Incepator in ale driftului hpi e10 cu intrebari
#61
Postat 01 August 2012 - 08:58 AM
Trebuie sa fie acelasi si la fel de pline :D Totodata, inaltimea sasiului trebuie sa fie aceeasi.Nu poti avea o distanta la amortizorul stanga si una la amortizorul spate. Asta se rezolva ori cu distantiere, ori cu un subler si cu acea piulita.
S-ar putea sa fie si din roti.incearca sa le pui invers si vezi daca derapeaza mai mult pe partea dreapta.
Arunca o privire si la directie si fa-o astfel incat sa aibe acelasi unghi in ambele parti.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#62
Postat 04 August 2012 - 10:05 PM
pc.ciprian, la 16 July 2012 - 11:16 AM, a spus:
Tudor de unde iei kitu ezrun?
ps. a mai avut cineva probleme cu suportul de motor de la e10 care sa nu mai tina motorul cum trebuie? eu tind sa cred ca asta a fost primul motiv pentru care mi s-a busit spur-ul pentru ca mi-a sarit motorul cu un pin mai in spate. Acum se plimba cum vrea el oricat as strange suruburile, cel mai probabil dupa ce imi vine noul spur si noul pinion il voi lipi pe pozitie pana imi voi lua un suport de motor din alu, caci ala mi se pare cea mai buna solutie
Am avut si eu aceleasi probleme. Chiar si cu suportul din aluminiu sa stii ca tot o sa ai probleme, datorita modului in care e facuta prinderea suportului pe sasiu acesta se poate misca oleaca, plasticul din zona prinderii e foarte moale si flexeaza si la un moment dat tot ajung nealinitate corect pinionul si spur gear-ul. Se rezolva problema cu suporul din aluminiu dar nu complet, poate ar trebui sa te gandesti ca in loc sa bagi bani in masina asta sa cumperi poate ceva sh mai de calitate.
#63
Postat 05 August 2012 - 08:28 AM
e10 si tt01 ne-am cam lamurit, entry level, plastic, ieftin, tre sa cumperi din start diverse upgrade-uri incepind cu setul de rulmenti si un combo macar pe jumatate decent
Pasul urmator pt. tavalit prin parcare care ar fi? tc4? tb03? (tinind cont de numarul de pietricele pe centimetru patrat si de cantitatea impresionanta de praf - dupa o ora nu se mai vede care e bateria, ma gindesc ca un shaft driven cu transmisia inchisa ar fi bun)
#64
Postat 05 August 2012 - 03:10 PM
DanB, la 05 August 2012 - 08:28 AM, a spus:
e10 si tt01 ne-am cam lamurit, entry level, plastic, ieftin, tre sa cumperi din start diverse upgrade-uri incepind cu setul de rulmenti si un combo macar pe jumatate decent
Pasul urmator pt. tavalit prin parcare care ar fi? tc4? tb03? (tinind cont de numarul de pietricele pe centimetru patrat si de cantitatea impresionanta de praf - dupa o ora nu se mai vede care e bateria, ma gindesc ca un shaft driven cu transmisia inchisa ar fi bun)
Varianta pret/calitate/performanta pe care o vad la ora actuala, a fost si va ramane sprint 2.
Sprint 2 il iei, pui electronica, blochezi diff spate si dai la drift.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#65
Postat 05 August 2012 - 06:10 PM
http://www.teamassoc...ks/SC18/RTR-BL/
#66
Postat 05 August 2012 - 06:13 PM
Nu mai bine mai faci un efort, dai 140 de euro pe un kit de tb03 (sau 170 pe un ta05) si pui din start exact ce vrei pe ea?
#67
Postat 07 August 2012 - 07:48 AM
Daca vrei ceva ieftin si bun, uita-te si la Sakura Zero S. Gasesti pe net o groaza de reviewuri. E o varianta budget a Sakura Zero, care e un model de competitii.
#68
Postat 07 August 2012 - 08:18 AM
Totodata la cat e dolarul acuma, masina iti ajunge la 520 cu tot cu transport.Cu aceeasi bani, sau un pic mai mult poti gasi un xray.
Nu fac reclama la xray, ca sa fim intelesi.De xray m-am "indragostit" cand am vazut cum poti face setarile la aceasta masinuta.De exemplu unghiul toe de pe spate, la xray il faci doar adaugand niste saibe intr-un anume punct,fara sa trebuiasca sa cumperi alte piese pentru a face alt unghi toe.
Dar, poti gasi ceva sh cu carbon,un sasiu de touring de performanta.Sunt destul de multe variante si pe la noi.
@lamav
Nu cred ca poti face din sc18 ala, ceva de drift.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 07 August 2012 - 08:20 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#69
Postat 07 August 2012 - 01:15 PM
Bun, variante cu curele am vazut destule. Daca s-ar da la pachet cu un aspirator de pietre de mare capacitate si de preferinta kit, sprint2 ar arata chiar bine. Un pic mai sus ar fi de exemplu masini de la xray (in masura in care mai apar la vinzare modele mai vechi), serpent-ul, sau un kit de ta05. Dar pe aici nu stiu parcari subterane goale si nici vreo pista indoor (de fapt, de nici un fel).
Cum eu sint mai capos (nu vreau curele) si-s al naibii de multe pietricele pe jos (impresionant ce curge din sasiu dupa o tura), ce variante am cu cardan, de preferinta cu transmisie complet inchisa (gen tt01, dar o clasa mai sus, unde nu mai joaca fiecare articulatie si nu mai trebuie mai bagi inca o data pretul masinii in upgrade-uri obligatorii)? tc4 second hand? tb03 kit? ...?
Aceasta postare a fost editata de DanB: 07 August 2012 - 01:15 PM
#70
Postat 07 August 2012 - 04:57 PM
#71
Postat 08 August 2012 - 08:47 AM
vgeorge, la 07 August 2012 - 08:18 AM, a spus:
Totodata la cat e dolarul acuma, masina iti ajunge la 520 cu tot cu transport.Cu aceeasi bani, sau un pic mai mult poti gasi un xray.
Xray e superior variantei S pentru ca are bulkheaduri de aluminiu, in loc de plastic, fibra de carbon, in loc de sticla etc. Totusi nu cred ca e superior variantei de top sakura zero. Sakura zero S e ca un fel de xray t2 R. E de buget si s-au facut unele compromisuri. In ceea ce priveste pretul, una e SH, alta e nou. Preturile difera mult. Piese se gasesc pe ebay, plus ca se potrivesc parti de suspensie si de la T2.
Dan, daca te joci doar prin parcari unde sunt pietricele, iesi mult mai bine cu ceva pe cardan. Curelele si pietricelele NU se pupa DELOC.
Sa te mai uiti si pe ebay.de sau .co.uk, daca nu vrei neaparat un model nou. Acum vreo saptamana am vazut un MR4-TC SD full carbon care s-a dat cu vreo 50 de euro pe ebay.de. Tb-03, din cate am citit e un echivalent pentru ta-05, in ceea ce priveste performantele, doar ca e pe cardan. Mai au si cei de la ofna un model ieftin pe cardan, jl-10e parca se cheama, dar, iarasi trebuie sa iti iei piese numai din afara. E cam la acelasi pret ca un kit de tt-01, dar cu mult superior.
Am gasit si link : http://www.ebay.com/...#ht_2619wt_1163 .
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 08 August 2012 - 08:50 AM
#72
Postat 08 August 2012 - 10:01 AM
Totodata, eu unul mai bine aleg o calitate superioara dar SH, decat una noua si cu mult inferioara.Chiar daca e mai vechi modelul, sa zic un Xray t2,parerea mea ca va bate intotdeauna sakura.De ce nu ai vrea sh?te gandesti la diferentiale?Foarte simplu, unul il blochezi si pe celalalt il iei one way :drinks: Problema se punde daca iei masina pe cardan SH, pentru ca acolo pot interveni mai multe chestii si probleme.
Daca te deranjeaza ca are zgarieturi pe sasiu sau chestii dastea, atunci imi pareu rau, ies din discutie.
Cat stai dupa piese din china?Eu intotdeauna, cand am luat masini m-am gandit si la stocul de piese pe care il gasesc in romania.Nu prea as avea chef de exemplu sa stau 3 saptamani pe bara ca nu am o fuzeta.
Mie unul masinile de drift pe cardan nu imi plac.Legat de ebay.de, ok, era 50 euro, DAR majoritatea oamenilor de pe acolo, nu au cont de paypal :)
Rar gasesc pe unul cu cont de paypal.Restul accepta plata doar cu transfer bancar.In plus nu stii daca trimit si la "taranii" de romani.
LE. De curiozitate, ce masina de drift ai tu, Tudore?
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 08 August 2012 - 10:01 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#73
Postat 08 August 2012 - 01:44 PM
Nu am zis nicaieri ca ar fi superior. Am zis ca un xray nu ar fi superior unei sakura zero. E o diferenta. Spun asta pentru ca ambele sunt masini de competitie, la fel cum un team associated tc6, un schumacher mi4lp etc pot fi considerate egale ca performante, alegerea constand mai mult in functie de afinitatea pentru un anumit brand.
Nu stiu peste ce oameni ai dat tu pe ebay, dar din cati am intalnit cam toti aveau paypal si peste 60-70 calificative pozitive si toti mi-au raspuns pozitiv cand i-am intrebat de transport international in Romania. Cand mi-am luat Losi Micro-DT in DE, prima oara s-a pierdut in posta. Am dat un telefon si tipul de acolo mi-a trimis altul fara nici o problema.
Eu am un Sprint. Nu e grozav, dar merge.
Legat de SH vs Nou, nu vad sa fi spus nicaieri ca unul ar fi mai bun decat celalalt. Am spus doar sa se uite pe net, pentru ca poate gaseste masinute la preturi mai bune decat pe forum in alte tari.
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 08 August 2012 - 01:47 PM
#74
Postat 08 August 2012 - 06:12 PM
Pina acuma am gasit doar piese pentru cele pe curea (gen hpi, xray, schumacher, serpent)
ps: pe ebay inca nu am patit sa nu pot plati prin paypal (e drept, 29 de tranzactii nu sint neaparat relevante), doar ca nu toata lumea trimite si la noi. Cei care vind la greu daca le zici ca nu ti-a venit marfa returneaza banii instant, fara intrebari. Pentru chestii mai scumpe de citiva zeci de euro preferabil sa trimita signed-on (recomandata). Pina acuma doar din uk am pierdut vreo doua pachete si un al treilea a facut 3 saptamini de la posta din cartier pina la mine la usa, in rest n-am avut treaba.
#75
Postat 28 August 2012 - 11:53 PM
E10 bye bye, hello sprint 2 flux brushless 5700kv
Dupa o ora de jucat in parcare subterana aratam cam ....asa:
http://img837.imageshack.us/img837/712/20120828154626.jpg
Ca si modificari , blocat dif pe spate, taiat carcasa la diferential spate, pe fata inca nu sunt sigur daca trebuie sau nu multi zic ca da si la fel de multi zic ca nu
http://img405.imageshack.us/img405/9967/1346105243426.jpg
Urmeaza sa mai pun plasa sub motor
Ca si intrebare din ce am observat cureaua de la tractiunea spate imi sta pe motor , banuiesc ca nu e un lucru bun cand acesta se incalzeste
Cei cu sprinturi sau cei care ati avut , ce alte modificari mai recomandati inafara de montat motorul in partea din fata si diferential one way pe fata?
#76
Postat 29 August 2012 - 07:26 AM
O sa vezi ca modificand pozitia axului central(ala pe care e spuru), se intinde/slabeste cureaua.
Asa ca, apucate de citit.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#77
Postat 29 August 2012 - 10:05 AM
Pentru intinderea curelei ai un intinzator reglabil, check the manual.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#79
Postat 29 August 2012 - 10:57 AM
ps. rog un moderator / admin sa puna hpi sprint 2 in loc de e10 la titlul topicului
Aceasta postare a fost editata de pc.ciprian: 29 August 2012 - 10:57 AM
#81
Postat 17 September 2012 - 09:05 PM
Asta in ideea ca nu pica nimic original de pe ebay, la pret de criza
#82
Postat 17 September 2012 - 09:29 PM
Crezi ca sunt lideri mondial la drift?
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#84
Postat 18 September 2012 - 02:24 PM
DanB, la 18 September 2012 - 07:01 AM, a spus:
Sunt mai multe,trebuie doar sa cauti :drinks:)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#87
Postat 20 September 2012 - 06:42 PM
Dintre astea mr4 se mai vinde pe ebay, dar nu prea trimit pina la noi
Asa ca exemple concrete please, nu aluzii ca n-am cautat destul
#88
Postat 20 September 2012 - 07:29 PM
Trebuie sa intelegi insa ca shafty-urile au inceput incetut sa dispara din cauza diferentei mari de performante intre shafty-uri si belt driven. Mai exista pe piata doar din mania asiaticilor care inca mai au pasiune pentru shafturi.
Ideea este ca niciodata o clona dupa un model produs de un producator cu renume, nu se va ridica la performantele dorite. NICIODATA!
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#89
Postat 21 September 2012 - 12:04 AM
Pe de alta parte dupa ce vezi ce face o mina buna cu un drift package basic si motor bl de 13.5t, ti-e dureros de clar ca marea diferenta e in spatele telecomenzii.
#90
Postat 29 September 2012 - 01:06 PM
Sakura D3 CS
http://www.rcmart.co...?cPath=420_1417
Sasiu plus roti de drift, pentru lenesi se vinde si versiunea gata asamblata la o diferenta minora de pret.
Aceasta postare a fost editata de DanB: 29 September 2012 - 01:07 PM