Modelism - RHC Forum: achizitie de incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

achizitie de incepator ce parere aveti despre asta?

#61 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2396
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 April 2011 - 01:29 PM

Vezi postarearad_gaby, la 22 April 2011 - 12:45 PM, a spus:

Silviu a spus clar "model fara eleroane". Asta are (probabil e modificat). Daca te uiti cu atentie, pe la 6:05 se vad niste chestii mici, negre pe aripi. Oricum, pur si simplu nu ai cum sa faci tonou fara eleroane. Prabusiri, da, poti...

Subscriu.La inceput se vad clar servo de la eleroane.Si sunt niste elemente in partea a treia a filmului care nu pot fi facute fara eleroane.Si nu cred ca ma insel,deoarece am si eu un avion similar iar fara eleroane e imposibil.Cine ne contrazice ori nu se pricepe ori e un talent si sfideaza legile. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#62 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 22 April 2011 - 01:58 PM

Cred ca procedura mea de selectie mea se restrange... Raman la Easy Glider Pro si Diamond 1800 (dar mai astept inca informatii si despre Beta 1400). Nu imi doresc, totusi, un model fara eleroane. E mare diferenta la zbor si pilotaj... Si nu stiu daca e bine sa ma apuc din prima sa bricolez un model pentru a-i monta eleroane. Chiar spunea cineva mai sus ca modelul e foarte bun asa cum vine el din fabrica. Cred ca e o parere buna.
Astept pareri pentru decizia finala...

Aceasta postare a fost editata de h'air man: 22 April 2011 - 02:00 PM

Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#63 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 22 April 2011 - 03:30 PM

E ok....facutul eleroanelor nu e asa de greu....experimeteaza-te pe o bucata de carton,si in loc de balamale pun banga izolatoare si vei vedea ce usor e.Chiar ajuta mult de tot eleroanele,poti spune oarecum ca zbori mai corect si mai bine cu eleroane.In plus vei putea face si ceva acrobatii usoare mai incolo(degeaba spui e lasa ca nu mai apus eu de acrobatii,asta am zis si eu acum 5-6 luni si iata-ma cu ez-ul pe spate,cu burta-n sus :drinks: :) :) )
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#64 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 22 April 2011 - 04:23 PM

Acum am vazut ca esti din Ploiesti,mai bine mergi intr-o zi cu noi la camp si vorbim fata in fata.Am mai avut noi un incepator care,ca si tine,a bagat simulator prima data si apoi a trecut la Easy Glider.Bineinteles ca n-a avut nici cea mai mica problema.
0

#65 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 22 April 2011 - 08:44 PM

in puncul meu de vedere. EG-ul este cel mai bun model (daca este supramotorizat)... poti sa zbori cum verei cu el........si lent si semiacrobat......
0

#66 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 23 April 2011 - 08:20 PM

Vezi postareashogi, la 22 April 2011 - 04:23 PM, a spus:

Acum am vazut ca esti din Ploiesti,mai bine mergi intr-o zi cu noi la camp si vorbim fata in fata.Am mai avut noi un incepator care,ca si tine,a bagat simulator prima data si apoi a trecut la Easy Glider.Bineinteles ca n-a avut nici cea mai mica problema.


Spune-mi si mie cand si unde va vedeti, te rog!
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#67 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 24 April 2011 - 02:13 PM

Stai si tu cu ochii pe Jurnal de zbor,pentru Ploiesti.E acolo un topic.
0

#68 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 27 April 2011 - 08:14 AM

Pentru cei care ... cred cu tarie in mitul eazy-star-ului, ca fiind cel mai bun aveon pentru un incepator, va prezint cam cum se comporta un Esky-Nemo in zbor: pe langa ganganel. Nemo apare de pe la minutul 05:35. Imi pare rau ca ... n-am putut sa-l filmez in conditii de vant de cca 22-29kmh sa puteti observa ca este controlabil si in asemenea conditii meteo vitrege. De asemenea, imi pare iarasi rau ca operatorul camerei n-a putut filma cam cat de mult fileaza (planeaza) Pluta, cum de asemenea n-a fost pe langa mine, sa ma filmeze atunci cand il dadeam jos de prin copaci, sau il tranteam de pamint ... intr-un mare fel, artistic de-a dreptul.

