Motorizarea cu Oltcit nu a f. prea stralucita. Motorul e bun si fiabil si gasesti (gaseai) piese la fiecare dugheana. Chestia e ca era cam greu, bashca sistemul de batiu + reductor il ingreuna considerabil. Desi echipa tricicluri "Patriot" (inspirate dupe un "Cosmos") biloc, nu a facut decat un singur zbor cu pasager. Totusi, prin '92-'94 am facut cu el un "Tur al Romaniei" (bine, io eram cu carca, in "echipa tehnica").
Subaru? Evident mai bun! Subaru de 100 era pe biplanul ala agricol a lu' firma lu' Pintilie, Servoplant, facut dupe un ULM Aerocraft, frantuzesc.
Vezi pe saitul ULM Europe:
http://www.ulmeurope...en/c00002c.html
Chestia e cacand zburam cu Nedelescu pe el, motorul nu avea tobe de esapament, doar niste "mustati" si ala de pe locul din spate statea cu urechile fix intre esapamente de te dadeai jos chiaun de timpane!
Elicea aia cu sase pale, e facuta de Sorin Zamfir...
Iar triciclurile Patriot, cu Limbach de 2000, la 80 CP decolau fix ca racheta! Nu trebe mai mult de 80 CP pe nici un MDP! Nu se justifica.