12 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 09 June 2012 - 10:50 AM

Referitor la diferential, poate exista vreun upgrade de care nu stiam. Totul e posibil.
Sa stii ca in locul unui brushless sensorless e mai recomandat un brushed pentru simplu motiv ca la brushed nu ai fenomenul de "cogging", iar raspunsul este mult mai liniar, iar la drift de asta ai nevoie.
Ai aici un manual de e10 : http://www. scribd. com/doc/41466143/Manual-HPI-E10-Drift . Mai pe la final iti arata si o imagine "explodata" a diferentialului, doar ca trebuie sa dai un zoom serios sa vezi cum se asambleaza.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 09 June 2012 - 10:50 AM

0

#13 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 09 June 2012 - 11:57 AM

Vezi postareaTudor Daniel, la 09 June 2012 - 10:50 AM, a spus:

Ai aici un manual de e10 : http://www. scribd. com/doc/41466143/Manual-HPI-E10-Drift . Mai pe la final iti arata si o imagine "explodata" a diferentialului, doar ca trebuie sa dai un zoom serios sa vezi cum se asambleaza.


:rolleyes: cand imi bag ghearele in el pun o poza doo sa vedem ce ar fi nevoie de schimbat
0

#14 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 09 June 2012 - 04:55 PM

Si eu recomand Turnigy! Am vazut unul in actiune si e destul de "fortos". :egat de incarcator, iti pot spune ca am fost in aceasti dilema si am mers pe turnigy deoarece Imax b6 nu citeste corect voltajul in timpul egalizarii, si Tunigy-ul are si functie de alarma sonora cand acumulatorul e incarcat. :good:
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#15 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 09 June 2012 - 05:30 PM

Daca nu stii ce sa alegi intre Imax si Tunigy, sa stii am vazut mai multe poze cu cele 2 incarcatoare fara carcasa si par aproape identice, in afara de culoare. Cea mai mare diferenta intre ele o modul de racire, la Imax B6 e pasiv, iar la Accucel e activ, cu ventilator. Amandoua isi fac treaba la fel de bine. Eu unul am Accucel si sunt multumit de el.
0

#16 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 09 June 2012 - 09:50 PM

dupa cateva discutii si in particular si sfaturi de la alti colegi de hobby plus ce mi-ati zis voi m-am hotarat la tunigy :yahoo:
Luni pleaca colet de la bucuresti spre mine, charger sursa 6A LiPo 5000mah buzzer si conectori Deans ca sa renunt la tamiya :db:

Azi m-am mai distrat putin cu e10-le meu....greu domne cu deraparile astea controlate, dar nu ma las :db:

ps. Ati vazut pe undeva in magazinele de bricolaje (praktiker dedeman brikostore etc) tevi de pvc de 2" negre? Ceva roti vreau sa iau pe sapt cealalta si pana atunci vreau sa ma joc un pic cu un set de "cauciucuri" facute. Ce am acum pe masina sunt usor cauciucate ...dure dar cauciucate, le-am dat cu ceva banda izolatoare dar tot nu e asa cum trebuie
0

#17 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 10 June 2012 - 08:34 AM

Anvelopele din cauciuc dur sunt bune doar pe gresie. Pe asfalt e aproape ca si cum ai avea slickuri. Masinuta mea cu Tamiya Type-D pe asfalt nu aluneca aproape deloc. Un lucru pe care l-ai putea face sa drift-uiesti mai usor ar fi sa blochezi diferentialul spate. Ai putea pune plastilina in el, daca nu vrei sa fie permanenta blocarea, sau il poti lipi pur si simplu, daca esti sigur ca nu vrei sa revii la starea initiala.
0

#18 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 10 June 2012 - 09:22 AM

Vezi postareaTudor Daniel, la 10 June 2012 - 08:34 AM, a spus:

Anvelopele din cauciuc dur sunt bune doar pe gresie. Pe asfalt e aproape ca si cum ai avea slickuri. Masinuta mea cu Tamiya Type-D pe asfalt nu aluneca aproape deloc. Un lucru pe care l-ai putea face sa drift-uiesti mai usor ar fi sa blochezi diferentialul spate. Ai putea pune plastilina in el, daca nu vrei sa fie permanenta blocarea, sau il poti lipi pur si simplu, daca esti sigur ca nu vrei sa revii la starea initiala.