Marturisesc ca personal, nu-mi plac ... miturile, mai ales cele nesustinute in totalitate de realitate ... Nemo, e un aveon urat, seama din toate punctele de vedere cu ... doua caramizi puse astfel incat sa ... se ridice in aer, dar in afara de asta si de faptul ca ... rupe elici, la 300lei RTF si la cat de bine se preteaza unui incepator ... bate la poponet si mama Easy-Star-ului. In mainile unui profesionist, Nemo stie sa faca si mai multe.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#69 Useril este offline   cosmin70 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 205
  • Inregistrat: 18-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm. Valcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 28 April 2011 - 08:35 PM

Daca are cineva in posesie modelul asta, asi vrea sa-mi spuna si mie ceva pareri despre el si daca merita banii ca m-am saturat sa zburatacesc Cessnuta mea chinuita si m-am hotarat sa-i dau un binemeritat repauz... Daca saltul de la Cessna la MX2 e prea brusc, nu ezitati sa-mi spuneti, orice sfat e binevenit!
Stima!
Cosmin
0

#70 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 29 April 2011 - 11:18 AM

Vezi postareacosmin70, la 28 April 2011 - 08:35 PM, a spus:

Daca are cineva in posesie modelul asta, asi vrea sa-mi spuna si mie ceva pareri despre el si daca merita banii ca m-am saturat sa zburatacesc Cessnuta mea chinuita si m-am hotarat sa-i dau un binemeritat repauz... Daca saltul de la Cessna la MX2 e prea brusc, nu ezitati sa-mi spuneti, orice sfat e binevenit!


Si eu intreb: as putea zbura modelul asta ca incepator?
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#71 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 29 April 2011 - 02:52 PM

Cred ca voi umblati dupa avioane "frumoase" si nu dupa chestii practice si care chiar sa le puteti zbura ;) . Aeromodelismul inseamana multi bani investiti iar chiar de la inceput o investie care sa le aiba pe toate (ieftin, usor de pilotat dar mai tarziu sa fac si mari figuri, sa fie RTF, sa fie rezistent...) nu prea se poate. Chiar si asa, majoritatea sustine Easy Star pentru este cel mai bun compromis in acest sens. Am inceput cu el, am trecut repede la un Extra 300 home made...si dupa aproape un an zbor EZ-ul cu acceasi placere ca in prima zi. Fiecare avion zboara in felul lui si este oarecum unic. Dar pentru inceput trebuie luat ceva usor de pilotat. Unii piloti isi formeaza destul de greu reflexele ptr a executa la timp manevrele din statie iar altii din simulator trec direct la decolari si aterizari pe camp, fara probleme (poate doar cu emotii mari). Fiecare avion zboara mai bine sau mai rau in conditii neprielnice, depinde foarte mult de mana pilotului.
Pentru achizitionarea unui avion pentru incepatori argumentele care trebuie puse in balanta ar fi si posibilitatile de upgrade ulterioare si costurile aferente. Orice este RTF, la preturi minimale va avea motorizare minimala. Macar EZ-ul il poti asambla in cunostinta de cauza de la inceput "tunat". (si nu doar el dar si alte clone). Mai departe, ...incepatorul nu o sa fie toata viata incepator...la un moment dat ii pui o camera video, poate faci FPV... sa vezi ce investitie buna o sa fie.
La campul unde zbor eu (CET VEST) pot sa ma laud ca am fost pilot de incercare ptr multe modele noi. Astfel am trait de multe ori senzatia pe care ar fi trebuit sa o traiasca posesorul respectivei zburatoare mai mult sau mai putin reglate (nu mai zic ca unele erau foarte rapide si improprii ptr un incepator). Dupa modul in care se comporta posesorul(haotic :wacko: ) cand ii dadeam statia sa piloteze dupa ce ii ridicam avionul in aer realizam ca nu ar fi avut sanse nici macar sa decoleze. Si cei mai multi bagasera simulator la greu. Viata bate computerul se pare.

Buuun, concluzionand: lumea recomanda EZ ptr ca este un model popular, cine nu a avut nu poate intelege de ce...exista tot felul de tutoriale, hackuri, upgrade-uri etc ...drumul este batatorit si nu trebuie reinventata roata. Este o reteta aproape garantata pentru succesul primului zbor. Posibil ca incepatorul sa aiba nativ calitatile si indemarea necesare pentru zborul RC insa acest lucru, noi cei de pe forum, care am fost intrebati, nu putem sa il stim. Asa ca cei mai multi recomanda reteta care a mers de foarte multe ori. Iar referitor la modelul amintit in postul anteiror as putea spune nu, nu este potrivit unui incepator insa in functie de reflexele native ale incepatorului este posibil sa il poata zbura corect.

PS: inainte de a zbura un avion asigurati-va ca vedeti bine la distanta. Unele modele sunt destul de rapide si nu le mai vezi in foarte scurt timp pana te dezmeticesti din ce butoane se vireaza. 400 de metri inseamana foarte mult cand vine vorba de constientizare a pozitiei avionului in aer.
Nu are legatura cu asta dar mi-am amintit de un inceput ratat la momentul respectiv al unui incepator. Pe atunci ii luam EZ-ul si ma cutremauram la ce ma asteapta :blush:
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#72 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 29 April 2011 - 03:55 PM

Multumim pentru sfaturi.
Ce bine era daca puteam proba, pe viu, diferite modele... :rolleyes: . Stiam de la inceput ce ni se potriveste si ce ne vom achizitiona pentru inceput.
Eu unul raman, ca si orientare momentan, la fratele mai mare al EZ-ului ( EG )...
Maine voi ajunge si eu o fuga pe la RR. Poate voi reusi sa iau o hotarare in urma vizitei de acolo.
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#73 Useril este offline   Neekos 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 10-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru

Postat 29 April 2011 - 04:01 PM

Vezi postareah, la 29 April 2011 - 11:18 AM, a spus:

Si eu intreb: as putea zbura modelul asta ca incepator?

Am eu unul.
Ce sa va zic,este un avion excelent,un acrobat innascut,poate executa orice manevra,inclusiv hover.Nu exista nici un fel de comparatie intre el si EZ,este mult mai agil,manevrabil,frumos si arata a avion.Ca incepatori,va va fi greu sa-l pilotati deoarece are suprafete mari,dar,cu un reglaj potrivit al suprafetelor si comenzilor si cu putin exercitiu pe simulator,o sa ajungeti sa-l iubiti.Zboara extraordinar de frumos,si cel mai important lucru,este foarte usor de aterizat,spre deosebire de Cessna.
Recomand acest aeromodel,care in afara de a fi super manevrabil,arata si bine si pentru ca nu este deloc un model mic,se si vede foarte bine in aer.

Aceasta postare a fost editata de Neekos: 29 April 2011 - 04:03 PM

RAPTOR 50,HK 450,EXTRA 300 SHP GRAUPNER,EXTRA 300 HP GRAUPNER,YAK 54 GRAUPNER,P51 MUSTANG,MX-2,LUCKY STAR
0

#74 Useril este offline   cosmin70 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 205
  • Inregistrat: 18-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm. Valcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 April 2011 - 05:03 PM

Vezi postareaNeekos, la 29 April 2011 - 04:01 PM, a spus:

Am eu unul.
Ce sa va zic,este un avion excelent,un acrobat innascut,poate executa orice manevra,inclusiv hover.Nu exista nici un fel de comparatie intre el si EZ,este mult mai agil,manevrabil,frumos si arata a avion.Ca incepatori,va va fi greu sa-l pilotati deoarece are suprafete mari,dar,cu un reglaj potrivit al suprafetelor si comenzilor si cu putin exercitiu pe simulator,o sa ajungeti sa-l iubiti.Zboara extraordinar de frumos,si cel mai important lucru,este foarte usor de aterizat,spre deosebire de Cessna.
Recomand acest aeromodel,care in afara de a fi super manevrabil,arata si bine si pentru ca nu este deloc un model mic,se si vede foarte bine in aer.

Multumim frumos colegule, astept si alte pareri ale posesorilor de MX2.
Stima!
Cosmin
0

#75 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 29 April 2011 - 05:18 PM

Vezi postareaNeekos, la 29 April 2011 - 04:01 PM, a spus:

Am eu unul.
Ce sa va zic,este un avion excelent,un acrobat innascut,poate executa orice manevra,inclusiv hover.Nu exista nici un fel de comparatie intre el si EZ,este mult mai agil,manevrabil,frumos si arata a avion.Ca incepatori,va va fi greu sa-l pilotati deoarece are suprafete mari,dar,cu un reglaj potrivit al suprafetelor si comenzilor si cu putin exercitiu pe simulator,o sa ajungeti sa-l iubiti.Zboara extraordinar de frumos,si cel mai important lucru,este foarte usor de aterizat,spre deosebire de Cessna.
Recomand acest aeromodel,care in afara de a fi super manevrabil,arata si bine si pentru ca nu este deloc un model mic,se si vede foarte bine in aer.


Deci ar fi bun pentru nivelul doi de experienta... dupa ce ne dam o vreme cu EG... sa zicem... :rolleyes:
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#76 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 29 April 2011 - 06:15 PM

Vezi postareaNeekos, la 29 April 2011 - 04:01 PM, a spus:

Nu exista nici un fel de comparatie intre el si EZ,este mult mai agil,manevrabil,frumos si arata a avion.

Nu se pot compara merele cu perele, nici nu incape vorba de vreo analogie. Vorbeam doar de avioane ptr incepatori. Incepatori care nu au pus mana decat pe simulator sau pe un prim avion si ala cu aterizari chinuite si zbor in zig-zag(probabil).
H'air man.. eu nu stiu foarte exact cat de incepator esti (ar trebui sa vad o filmare in sensul asta :angry2:) insa pot spune ca nu am vazut inca incepator sa stapaneasca bine un avion ptr acrobatii 3D drept primul avion zburat (nu este timpul pierdut) si nici nu mi-as permite sa incurajez pe nimeni sa ii zic: baga tare, ia-ti cel mai nervos acrobat avion posibil, ca sunt sigur ca ai ambitie si vei reusi din prima. Risc sa fiu injurat la primul crash :rolleyes:.
Problema este ca la primul esec (si astea vin ale naibii inaintea reusitei) avionul cel frumos face poc!. Aa, se poate sa zbori un avion 3D cu mare grija, sa faci cercuri largi cu el pe cerul patriei dar ma intreb, de ce l-ai mai luat? Un avion din asta este facut ptr figuri vazute si nevazute, dar daca te dai cu el cuminte nu face cat nici cat un trainer lenes cu care te dai fara stres si te concentrezi la altele ultile, cum ar fi, o aterizare perfecta, zbor paralel cu solul (stiti ce greu este sa zbori drept?).
Revin la ideea anterioara: trebuie sa ai mai multe avioane, de mai multe tipuri doar ca trebuie luate si zburate intr-o anumita ordine. Probabil unul dintre voi o sa zboare cat mai curand MX2-ul...as fi curios sa aud impresiile dupa primul zbor (decolat, zburat, aterizat). Impresiile despre faptul ca a fost greu sau usor.
Succes!:good:
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#77 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 29 April 2011 - 06:17 PM

Vezi postareaNeekos, la 29 April 2011 - 04:01 PM, a spus:

Nu exista nici un fel de comparatie intre el si EZ,este mult mai agil,manevrabil,frumos si arata a avion.

Nu se pot compara merele cu perele, nici nu incape vorba de vreo analogie. Vorbeam doar de avioane ptr incepatori. Incepatori care nu au pus mana decat pe simulator sau pe un prim avion si ala cu aterizari chinuite si zbor in zig-zag(probabil).
H'air man.. eu nu stiu foarte exact cat de incepator esti (ar trebui sa vad o filmare in sensul asta :angry2:) insa pot spune ca nu am vazut inca incepator sa stapaneasca bine un avion ptr acrobatii 3D drept primul avion zburat (nu este timpul pierdut) si nici nu mi-as permite sa incurajez pe nimeni sa ii zic: baga tare, ia-ti cel mai nervos acrobat avion posibil, ca sunt sigur ca ai ambitie si vei reusi din prima. Risc sa fiu injurat la primul crash :rolleyes:.
Problema este ca la primul esec (si astea vin ale naibii inaintea reusitei) avionul cel frumos face poc!. Aa, se poate sa zbori un avion 3D cu mare grija, sa faci cercuri largi cu el pe cerul patriei dar ma intreb, de ce l-ai mai luat? Un avion din asta este facut ptr figuri vazute si nevazute, dar daca te dai cu el cuminte nu face cat nici cat un trainer lenes cu care te dai fara stres si te concentrezi la altele ultile, cum ar fi, o aterizare perfecta, zbor paralel cu solul (stiti ce greu este sa zbori drept?).
Revin la ideea anterioara: trebuie sa ai mai multe avioane, de mai multe tipuri doar ca trebuie luate si zburate intr-o anumita ordine. Probabil unul dintre voi o sa zboare cat mai curand MX2-ul...as fi curios sa aud impresiile dupa primul zbor (decolat, zburat, aterizat). Impresiile despre faptul ca a fost greu sau usor.
Succes!:good:


Scuze a cazut netul in timp ce postam. Rog moderatorii sa stearga postul dublu.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 29 April 2011 - 06:18 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#78 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 April 2011 - 07:40 PM

Parerea mea, este ca, exact asa cum spunea si @Florinelu', oricat de mult simulator ai bagat, oricat de multe ore de zbor ai aduna cu EZ-ul/EG-ul, saltul la un asemenea avion, nu vine fara riscul de a-l matrasi de pamint la ... primul sau al doilea zbor. Este doar parerea mea. Din cate am vazut pe site in prezentarea modelului spune ca mai are si nu stiu ce dude de amplificare, pentru sporirea preciziei controlului modelului ... adica, in urechea mea asta suna ca un model perfect pentru un zburator cam ca @bigfoot/Camil, sau alti artisti intr-ale acestui sport, in nici un caz pentru a trece de la Easy Star la ...

Eu am, pe langa trainer (Pluta/Esky Nemo), un Epo Parkjet, care-i un vitezoman destul de agil, daca nu cumva ... extrem de agil, care nu iarta sub nici o forma greselile de pilotaj. Ma gandesc ca un MX2 din asta, cu amplificator de sporirea preciziei servo-urile, este mult mai responsiv decat Epo Ganganelul meu. Daca imi aduc aminte bine, cand a venit ganganelul, l-am trantit din prima de mama terra de l-au gasit toate alea si ... am perseverat si iar l-am trantit si nu m-am oprit decat atunci cand ... suportul motorului s-a facut praf, iar motorul cu elicea lui a muscat pe bune din model/aveon. Nu stiu din ce-i facut MX-ul din link, insa daca-i facut din balsa ... ma indoiesc ca dupa prima tranta, scobitorile ramase mai pot fi aduse la forma unui ...model, iar asta va fi crunt de dezamagitor.

Cel mai bine, de la Easy-Star ar fi sa treci printr-un Piper Cub, ceva cu aripa sus, sau ... sau!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#79 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 29 April 2011 - 07:49 PM

Eu unul sunt incepator insa imi voi lua acest model saptamana viitoare si va voi spune daca este usor sau greu de zburat,cu toate ca acum zbor un PITTS care nu este tocmai usor de zburat tot imi este frica de el insa voi incerca cu ajutorul colegilor sa il zbor.

Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 29 April 2011 - 07:49 PM

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#80 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 April 2011 - 08:27 PM

Cu tot respectul pentru tine @NAVOMARIUS, insa, dupa parerea mea, daca zbori un pitts, nu mai esti demult incepator, pentru ca, exact cum spui si tu, un asemenea model, nu este deloc usor de zburat, e chiar foarte naravas, iar MX-ul este doar ... etapa urmatoare.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#81 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 29 April 2011 - 09:07 PM

Marius e in categoria de incepatori avansati,daia poate.Chiar zboara bine Pitts-ul si cateodata pe vant destul de tare.
0

#82 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 29 April 2011 - 09:27 PM

Vezi postareailie F1A, la 29 April 2011 - 09:07 PM, a spus:

Marius e in categoria de incepatori avansati,daia poate.Chiar zboara bine Pitts-ul si cateodata pe vant destul de tare.

Multumesc pentru incurajari insa teama am si cand zbor minimagul dar cu toate astea adrenalina ma impinge tot timpul sa nu renunt.Toate astea le datorez colegilor de la cet care nu trebuie sa-i numesc (gasca noastra stie foarte bine despre cine este vorba)si vreau doar sa le multumesc si sa le urez zboruri line si cat mai multi elevi.
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#83 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 29 April 2011 - 09:39 PM

Din pacate nu a pomenit nimeni de MiniMag,un avion docil cu eleroane,rezistent si la un pret accesibil.
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#84 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 29 April 2011 - 09:41 PM

Vezi postareaPaunFD, la 29 April 2011 - 07:40 PM, a spus:

.. de la Easy-Star ar fi sa treci printr-un Piper Cub, ceva cu aripa sus..

Nu zice nimeni ca este obligatoriu sa mai treci prin nu stiu cate avioane pana la un 3D dar orice incepator ar trebui sa invete sa stoarca totul din primul avion (fie el Easy Star sau nu), sa se orienteze mai ales, sa il poate manevra precis si rapid cand avionul zboara cu fata catre pilot. Asta este pragul psihologic ptr cei mai multi incepatori :(.

Minimagul are un of care pentru incepator conteaza: elice in bot. Si fara prop saver sa te tii la aterizare. Ce-i drept ar cam fi urmatorul pas dupa EZ, sa aterizezi pe roti ..sa vezi senzatie dupa ce ai frecat burta pana atunci. Plus ca face si acrobatie destul de bine.Si da, este foarte rezistent.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 29 April 2011 - 09:45 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#85 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 29 April 2011 - 09:48 PM

Vezi postareaRontaila, la 29 April 2011 - 09:39 PM, a spus:

Din pacate nu a pomenit nimeni de MiniMag,un avion docil cu eleroane,rezistent si la un pret accesibil.

Eu nu am vrut sa il bag in discutie minimagul ca ar fii un avion ok pentru incepatori cu toate ca il recomand insa vreau sa zic ca am emotii cand il zbor,poate si datorita faptului ca are o motorizare mare pentru el si este foarte naravas ca sa zic asa.
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#86 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 29 April 2011 - 10:11 PM

Eu simt deja nevoia de ''altceva'' dupa cam 20 de zboruri cu Easy Starul.Dupa aproape 7 ore de zbor pe el,pot zice ca....zboara si cam atat.Poti fi chiorul chiorilor cu cel mai mare timp de reactie ca tot nu te lasa sa il busesti.Desigur,daca dai de profundor in jos normal ca nu mai are ce sa faca.

Nu poate face acrobatie~sau ceea ce e peste innelman sau split s.In cutit nici cu directia marita la curse maxim posibile nu poate sta.De cele prop-hanging nu are rost sa vorbesc.


Dar tot imi place :good: :good: :drinks: :drinks: Nu am iubit niciodata cessnuta cum iubesc Easy Starul(un fel de ''prima dragoste'') :)

Totusi se poate incepe si cu cessna....

Numai bine tuturor.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#87 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 April 2011 - 06:08 AM

Dragii mosului, Easy Starul este un armasar naravas care a mancat jaratec. Priviti care a fost primul model pe care am reusit sa-l aduc intreg acasa...si intreg a ramas pana l-am donat unui alt incepator:
http://www.rhcforum....dpost__p__85355
http://www.rhcforum.ro/uploads/post-20-1133036934.jpg

Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 30 April 2011 - 06:08 AM

0

#88 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 30 April 2011 - 06:44 AM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 29 April 2011 - 09:48 PM, a spus:

Eu nu am vrut sa il bag in discutie minimagul ca ar fii un avion ok pentru incepatori cu toate ca il recomand insa vreau sa zic ca am emotii cand il zbor,poate si datorita faptului ca are o motorizare mare pentru el si este foarte naravas ca sa zic asa.



Minimagul este un avion excelent....abia astept sa il zbor astazi in berceni!!! Pentru incepatori cred ca este bine sa se foloseasca expo pe eleroane(imi da senzatia de naravas la cea mai mica actionare a comenzilor)...este un avion foarte placut de zburat. Atentie la unghiul de motor, daca este bine realizat avionul este minunat pentru invatarea decolarilor si aterizarilor pe sol.
Ez-ul este un avion pe care am zeci de ore de zbor....dar cand m-am plictisit, i-am pos tren de aterizare, instalatie FPV, si vreau urmatoarele aripi cu flaps si eleroane. EZ-ul la capitolul prabusiri este campionul suprem indiferent de spusele unor colegi. Am avut experiente neplacute cu bruiaj radio ( radar chitila si zona sabareni) iar in lipsa comenzilor a pupat solul de la 15-20m chiar si cu ceva motor.
Iata ce dragutz este EZ cu boticul ca dupa un meci de box dar cu monoclu de veteran ca sa vada mai bine.

Ne vedem in aer zburaciosilor!!Imagine atasata: DSCN4804.JPG
0

#89 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 04 May 2011 - 09:59 AM

Sunt din ce in ce mai aproape de achizitionarea unui Diamond1800. Easy Glider e scump pentru un incepator, iar intre Beta 1400 si Diamond 1800 l-am ales pe cel din urma. Argumentul hotarator a fost pretul. Chiar daca unul are motorul in fata si unul in spate si ar fi fost de preferat cel cu motorul in spate. Am considerat ca pentru inceput trebuie sa fac un compromis calitate-pret pentru a vedea "cu ce se mananca" zborul asta... apoi mai vedem. La al doilea model, porbabil ca voi face o investitie (sau cheltuiala) mai mare. Sper sa nu il busesc prea tare... de fapt sper sa nu il busesc deloc. Am ambitia asta. Imi voi lua toate masurile, iar primul zbor il voi face alaturi de "meseriasi".
Multumesc pentru sfaturile de pana acum. Asteptam si altele.
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#90 Useril este offline   Daniel O 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 21-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2011 - 04:43 PM

salutare!

am nevoie de un sfat!Bugetul fiind de criza iar eu abia acum m-am gasit sa-mi descopar pasiunile, solicit ajutorul sa aleg intre doua rele (prefer raul cel mai mic). Este vorba de acesta si de acesta .

pentru cel pe care il voi achizitona am o statie etc62 cu care momentan bag simulator.

Repet..bugetul este mic, dar pasiunea mare si de luat trebuie sa iau mai ales ca si cel mic a prins drag de ele si acum ma bate la cap! :lol:

Stima
I believe i can fly
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu