Modelism - RHC Forum: Fun Fly 3d - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Fun Fly 3d Constructie setari , etc

#1 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 04 February 2005 - 01:44 PM

De ceva timp contruiesc un model funfly . Fiind si primul model construit de mine merge greu treaba . As avea cateva intrebari cu privire la tipul asta de model. In primul rand cum ati ales balsa pentru contructia aripii ? Mie mi se pare foarte fragila constructia . Am mai pus mana pe asa ceva si parea fragil . Presupun ca dupa ce o imbrac creste rigiditatea. In plan nu exista cheson intre nervurile aripii. Cum re rigidizeaza o aripa din asta ?

Modelul este de 1m anvergura , motor de 4.2 cc , profil foarte gros la aripa. Presupun ca nu se foloseste elicea recomandata . Am inteles ca trebuie folosita o elice cu pas mic ? Acum folosesc o elice 10x4 si modelul ia viteza foarte repede. Cu modelul asta nu tintesc viteza ci zborul 3d. Plus ca nu o sa reziste la viteaza mare. Ce elice trebuie ?
Pe plan exista cateva informatii cu privire la setarile comenzilor (expo ). Voi cum faceti cu un model de genul asta.
Un model de genul asta mai mult sta decat zboara . In principiu nu trebuie un rezervor special , e de ajuns suprapresiunea de la toba. Dar totusi am vazut ca exista rezervoare speciale pentru modele de acrobatie . Ce inseamna asta ? Cum ar trebui sa arate ?
Va multumesc anticipat
PS :
Ca sa raspund la un mesaj de mai jos pun si linkul de unde am luat planul :
http://www.hsrcm.com/free-plans.htm

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 04 February 2005 - 02:02 PM

DT
0

#2 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 04 February 2005 - 01:48 PM

rogu-te; vas ist "chesonul"?
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#3 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 04 February 2005 - 01:52 PM

Sper sa fi ales denumirea potrivita . Chesonu in capu meu e partea intre doua nervuri. Nervurile sunt partile din aripa care dau forma aripii. Lonjeroanele sunt pe toata latimea aripii si chesoanele sunt intre nervuri.
Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Atasez o poza explicativa

Fisiere atasate


DT
0

#4 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 04 February 2005 - 01:57 PM

bah, obektul din poza e opera in regie proprie sau "off-sourcing"?
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#5 Useril este offline   im2004 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 16-September 04

Postat 04 February 2005 - 07:41 PM

Ma intereseaza si pe mine un sistem de alimentare cu suc pt. motor la 3d. Am gasit o referire
la 2 rezervoare si am pus o intrebare pe forum, dar nu a fost nimeni interesat sa-mi raspunda.

Vezi la Tips&Techniques (Dual Tank Setup)
http://www.rcaircraft.net/

Tot acolo de interes (Remedy for Poor Idle) pt. 3d
0

#6 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 04 February 2005 - 07:57 PM

Misto sfaturile de pe site-ul ala.
Aia cu doua rezevoare e complicata . Eu de abia am loc de un rezervor. Oricum ei ziceau acolo sa nu iti mai faca spume combustibilul cand intrii in vria plata. Sincer nu am vazut efecftul ... cu toate ca aproape la fiecare zbor am facut vrie plata. Oricum am mai rezolvat din problema spumelor punand un filtru pe tubul de combustibil de la rezervor la carburator .

Misto in schimb ideea cu mentinerea presiunii in rezervor prin punerea unei valve unisens pe tubul de suprapresiune. O sa incerc sa vad ce efect are. Oricum relantiul tine foarte mult de reglajul motorului si mai putin de presiunea din rezervor.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 04 February 2005 - 07:58 PM

DT
0

#7 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 06 February 2005 - 05:11 PM

Mi-am luat inima in dinti si am ales o varianta de mijloc cu privire la chesonu din aripa.
Se vede in poza. Din testele "manuale" dupa montarea pe diagonala a chesoanelor pare ca e destul de rigida.

Fisiere atasate


DT
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu