Turnare cuzineti-constructie strung pentru axul unui strung
#31
Postat 13 November 2010 - 11:14 AM
Nu stiu la ce te referi "bratelele de la o furca motot cum se numesc ", si ai dreptate ca-i vb de un strung mic acolo dar imi place principiul de constructie al batiului si vreau sa-l transpun la scara mai mare cam de 1 m cum zici tu.
#32
Postat 13 November 2010 - 06:07 PM
Cum am spus mai sus , cuptorul meu l-am facut cu ciment si caramida refactara recuperata dintr-un cuptor , intr-o oala de treizeci de litri , iar golurile care au ramas ... au ramas pentru ca nu am putut zdruncina destul cratita ca sa iasa aerul ramas printre bucatile de caramida si in caramida ....
Am inteles ca vrei sa il faci scara mai mare ... dar daca nu folosesti teava/bara/ghidaj rectificat cum trebuie nu ai suficient de multa precizie , daca vrei o masina buna trebuie sa fiecapalila de precizie la sutime nu la zecime de mm . iar daca solosesti un ghidaj subtire vibreaza si iara nu ai precizie in ceace vrei sa faci .
Forca de motocicleta are doua brate ... fiecare brat are o parte fixa , din teava lucioasa ... aia se numeste tot jamba ....
#33
Postat 29 November 2010 - 09:21 PM
Acuma lucrez la axul intermediar cu fuliile de reductie pe care vreau sa-l fixez provizoriu pe batiu si sa-l strunjesc cu fuliile de aluminiu turnat pe el, iar apoi o sa vina randul axului principal la care vreau sa-i fac reductia pentru fixarea flansei universalui si filetul.
Nu stiu cum o sa reusesc sa gauresc interiorul axului pentru ca-i tratat, si sa-i fac profilul conului de fixare a centratoarelor dar pana ajung acolo mai am destul de lucru.
Am atasat o poza facuta cu telefonul la axul realizat de mine si una la cuptor in functiune.
#36
Postat 04 December 2010 - 09:30 PM
Nu vad la profilul tau din ce localitate esti. O fi secret? :huh:
Luni fac niste poze si iti trimit daca te intereseaza.
Eu am abandonat proiectul pt ca am intrat in posesiea unui strung mare.
Daca prezinta interes, da-mi de veste si ii fac poze.
Parca ma doare inima sa-l duc la Remat.
Stima.
#38
Postat 06 December 2010 - 08:31 AM
Marius, la Dec 5 2010, 06:02 PM, a spus:
Pune poze cu el pe forum sau mi-le trimiti prin pm
Oricum sunt curios cum arata batiul si ce dimensiuni are.
A fost un strung bun, numai ca eu am ajuns prea tarziu la el si l-am gasit jumulit.
I-am facut axul pt universal pe rulmenti conici cu gaura de 40mm si universal de 160mm.
Am incercat sa-i fac poze acum, dar acumulatorii de la aparat sunt descarcati.
Ii incarc diseara si maine ai si pozele.
Lungimea batiului este de 750mm iar distanta intre cele 2 cai de alunecare este de 110mm
Stima.
#41
Postat 07 December 2010 - 11:57 AM
De curiozitate, ai pastrat variatorul de turatie original? Intre 315 rpm si 2000 rpm poti avea orice valoare, continuu. Merita resuscitat, iese scula tare buna! Multa bafta!
Aceasta postare a fost editata de bitex: 07 December 2010 - 12:02 PM
Telefon: 0721 385365
#42
Postat 07 December 2010 - 05:06 PM
Nu are variatorul, nu are motor.
Doar ce se vede pe el.
Atat am putut recupera.
Cremaliera e montata de mine. As fi vrut sa fie mai lunga, dar atat am gasit.
Am majorat alezajele pt rulmenti ca sa pot pune axul portuniversal cu gaura de 40mm.
Se poate adapta un surub pt avans automat.
Mai este de lucru la el.
Dar decat sa faci un strung de la zero, mai bine se poate continua asta.
Ar fi pacat sa ajunga la fier vechi.
PS. Universalul nu se da pt ca este de pe un platou divizor.
Aceasta postare a fost editata de znecula: 07 December 2010 - 05:07 PM
#44
Postat 08 December 2010 - 04:22 AM
#45
Postat 09 March 2015 - 12:46 PM
#46
Postat 26 March 2015 - 10:56 PM
Rulmentii axului de strung sunt conici ca sa ii pot strange sa scot jocul cand apare carcasa pentru rulmenti este dintr-o fuzeta de camion iar axul dintr-o planetara deci construiesc ceva masiv.