Modelism - RHC Forum: Incepator in ale driftului - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Incepator in ale driftului hpi e10 cu intrebari

#31 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 12 June 2012 - 11:31 PM

astazi au venit acumulatorii, si nu imi vine sa cred ce putere are masina cu noile baterii
s-a mai dus o tura de banda izolatoare ....i love it , i love it , I LOVE IT! :D
Am facut cunostinta cu o bordura, din care a rezultat "o semnalizare" sparta, dar nu`i nimic, carcasa asta e de sacrificiu

Ma bate gandu sa imi caut un alt roller, acum ce e important e ca eu ma voi juca cu ea afara....si numai afara, foarte greu in sala, si nu stiu daca sa caut cardan sau curea

Ce m-ati sfatui?

Ciprian
0

#32 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 13 June 2012 - 09:12 AM

Curea!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#33 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 13 June 2012 - 11:31 AM

am avut si curea si cardan...momentan am ramas tot la curea...tine mai mult de preferinte
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#34 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 13 June 2012 - 12:57 PM

Vezi postareaivan alexandru, la 13 June 2012 - 11:31 AM, a spus:

am avut si curea si cardan...momentan am ramas tot la curea...tine mai mult de preferinte

Cu cardan nu mai ai aceeasi libertate in a aranja bateriile, receptorul, escul unde vrei tu. La cardan e clar: bateriile pe o parte si celelalte chestii pe cealalta parte... la rolerele cu curea e altfel.. poti modifica traseul curelei astfel incat sa poti pune bateriile transversal sau longtitudinal (depinde de preferinte) ceea ce conteaza foarte mult la masinile de drift. Eu as opta pentru un roler cu curele.. nu mai ai grija pinioanelor conice.. care de altfel se pot strica foarte repede daca nu esti atent.
Sper ca am fost de ajutor :yahoo:
I reject your reality and substitute my own.
0

#35 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 13 June 2012 - 02:03 PM

Discutia poate continua ceva timp, fiind fani de ambele tabere, ambele solutii avand avantaje si dezavantaje dar in ultimul timp lucrurile inclina spre sistemul cu curea.Daca arunci un ochi pe forumurile din afara vei gasi zeci de topicuri deschise cu acest subiect
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#36 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 14 June 2012 - 10:14 PM

ok, intradevar se pare ca majoritatea prefera curea, implicit asta voi cauta si eu pe viitor, momentan mai am de invatat :D

Ca un mic update, astazi am facut la un strungar priceput doua seturi de planetare din metal caci in ultimele 3 zile am rupt 4 planetare pe spate :( . Am vurt sa imi comand setul yeah DAR diferentialul meu pe spate, este cel de la hpi original, cel blocat, care mai are nevoie de inca un adaptor #88060 , adaptor pe care eu nu il am si nici nu l`am gasit nicaieri in tara, deci a trebuit sa fac un set de planetare fara bilele acelea in cap, drepte pur si simplu si chiar mai subtiri o idee.

Cam asa arata cele de pe fata (cele de sus) iar cele de jos sunt pentru spate, atat ca cele care sunt deja pe masina in partea dreapta sunt o idee mai subtiri

http://img707.imageshack.us/img707/1951/20120614230252.jpg

Intre timp masina a mai suferit ceva interventii la estetic dar asta se prezinta la momentul potrivit.