Pe bune Tudor?Cauciuc dur pentru gresie?Si atunci pe asfalt ce mai folosesti?
Plastelina?Ai incercat tu?Nu stiu de ce, dar mi-a spus cineva ca la plastina s-a desfacut imediat.
Esti sigrut ca imax nu are are avertizare sonora?Tocmai ai spus ca sunt identice in afara de un ventilator.
Cu nanotech de 6000mah te tine 2 ore la drift?poate cu pauze destul de mari.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#19 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 10 June 2012 - 10:45 AM

Mie mi se pare ca banda izolatoare (d-aia electrica, din pvc? cu fata lucioasa) aluneca destul de bine pe asfalt, mai ales ca la noi e praf din greu. Da vreo doua ture de banda, mai strinsa un pic.
USER BANNED BY ADMIN
0

#20 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 June 2012 - 11:24 AM

Vezi postareaTudor Daniel, la 10 June 2012 - 08:34 AM, a spus:

Anvelopele din cauciuc dur sunt bune doar pe gresie. Pe asfalt e aproape ca si cum ai avea slickuri. Masinuta mea cu Tamiya Type-D pe asfalt nu aluneca aproape deloc. Un lucru pe care l-ai putea face sa drift-uiesti mai usor ar fi sa blochezi diferentialul spate. Ai putea pune plastilina in el, daca nu vrei sa fie permanenta blocarea, sau il poti lipi pur si simplu, daca esti sigur ca nu vrei sa revii la starea initiala.



Slickuri pe asfalt e alta poveste...sau stii vreo alta compozitie a cauciucurilor?
Plastilina nu e buna pt ca are tendinta de a crapa si nu tine la solicitarile din diferential.O solutie ar fi cu un pistol de topit plastic ,e mult mai durabil!



Ciprian cumpara-ti niste roti de drift si ai terminat toata bataia de cap cele fara profil si dure sunt bune pt asfaltul din parcuri,iar cele cu profil sunt bune pt mocheta si gresie,trebuie doar sa alegi pe ce suprafete te vei da.
0

#21 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 10 June 2012 - 01:05 PM

Vezi postareacosmin65397, la 10 June 2012 - 11:24 AM, a spus:

Ciprian cumpara-ti niste roti de drift si ai terminat toata bataia de cap cele fara profil si dure sunt bune pt asfaltul din parcuri,iar cele cu profil sunt bune pt mocheta si gresie,trebuie doar sa alegi pe ce suprafete te vei da.


Iti dai seama ca asta voi face, dar nu te gandesti ca inseamna inca vreo 3 zile fara sa o zapacesc .....nu ma las ...drept urmare :
http://img502.imageshack.us/img502/7110/20120610131219.jpg http://img10.imageshack.us/img10/367/20120610131227.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/7155/20120610132423.jpg http://img844.imageshack.us/img844/8260/20120610132403.jpg
Am folosit doua capace de spray negru care stateau pe balcon de vre-un an de zile :)

Tipul de la care am luat masina vad ca a pus ceva plumb de jante pe ea , aveti idee, ma ajuta?banuiesc ca a vrut sa ii faca centru de greutate mai jos, si sa alunece mai tare, no ideea...so ... ma incurca? il dau jos?
http://img401.imageshack.us/img401/2554/20120610132445.jpg http://img213.imageshack.us/img213/8826/20120610132435.jpg


PS> am uitat sa spun ca masina a venit cu diferentialul spate blocat, deci nu are rost sa ne mai ciondanim pe tema asta :D

Aceasta postare a fost editata de pc.ciprian: 10 June 2012 - 01:06 PM

0

#22 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 10 June 2012 - 02:11 PM

Cea mai buna metoda de blocat diferentialul:

http://www.rcspares....fferential.html
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#23 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 10 June 2012 - 06:07 PM

Vezi postareavgeorge, la 10 June 2012 - 09:22 AM, a spus:

Pe bune Tudor?Cauciuc dur pentru gresie?Si atunci pe asfalt ce mai folosesti?

Cu nanotech de 6000mah te tine 2 ore la drift?poate cu pauze destul de mari.

Da, cauciuc dur. Pe gresie fina sau marmura cum e prin centrele comerciale aluneca exact cat trebuie. Pentru asfalt am anvelope de plastic.
Pe mine m-a tinut 2 ore pe un marchet laminat prafuit. Atunci aveam motorul de 15T de la hpi pe masinuta si m-am jucat aproape incontinuu. Bateriile astea nanotech sa stii ca sunt bune. Cand am incarcat-o prima oara de la 6V a intrat vreo 6700mah, daca nu ma insel.
0

#24 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 10 June 2012 - 06:20 PM

Eu nu stiu ce roti au altii, dar de touring am niste roti cu un cauciuc super moale si de asta mie mi se pare type-d un cauciuc dur. Nu e nici pe departe la fel de dur ca t-drift de la hpi. Totul e relativ, la urma urmei. Ce e dur si ce e moale, la o adica...?
0

#25 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 10 June 2012 - 06:27 PM

Legat de plastilina, asta am citit, nu am incercat. Eu am un diferential cu bile pe care l-am blocat.

P.S. Daca dati un google cu "putty for locking differential" veti gasi o sumedenie de discutii. Daca nu am avut dreptate, e vina internetului, nu a mea. :lol:

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 10 June 2012 - 06:28 PM

0

#26 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 10 June 2012 - 06:30 PM

Vezi postareavgeorge, la 10 June 2012 - 09:22 AM, a spus:

Esti sigrut ca imax nu are are avertizare sonora?Tocmai ai spus ca sunt identice in afara de un ventilator.

Eu nu am spus nimic de avertizare sonora!

Imi cer scuze ca am umplut topicul cu explicatii de genul asta.
0

#27 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 10 June 2012 - 11:47 PM

@diesel foarte misto explicat in linkul respectiv
@Tudor te rog mult incearca sa postezi intr-un singur reply tot ce ai de spus, atunci cand dai reply daca dai scroll in jos vei putea vedea toate raspunsurile si sa raspunzi la fiecare in parte in acelasi post

So...a 2-a zi , vreo 3 pack-uri si a iesit cam asa

Sunt constient ca pentru majoritatea dintre voi e o nimica toata , dar e un inceput pentru mine :rolleyes: Se pare ca isi fac treaba capacele de spray, pacat ca au rezistat doar 1 ora, pe suprafata respectiva s-au tocit foarte repede
Maine dau comanda de roti, eventual imi caut si niste teava de pvc/abs neagra si mai grosuta sa am 2 randuri ;)


PS. Caut sa imi dau avionul pe un roller sprint 2 sau asemanator

Aceasta postare a fost editata de pc.ciprian: 10 June 2012 - 11:48 PM

0

#28 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 10 June 2012 - 11:54 PM

When i grow up i wanna be a .....
http://img542.imageshack.us/img542/4148/45750833119628362173118.jpg
0

#29 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 11 June 2012 - 06:21 AM

Bravo, tine-o tot asa. Nu e tocmai o nimica toata dupa doar doua zile :rolleyes:
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#30 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 11 June 2012 - 08:19 AM

Bravo. Urmatorul pas e sa iti faci un circuit in forma de 8, ca sa ai si schimbari de directie.

Imi cer scuze pentru postarile multiple, dar ori se intampla sa se termine timpul de editare, ori uitam de asta si dadeam raspuns nou.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu