Incepator in ale driftului hpi e10 cu intrebari
#31
Postat 12 June 2012 - 11:31 PM
s-a mai dus o tura de banda izolatoare ....i love it , i love it , I LOVE IT! :D
Am facut cunostinta cu o bordura, din care a rezultat "o semnalizare" sparta, dar nu`i nimic, carcasa asta e de sacrificiu
Ma bate gandu sa imi caut un alt roller, acum ce e important e ca eu ma voi juca cu ea afara....si numai afara, foarte greu in sala, si nu stiu daca sa caut cardan sau curea
Ce m-ati sfatui?
Ciprian
#34
Postat 13 June 2012 - 12:57 PM
ivan alexandru, la 13 June 2012 - 11:31 AM, a spus:
Cu cardan nu mai ai aceeasi libertate in a aranja bateriile, receptorul, escul unde vrei tu. La cardan e clar: bateriile pe o parte si celelalte chestii pe cealalta parte... la rolerele cu curea e altfel.. poti modifica traseul curelei astfel incat sa poti pune bateriile transversal sau longtitudinal (depinde de preferinte) ceea ce conteaza foarte mult la masinile de drift. Eu as opta pentru un roler cu curele.. nu mai ai grija pinioanelor conice.. care de altfel se pot strica foarte repede daca nu esti atent.
Sper ca am fost de ajutor :yahoo:
#35
Postat 13 June 2012 - 02:03 PM
#36
Postat 14 June 2012 - 10:14 PM
Ca un mic update, astazi am facut la un strungar priceput doua seturi de planetare din metal caci in ultimele 3 zile am rupt 4 planetare pe spate :( . Am vurt sa imi comand setul yeah DAR diferentialul meu pe spate, este cel de la hpi original, cel blocat, care mai are nevoie de inca un adaptor #88060 , adaptor pe care eu nu il am si nici nu l`am gasit nicaieri in tara, deci a trebuit sa fac un set de planetare fara bilele acelea in cap, drepte pur si simplu si chiar mai subtiri o idee.
Cam asa arata cele de pe fata (cele de sus) iar cele de jos sunt pentru spate, atat ca cele care sunt deja pe masina in partea dreapta sunt o idee mai subtiri
http://img707.imageshack.us/img707/1951/20120614230252.jpg
Intre timp masina a mai suferit ceva interventii la estetic dar asta se prezinta la momentul potrivit.
Ca intrebare cat de cald/rece trebuie sa fie ESC-ul, dupa un pack de 5000 e destul de fierbintel, as vrea sa ii pun ceva racire caci am inteles ca e problematic, si pe esc si pe motor
Maine imi vine un set de roti pt drift din material tare, teava de pvc/abs am tot cautat da nu am gasit nimic
#39
Postat 15 June 2012 - 08:40 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#41
Postat 17 June 2012 - 12:00 AM
Cam asa arata masina acum :
ps. Nu conduc eu :good:
#42
Postat 17 June 2012 - 12:07 AM
Masinile de drift au un unghi toe de 3-4 grade.Unele asa vin din fabrica.
De exemplu, Xray-ul meu are un unghi toe de 2.5 grade, si asta din fabrica.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#44
Postat 18 June 2012 - 11:07 PM
http://sb1.shopmania.org/files/product/ro/2386/sac-protectie-ignifug-pentru-incarcat-acumulatori-de-dimensiuni-medii~l_2385038.jpg

Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.
KEEP IT SLIDEWAYS
#45
Postat 20 June 2012 - 08:06 AM
pc.ciprian, la 17 June 2012 - 12:00 AM, a spus:
E foarte normal sa ai toe-in pe spate. Daca nu ai avea, masina ar fi instabila la viteza mai mare. De obicei unghiul de toe pe spate nu se poate modifica. Singurul toe, pe care il poti modifica, e cel de pe fata. Toe-in / \, iti da mai multa stabilitate in linie dreapta (cel putin asa a fost la mine), iar toe-out \ /, o face mai "twitchy", dar ce-i drept, intra altfel in curba.
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 20 June 2012 - 08:07 AM
#46
Postat 24 June 2012 - 03:26 PM
Intrebarea mea este ce motor brushed imi recomandati in conditiile in care pe esc scrie "Carbon Series 15 Turns"
PS as vrea ceva ce stiti ca e rezistent pentru afara, praf pietricele etc
Aceasta postare a fost editata de pc.ciprian: 24 June 2012 - 03:28 PM
#50
Postat 14 July 2012 - 06:17 PM
#52
Postat 16 July 2012 - 08:51 AM
Mie unul personal, imi place mai mult sa fie pe curea, piese la el gasesti la cluj si iti spun din experienta ca sprintu e un sasiu foarte bun pentru drift.
Legat de motorizare, poti merge linistit cu 20T,
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#54
Postat 16 July 2012 - 11:07 AM
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 16 July 2012 - 11:08 AM
#55
Postat 16 July 2012 - 11:16 AM
Tudor Daniel, la 16 July 2012 - 11:07 AM, a spus:
Dan iti confirm si eu treaba cu stricatu dintilor dar in cutia de viteze nu in diferential , spur gearu mai exact si pinionul de pe motor
Tudor de unde iei kitu ezrun?
ps. a mai avut cineva probleme cu suportul de motor de la e10 care sa nu mai tina motorul cum trebuie? eu tind sa cred ca asta a fost primul motiv pentru care mi s-a busit spur-ul pentru ca mi-a sarit motorul cu un pin mai in spate. Acum se plimba cum vrea el oricat as strange suruburile, cel mai probabil dupa ce imi vine noul spur si noul pinion il voi lipi pe pozitie pana imi voi lua un suport de motor din alu, caci ala mi se pare cea mai buna solutie
Aceasta postare a fost editata de pc.ciprian: 16 July 2012 - 11:18 AM
#56
Postat 16 July 2012 - 11:21 AM
pc.ciprian, la 16 July 2012 - 11:16 AM, a spus:
Tudor de unde iei kitu ezrun?
De fapt este vorba despre pinionul acela conic de pe cardan si coroana dintata de pe diferential. Alea se rod de obicei daca nu e "shimmed" bine diferentialul.
Kitul ezrun il poti lua de la prietenii nostri din China, desigur. Pe HK gasesti esc la 39$ si motor la 25$, iar partea buna la cei de la Hobbyking e ca poti tu spune cat sa scrie pe factura, astfel incat sa scapi de taxe vamale. Este evaziune fiscala, dar nu cred ca se duce de rapa economia de la 30 de lei pe care ii pastrezi in buzunar in felul asta.
#59
Postat 24 July 2012 - 09:06 PM
Fata de 1:18 mi se pare drift in slow motion :blink: partea buna e ca e mai usor de controlat, inertia ajuta, dar senzatia e ca ma uit la o reluare la jumatate de viteza dar 2x zoom. Fiecare cu farmecul ei.
Motorul mi se pare un inceput bun pentru drift, rupe aderenta relativ repede si curat. As zice ca e motorul minim pentru drift. Inca nu am aruncat un ochi la pinion/spur sa vad ce raport am, oricum are si destula viteza, as mai putea mari un pic raportul.
drift vs. esc destept: ce se intimpla cind ai un esc "intelijent" (lrp ai runner reverse) care in frina simte cind s-au oprit rotile moment in care baga automat revers? Frinezi cu roti de drift, rotile se blocheaza, esc-ul zice "aha, m-am oprit pe loc"... si baga full revers. In timp ce masina derapeaza cu viteza suficient de mare. Asa ca... tot mai bine un esc mai prost, cu revers manual "la a doua frina".
#60
Postat 31 July 2012 - 07:25 PM
Ca si greutate e destul de echilibrata stinga-dreapta. Exista mici jocuri/asimetrii in suspensie, si diferente de uzura intre roti (de ordinul a 1-2mm). Pe fata am brate reglabile, pot umbla la camber. Amortizoarele nu sint cele stock, nu le-am desfacut sa vad daca au vreo urma de ulei in ele.
De unde incep sa umblu ca sa dau de capul problemei?