Ca intrebare cat de cald/rece trebuie sa fie ESC-ul, dupa un pack de 5000 e destul de fierbintel, as vrea sa ii pun ceva racire caci am inteles ca e problematic, si pe esc si pe motor

Maine imi vine un set de roti pt drift din material tare, teava de pvc/abs am tot cautat da nu am gasit nimic
0

#37 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 15 June 2012 - 04:55 PM

au venit si rotile de drift .....totul a devenit MULT mai usor :D mwhahahahah

La rotile ce au cauciuc pe margine, cum tineti camberul?
0

#38 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 15 June 2012 - 07:52 PM

pai in functie de suprafata...adaugi sau scazi chamberul....depinde de fiecare

pai in functie de suprafata...adaugi sau scazi chamberul....depinde de fiecare
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#39 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 15 June 2012 - 08:40 PM

+ la e10, nu poti modifica camberul decat daca faci upgrade-uri.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#40 Useril este offline   madutarc 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 03-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg-jiu

Postat 16 June 2012 - 01:37 AM

Are brate reglabile deja! :)
0

#41 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 17 June 2012 - 12:00 AM

dap, am reglaj pe brate ....acum am o mica problema, observ ca rotile pe spate stau usor oblice si nu paralel adica ceva de genul / \ si nu | | , si nu imi dau seama de unde, o alta mica problema ce o am este ca acum cateva zile mi s-au rupt piciorusele de la una din flansele pe spate, roata a fugit impreuna cu rulmentul din exterior de la roata respectiva, rulment ce nu l-am mai gasit .....are cineva un rulment in plus si nu are ce face cu el, contra cost bineinteles? =@

Cam asa arata masina acum :



ps. Nu conduc eu :good:
0

#42 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 June 2012 - 12:07 AM

Rotile spate un un unghi toe (unghiul care le aproprie de masine sau nu).
Masinile de drift au un unghi toe de 3-4 grade.Unele asa vin din fabrica.
De exemplu, Xray-ul meu are un unghi toe de 2.5 grade, si asta din fabrica.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#43 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 18 June 2012 - 08:33 AM

si inca o intrebare de newbie , are ceva daca las lipo-urile in masina ziua pe caldurile astea? nu stau in soare dar cand nu circul e destul de cald
0

#44 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2012 - 11:07 PM

Multi folosesc o cutie de metal sau un Sac de protectie ignifug pentru incarcare,depozitare sau transport.


http://sb1.shopmania.org/files/product/ro/2386/sac-protectie-ignifug-pentru-incarcat-acumulatori-de-dimensiuni-medii~l_2385038.jpg
Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#45 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 20 June 2012 - 08:06 AM

Vezi postareapc.ciprian, la 17 June 2012 - 12:00 AM, a spus:

dap, am reglaj pe brate ....acum am o mica problema, observ ca rotile pe spate stau usor oblice si nu paralel adica ceva de genul / \ si nu | |

E foarte normal sa ai toe-in pe spate. Daca nu ai avea, masina ar fi instabila la viteza mai mare. De obicei unghiul de toe pe spate nu se poate modifica. Singurul toe, pe care il poti modifica, e cel de pe fata. Toe-in / \, iti da mai multa stabilitate in linie dreapta (cel putin asa a fost la mine), iar toe-out \ /, o face mai "twitchy", dar ce-i drept, intra altfel in curba.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 20 June 2012 - 08:07 AM

0

#46 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 24 June 2012 - 03:26 PM

ok, se pare ca am prajit motorul, in prima faza nu mai avea cuplu atat de puternic in momentul accelerarii la maxim, am uns angrenajul intre pinion si spur gear(nu stiu denumirea in romana) dar am rezolvat temporar treaba asta, am incercat sa il curat cu wd40, in aer merge bine, cand pun masina jos imi scoate fum din motor, probabil am gresit pe undeva, in fine aia e , prostia si greseala mea

Intrebarea mea este ce motor brushed imi recomandati in conditiile in care pe esc scrie "Carbon Series 15 Turns"

PS as vrea ceva ce stiti ca e rezistent pentru afara, praf pietricele etc

Aceasta postare a fost editata de pc.ciprian: 24 June 2012 - 03:28 PM

0

#47 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 24 June 2012 - 07:28 PM

depinde de tine, de obisnuinta, de stilul de mers dar cred ca ceva intre 20-27T se preteaza pentru drift
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#48 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 25 June 2012 - 11:12 AM

am comandat azi 2x SATURN 20T sa fie
0

#49 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 July 2012 - 12:10 PM

Motorul ars (cel folosit pe masina in ultimul film) cite turns avea?
USER BANNED BY ADMIN
0

#50 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 July 2012 - 06:17 PM

Strict pentru drift in parcare, fara nici o alta pretentie, a avut cineva in mina vreun maverick strada dc evo? La pretul ala nu am pretentii (175 de lire versiunea brushless rtr), doar sa nu se dezintegreze in mers, dar nu prea am gasit review-uri.
USER BANNED BY ADMIN
0

#51 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 15 July 2012 - 06:43 PM

maverick e acelasi lucru ca himoto xstar s.a.m.d., doar ca sub alta denumire. Chiar si Reely vinde sasiul ala. Cu banii aia, aprox 1000 de lei, iti poti lua si un xray t2 + electronica brushed. La drift oricum nu prea ai nevoie de putere brushless.
0

#52 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 16 July 2012 - 08:51 AM

DanB, la 175 lire (cum lira e 5.7-5.:db: te duce la pretul unui sprint 2 de aici.
Mie unul personal, imi place mai mult sa fie pe curea, piese la el gasesti la cluj si iti spun din experienta ca sprintu e un sasiu foarte bun pentru drift.
Legat de motorizare, poti merge linistit cu 20T,
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#53 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 16 July 2012 - 10:51 AM

sprint2 nu e brushless. Un maverick strada dc brushed e 105 lire.

La sprint2 ma tot uit, imi place exceptind ideea ca o curea se poate rupe.
USER BANNED BY ADMIN
0

#54 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 16 July 2012 - 11:07 AM

Nu o sa se rupa curelele. Stai linistit. Eu am taiat bulkheadurile sa iasa pietricelele si de cand ma joc cu ea nu s-a rupt nici una. La maverick ti se pot toci rotile dintate de la diferential daca nu se imbina bine. Asta e o problema ceva mai mare. La Sprint tin curelele si motorizari puternice, fara probleme. Daca tot vrei sa-ti iei maverick, uite, o gasesti aici, la noi in tara la un pret bun, 491 lei, versiunea brushed: http://www. rc racing .ro/maverick-strada-p-128.html . Singura diferenta intre strada tc si strada drift e numele. Se merita mai mult varianta brushed la pretul asta decat cea brushless cu o motorizare no-name. Cu 200 de lei iti poti lua un combo ezrun si ti-o faci brushless si tot iesi mai ieftin.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 16 July 2012 - 11:08 AM

0

#55 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 16 July 2012 - 11:16 AM

Vezi postareaTudor Daniel, la 16 July 2012 - 11:07 AM, a spus:

Nu o sa se rupa curelele. Stai linistit. Eu am taiat bulkheadurile sa iasa pietricelele si de cand ma joc cu ea nu s-a rupt nici una. La maverick ti se pot toci rotile dintate de la diferential daca nu se imbina bine. Asta e o problema ceva mai mare. La Sprint tin curelele si motorizari puternice, fara probleme. Daca tot vrei sa-ti iei maverick, uite, o gasesti aici, la noi in tara la un pret bun, 491 lei, versiunea brushed: http://www. rc racing .ro/maverick-strada-p-128.html . Singura diferenta intre strada tc si strada drift e numele. Se merita mai mult varianta brushed la pretul asta decat cea brushless cu o motorizare no-name. Cu 200 de lei iti poti lua un combo ezrun si ti-o faci brushless si tot iesi mai ieftin.


Dan iti confirm si eu treaba cu stricatu dintilor dar in cutia de viteze nu in diferential , spur gearu mai exact si pinionul de pe motor
Tudor de unde iei kitu ezrun?

ps. a mai avut cineva probleme cu suportul de motor de la e10 care sa nu mai tina motorul cum trebuie? eu tind sa cred ca asta a fost primul motiv pentru care mi s-a busit spur-ul pentru ca mi-a sarit motorul cu un pin mai in spate. Acum se plimba cum vrea el oricat as strange suruburile, cel mai probabil dupa ce imi vine noul spur si noul pinion il voi lipi pe pozitie pana imi voi lua un suport de motor din alu, caci ala mi se pare cea mai buna solutie

Aceasta postare a fost editata de pc.ciprian: 16 July 2012 - 11:18 AM

0

#56 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 16 July 2012 - 11:21 AM

Vezi postareapc.ciprian, la 16 July 2012 - 11:16 AM, a spus:

Dan iti confirm si eu treaba cu stricatu dintilor dar in cutia de viteze nu in diferential , spur gearu mai exact si pinionul de pe motor
Tudor de unde iei kitu ezrun?

De fapt este vorba despre pinionul acela conic de pe cardan si coroana dintata de pe diferential. Alea se rod de obicei daca nu e "shimmed" bine diferentialul.
Kitul ezrun il poti lua de la prietenii nostri din China, desigur. Pe HK gasesti esc la 39$ si motor la 25$, iar partea buna la cei de la Hobbyking e ca poti tu spune cat sa scrie pe factura, astfel incat sa scapi de taxe vamale. Este evaziune fiscala, dar nu cred ca se duce de rapa economia de la 30 de lei pe care ii pastrezi in buzunar in felul asta.
0

#57 Useril este offline   pc.ciprian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 12-May 11

Postat 16 July 2012 - 11:22 AM

Tudor de curiozitate cati ani ai? :db:
0

#58 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 16 July 2012 - 11:27 AM

19 ani si 7 luni (scrie si la profil)
Apropo, NU pune brushless pe E10! Nu degeaba vine cu motorizare de 27T stock. Nu e facuta sa reziste la 300 wati de putere.
0

#59 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 24 July 2012 - 09:06 PM

In fine am trecut la 1:10, un tt-01 cu motor 20T brushed.

Fata de 1:18 mi se pare drift in slow motion :blink: partea buna e ca e mai usor de controlat, inertia ajuta, dar senzatia e ca ma uit la o reluare la jumatate de viteza dar 2x zoom. Fiecare cu farmecul ei.

Motorul mi se pare un inceput bun pentru drift, rupe aderenta relativ repede si curat. As zice ca e motorul minim pentru drift. Inca nu am aruncat un ochi la pinion/spur sa vad ce raport am, oricum are si destula viteza, as mai putea mari un pic raportul.

drift vs. esc destept: ce se intimpla cind ai un esc "intelijent" (lrp ai runner reverse) care in frina simte cind s-au oprit rotile moment in care baga automat revers? Frinezi cu roti de drift, rotile se blocheaza, esc-ul zice "aha, m-am oprit pe loc"... si baga full revers. In timp ce masina derapeaza cu viteza suficient de mare. Asa ca... tot mai bine un esc mai prost, cu revers manual "la a doua frina".
USER BANNED BY ADMIN
0

#60 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 31 July 2012 - 07:25 PM

So, intrebare. Masina (tt01) derapeaza foarte asimetric stinga vs. dreapta. Spre stinga imediat pleaca fundul si face piruete. Spre dreapta trebuie sa o rog frumos sa intre in derapaj, tinde sa mearga inainte. Diferential spate umplut cu 100k, nu cred sa lucreze prea mult, opune rezistenta la invirtit cu mina.

Ca si greutate e destul de echilibrata stinga-dreapta. Exista mici jocuri/asimetrii in suspensie, si diferente de uzura intre roti (de ordinul a 1-2mm). Pe fata am brate reglabile, pot umbla la camber. Amortizoarele nu sint cele stock, nu le-am desfacut sa vad daca au vreo urma de ulei in ele.

De unde incep sa umblu ca sa dau de capul problemei?
USER BANNED BY ADMIN
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu